• Doom 4
    nem ez az Allied Marine Squadmates leírása és nekem kéne.
  • DarkSector
    Ez a coop mod leírása??????????
    Akkor inkább hagyom a p..ába!
    Azé köszönöm a fáradozásaidat, de nekem ennyire nem fontos azért....
  • Doom 4
    ha tudsz angolul megcsinálhatnád a modot meg ITT találod
  • Doom 4
    ======================================================================

Title : Allied Marine Squadmates PK4
    Date Finished : 9-25-04
    Version : A.M.S. 0.31A
    Authors : Altroth Akenzie or Whats in a name
    depending on what game you have seen me from.
    Web site : None yet
    Other Files By Author : This is my First
    Description : Created 6 sentry and 6 following class of
    marine buddies who can help you beatup
    the forces of evil along your side.

Additional Credits to : The creators of Doom III at id Software
    The MAD Tank fanatic who listened to me
    yell about the crashes. Stupid crashes
    My friend, whom I shall call Ceassa for poking
    me with suggestions when I got frustrated at
    the AI Scripting stuff.

======================================================================

* DOOM III files included*

Maps : No
    Sounds : No
    Music : No
    Graphics : No
    DLL : No
    Scripts : Yes
    Other : No

* Play Information *

Map # : Most of them, a few have no AI Areas.
    Single Player : Yes
    Cooperative 2-4 Player : No
    Deathmatch 2-4 Player : No
    Difficulty Settings : No
    New Sounds : No
    New Music : No
    New Graphics : No
    New Game DLL : No
    New Scripts : Yes

* Installation *

Place the Pak100.PK4 file in your Doom3/Base directory. You will need access to your
    console, many sites show you what your console is if you are unsure. Follow the below directions
    to choose which marine you wish to spawn. If you have a Pak100 already, rename either it or this
    one to something else.

This file has a new Doom_Main.Script file so if you are running a mod which includes one,
    this will interfere with it. A fix for this is easy, however, simply rename this zip file's
    pak100.pk4 to .zip and extract everything into their predesignated folders. Do NOT copy the
    Doom_Main.script file however. Take your favorite mod's main script and add the following:

#include "script/ai_human_marine.script"
    #include "script/ai_human_marine_follower.script"

Save it, and you will be able to run multiple mods at once. Make sure they are all under DEF
    and SCRIPT folders of the base dir of your doom 3 folder. .defs go into def and .scripts go into
    script. Easy huh?

* Gameplay Information *

With this little file you can spawn several new entities into your Doom 3 world. Each entity is
    an allied to your team person who will gladly smack down on any Zombie or Demon who happens to
    be in the area with him. There are two of each class, one that is sentry who guards his area and
    another who will follow the player around and engage as neccessary. Sentry Marines require nothing
    from you, but, follower marines will need a 'wakeup' call of either a hit in the face or just
    shine your flashlight at them then they will begin to follow you. Useful if trying to setup
    something and you do not want them tagging along just yet. To spawn any of these, use ~ to access
    your console (or CTRL+Shift+~ if you have not added +seta com_allowConsole 1 to your command line
    yet) then spawn one of the following objects.

human_marine_machinegun
    human_marine_pistol
    human_marine_shotgun
    human_marine_plasmagun
    human_marine_rocketlauncher
    human_marine_bfg
    human_marine_machinegun_follower
    human_marine_pistol_follower
    human_marine_shotgun_follower
    human_marine_plasmagun_follower
    human_marine_rocketlauncher_follower
    human_marine_bfg_follower

Each marine is sorta not perfect as I borrowed the animations of a Zombie Security guy and the
    skins of a human security guy so on so forth. Also, there are no new models so all of the guns
    borrow a different weapon model until I can formulate a fix. I could put a dummy over it but
    it looked odd as you could see part of one gun and then another, I just left it out. The marines
    have random 125-175ish health and can mostly keep up with you if you have spawned a 'follower'
    version. They will perform stunts to dodge bullets similar to the Zombie Marines you encounter.
    The Pistol Marine also comes with a combat shield to help keep him safe. All of the marines
    wear the sorta noticable Marine Helmet which no enemy unit uses. Makes it easier to pick them
    out during a firefight. WARNING: The BFG does not tell allies and friends apart. I will fix this
    in a later update but for now, both your and the Marine's BFG will attack friendlies with a
    vengence if they are in the way. If you want to see a BFG marine fight, make sure God mode is on
    or make sure you are not really too bothered with the prospect of dying.

