7085
Egosoft X4
  • RJoco
    #7085
    Elfoglaltam az egyik Astrid-ot. Sajnos nem ér annyit, mint amennyinek kinéz.
    Viszont nem olyan rossz kis csónak ilyen pajzzsal, csak a fegyók gyenguszok.
    Gondoltam, elfoglalom vele a másikat, hátha lehet. De nem adtak elég időt, jött egy csomó kis vacak, amik már túl sokan voltak a pajzsnak. Pedig 1v1-ben én nyertem volna.
  • RJoco
    #7084
    Ki tudja, hogy ma már hogyan is van ez?
    Te is mikor játszottad? A múlt században?

    Régen nálam nem voltak BUC állomások. Most vannak.
    Az útvesztősből nem azért jöttem ki anno, mert elfogyott a levegő, hanem, mert nem tudtam, hogy akkor most mi van, merre tova, mit kell csinálni. Így bementem mégegyszer.
    Akkor az állítottad, hogy ez volt a gond. Meg sem jelent BUC nálam.

    Lehet nem ártana neked is újrakezdened. Lenne miről beszélni, nem csak én irogatnék itt magamban ;)
  • Jóózsf István #7083
    Jajj. Ha már újrakezdés. A Gyúkokkal is jóban lehet lenni, amikor a paranidoknak csinálod azt az útvesztős felrobbantós, fel nem robbantós küldetést abban szentélyben (????) Bárcsak ne lennék demens. És/vagy utánanéznék...
    Háááát sokkal okosabb nem lettem.
    Van aki azt mondja, hogy fel kell robbantani azt a "Monument"-et.
    De én úgy emlékszem, hogy ha bemész hatástalanítod a bombát és kijössz EGYBEN. Mármint nem teleportálsz, nem szakítod meg a küldetést, akkor felkelted a gyúkok figyelmét és kapcsolatba lépnek veled. Vasgy mindenképp kapcsolatba lépnek, de így felajánlják, hogy dolgozz nekik.
    Jó ködös már ez így az ÉVTIZEDEK távlatából :-)
  • RJoco
    #7082
    Itt nem ad semmilyen lehetőséget.
    Szépen lement -25-re a VIG-gel a viszony. Csak úgy, magától.
    Az állomások rám lőnek és drónokat is küldenek rám.
    Úgy látszik, hogy fizetni kell.
    Illetve van egy megfélemlítési opció is, melyben ki kell lőnöm egy VIG állomást, amin egy illető tartózkodik. Lehet, hogy elég lenne a dokkot kilőni. Elvileg ott tartózkodik. Érdekes, hogy amikor a gazdag oldalt választottam, akkor is ki kellett nyírnom.
    Szóval a VIG egyelőre marad a levegőben lógva.

    Azt viszont nem értem, hogy miért is lett nekem ez annyira jó. A kereskedő lelépett, a boron meg csak annyit mondott, hogy akkor most már védhetem a hajóim, ha feltuningolom őket. Vagyis elvész egy tuning opció, ha a védelemre tuningolom.

    Most 3 elérhető feladat van ezen a területen. Elintézni az állomást, kifizetni a lét. Opcionálisan elfoglalni az Astrid-ot.

    Kicsit lehangolt vagyok. Nem kellett volna megcsinálni még ezt a sztorit.
    Így kérdéses az is, hogy majd egyszer esetleg a VIG-hez fűződő egyéb lehetőség újáéled e. Mikor a rendszerbe léptem, mindjárt fogadott egy hajó és kért némi áruszállítást, de gondoltam majd később megcsinálom.

