2822
Egosoft X4
  • Jóózsf István
    #2822
    Csináltam két felvételt... Döntsétek el ti: Bolt - Pulse
    Az ne tévesszen meg senkit, hogy a Bolt-nál a Xenon vadászok tetszhalott állapotban voltak és nem is akartak reagálni! De azt meg kell hagyni, hogy erősebb fegyver. Ugyanakkor pontatlanabb és rövidebb a hatótávolsága. A meglehetősen közeli harcokhoz ajánlanám max 1.5 - 2 km
    A módosítások is eltérőek. A Pulzusnak jobb a hűtése, így ott áldoztam a sérülés javára. De már azóta azokon is ugyan az a módosítás van. (Jobb' szeretem, ha akkor lövök, amikor nekem tetszik!)
    A pulzusnál kiemelendő a nagyobb lőtávolság (5km) és a lövedék sebesség révén nagyobb találati arány. Viszont nem annyira menő, mint a ratatatatatattatatata!
  • Jóózsf István
    #2821
    JÉZUS! Rosszul linkeltem. EZ A NYOMORULT!!!...
  • Jóózsf István
    #2820
    Van a játéknak egy hülyesége. (Még ha csak egy lenne...) Ami teljességgel érthetetlen. Ez nem 3.0-ás találmány. Azt sem tudom mikor kezdődött.
    Az van, hogy kifejezetten a Paranidok és kimondottan ebben a szektorban egyszercsak bekattannak és elkezdenek csatázni az én hajóimmal. Először azt hittem hogy a hajógyár védelmére otthagyott (Saját )Xenon K, és/vagy I ..ssza a csőrüket. El is küldtem őket máshova. És valóban, azóta csend is volt. De most megint előjött. Ez a nyomorult a bányászhajóimat kezdte leszedegetni. Kétszer kellett visszatöltenem miatta. Egyszer azért, mert lebecsültem a rakétavetőit... G-móver! Remélem a xenonok nem szoknak rá a rakétákra! Egy "K"-t tized ennyi idő alatt elintézek.

    Nem is tudtam, hogy "M"-es hajót is lehet "ugrasztani". (4:50) Természetesen visszamentem a relikviáért. Azt tervem, hogy kikísérletezem rajta az ideális fegyverzetet. Először felfegyvereztem ratatával, amit minden x4-es jücsüber használ és továbbra sem értem, hogy miért! Merthogy a lövedékei aránylag lassúak, van az az újratöltési szünet ami már az első alkalommal is a frászt hozta rám (A pulzusnál is van, de sokkal sűrűbb és ezáltal kiszámíthatóbb. Nem tudom, hogy van-e annál hátborzongatóbb, amikor egy fegyverről nem tudjuk, hogy mikor sül el!?!?!?) és szerintem a kelleténél gyorsabban melegednek túl. Lehet, hogy kicsit túlreagálom ezt a gatling utálatot. Az életben nagyon is szeretem őket. A ribörszben is szívesen használtam... De majd most...
    Most az van, hogy a nagy "balanszírozás" (De gyűlölöm ezt a szót! Főleg amikor Wéber Gábor a forma 1-es közvetítésekben INDOKOLATLANUL használja (Merthogy, ott ő használhatná a kiegyensúlyozás szót is!!!)) közepette elcseszték a plazma ágyúk karakterisztikáját. Eddig viszonylag gyorsan kilőtt három lövedéket, majd hűlt egy kicsit, és aztán megint kettőt és aztán megint kettőt és ez így folytatódott az idők végéig, amennyiben az ember fia folyamatosan nyomvatartotta a tűzgombot. (EGY FRÁSZT! Visszanéztem egy korábbi felvételen és ötöt lőtt az első sorozatban... Ebben a kis párbajban az látszik, hogy nem is tudom használni őket, mert olyan "esetlegesek". Teljesen más ritmusban működnek, mint eddig. Eddig valahogy össze tudtam hangolni a két fajta ágyút. Le is fogom szerelni a két plazmát és öt pulzus lesz fent! Mutatom inkább A mostani és a régi Annyira nem régi mert október 6.-i felvétel, ami 2.6-os de lehetne ez egy két héttel ezelőtti felvétel is!
    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.02.21. 03:31:45
  • Jóózsf István
    #2819
    ...És a kalózok is felkeltek a mélyálomból. Emlékszem a játék elején folyamatosan ..sztatták az embert, aztán elsikkadtak. Már hiányoltam őket is.
    Kezd feléledni a játék. Ugyan van egy "új" frakció is, akik elméletileg gyűlölik a paranidokat (mindkét bagázst) De még SENKI nem találkozott velük...
    Duke's Buccaneers
  • Jóózsf István
    #2818
    V A N N A K X E N O N J A I M ! ! ! ! ! ! !
    Még életemben nem örültem nekik ennyire! Végre van kire lőnöm! Még az is lehet, hogy simán átengedem nekik az általam elfoglalt szektorokat, hogy SOKASODJANAK!
    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.02.19. 19:21:10
  • Jóózsf István
    #2817
    Version 3.00 Beta 6 (385903) - 2020-02-19