Some Singleplayer maps have invisible blockers that will stop your marines from moving into an
    area. If this happens, there is no real solution except to spawn a fresh one once you are out of
    the no-monster walk area. Dead marines bodies cannot be gibbed apart. That way if one is not
    there suddenly you can find his body and know what happened. You can collect fallen marine's
    guns.

Marines use some basic Radio commands which gives you an idea what they are doing. If one shouts
    that he is going right or left, then he likely is. If he yells 'I am moving in' he is likely
    charging some monster. They will not always radio as it would probably get annoying to listen to
    them nonstop. As it is now it is easy to tolerate and kinda nifty. Easier to recognize them as
    humans over zombies this way too from a distance.

This is my first release ever of any game. Bout time I used that stuff school is teaching me for
    something other then boring mindnumbing blahness. Anyway, I know it is not perfect but it is my
    first addon to any game that I have released. I will update it if time allows as I am busy.
    If you have any questions or comments, please drop me a line at [email protected].

Enjoy your Allied Marine Squadmates!

* Construction *

Base : Extracted .def files and .script files from pak00.pk4
    Build Time : 2 days, several hours, alot of crashes
    Editor(s) used : Notepad

Known Bugs : Follower Marines sometimes will simply NOT move outta the way when you
    push against them. Sometimes they will. I am working on that little
    annoyance. It is funny when they spin around and around though. Best
    solution is to not trap yourself in a one way hallway with them unless
    you want to noclip your way through them.

* Copyright / Permissions *

Authors may use this modification as a base to build and learn.

You MAY distribute this mod, provided you include this file, with
    no modifications. You may distribute this file in any electronic
    format (BBS, Diskette, CD, etc) as long as you include this file
    intact. If used in any sort of modification, give credit where due.

Ha ezt lefordítja valaki akkor annak örülnék nagyon.
  • DarkSector
    Na erre én is kiváncsi lennék!
  • Doom 4
    hogy tudom az allied marine modot beindítani ? vagy pedig hogy tok valakivel co-op ba játszani hamachin keresztül meg lanon ?
  • Doom 4
    ez az ember nagyon hülye !!!!!
  • Code92
    nah tegnap kitoltam a roe-t és rohadt odabaszósan extrém game nagyon üt a vége, mikor megkajoltatjuk azt a cuccot a monsztával :)
  • RelakS
    Elvileg .map-ba mented, és le kell fordítani, hogy .bsp keletkezzen belőle
  • shader00
    hy!
    Azt nem tudja valaki hogyan lehet doom 3 hoz pályát szerkeszteni ?
    Gtk radianttal próbálkoztam, amivel elvileg lehetne,
    de csak map fájlban tudom elmenteni a mapot, semmi bspc mint q3eradintnál,

plz help plz help plz
  • Code92
    köszi
  • Prince of Máté
    timedemot hogy lehet bekapcsolni?
  • NeoMaN
    60FPS korlát van benne, kivétel a timedemot.
  • Prince of Máté
    c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
    ;)
  • DarkSector
    Hát ezaz.
  • Code92
    ez a host file hol van?
  • runner78
    Amit irtak a cd kulcs ellenörzés megszakitáshoz nemrég az a quake4-nél müködik szerintem.
    a hots fájlba ezt kell beirni:

