Németh Szabolcs
Parabellum
Stratégia, FPS, akció egy játékban? Most biztosan mindenki húzza a szája szélét, hiszen a keverékek általában mindig balul sülnek el. A Parabellum valami miatt más.
A program fejlesztői igen nagy terveket szövögetnek. Elmondásuk szerint 2007 végére megalkotják a játékok történetének legösszetettebb FPS-nézőponton alapuló játékát. A történetet akár szokványosnak is nevezhetjük, hiszen itt a készítők a jól bevált terroristákat vették megint elő, és köréjük építették a történéseket. New York City-t egy magát Fekete Novembernek tituláló fanatikus csoport tartja rettegésben.
Az embereket folyamatos és kegyetlen túszszedési akciókkal, robbantásokkal tartják sakkban, és idővel az egész város felett átveszik az irányítást. A probléma egy ideig a városi rendfelügyelők hatáskörében marad, de amikor a veszedelmes csoportosulás vezetője egy húsz megatonnás termonukleáris atomtöltet felrobbantásával fenyegetőzik, az egész világ felfigyel az eseményekre.
A DELTA operártoraként nekünk jut az a megtisztelő feladat, hogy egy vékony szálon elindulva felgöngyölítsük a hálózatot és rátaláljunk a tömegpusztító fegyverre.
A játék igazi karakterét a szabadság fogalmának újradefiniálása rajzolja ki. Már nagyon sok programban hallhattuk azt, hogy szabad mozgás, autonóm döntések, aztán hoppon maradtunk. Most a Parabellum készítői is elővették a szokásos mézesmadzagot, de a hírek szerint a műhelyben tényleg egy olyan világ megálmodása zajlik, ahol mindent mi befolyásolunk egy városnyi területen.
Tőlünk függ, hogy hogyan menekítjük meg az emberiséget. Ha amolyan rambófélék vagyunk, akkor rögtön belecsaphatunk a lecsóba, viszont ha inkább a lassan járj, tovább élsz elvet valljuk, akkor is megtaláljuk a számításainkat. Ebben a tizenkét fegyver (és módozataik), illetve speciális eszközök is a segítségünkre lesznek.
Egy dologból van nagyon kevés, méghozzá az időből. Tehát bármelyik utat is választjuk, kapkodni kell a lábainkat, ha nem akarunk több millió emberrel együtt a levegőbe repülni.
A online SFPS (strategy-FPS) valamikor a jövő év végén kerül forgalomba.
A játék hivatalos oldala
A program fejlesztői igen nagy terveket szövögetnek. Elmondásuk szerint 2007 végére megalkotják a játékok történetének legösszetettebb FPS-nézőponton alapuló játékát. A történetet akár szokványosnak is nevezhetjük, hiszen itt a készítők a jól bevált terroristákat vették megint elő, és köréjük építették a történéseket. New York City-t egy magát Fekete Novembernek tituláló fanatikus csoport tartja rettegésben.
Az embereket folyamatos és kegyetlen túszszedési akciókkal, robbantásokkal tartják sakkban, és idővel az egész város felett átveszik az irányítást. A probléma egy ideig a városi rendfelügyelők hatáskörében marad, de amikor a veszedelmes csoportosulás vezetője egy húsz megatonnás termonukleáris atomtöltet felrobbantásával fenyegetőzik, az egész világ felfigyel az eseményekre.
A DELTA operártoraként nekünk jut az a megtisztelő feladat, hogy egy vékony szálon elindulva felgöngyölítsük a hálózatot és rátaláljunk a tömegpusztító fegyverre.
A játék igazi karakterét a szabadság fogalmának újradefiniálása rajzolja ki. Már nagyon sok programban hallhattuk azt, hogy szabad mozgás, autonóm döntések, aztán hoppon maradtunk. Most a Parabellum készítői is elővették a szokásos mézesmadzagot, de a hírek szerint a műhelyben tényleg egy olyan világ megálmodása zajlik, ahol mindent mi befolyásolunk egy városnyi területen.
Tőlünk függ, hogy hogyan menekítjük meg az emberiséget. Ha amolyan rambófélék vagyunk, akkor rögtön belecsaphatunk a lecsóba, viszont ha inkább a lassan járj, tovább élsz elvet valljuk, akkor is megtaláljuk a számításainkat. Ebben a tizenkét fegyver (és módozataik), illetve speciális eszközök is a segítségünkre lesznek.
Egy dologból van nagyon kevés, méghozzá az időből. Tehát bármelyik utat is választjuk, kapkodni kell a lábainkat, ha nem akarunk több millió emberrel együtt a levegőbe repülni.
A online SFPS (strategy-FPS) valamikor a jövő év végén kerül forgalomba.
A játék hivatalos oldala