    Ha a teljes 3.0-ás listát bemásolnám, kilógna az internetből! Na majd a rilíznél...

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    [Beta 6] New Feature: Paranid Ares heavy fighter and Xenon T scout.
    [Beta 6] New Feature: New unlockable gamestart.
    [Beta 6] New Feature: Oxygen display when player is in spacesuit.
    [Beta 6] New Feature: Search facility for Logbook.
    [Beta 6] Added Destroy Station and Destroy Station Turret missions to War Subscriptions.
    [Beta 6] Added Interact menu option to collect individual deployables.
    [Beta 6] Added Accept Estimate options to Station Info menu and Logical Station Overview.
    [Beta 6] Added Start Guidance to Object option to interact menu of drops.
    [Beta 6] Added option to rename ships in Ship Config menu when building/upgrading.
    [Beta 6] Added option to disable highlighting of other visiting players in map and radar.
    [Beta 6] Added option to toggle selection lines in map (new feature in 3.00).
    [Beta 6] Added possibility to confirm second ship upgrade if first upgrade finished while Ship Config menu was open.
    [Beta 6] Added possibility to restrict individual factions from buying ships at player-owned shipyards and wharves.
    [Beta 6] Added weapon group shortcuts to Controls Option menu.
    [Beta 6] Added mouse-over text for ship order icons in Object List and Property Owned.
    [Beta 6] Added option to opt out of some confirmation messages.
    [Beta 6] Added race-based engine trail colours.
    [Beta 6] Added medium quality option for Screen Space Reflections.
    [Beta 6] Added chromatic aberration option.
    [Beta 6] Added new sector-specific music.
    [Beta 6] Added music to Player Headquarters reveal.
    [Beta 6] Added race-based engine trail colours.
    [Beta 6] Added race-based engine trail colours.
    [Beta 6] Fixed message about missing Builder ship from Station Build menu if no Builder ship actually needed.
    [Beta 6] Fixed stations with automatic unit settings sometimes dismantling units and working with a reduced amount.
    [Beta 6] Fixed ships sometimes ignoring certain highways for in-sector travel.
    [Beta 6] Fixed subordinates set to Docked sometimes responding to attacks directed at other members of their fleet but not at them (new feature in 3.00).
    [Beta 6] Fixed fleet subordinates set to Docked getting stuck trying to dock when docking not possible (new feature in 3.00).
    [Beta 6] Fixed displayed speed being too low in some highways.
    [Beta 6] Fixed weapons not properly activating or deactivating when assigned to both primary and secondary groups.
    [Beta 6] Fixed ships doing damage with forward-mounted weapons to targets not in front of them when in low attention.
    [Beta 6] Fixed attacking capital ships getting distracted by attacking fighters.
    [Beta 6] Fixed stations not ordering components to build turrets if no other module changes are made.
    [Beta 6] Fixed docked ship that player just relinquished control of waiting for player to tell it to proceed even if ship's current order does not require it to undock.
    [Beta 6] Fixed subordinates in a subordinate group set to Docked not docking (new feature in 3.00).
    [Beta 6] Fixed potential cause of friendly NPC factions attacking each other due to accidental friendly fire.
    [Beta 6] Fixed cases where NPCs assigned to objects do not arrive and remain missing.
    [Beta 6] Fixed upkeep missions to assign crew not completing until crew take control.
    [Beta 6] Fixed pirates hacking station storage not reacting to cover being blown or station being destroyed.
    [Beta 6] Fixed cargo drones failing to transfer inventory items in collected crates to their drone commander's captain.
    [Beta 6] Fixed capital ships doing little or no damage in low attention under certain conditions.
    [Beta 6] Fixed more cases of ships ending up very far from the centre of their sector.
    [Beta 6] Fixed several cases of docking guidance going through station geometry.
    [Beta 6] Fixed docking guidance not being visible when loading a savegame.
    [Beta 6] Fixed various issues with mission guidance on stations.
    [Beta 6] Fixed case where player ship could suddenly change rotation when opening map.
    [Beta 6] Fixed info menu failing to load if viewing a ship that has more cargo stored than it has storage space for.
    [Beta 6] Fixed Station Build menu only showing first digit of number of modules (new feature in 3.00).
    [Beta 6] Fixed missing error colours in the shopping list for ship upgrades (problem introduced in 3.00).
    [Beta 6] Fixed another case of map getting stuck to cursor (problem introduced in 3.00).
    [Beta 6] Fixed repeated voice lines when talking to the flight instructor several times (new feature in 3.00).
    [Beta 6] Fixed savegame names not auto-generating correct location name after overwriting a save once (existing savegames will not be fixed automatically).
    [Beta 6] Fixed wrong blueprint error in Ship Build menu after returning from encyclopedia.
    [Beta 6] Fixed Ship Interactions menu not working in certain circumstances.
    [Beta 6] Fixed cases where text could be stuck on screen in first person mode.
    [Beta 6] Fixed cases where crosshair was missing in first person person mode.
    [Beta 6] Fixed silent failure when saving very large savegames.