127.0.0.1 idnet.ua-corp.com

és simán megy a játék, meg a netröl sem kell lecsatlakozni...
    ennyi
  • DarkSector
    Akkor már nem tudom, mondjuk nekem 30-40FPS-t megy csak max-on....
    Úgyhogy mindegy is lenne....
    De azt tudom, hogy a V-Sync az amileszabályozza az fps-t.
    Nézd meg a V-Sync-el és anélkül, az indításnál, a videót mondjuk fraps.
    1800-2000 v-sync nélkül a videónál!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Prince of Máté
    nincs bekapcsolva.
  • DarkSector
    V-sync-et kell kikapcsolni asszem...
  • Prince of Máté
    Nem lehet vhogy beállítani, hogy ne 60 fps-sel menjen a játék?
    Mert még akkoriban, mikor doom3-al tesztelték a gépeket, 100 fölötti fps-eket mértek.
  • marcio mela
    A végigjátszás szerint nekem úgy tűnik.Sajnos nagyon messze van a döntés a játék végétől.Csak ezért nem próbálom ki a másik választást.
  • DarkSector
    Miért több befejezése van a doom3-nak?
  • marcio mela
    Mi a vége a játéknak akkor ha a főhős szótfogad a gonosz tudósnak amikor a szatelit szobában van és a képernyőn szól hozzá.Amikor választani kell,hogy segítséget kér a flottától vagy nem.
  • Vajk333
    Kössz a segítséget, már végig is vittem.Amúgy fery a te módszered vált be.
  • DarkSector
    Sehogy csatizz le, és ha utána ALT+TAB-bal kimész és rálököd a netet, akkor már tudsz Lan-on játszani....Vagy nálam még asszem úgyis ment, hogy beadtam egyszer neki a kódot, amivel felraktam és beengedett egy figyelmeztetéssel a menübe, de utána, még ha bekapcsoltam a netet, akkor sem kérte második illetve sokadik indításnál...Csak egyszer kell rajta túllépned, és utána már net-tel is beléphetsz....
  • fery02
    Mindenképp meg kell szakítani a netet, mert a játék az alapján ellenőrzi, hogy használatban van-e már az adott CD kulcs, és biztos, hogy használatban van, mert ugye másolt játékunk van, és így nem enged játszani. De net nélkül ki lehet cselezni. Engem már csak az érdekelne, hogy hogyan kell úgy indítani a játékot, hogy előtte ne kelljhen lecsatlakozni a netről.
  • DarkSector
    Énnálam bejött az ablak, és újból beírtam azt a kódot, amit az adott játék telepítésekor írtam be, és nem fogadta el, de tovább tudtam menni a menübe....
    Ez működött nekem már a Doom 3 és Doom 3 RoE és Quake 4-nél....meg a Prey is ezen a rendszeren alapul...
    A netet meg szakítsd meg előtte a biztonság kedvéért...
  • fery02
    Ha ez sem működne, elmondom, hogy én mit csináltam:
    A Doom 3-at feltelepítettem a következő kóddal: T7LB-BD27-TWLC-SDGD-F6. Majd feltelepítettem a RoE-t a követekző kóddal: PSBC-TASC-33WB-PH7L-C0.
    Majd indítom, net nélkül, (egyiket sem crackeltem meg, semmi CD sincs bent a gépben) eredmény: semmilyen kódot sem kell a játékon belül beírnom, rögtön játszhatok is, de természetesen csak Single-be.
  • wedge31
    Tedd fel az alapot ne crackeld majd a kieget és ezt crakeld mennie kell.
    Ja, a neted huzd ki vagy valahogy tilts le a tüzfalbeállitásoknál a doom exe-ét mert ha nem igy teszel akkor nem fog menni.
  • Vajk333
    Sziasztok!Van egy kis problémám!Nem megy a játék.Felraktam a Doom3-at, meg crakkeltem, utána pedig a Resurrection of Evil-t.Már akkor felötlött bennem a gondolat, hogy nem fog indúlni, amikór felkellet raknom a doom3-ra az 1.2-es javitását.Így is történt!Amikor elindítottam és behozta a menüt, kérte a Doom3-nak az aktivizációs kódját.Mondanom sem kell, hogy nem fogadta el a kódot.Meg lehet valahogy oldani a problémát úgy, hogy ne keljen megvennem az eredeti doom3-at?
  • fery02
    Így sem működik a magyarítás. Mind1, ez most nem lényeg, engem most az érdekel, hogy vajon bevállna-e az a módszer, ha a Zonealarm-ommal megtiltanám a játéknak, hogy nethez férjen. Tudjátok, hogy miért. Hogy ne kelljen minden indításnál lekapcsolódnom a netről. Az a bökkenő, hogy fingom sincs, hogy a Zonealarm-ban mit, és hogy kéne tennem, szal akinél ez a módszer már bevállt, kérem írja le lépésről-lépésre, hogy mit kell tnnem. De persze oylan módszert is elfogadok, aminek köze sincs a Zonealarm-hoz, biztos korábban volt már róla szó, csak mostanában sajna nagyon nem érek rá visszaolvasgatni.
  • STFU
    THX! Frey2 ha a roe magyaritasa nem mukodik, akkor sztem csak annyi a gond, hogy nem a dxp mappaba tetted
  • fery02
    Már csak azt nem értem, hogy a magyarítás miért nem működik? A doom 3-hoz van magyarításom, de az működik.
  • fery02
    Ok, csökött idióta vgyok, hogy nem olvastam vissza. Őszintén sajnálom, hogy ezzel a 3 előző hozzászólásommal zargattam a népet :) MMár működik a játék :)
  • fery02
    Na jólvan, könyörgöm csak azt mondjátok meg, hogy mit írjak a felső, és az alsó sorban, mert én már belebolondulok a sok kurva kód írogatásba. Meg ha kell, milyen cracket használjak. Net nélkül próbáltam, de gondolhattam, hogy így se lesz jó.
  • fery02
    OK, köszi, akor telepítem újra :) Magyarítás nélkül is néztem, és úgy értelmesen leírta, hogy melyik mezőbe, melyik kódot írjak be. A felsőbe a sima Doom 3 kódját kérte, az alsóba, meg a RoE kódját. Itt alapból már be is volt írva a kód, azzal akkor ne foglalkozzak? A telepítéskor használt kód volt itt alapból beírva. De van egy oylan serial-om is, amihez azt mondják, hogy játszáshoz használjam, na ezt hová kéne beírni.
  • steweee
    nagyon egyszerű, úgy kell telepíteni, hogy előtte kihúzod a netről a gépet. na akkor már keresheti kedvére hogy érvényes e a kulcsod.