    A hulladékfeldolgozásról meg semmilyen infó nem került elő. A modulok BP-it mondjuk begyűjtöttem. Hajó még nincs.
  • RJoco
    #7081
    Szaladt, teleportált, kőkeményen csalt.
    Az egyik pillanatban még az erősítőnél van és olvassa a fejemre a bűnöm, a másikban meg már a Yaki állomástól közli, hogy beköp a terránoknak.
    Mivel másodszorra csináltam, így felkészülten várt egy sárkány a következő rendszerben, amerre haladt. Csak átteleportáltam és leszedtem vele. Mert amúgy korábban a csörgőkígyók nem tudták leszedni, elhúzott mellettük.
    Jelentettem a yakinak és megvehettem a BP-t. De úgy jelentettem a yakinak már, meg úgy csináltam a promót, hogy közben nézhettem, ahogy a dokkot aprítják a splitek. Mivel nálam ki voltak már pucolva rendszerek, így a splitek könnyen és gyorsan odaértek, miután a játék odarakott némi Xenont.
    Jelenleg tele van a rendszer Xenonnal. Nem tudom, hogyan fogom majd a küldit csinálni, de az még úgyis odébb van. Bár azért az a terrán romboló nagyon jól jönne így az elején.
  • Jóózsf István #7080
    Az nem úgy dőlt el véletlenül, hogy valaki be akart köpni minket és SZALADT a terrán bázisra több rendszeren keresztül és ha utolérted és leszedted, akkor maradhattunk a tervnél, vagy esetleg kettős ügynökök.
    Ezt már valaki írta, hogy nem sikerült megvédeni a Yaki-t, Nálam megvannak. És virulnak. Már amennyire ezt egyetlen (?) szektorban lehet nevezni.
    Nekem fontos volt, hogy megmaradjanak mert most is az általuk módosított nemezissel járok. (Kuraokami)
  • kisiku
    #7079
    Csak nem újratolod a történetet? Ott én is sokat szívtam, de aztán nagyon sok munkával és szarabbnál szarabb küldetésekkel visszatornáztam magam -20-ról +20-ra.
    Nálam azért volt ilyen brutál, mert eleve flottával mentem oda, és hát azok kilőttek mindenkit...

    De ez egy sandbox játék, abszolút te döntöd el, hogy mit mikor, hogyan teljesítesz.
    Itt pl az SW modban, a player HQ-t meg kell találni, valahol a világegyetem legeldugottabb helyén van. Egy egész komoly flotta védi, mire hozzájuthatsz. Én oda kb 200 óra játék után jutottam el, de akkor már vittem magammal egy nagyobb flottát, mert valahogy éreztem, hogy ingyen nem fogják odaadni.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Van a sztoriban valahol egy Xenon hadjárat, amikor el kell döntenem, hogy kinek az oldalára állok, asszem a Cradle of Humanity-ben, hogy hagyjam, hogy a Xenon elpusztítsa a Terranokat vagy nem.
    Ott pl azt választottam, hogy nem, megmentettem a Yaki-t és a Terrant is, baromi harcok árán kipucoltam az összes Xenon szektort ott, erre a győzelem után jött egy Terran Asgard és szarrá lőtte az egyetlen Yaki állomást. Nem tudtam megvédeni, különben én is rosszban lettem volna a TER-rel.
  • RJoco
    #7078
    Ahogy a pilótáim repülnek.
  • RJoco
    #7077
    De egy kedves dlc.
    Vagy perkáljak 15 misit, különben -15 a VIG-nél vagy nyírjam ki a havert és pusztítsak el egy VIG állomást, de az állomás mellett még sok hajó is rámtámad.
    Természetesen az első eset lesz, aztán remélhetőleg azt a -15-öt tudom orvosolni némi állomás körüli lövöldével, mint más fajoknál.
    A 15 misi meg majd egyszer, ha lesz annyi fölös lóvém.
    Így az elején még nincs.

    A K-ra visszatérve. A kis nyavajás 20 perccel az idő lejárta előtt jelent meg a rendszeremben. Az állomás csak akkor szólt, hogy lövik, mikor egy modul már kipurcant. Ezt onnan tudom, hogy először T-5:00 percre töltöttem vissza és akkor már ott volt az állomásnál, de az első üzi ugye T-0:05 másodpercnél volt. Mivel kilőtt egy bányászt is, így másodszorra, visszatöltöttem a T-40:00 percet és a sárkánnyal átcsasztáztam a szektorba. Kiraktam pár műholdat is és vártam. A kis vadászt, amivel a versenyre is mentem, odaküldtem a bójához, úgyhogy azzal mentem tovább a kapu nélküli rendszerbe.