    Kiemeltek:
    [Beta 6] Added race-based engine trail colours. - (MINT EGY FALAT KENYÉR!!!
    [Beta 6] Improved aiming accuracy of weapons and turrets. - Ezt is emlegettem nemrég...

  • Jóózsf István
    #2816
    Emlékeztek a 2781-es hozzászólásomra? Abból az "Unknown app"-ból lett a X4: Foundations Soundtrack.

    Jahhh! é-"S (megint eltelt egy hét.) a többi néma csend."

    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.02.14. 15:10:22
  • Jóózsf István
    #2815
    Rajtam ez már nem segített, mert feltettem EZT Nem vettem észre gyorsulást ahhoz képest. Ha gondolod, próbáld ki. Nálam bejött!
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Ha látod valahol Curie-t az utcán, feltétlen add meg neki az elérhetőségemet. Megőrülök érte!
    Cait se rossz, ahogy a kapanyél kilóg a szájából beszéd közben... Két véglet! Mindkettő elbűvölt!
    Persze, már megint rossz helyen tárgyalok ki dolgokat! Na, szedjem már össze magam!
  • TokraFan
    #2814
    OFF
    István: Fallout 4-ben a töltési problémára próbáltad ezt?
    Fallout4Prefs.ini-ben, "General" szekcióba be kell írni ezt a két sort:

    iNumHWThreads=X (ahol az X a CPU magok száma, HT nélkül)
    uExterior Cell Buffer=64

    Nekem lefelezte a töltési időt.
    ON
  • Jóózsf István
    #2813
    Tényleg Viku!

