Németh Szabolcs
The Mark - egy fura FPS
Végre pontosabb és részletesebb információkkal is szolgálhatunk a Jowood akció-FPS-éből.
A The Mark-ot érintő híreknél sok helyen azt láttuk, hogy a grafikai megvalósítás nem éri el a kívánt 2006-2007-es színvonalat. Nos, ebben teljesen egyetértünk az olvasóinkkal ugyanis a program ha nem is ronda, de erősen a már jól ismert budget kategóriára hajaz. Az viszont már nem igaz, hogy a játék történeti vonulata is gyenge eresztés lenne. Persze lehet azt hangoztatni, hogy a sztori úgymond általános, de ássunk a dolgok mélyére és talán sikerül egy árnyalatot javítanunk a kialakult összképen.
A játékban három ember, Austin Hawke, Steven és Sandy Fletcher kalandjait követhetjük nyomon, akik nem éppen hétköznapi módon botlanak egymásba. Ilyia Rakov, az orosz milliárdos Alekszandr Rakov fia ördögi tervet eszel ki. Beteges agyával eltervezi, hogy fanatikusai segítségével megsemmisíti Európa legnagyobb városát Londont. Az apa ugyanakkor ellenzi a tervet, de nem tud hatni utódjára és miután értesül, hogy fia az amerikai tengerészetben tevékenykedő Steve-t és Sandy-t is le akarja vadászni, Austin Hawke-t, egy elitkatonát küld a két ember megsegítésére. Csak egyvalamivel nem számol az apa, hogy Austin Hawke ott csahol, ahonnan a több pénzt kapja...
Most nézzük a száraz tényeket, azaz, hogy mi is vár minket ha megvesszük valamikor november környékén a The Mark-ot. Két elkülönülő, de mégis sokszor összeérő egyjátékos kampány, több mint tizenöt fegyverből álló arzenál, speciális képességek mindhárom karakternél, pályaszerkesztő a megunhatatlanság jegyében és persze a kimaradhatatlan többjátékos mód jelenléte kooperatív, deathmatch vagy éppen pályauralom képében.
A The Mark talán a történet kibontása után már nem is tűnik annyira eldobható kategóriának és néhányan már szívesen ki is próbálnák a játékot. De novemberig mindenkinek várnia kell.
A játék hivatalos oldala
A The Mark-ot érintő híreknél sok helyen azt láttuk, hogy a grafikai megvalósítás nem éri el a kívánt 2006-2007-es színvonalat. Nos, ebben teljesen egyetértünk az olvasóinkkal ugyanis a program ha nem is ronda, de erősen a már jól ismert budget kategóriára hajaz. Az viszont már nem igaz, hogy a játék történeti vonulata is gyenge eresztés lenne. Persze lehet azt hangoztatni, hogy a sztori úgymond általános, de ássunk a dolgok mélyére és talán sikerül egy árnyalatot javítanunk a kialakult összképen.
A játékban három ember, Austin Hawke, Steven és Sandy Fletcher kalandjait követhetjük nyomon, akik nem éppen hétköznapi módon botlanak egymásba. Ilyia Rakov, az orosz milliárdos Alekszandr Rakov fia ördögi tervet eszel ki. Beteges agyával eltervezi, hogy fanatikusai segítségével megsemmisíti Európa legnagyobb városát Londont. Az apa ugyanakkor ellenzi a tervet, de nem tud hatni utódjára és miután értesül, hogy fia az amerikai tengerészetben tevékenykedő Steve-t és Sandy-t is le akarja vadászni, Austin Hawke-t, egy elitkatonát küld a két ember megsegítésére. Csak egyvalamivel nem számol az apa, hogy Austin Hawke ott csahol, ahonnan a több pénzt kapja...
Most nézzük a száraz tényeket, azaz, hogy mi is vár minket ha megvesszük valamikor november környékén a The Mark-ot. Két elkülönülő, de mégis sokszor összeérő egyjátékos kampány, több mint tizenöt fegyverből álló arzenál, speciális képességek mindhárom karakternél, pályaszerkesztő a megunhatatlanság jegyében és persze a kimaradhatatlan többjátékos mód jelenléte kooperatív, deathmatch vagy éppen pályauralom képében.
A The Mark talán a történet kibontása után már nem is tűnik annyira eldobható kategóriának és néhányan már szívesen ki is próbálnák a játékot. De novemberig mindenkinek várnia kell.
A játék hivatalos oldala