    A K-ról leszedtem a fegyókat, aztán hívtam a haverokat. Cobra, PE, Hydra. És besegített pár ZYA-s arc is, bár elég lagymatagon. Nem egész 20 perc alatt elintéztük. A fejlesztett harcról meg hát.
    Inkább feltöltöm a videót, aztán mindenki eldöntheti maga.
  • RJoco
    #7076
    Nagy idegességemben el is felejtettem megemlíteni azt az érdekességet, hogy amkor van a napkitörés, akkor a bejárati kapu felszíne színesen lüktet. És még a kapu is változtatja a pozícióját. Legalábbis nálam elfordult.

    Az egyik anomáliánál szintén mozgást tapasztaltam. A nav.bója az anomáliával együtt mozgott.
  • RJoco
    #7075
    Rohadt mocskos tetü egy játék.
    40 percet kellett várnom a Tide-ra, erre 5 másodperccel az idő lejárta előtt közli a tetü gép, hogy egy K támadja a HQ-t.
    Aztán nem ám, hogy gyorsan lezavarjam a feladatot és mennyek menteni, még várjak 12 percet.
    A teleport 3 még nincs meg, de "szerencsére" át tudtam teleportálgatni a Hydrára, ami az állomst lenne hivatott védeni.
    El is kezdtem leszedni a K dolgait, erre szól a csónakom, aminek az anomáliánál kellett volna várakozni, hogy várja a parancsot. Egy rendszerrel odébb. ALTF4

    Nem, nincs véletlen más célpont kijelölve, mert az ellenséges hajó van kijelölve.
  • Jóózsf István #7074
    Nem véletlen egy másik célpont van kijelölve és a fegyverek azt próbálják követni?
  • RJoco
    #7073
    Miért is ilyen bonyolult rávenni az állomást, hogy a saját termékét vigye az építési részlegbe.
    Már elfelejtettem, hogyan is ment ez jól.
    Mindkettő részlegnek van pénze, be van állítva, hogy csak én kereskedhetem és elvileg még az ár is úgy van belőve, hogy az állomás olcsóbban ad, mint az építés vesz.
    Hajóval nem akarja.
    Most intéztem cargo drónokat, talán ezzel menni fog. Tudom, hogy valamikor ment. Meg azt is, hogy a java részét én klikkeltem végig, mert amúgy... Úgy látszik ez sem javult, ahogy a vezetés sem. A célzás meg talán még rosszabb is lett. Úgy mellélő az automata célzó 500 méterről, hogy én szégyellem magam. Arról nem is beszélve, mikor haladok az ellen felé, az meg felém, a fegyverek meg valamiért jobbra néznek. Pedig a kis karikám és az X-is középen van. Aztán mikor az X körre vált ott középen, akkor kezdenek el vissza állni a pöttyök. Meg is halhatok emiatt!!!
  • RJoco
    #7072
    No ezt is jól benéztem. Az S-es ratata adatlapját néztem. Ennek 3 km a hatótávja.
    Az M-es 4,8 km. Vagyis nagyobb, mint a gatlingé.
    Le is cseréltem. Na nem csak ezért, a célzás nagyon fontos. Egyből pontosan lövök. A másikkal nem mertem már állomásnál kis vackokra lőni, mert mást is kilőttem volna. Egyszer meg is történt.

    A hajó szkennelés működik. Kipróbáltam a saját rendszeremben.