    Neked megvannak a jutalom zenék? És ha igen, akkor azok sem tetszenek? És ha nem akkor "kölcsönadjam"? Hátha azok tetszenének...
  • mumoka 2012
    #2812
    lassan elkezdhetsz zenét mert nagy a szükség a játék ban mert maholnap az is eltűnik.
  • mumoka 2012
    #2811
    ez még nekik sincs meg és lenyúlták mert neked meg van .
  • Jóózsf István
    #2810
    Egyik sem!
    Egyszerűen kivették a játékból. Nem a játék tartozéka. Mármint nem szorosan kapcsolódik hozzá. Teljesen külön kezeli a Gőz. Külön kell letölteni. Így egy külön könyvtárat is kapott.
    Csak azt tudnám, mi szükség volt erre?
  • mumoka 2012
    #2809
    ej már fű allat is lopnak xd
  • Jóózsf István
    #2808
    Ezt egyelőre viccesnek veszem és próbálok röhögni rajta:
    Felnéztem a kedvenc Steamdb (adatbázis) oldalamra, ahol előbb látom, hogy történik valami, mint bárhol máshol, mert ha elkezdenek fájlokat feltölteni, akkor annak itt nyoma lesz.
    És láttam is, hogy valami történt két órával ezelőtt. Rá is nyomtam a kismókusra és látom, hogy nemhogy kaptam volna valamit, hanem pont hogy elvettek. Benéztem a játékkönyvtárba, (Bónusz tartalom) és tényleg!!!! Volt zene, nincs zene!
    Nem mintha annyira fájna az elvesztése, de azért ragaszkodjunk a tényekhez. Ők tartoznak nekem. Nem én nekik!
    Gondolom, majd visszakapjuk, vagy valami... Esetleg egy baki következménye...
  • nibron
    #2807
    És azért azt se felejtsük el, hogy régebben tök jól lehetett a játékokkal játszani, mert elég jól össze voltak rakva. Ma már nincs idő, hogy a fejlesztő kitaláljon egy tök jó sztorit, és azt becsületesen le is fejlesszék, teszteljék. Inkább kiadnak egy fost, annyi hibával, hogy a hibalistától még a 64 bites excel is túlcsordul. És az a helyzet, hogy mikor jóval fiatalabb voltam akkor sem örültem ha egy buggal kellett kínlódnom ahelyett, hogy játszottam volna. Most meg halomban kapom egy semmi játékban. Ezért inkább megyek a macskákkal játszani, azok legalább mulattatnak. Az utóbbi években egyébként sokkal kevesebbet játszom mint régebben, most már szinte csak "munkaidőben", ennek az egyedüli oka a sok stílustalan és hibás félkész termék. Viszont találok helyette más elfoglaltságo(ka)t.
  • Jóózsf István
    #2806
    KB ahogy Tokrafan írja! Szeretnék én élni. Szoktam is. Ha jó idő van felpattanok a drótszamárra és bekarikázok a nagyfaluba teraszról-teraszra... De ahhoz is szükség van emberekre. Egyedül nem jó csinálni semmit. Csakhogy azok az emberek egyre unszimpatikusabbak. Mert például mi tetsszen nekem abban, hogy egy társaság (3 fő) leül a szomszéd asztalhoz, mindhárman előveszik az ostoba telefonjukat és simogatják. Ezt tudják akár másfél órán keresztül is! Legszívesebben odaballagnék egy vascsővel és a fejükbeverném, hogy amit csinálnak, az minősíthetetlen!
    Amellett szeretek sörözni, de mindenhol lassan már csak sopronit lehet kapni. ami jó, ha valaki szereti. Én speciel gyűlölöm az egész hejneken famíliát! (Ami nettó hülyeség, mert zlaty-t is szerettem és a gösser-t is, amíg lehetett kapni. Amik ugye szintén a henikéé. De ezek valahogy mintha mostohagyerekek lennének!)
    Nem ettől a játéktól függ az életem! De szeretem, ha valaki valamit megígér, vagy akárcsak kijelent, az legyen úgy! Mert különben segget csinál a szájából. Olyanból meg már van elég ebben a marketing szagú világban.
    Ez a fórum is azt a célt szolgálná, hogy a játékkal kapcsolatos élményeinket itt osszuk meg. NNNA! AZT' NEKTEK MILYEN ÉLMÉNYEITEK VANNAK A JÁTÉKKAL KAPCSOLATBAN??? Muuhahhahahahahaaaahha.
    Ez a fórum (És szerintem az egész világ) olyan mint az én baráti köröm. Nem mondom, hogy távolodunk egymástól, de egyre kevésbé látszunk a ködben! A köd pedig emberi "hülyeségből"- nemtörődömségből - rossz tulajdonságból áll. Nem (csak) a bennelévőkétől, hanem a környezettől, adott esetben az ego tehetetlenségétől is. Mi sem példázza ezt jobban, mint hogy.: Most is miről folyik a bájcsevej!?!?!
    Ti milyen játékkal kapcsolatos élményeteket osztanátok meg, ha lenne? Milyen klassz csatákat vívtatok!? ...Menő komplexumot építettetek!?!?! ...felfedeztetek valami eldugott kincset? Kiirtottatok minden fajt és most ott zokogtok az univerzum közepén egyedül!?!?!




