Németh Szabolcs
Rogue Warrior: menekülés Észak-Koreából
Mit csinál egy alakulat, ha a történések szerencsétlen sorozatának áldozatául esik, és egy hirtelen kirobbant háború kellős közepébe csöppen? Megpróbálja élve megúszni a sors erőpróbáját.
Azt hiszem, az amerikai haditengerészetet nem kell bemutatni senkinek. Számos film készült már eme bátor alakulatról, hiszen a világ egyik legismertebb specialistákból álló csoportja. A Bethesda és a Zombie Studios közös gyermekében a US NAVY egyik specialistájának, Dick Marcinko-nak életét követhetjük végig igen komoly beleszólási joggal. Biztosan sokan felkapták a fejüket a Rogue Warrior névre: nem véletlen a névegyezés, ugyanis a taktikai-FPS története Richard Marcinko könyve alapján íródott. A csapat Marcinko vezérletével Észak-Koreában kap feladatot, ahol fel kell mérniük, hogy valóban komolyan kell-e venni a kommunista állam atomfenyegetéseit. Azonban néhány nap után világossá válik, hogy nem az alakulatra bízott feladat elvégzése lesz nehéz, hanem az életben maradás.
Váratlanul háború sodor végig az országon és hőseink az ellenséges vonalak mögött ragadnak. Egyetlenegy menekülési útvonal marad: el kell jutni Dél-Koreába, ahol már nyugodtabban várhatják a felmentő sereg érkezését.
A menekülés bestiális lesz, legalábbis ezt ígérik a fejlesztők. A képek alapján azonnal leszűrhető, hogy az Unreal 3-motorja nagyon durván jeleníti meg a környezetet és a modelleket. De ez még közel sem minden: a fejlesztők olyan ellenfeleket ígérnek, akik a mi cselekedeteinktől teszik függővé a sajátjukat. A legizgalmasabb az az ígéret, miszerint a számítógép által vezérelt észak-koreaiak egymást segítve törnek az életünkre.
Az elmondottak alapján egy abszolúte egyjátékos-módra kihegyezett játékot vizionálhatnak a legtöbben, de szerencsére erről szó nincs. A többjátékos része legalább annyira izmos lesz, sőt. Tíz mód plusz egy mindenre kiterjedő szerkesztő teszi majd szinte megunhatatlanná a játékot. Az ígéretes darabra sajnos még sokat kell várnunk, leghamarabb 2007 telén lehet szerencsénk a programhoz.
Azt hiszem, az amerikai haditengerészetet nem kell bemutatni senkinek. Számos film készült már eme bátor alakulatról, hiszen a világ egyik legismertebb specialistákból álló csoportja. A Bethesda és a Zombie Studios közös gyermekében a US NAVY egyik specialistájának, Dick Marcinko-nak életét követhetjük végig igen komoly beleszólási joggal. Biztosan sokan felkapták a fejüket a Rogue Warrior névre: nem véletlen a névegyezés, ugyanis a taktikai-FPS története Richard Marcinko könyve alapján íródott. A csapat Marcinko vezérletével Észak-Koreában kap feladatot, ahol fel kell mérniük, hogy valóban komolyan kell-e venni a kommunista állam atomfenyegetéseit. Azonban néhány nap után világossá válik, hogy nem az alakulatra bízott feladat elvégzése lesz nehéz, hanem az életben maradás.
Váratlanul háború sodor végig az országon és hőseink az ellenséges vonalak mögött ragadnak. Egyetlenegy menekülési útvonal marad: el kell jutni Dél-Koreába, ahol már nyugodtabban várhatják a felmentő sereg érkezését.
A menekülés bestiális lesz, legalábbis ezt ígérik a fejlesztők. A képek alapján azonnal leszűrhető, hogy az Unreal 3-motorja nagyon durván jeleníti meg a környezetet és a modelleket. De ez még közel sem minden: a fejlesztők olyan ellenfeleket ígérnek, akik a mi cselekedeteinktől teszik függővé a sajátjukat. A legizgalmasabb az az ígéret, miszerint a számítógép által vezérelt észak-koreaiak egymást segítve törnek az életünkre.
Az elmondottak alapján egy abszolúte egyjátékos-módra kihegyezett játékot vizionálhatnak a legtöbben, de szerencsére erről szó nincs. A többjátékos része legalább annyira izmos lesz, sőt. Tíz mód plusz egy mindenre kiterjedő szerkesztő teszi majd szinte megunhatatlanná a játékot. Az ígéretes darabra sajnos még sokat kell várnunk, leghamarabb 2007 telén lehet szerencsénk a programhoz.