    Úgy néz ki, hogy az építéssel meg az van, hogy, ha a modul védelmi rendszere nincs kész, akkor áttetsző marad a modul, hiába működőképes már.
    Ma feldobtam pár pajzs generátort és ami eddig már jól megjelent, az áttetszővé vált.
  • RJoco
    #7071
    Mármint a terrán pajzs jobb, mint a teladi pajzs. Már írni sem tudok.
    És az FRF Wharf-ból az FRF EQ-ba küldtem.
    A ZYA-val még nem vagyok olyan jóban, hogy ott ilyesmit csinálhassak. Csak közelítek a 10-hez.
  • RJoco
    #7070
    Arra már nem emlékszem, hogy az éjjel átváltottam e.
    Korábban biztos. Na ezt majd megnézem mégegyszer.
    Annyit röpködöm szkennelős módban, hogy fel sem tűnik.
    Tegnap olyan hülye voltam, hogy All-Round MK1 hajtómű volt a sárkányon és nem értettem, hogy miért lavírozik olyan rosszul. Aztán mikor tuningolni akartam, akkor láttam, hogy valami nem stimmel az értékekkel. És akkor láttam, hogy elfelejtettem Combat MK3-at tenni rá.
    Mert így az elején még a felszereléssel is spórolok.
    Legyártottam az FRF Wharf-on, aztán átküldtem az EQ-ba, mert ott olcsóbb volt rádobni a fegyókat, meg szoftvereket, egyebet. Majd átküldtem a teladihoz, mert azoknak jó a pajzsa. Bár asszem már a terránt is meg tudnám venni, az meg még jó, úgy emlékszem. Na mindegy, akkor ezt benéztem.
    Aztán átküldtem egy argon EQ-ba, mert toronyból csak argont teszek fel. Kapott is argon meghajtást, amivel lassabb gyalog, de gyorsabb futva. Itt kellett volna megkapnia a másik hajtóművet is, de az valahogy elmaradt.
  • Jóózsf István #7069
    Ja. Pont akartam is mondani, hogy az viszont pontatlanabb.

    Te figyelj! A szkenneléshez szkennelés módba is váltasz? (Talán "K")

    Az az építkezős dolog nem tudom mi lehet.
  • RJoco
    #7068
    Van rendőrségi engedélyem és nem tudok szkennelni.

    Hiába váltogatom a tervező nézetet a többivel, nem mutatja megfelelően az építést. Itt lehet, hogy az lesz a megoldás, ha hagyom befejezni az építőt. Talán akkor helyreáll.

    Megvettem a sárkányt. Pontosabban a Dragon Raider-t. Rádobtam a split ratatát, mert az erősebb, mint a másik. Ami igaz is, oszt rendesen. Csakhogy egy lézertornyot nem lehet vele leszedni, akkora a szórása.
    A másikkal nem csak az a baj, hogy gyengébb, hanem, hogy a hatótávja több, mint 1 km-rel rövidebb is. Azért nem mindegy, hogy 3 vagy 4 km-ről már lőhetek. Mondjuk most csinálom a fejlesztéseket. De nem tudom, hogy lehet e annyit fejleszteni a spliten, hogy jó legyen vagy érdemesebb a másikat fejleszteni, mint régen. A split a neutron gatling, a másik meg a bolt repeater. Természetesen mindkettőnél az MKII-t vettem figyelembe.
    És kicsit zavar, hogy a pajzsa feleakkora, mint a kobráé. Oké, hogy 6 ágyú, de csak 2 torony.

    Most így a végén lelőttünk a splitekkel egy K-t. Persze a sárkányok akkor jöttek, mikor már 0-án volt a pajzs és épp a pajzsgenerátorokat rendeztem.
    Ezzel a fejlesztett vezetéssel pont olyan hülyék, mint korábban. Simán nekirepültek a K-nak. A kis vackok meg olyan szépen bejöttek a tűzvonalamba, hogy öröm volt nézni, ahogy rajtuk pattog a skuló. Szerencsére senki nem haragudott meg, nade akkor is. Kb. 300 méterre voltam a hajótól. Mármint a székem, mert a hajó orra közelebb volt.
  • RJoco
    #7067
    Amelyik frakciónál ceremóniára hívtak, ott meg is vettem az olcsóbb engedélyt.
    A drágább már csak a kereskedésre vonatkozik.
    Na majd jól utánanézek. Az argonokkal már +20 van.

    Jobb felül. Na majd kiderül :)

    Köszi!
  • Jóózsf István #7066
    Logisztikai nézet jobb felül az egyik gomb.

    A jogosítványt adja minden frakció. Engedi, hogy területén szkennelj.
    De abban nem vagyok biztos, hogy ez valóban kell! (El is kell érte menni!)

    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.07.18. 18:54:34
  • RJoco
    #7065
    Milyen jogosítvány?