  • TokraFan
    #2805
    Szerintem István úgy érti, hogy van aki már túl van a szerelmeken... Viszont a nagy szerelemből nem mindig lesz életfogytig tartó kapcsolat, de mire ez kiderül, addigra egy totális újrakezdéshez már nem feltétlen ideálisak a körülmények (egzisztenciálisan, kor miatt stb.). Én újrakezdtem 20+ éves házasság után, de pl. gyerek már nem lesz több, eszemben sincs azt kockáztatni, hogy nem tudom felnevelni (de arra sem vágyom, hogy a szülői értekezleten nagypapának nézzen valaki ). Itthon a férfiak 60 felett már igencsak rizikós korba lépnek sajnos, tehát 50 körül már nem olyan nagy a tervezgetési hajlandóság, mint mondjuk 30-35 évesen. Én legalábbis így látom...
  • kisiku
    #2804
    Jajj, istenem, tudod, hogy nem a megbántás volt a célom, hiszen ezért is raktam oda a vigyorgó szmájlit. De megértelek, ez csak egy tipp volt, hogy ne idegeld magad ezeken, nyiss egy finom bort, tölts el időt a barátaiddal, majd megy az idő és valami egyszer csak lesz az X-ből is.
    Én gyerekként és tiniként voltam ilyen szinten rákattanva bizonyos gémekre, volt, aminek a megjelenését annyira vártam, hogy hetekig nem tudtam rendesen aludni. Kb, mint a South Park része a Nintendo Wii és Cartman viszonyáról.
  • Jóózsf István
    #2803
    Melyik esesdét használjam? A 250GB-os 970 evo m2 nvme-t ? Vagy az 1TB-os 970 pro m2 nvme-t?

    Viku drága! Tiszteljük már egymást annyira, hogy egyikünk sem akartja készakarva megbántani a másikat. Az hogy te (egyébként nem szokványos módon) megtaláltad a számításodat, életed értelmét, etc nem jelenti azt, hogy ezen a bolygón minden rendben van. Rám ez különösen igaz! Még nem vagyok szociopata, de az antiszociálison rég túlvagyok!
    Ebben a szellemben, ha valaki azt kívánja, hogy éljek (Úgy, mint azok, akik azt hiszik, hogy boldogok ebben a "CSODÁLATOS" világban), az elég nagy sértés! De zongorázzuk le: 50 éves vagyok. Nulla egzisztenciával. Keresek egy magamhoz illő, lehetőleg nemzőképes ellenkező nemű egyedet, és kezdjek vele társas életet élni. Nemzünk utódo(ka)t... Ha szerencsém van, mielőtt meghalok, még tanúja leszek, az első értelmes szavának!
    Maradjunk annyiban, hogy az én életem nem kompatibilis az általánosságokkal. Így az általános szabályokat -tanácsokat sem lehet rá alkalmazni.

    Több ilyen témájú filmet is készítettek, hogy: Megszállta a földet valami idegen faj, és emberről-emberre hódítják meg a népességet. Na én pont így érzem magam. Annak ellenére, hogy nem vagyok paranoiás!

    Jah, mellesleg van mod a nexuson a problémára, csak azt már elfelejtettem (ITT. Mert a játék fórumában is futottam ezzel egy kört!) megírni
  • mumoka 2012
    #2802
    xd
  • kisiku
    #2801
    Használj SSD-t vagy hagyd a videójátékokat a francba és kezdj el élni hahaha
  • Jóózsf István
    #2800
    Megint nem kaptunk frissítést!
    Kezdjetek rettegni!

    Feltettem délután a Fallout 4-et...
    Aki játszott vele, az tudja, hogy ha beltérből kültérbe akart jutni, akkor egy viszonylag hosszú töltőképernyő nézegetés (Tök fekete, bal alsó sarokban egy pulzáló töltésjelzővel) várt rá. Ez már régen is kellemetlen volt. De esküszöm, hogy most TÖBBSZÖR tovább tart. Tehát: A fejlesztett gépemen, az azóta bizonyára fejlesztett játék, sokkal szarabbul fut!!! TÖBB MINT KÉT PERC(!!!) is tud lenni! El tudjátok képzelni ezt a két perc SEMMIT egy pörgős játékmenet után - közben?
    De persze nekem már megint semmi nem jó...
  • mumoka 2012
    #2799
    jó nagy baki mert ezt a vak is látja hogy ez kering és a fejlesztő is látja mar 3 hónapja ezt mert folyamatosan látja a patcht
  • Jóózsf István
    #2798
    "We now decided to not render the crosses in the multi selection case.
    The names are also not shown in this context."

