Gyurkity Péter
150 millió telefont adna el az LG idén
A cég vezetése szerint az idei év rendkívül fontos lehet a mobil szegmensben, szeretnének jóval több készüléket eladni 2010-hez képest. A RIM eközben Android alkalmazások futtatását tenné lehetővé saját megoldásain.
Az LG Electronics Mobile Communications Company elnöke a napokban arról beszélt, hogy idén sikerülhet minden tekintetben talpra állniuk, és jóval biztosabb alapokra helyezni a céget, amihez nagyjából 30 százalékkal több mobiltelefon értékesítése kellene. Ez terveik szerint sikerülni is fog, ennek érdekében pedig 20 különböző megoldással állnak elő, hogy a lehető legjobban lefedjék a vásárlói várakozásokat.
Az okostelefonok jelentőségét jól jelzi, hogy a 150 milliós összeredményből 30 milliót ezek a készülékek tennének ki, miközben a teljes bevétel felét adnák. Az LG már be is mutatta az Optimus 2X-et, amely az első Tegra 2 chipre épülő "szuperfon", ezt követően pedig érkezik az Optimus 3D, valamint az Optimus Black, amely már egy 4 hüvelykes NOVA-kijelzőt kap. Ezen felül 1 millió táblát szeretnének értékesíteni, amelyek közül elsőként a G-Slate, valamint az Optimus Pad névre hallgató változat futna be (előbbi az Egyesült Államokban, utóbbi pedig Európában bukkanna fel, nagyjából változatlan hardveres összeállítással), 3D-videó rögzítésének lehetőségével.
Eközben a RIM sem tétlenkedik, mérnökeik azon dolgoznak, hogy a lehető leghamarabb megoldják az Android alkalmazások futtatását saját PlayBook táblájukon, amivel az újdonsült tulajdonosok rögtön 130 ezer különböző programhoz férnének hozzá. Az elsősorban az üzleti szférában hódító cég szintén a változó felhasználói igényekhez igazodna ezzel, ma pedig szinte mindenhol első helyen említik a szoftveres hátteret (a cég saját platformján összesen mintegy 20 ezer alkalmazást tartanak nyilván).
Elméletileg nincs akadálya annak, hogy a saját készítésű programot okostelefonjaikon is elérhetővé tegyék, erről azonban egyelőre még esett szó.
Az LG Electronics Mobile Communications Company elnöke a napokban arról beszélt, hogy idén sikerülhet minden tekintetben talpra állniuk, és jóval biztosabb alapokra helyezni a céget, amihez nagyjából 30 százalékkal több mobiltelefon értékesítése kellene. Ez terveik szerint sikerülni is fog, ennek érdekében pedig 20 különböző megoldással állnak elő, hogy a lehető legjobban lefedjék a vásárlói várakozásokat.
Az okostelefonok jelentőségét jól jelzi, hogy a 150 milliós összeredményből 30 milliót ezek a készülékek tennének ki, miközben a teljes bevétel felét adnák. Az LG már be is mutatta az Optimus 2X-et, amely az első Tegra 2 chipre épülő "szuperfon", ezt követően pedig érkezik az Optimus 3D, valamint az Optimus Black, amely már egy 4 hüvelykes NOVA-kijelzőt kap. Ezen felül 1 millió táblát szeretnének értékesíteni, amelyek közül elsőként a G-Slate, valamint az Optimus Pad névre hallgató változat futna be (előbbi az Egyesült Államokban, utóbbi pedig Európában bukkanna fel, nagyjából változatlan hardveres összeállítással), 3D-videó rögzítésének lehetőségével.
Eközben a RIM sem tétlenkedik, mérnökeik azon dolgoznak, hogy a lehető leghamarabb megoldják az Android alkalmazások futtatását saját PlayBook táblájukon, amivel az újdonsült tulajdonosok rögtön 130 ezer különböző programhoz férnének hozzá. Az elsősorban az üzleti szférában hódító cég szintén a változó felhasználói igényekhez igazodna ezzel, ma pedig szinte mindenhol első helyen említik a szoftveres hátteret (a cég saját platformján összesen mintegy 20 ezer alkalmazást tartanak nyilván).
Elméletileg nincs akadálya annak, hogy a saját készítésű programot okostelefonjaikon is elérhetővé tegyék, erről azonban egyelőre még esett szó.