    Taktikai elemző nézet? Ennek tudod a szép angol nevét is, ami megjelenik a játékban? Mert így édeskevés :(
    Ha arra gondolsz, mikor felszerelni kell a modult fegyverrel, akkor ott a nem kész is úgy jelenik meg, mint a kész. Ez nem is gond, sőt, jó. Viszont visszaváltásnál semmi nem változik. Ugyanúgy hibás.
  • Jóózsf István #7064
    Jogosítvány.

    öööö Az építkezésnél, ha a tervező nézetben maradsz és lezárul egy modul építése, akkor nem változik semmi. Én ilyenkor átváltok taktikai elemző (tököm tudja milyen nézetbe) és vissza. Akkor már az új modult, fogja mutatni és amit addig transzparált azt élesíti.

    Dehogynem fejlesztették. A 7.00 bétában is büszkén hivatkoztak rá, de tudjuk, hogy más mértékkel számolnak. Van egy 0.000000001-es szorzó a mi elképzelésünk és az övék között.
    Amúgy én is azt vártam, hogy okosabb lesz az autópilóta, de kábé fikarcnyit sem!
  • RJoco
    #7063
    Valami nem stimmel.

    Mi kell ahhoz, hogy hajót szkenneljek?
    Van rendőrségi szkennerem, de a Scan opció szürke marad.

    A HQ-nál amit építek, az nem lesz tervező nézetben kész. Az építési tervnél ott van, hogy 100%, de mégis áttetsző marad. Egyelőre még nem jártam a HQ-nál, hogy megnézzem, mi a helyzet szemre. A modulok papíron működnek. Vagyis gyártanak és raktároznak is.

    Itt-ott elszámolja magát a gép. Épp az imént stukkoltam le autopilótával a szuperautópálya kapuját. Ilyen sem volt még. De már másnak is vezetett neki. Nem fejlesztették ezt a rész? Vagy csak NPC-nél? (Szerintem az autopilóta is NPC...)
  • RJoco
    #7062
    Aztakutyamegamacskarúgjameg!
    Timelines-ban kaptam 3 kis csónakot kereskedni. A cél az volt, hogy elérjem az 500k-t. Ehhez úgy 160k körül kaptam az indulót. Úgy fél óra alatt sikerült is. Tök jó.

    Aztán repkedtem kicsit a rendes játékban. Egy állomásra kellett vinnem 2 darab nem stabil kristályt 170k-ért. Mindjárt a dokkon volt egy jel. 6 darab ilyen kristályért ad 117k-t. Nem olyan jó üzlet, viszont összefuthatok a dílerrel, szóval elfogadtam. Megvettem az áruját, amiből legyártottam egy rahedli EMP bombát, aminek egy jó részét el is adtam neki. Jó pár misi befolyt pár perc alatt :))
    Vehetem a gázos bányászt a kavicsos mellé.
    Meg gyűjtögethetem a modulokat, hogy el ne menjem az építő, ha esetleg be találná fejezni az állomást ;)
  • Jóózsf István #7061
    Van is, de én szeretnék minden hajógyáramhoz! És az már macerás.
  • RJoco
    #7060
    Csak legyen meg a nagy flottám. Senki nem fog okolni engem soha többet. Nem lesz, aki okolhatna...

    Így az "eleje" kicsit nyögvenyelősen halad. Ezt kicsit jobban is megoldhatták volna.
    A spliteknél le kell perkálnom 20 misit. Aztán tudom előre, hogy később kell neki 400. Meg talán egy flotta. A paranid sztorit el sem kezdtem, mert oda is kell 400 misi. Meg egy flotta.
    A boron és a pio megcsinálható volt különösebb gond nélkül. A terrán nem tudom hol indul, még pirosak. De oda meg nekem kell egy kisebb flotta, ha jól emlékszem. Asszem az állomásvédős feladathoz nem elég egy sárkány. A yaki meg csak utána indul talán.

    István, te párszor panaszkodtál a hulladékújrahasznosítás EC igényére. Én úgy láttam, hogy a Tide-nál 1800% a nap ereje. Ez talán még a Merkúr rendszernél is nagyobb. Lehet, hogy a Tide-hoz kellene csinálnod a feldolgozót.