    Fél siker! Érdekesek az emberek. Mint említettem ez a ficsőr sokaknak tetszett, amit még most sem értek. Ellenben valaki szót emelet az ellen, hogy a flakk lövedékek keringjenek egymás körül. Azt meg kell jegyeznem, hogy valóban színtiszta parasztvakítás, de annyira nem tudja elterelni a figyelmet. Jószerint, elég jó megfigyelőnek kell lenni valakinek, hogy egyáltalán észrevegye, ha nem hívják fel rá a figyelmét...
  • Jóózsf István
    #2797
    Még egy dolog a behemótozásból. Amikor elkezdtem vele manőverezni, akkor az első gondolatom ez volt: "Ez ilyen jól fordul????" Ebből meg az következik, hogy nem csak a lövegkezelők bénulnak meg, ha magukra vannak utalva, hanem a kormányos is flegma! De lehet, hogy ő azt mondaná: Méltóságteljes! Nade egy csata kellős közepén...?
  • mumoka 2012
    #2796
    hát ez elég szomorú így pedig ez a játék egy nagyon jó darab nem nagyon van hasonló azért látcik ego bele fáradt mert alapvető hibákat nem képes kijavítani 1 év után se majd játcunk vele úgy ahogy tudunk míg nemegy a kukába.
  • Jóózsf István
    #2795
    Most azért írok, hogy elkiabáljam.
    Ugyanis, a 3.0B5 két héttel ezelőtt jelent meg. Múlt héten nem jött semmi. Ezt épphogy nem vettem zokon. Gondoltam átcsúszott erre a hétre. Nem megszokott, de volt már rá példa. De ha ezen a héten is faképnél maradok, úgy, hogy jövő héten szabadlábon vagyok, és nem lesz ami lekössön, akkor rém morcos leszek és azt tudjuk, hogy rajtatok töltöm ki! A helyetekben imádkoznék!

    Viccet félretéve, (egyáltalán nem vicceltem!) tegnap érdekes jelenségbe botlottam, ami nem egzakt, és nem is volt kedvem bizonyítgatni, de... Szóval.: Felszereltem pár behemótot kétféleképp.: Az egyiken az "L"-es lövegek rakétavetők (irányított) A másodlagosok ("M"-esek) flakkok (Aki most a szemöldökét ráncolja, annak igaza van. Lehet, hogy csak a 3.0-ban lesznek benne) Beküldtem őket egy Khaak műalkotás mellé tréningezni. Mentem velük én is. És azt látom, hogy az igen nagyreményű flakkokkal olyan bénák, hogy alig hullanak az ellenek. Ezt így el is könyveltem. A másik csoportot Plazma / Pulse felállásban szereltem azok viszonylag gyorsan - hatékonyan irtották népet. Így megerősítést is nyert, hogy a flakkok szarok. De! Egyszer csak kölcsönkértem az egyik behemótot, hogy had reppenek vele egy kört (Száz éve nem vezettem a nemezisen kívül mást. Pláne rombolót!) És mintha magukhoz tértek volna a flakk lövegek. Jóval hatékonyabbak lettek az én kapitányságom alatt. Természetesen kipróbáltam a pulzusos verziót is, de ott nem volt ennyire szembeötlő a különbség.
    Hát így.
    Nincs kizárva, hogy behaluztam az egészet, Nyugodtan cáfoljatok meg... Akár más fegyverekkel is!

    Mumó!
    Olyan értelemben, ahogy te gondolod, soha nem lesz rendbetéve a játék! Csiszolgatva lesz, kábé még egy évig, aztán elengedik. Én legalábbis így tippelem.
    Minap eszembejutott még az is, hogy mekkora reményeket fűzök a Vendettához. Konkrétan úgy képzelem, hogy egy szép plot-ot rittyentenek hozzá. De simán megeshet, (Ez a legújabb parám!) hogy szép nagy lószerszámot kapunk az ülepünkbe plot gyanánt és csak annyi lesz a jussunk, hogy csinálnak pár "tucatküldetést" a splitekhez is.
    Szerintetek melyik a reálisabb???
    Valamint a fogadóirodáknál már lehet tenni téteket, hogy melyik hónapban, (esetleg pontos dátummal) jelenik meg!?!?!? Megvárok pár tippet a nyilatkozatommal. Bár, lehet hogy még mindig optimistán szavaznék...
  • mumoka 2012
    #2794
    na látod ez az hogy 3 hónapja
  • Jóózsf István
    #2793
    Még csak három hónapja nyúzzuk a 3.0 bétát. (nov. 14) Nem értem hova aggódtok!?!?! Hálátlan, türelmetlen népség!
  • mumoka 2012
    #2792
    csak még nem jött ki a patch sajna már várom hogy rendbe tegyék a játékot valamenyire
  • Zsolez76
    #2791
    3.0ás beta-ban már benne van, ugyan úgy ahogy a hajóknál, úgy az állomásoknál is be lehet állítani a toronyviselkedést.
    Alap értelmezett a Defend, azaz csak visszalő, mosmár van Attack All Enemy...stb ... azonnal tüzel nekem
  • kisiku
    #2790
    Ezt a részt mindig elb*ták a korábbi epizódokban is.

