Ötvös Tibor
Közepes játék lett a Burnout Crash!
A Criterion a Burnout sorozattal vált világhírűvé és szerzett milliós rajongótábort magának és a franchisenak is. A harmadik részben mutatkozott be a Crash játékmód is, melyről úgy vélték a fejlesztők, hogy egy önálló alkotásban is megállja a helyét.
A Bunrout: Carsh a héten jelent meg, de "sajnos" jelen pillanatban csak konzolokon elérhető. Az idézőjel szükséges, hiszen a játék sajnos közel sem lett annyira szórakoztató, mint azt vártuk. De kezdjük az elején. A Crash lényege nagyon egyszerű: minél nagyobb kárt okozni a forgalomban és a környezetünkben az autónk segítségével.
A Crash három játékmódot kínál. A legélvezetesebb a Rush Hour, melyben adott idő alatt kell a legnagyobb pusztítást véghezvinni. Felszedhetünk különböző power uppokat, melyek hasznosnak bizonyulhatnak a rombolásban. Extra pontok járnak még azért is, ha megadott célokat is teljesítünk (például egy adott épületet le kell rombolni). Sajnos ez a mód csak akkor válik elérhetővé, ha az alap "kampányként" szolgáló Road Tripet letudtuk.
Eme módban nem a romboláson van a hangsúly. Itt az utakon átrobogó autókat kell elpusztítanunk és ki kell várnunk azt a pillanatot, amikor a legnagyobb kárt okozhatjuk. Sajnos az autók szinte mindig ugyanazon az útvonalon jönnek, így második próbálkozásra már jóval könnyebb dolgunk lesz. A harmadik mód a Pile Up nevet viseli és itt nem ér véget a pálya, ha felrobban az autónk.
Itt adott számú autó halad át a pályán és miután ezek eltűntek (felrobbantottuk őket vagy kimentek a képből), még okozhatunk kárt a környezetünkben. Mindez még nem is hangzik olyan rosszul, de sajnos mindhárom mód ugyanazokon a pályákon játszódik és azok sem túl változatosak. Ráadásul a robbanások egy idővel unalmassá válnak - ennek oka egyszerű: a Crash egyszerűen nem kínál semmi mást.
Míg a harmadik Burnoutban a versenyek fáradalmait pihenhettük ki egy jóleső robbantgatással, addig itt ez hamar unalomba fullad. Ráadásul a felső nézetes megoldás is felemás érzéseket kelt az emberben. A Burnout: Crash csak azoknak a rajongóknak ajánlott, akik a harmadik részben is éltek-haltak ezért a módért.
A Bunrout: Carsh a héten jelent meg, de "sajnos" jelen pillanatban csak konzolokon elérhető. Az idézőjel szükséges, hiszen a játék sajnos közel sem lett annyira szórakoztató, mint azt vártuk. De kezdjük az elején. A Crash lényege nagyon egyszerű: minél nagyobb kárt okozni a forgalomban és a környezetünkben az autónk segítségével.
A Crash három játékmódot kínál. A legélvezetesebb a Rush Hour, melyben adott idő alatt kell a legnagyobb pusztítást véghezvinni. Felszedhetünk különböző power uppokat, melyek hasznosnak bizonyulhatnak a rombolásban. Extra pontok járnak még azért is, ha megadott célokat is teljesítünk (például egy adott épületet le kell rombolni). Sajnos ez a mód csak akkor válik elérhetővé, ha az alap "kampányként" szolgáló Road Tripet letudtuk.
Eme módban nem a romboláson van a hangsúly. Itt az utakon átrobogó autókat kell elpusztítanunk és ki kell várnunk azt a pillanatot, amikor a legnagyobb kárt okozhatjuk. Sajnos az autók szinte mindig ugyanazon az útvonalon jönnek, így második próbálkozásra már jóval könnyebb dolgunk lesz. A harmadik mód a Pile Up nevet viseli és itt nem ér véget a pálya, ha felrobban az autónk.
Itt adott számú autó halad át a pályán és miután ezek eltűntek (felrobbantottuk őket vagy kimentek a képből), még okozhatunk kárt a környezetünkben. Mindez még nem is hangzik olyan rosszul, de sajnos mindhárom mód ugyanazokon a pályákon játszódik és azok sem túl változatosak. Ráadásul a robbanások egy idővel unalmassá válnak - ennek oka egyszerű: a Crash egyszerűen nem kínál semmi mást.
Míg a harmadik Burnoutban a versenyek fáradalmait pihenhettük ki egy jóleső robbantgatással, addig itt ez hamar unalomba fullad. Ráadásul a felső nézetes megoldás is felemás érzéseket kelt az emberben. A Burnout: Crash csak azoknak a rajongóknak ajánlott, akik a harmadik részben is éltek-haltak ezért a módért.