    Ja, erről jut eszembe, még ez a dlc sem olyan egyszerű így az elején, mert egy ponton ki kell fejlesztenem az összes hajtómű tuningot. Az meg felettébb nem tetszik, hogy csalással kellene győzni. Jó, persze, jó bevételem szokott lenni az állomások hekkeléséből, de ez egy sztori. Inkább mennék és lőném le :))
  • Jóózsf István #7059
    Te vagy mindennek az oka az egész galaksziban!
  • RJoco
    #7058
    Ez most egy kicsit fájt.
  • Jóózsf István #7057
    Jó a sárkány. Én is használtam, (volt belőle több is különböző felszereltséggel) amíg a Yaki-tól meg nem szereztem a kikirikit.
  • RJoco
    #7056
    Azért csak sikerült megnyerni az időfutamot.
    Aztán fel is ajánlotta a csónakját - amit soha nem láttam és amivel nem versenyeztem - megvételre potom 1,5 misiért. Szerencsére a párbeszéd előtt mentettem.
    Úgy emlékszem, hogy régen ez csak 1,25 milla volt. És, hogy egy nagyon jó hajó volt, érdemes volt megvenni. Hát most nem az. Oké, hogy harci madár, de jobbat összerakok a HOP hajógyárában kb. ugyanannyiból, amennyiért megvettem. Emellett a sajátom, gyorsabb is már, bár csak 1 löveggel, de ilyen hajót úgysem nagyon használok harcra. Szóval visszatöltöttem és spóroltam másfél misit.

    Épp azt néztem, míg kerestem, hogy milyen hajóval mennyek az "időfutamra", hogy már vehetek sárkányt a spliteknél. Amint lesz zsém rá, le is cserélem a kobrát. Imádtam azt a hajót korábban. A terránokkal meg nem vagyok olyan jóban, hogy náluk nézelődjek. A boron meg... Nem rossz, de a ratata az ratata. Főleg, ha 6 van belőle.
  • RJoco
    #7055
    Úgy emlékszem, hogy régen az engine fejlesztéshez egy versenyen kellett részt vennem, ahol le kellett nyomnom az ellenfelet. Vagyis ketten mentünk egy "pályán".
    Most egyszerűen csak A pontból el kellene jutnom B pontba adott időn belül. Már vagy 3x megpróbáltam, hajtóművet is cseréltem és nincs meg. Anno a Perseus Vanguard-dal szerintem simán megvolt a verseny. Ez az időfutom viszont kifog rajta.
    Rémálom.
  • RJoco
    #7054
    Még jó, hogy felveszem a játékom.
    Kaptam egy küldit, hogy két adag kaviárt szállítsak le. De benéztem, nálam csak egy volt. El is könyveltem, hogy akkor erről ennyit. Mentem mást csinálni.
    Aztán venni akartam adv. műholdat. (Nem sikerült.) Olyan rendszerbe "tévedtem" (itt van EQ), ami tele volt kaviccsal. Mondjuk a naggya üres. A szállítási időből még vissza volt fél óra. Úgyhogy nekiálltam tojásokat gyűjteni. Úgy 22 darab kellhetett. 8 perccel a leadás előtt meg is lett. Gondoltam, hogy nem vacakolok a gyártással egy külön állomáson, majd legyártom ott, ahol kell. De nem mutatta a játék, hogy hol kell. Én meg már nagyon elfelejtettem, hogy hol vettem fel a feladatot. Pedig a BM-hez is elmentem venni ezt-azt. Viszont a térkép nem jelezte ennél az állomásnál, hogy van BM. Szóval nyomtam egy "szünet"et és elkezdtem visszanézni a felvételeket. Szerencsére elsőre beletaláltam. Még a videóban is jó helyre pörgettem. Így másfél perccel az idő lejárta előtt sikerült is odaadnom neki az ikráit. Ez jócskán megdobta a bevételem, 4 misit adott. Így az elején, amikor alig akar megépülni az első okostéglát termelő egység, elég jól jött.

    Végre megtaláltam a roncsos részt. Meg a napkitöréses szektort.