    Oké elmondom, mi (lehet) a trükk. Tehát, én építettem egy fortress-t az egyik Xenon szektor kapuja mellé. Kifejezetten úgy van építve, hogy a lövegek minél jobban érjék a betolakodót. Az űrállomásunk addig nem lő, amíg bele nem lőnek. Ezzel kilométereket illetve perceket veszítünk. Tehát a baj a viselkedéssel van. Az AI állomások már akkor megkezdik a lövöldözést, ha egy ellenséges egység megközelíti, a sajátunk nem. Amíg ezt ki nem javítják addig a trükk a következő:

    telepíts Lasertower-eket az állomástól 5-6 km-es távolságra azon az útvonalon, ahol általában megjelenik az ellenfél. Add hozzá, hogy a lézerek az állomásod részei, azaz rendeld hozzá. A lasertower azonnal lő az ellenségre és kiad egy trigger-t, azaz egy "készülj fel" parancsot az űrállomásnak, így a lövegtornyok legalább előjönnek. Majd mutatok képet is.

    Ez a trükk működött az X Rebirth-ben is.
  • Jóózsf István
    #2789
    Egy szót sem szólok!
  • sznek1975
    #2788
    Csinál valaki magyar kommentel videó sorozatot? Lehet hasznos lenne. aki nem tud angolul, jómagam is bele értve.
  • mumoka 2012
    #2787
    kapu mellé defend - röl beszélek csak
  • mumoka 2012
    #2786
    tudna feltölteni valaki 1 működő állomást & mik kellenek hozzá .képet
  • mumoka 2012
    #2785
    egyszerűen nem értem a játék készítőt az állomás mert nem tudja meg védeni magát ha az enyém pedig minden van rajta 8 tucat ágyú meg raksi és lézer van rajta és 1 battlesip szétszedi mert nem lő semmit se az állomás
  • Jóózsf István
    #2784
    Majdnem jól mondtam!
  • Jóózsf István
    #2783
    Hol buktam le? Mi volt a nyomravezető?
    Perszehogy...! Mert akarom, hogy ez a játék jó legyen.
    Most így a hosszú szünet után még ihletet is kaptam: Ahogy építgettem a bástyáimat, rájöttem, hogy azok a bizonyos másodlagos anyagok, amik már nem konkrétan az építkezéshez kellenek, nagyon nehezen beszerezhetők.
    Lövegtorony
    Drón (Távirányítású feladatvégrehajtó eszköz)
    Rakéta
    Pajzs alkatrészek
    Fejlett elektronika
    Mező tekercsek
    Okos csip!!!
    Ezek kellenek a gyárnak a drónjaihoz, lőszerjavadalmazásához, etc. Így most a galakszis két végén építek egy-egy háztartási illetve hasznos holmik komplexet.

    Azt nem is mondtam, hogy belefutottam egy monstre csatába, vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy népirtásba. Természetesen a HoP volt az egyik szereplő és a felmenőit gyepálta. Konkrétan beküldött Pious Mist II-be egy akkora armadát, amitől tátva maradt a szám. (Komolyan elgondolkodtam egy nagyobb flotta (50-100 romboló és hordozó, plusz vadászok, Csak úgy a biztonság kedvéért! ) összeállításán. Egyszerűen nem volt kérdés, kié lesz az a szektor: Az ENYÉM!!! Mivel előre láttam a végét és már kezdtem is egy ott lévő gyáramra felhúzni egy polgármesteri hivatalt.
    Itt meg is említeném, ha igazán nagy kavarodásba kerülünk, akkor örüljünk a húsz képkockának!

    Ó! És ha valaki fű és szesz bizniszben látja a jövőjét, (Ebből is építettem kettőt) az számoljon azzal, hogy jelentős hányada az űrben fogja végezni. Rendszeresen kapom az üzenetet, hogy "Kidobatta velem a yard..." Apropó! Fel is vetem az egónak, hogy visszahozhatnák a raktérálcázó készüléket (vagymiabánatvoltaz) az X3-ból!