később ha már játszol előfordulhat hogy indításkor rákeres és érvénytelennek találja, de lehet úgy is telepíteni hgoy sosem keres rá ismét. annak a trükkjére már nem emléxem

de működnie kell net nélküli telepítésnél, az biztos
  • fery02
    Nem találom, hogy a topicban volt-e már iylen téma, de nem tudom, hogy mi a baja a játéknak, mert telepítettem, előtte kérte, hogy frissítsem a Doom 3-at 1.2-re, megtörtént, feltelepült, előtte a Doom 3-hoz bemásoltam egy magyarító fájlt, de ez nem hiszem, hogy befolyásolja a problémát.
    Szóval:

Szuóljatok, ha esetleg nem jó valamelyik betű vagy szám, de ez képteleség, mert kb 10-szer próbáltam már. Azután:

Majd:

Kérlek segítsetek, mert nemtom mi a szar van, csak a Doom 3-at crackeltem, aehhez a kiegészítőhöz nincsen crackem, tulajdonképpen így is indul, scak ez az egyetlen problémám. Vagy ha van valami ezt a kód beírkálgatózást elhárító crack az jól jönne.
  • Prince of Máté
    1 megoldás:
    Szaladj a boltba
    rendeld meg
    3.(de ezt cska a hülyék csinálják)
    "A" megoldás !!!
    - jegyzettömbel megynyitod a következő fájlt:
    c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
    és kiegészíted alul ezzel a sorral:

127.0.0.1 q4master.idsoftware.com

(Ugyanez műxik a Doom 3-nál is. A lényeg, hogy ezek után nem látod a multi szervereket.)
    (kézzel kell beírogatnod az IP-jüket).
    - játék indítás !
    - kód megadás !

"B" megoldás !!!
    - Leállítod az internetet !
    - játék indítás
    - kód megadás