    Erről jut eszembe, meg a javított dolgokról. Szerintem korábban sokkal jobban működött az Explorer parancs. Úgy nézem, hogy most egy katasztrófa. Jobb, ha a nagy hatótávú szkennerrel körbekémlelek, majd egy kis hajót küldözgetek a kérdőjelekhez míg én haladok tovább. Bár most ezt sem csinálom. Úgyis várni kell az építésre, úgyhogy én repkedem. Közben szkennelgetek. És végre találtam egy állomást is ahol teladi L-es folyadék tároló van. Jó lesz megszerezni róla a BP-t.
  • RJoco
    #7053
    Ebben a dokkban valami nem stimmel.

    Itt olyan érzésem volt, mintha Elite-ben lennék. Pedig ez nem újkeletű dokk, csak ritka, mint Xenonban a jóindulat.
    Utoljára szerkesztette: RJoco, 2024.07.06. 15:47:49
  • RJoco
    #7052
    Valamennyit talán javítottak.
    Ratatával egyszerűen nem tudtam eltalálni a Kha'ak-ot. A Cobra pulzus tornyai viszont szépen leszedték. Csak arra kellett figylenem, hogy elég messze legyek az állomástól.
    De az idővonal egyik végjáték videójában nagyon durván mellélőttek a szövetséges csatahajók. Ennek ellenére felrobbant az ellenség...
    És ott is durván előjött, hogy a torony az első lövést baromira nem a cél irányába adta le.
    De kellett Xenon állomásról is tornyokat leszedni. Zavaró volt, hogy az M-es tornyokat nem engedte becélozni, csak az L-eset. Mondjuk ezek is voltak a célpontok, hogy jöjjenek a nagy hajók elintézni az állomást. De itt is az volt, hogy a torony még nem vett engem célba, de leadott már egy lövést.
  • Jóózsf István #7051
    Az semmi, de folyamatosan írják ezt a konkrét mellélövést is. Mármint, hogy javítottak a célzáson. Ha az én mércémmel mérjük a sok javítottunkat, akkor már olyan halálpontosan lőnének, hogy egy mellélövés sem lenne. De sajnos ők nano-ban gondolkodnak (Dolgoznak)!
  • RJoco
    #7050
    Nem úgy volt, hogy fejlettebb az AI. Mármint javítottak a gépi irányítású harcokon?
    Csak, mert az L-es ágyúk olyan szépen mellélövik az első lövést, hogy csak na.
    Először nem ártana megvárni, míg az torony ráfordul a célral és csak aztán tüzelni.
  • RJoco
    #7049
    7.10 Public Beta
    Az alján a változáslista.
  • tomonor
    #7048
    Annyiban érdemes játszani a Timelines-szal, hogy olyan szituációkba rak, amiket új játékosként érdemes átélned, mert taníthat a játékmenetről. Egyébként teljesen kihagyható, hacsak nem vagy érdekelt a játék univerzumában, illetve, hogy ad a játékosnak az Open Universe-ben pár ajándékhajót. Az Experimental Shuttle például egy elég erős darab és kiváló kezdőhajónak, feltéve, hogy a Player Headquarters megszerzése után a Timelines epilógust nyomod rögtön.
  • uTur
    #7047
    Nem baj, ha bonyolult. A command modern operations-nál még nem láttam bonyolultabb, komplexebb játékot. Bár az stratégia és nem univerzum építés, katonai szimulációhoz használják a nem kereskedelmi változatát. :D

    Közben láttam, hogy a Timelines küldiket lehet skipelni és creativ módban minden conent elérhető sandboxban.
  • RJoco
    #7046
    Ha neked az vesződség, akkor hogyan fogsz amúgy játszani a játékkal. Az sokkal bonyolultabb, mint a timelines.
    A CoH a terrán rész, a KE a boron.


    Nekiálltam a Split szálnak, aztán mindjárt lett is egy M-es csónakom ingyen. Mondjuk nem azzal mentem tovább, úgyhogy vicces volt, hogy a kis Scout egy szem kis lövegjével ütlegeltem egy másik M-est, amin 4 torony és 3 löveg volt.