Németh Szabolcs
NFS: Pro Street
"Nyomd a gázt! Ne fékezz, nem téma, ha kanyarodás közben nekimész a falnak! Ha jó szögben találod el, még jobban is jársz mintha belassítanál... áááá mi ez???? Ripityára tört az autó! Jaj, hisz ez már nem a Carbon!"
Nagyon okos ember volt az, aki feltalálta a négykerekű szállítóeszközt. Azóta persze a szimplán közlekedési célzattal megálmodott szerkezet már más célokat is szolgál. Például igen vastag pénztárcájú sebességőrültek nap mint nap illegális, ritkábban legális körülmények között mérik össze erejüket tulajdon szörnyükkel. A gyorsulási versenyek - mint oly sok minden más - a tengerentúli hullámokkal érkezett meg Európába. Nálunk is egyre nagyobb jelentőséggel bír az effajta szórakozás, de ha körülnézünk láthatjuk, hogy nálunk eme szórakoztatóipar még csak gyerekcipőben létezik. Azonban ha utazunk néhány száz kilométert, akkor a német határnál a kontinens egyik legnagyobb tuningműhelye, a Riger havonta több ezer fritz benzingőzös álmait valósítja meg. Németországban lassan mindennaposak az illegális rendezvények. Ezek nem hivatalos formájuk ellenére profi szervezésűek, és nem ritkán alvilági színezetűek.
Az Electronic Arts néhány éve ezt a folyamatot vette észre, amikor mindenki megrökönyödésére szakított a Need for Speed hagyományaival, és az Underground révén a gyorsulási versenyek világába avatott be minket. Az újítás azóta igazolta helyét a számítógépes játékok világában, hiszen őszről - őszre egyre többen fertőződtek meg vele. A cég idén csavar még egyet a történeten, és a versenyek legmélyére kalauzolja a játékost.
A Pro Streettel vége az illegalitásnak. A fejlesztők gondoltak egyet, és a mára már hivatalos rendezvénysorozattá nőtt gyorsulási versenyeket elevenítik meg monitorunk előtt. Immáron nem az utcákon, a város virtuális bikájával, hanem materiálisan is létező, a szakmában hatalmas tiszteletnek örvendő vagányokkal mérkőzünk meg körülkerített pályákon. Larry Lapierre, a projekt igazgatója szerint - természetesen -minden idők legizgalmasabb utazása vár a Pro Street vásárlóira. "Ez egy olyan játék, mely arról szól, hogyan építsük meg a világ leggyorsabb, legmegbízhatóbb, és persze legizmosabb járgányát több ezer tuningolási lehetőség segítségével, hogy utána emberek tízezrei által látogatott rendezvényeken magunk mögé utasítsuk a teljes mezőnyt."
Nos igen, a finomhangolás már eddig is sajátja volt a programnak, de az Autosculpt továbbfejlesztésének, a tuningcuccok bővülésének köszönhetően soha nem látott részletekig hangolhatjuk az autót. A Black Box ígérete szerint emellett még egy szélcsatornával is megajándékoznak minket, ami szinte végeláthatatlanná teszi a fejlesztéseket. Aki minimális szinten nyomon követi a Forma-1-et az tudja, hogy a szezon végén mindegyik istálló több hónapra szélcsatornába vonul, hogy egy kmh-val gyorsabb legyen a többinél. A Pro Streetben az a bizonyos egy egységnyi különbség nagyon sokat jelenthet.
Ám vigyázat, a gyorsaság nem minden. Egy elhamarkodott döntés, elkapkodott irányváltás és megcsókoljuk a falat. Az előző részekkel ellentétben ilyenkor járgányunk nem gurul tovább mintha semmi sem történt volna, hanem jön a roncsszállító és autónk egy időre a versenyautók inkubátorába, a szerelőműhelybe kerül. Igen, mindenki jól hallotta, a Pro Street törésmodellel felszerelkezve érkezik meg ősszel. Ha hihetünk a pletykáknak, a fejlesztők alaposan belecsaptak a lecsóba, és rögtön egyedülálló minőségű dirib-darab töréssel kedveskednek nekünk.
Minőségi cuccok, brutális, törhető autók, gyönyörű csajok, dollár százezres nyeremények, utánozhatatlan hangulat legális környezetbe csomagolva. Nagyjából ennyiről szól a Pro Street.
Pro Street
Nagyon okos ember volt az, aki feltalálta a négykerekű szállítóeszközt. Azóta persze a szimplán közlekedési célzattal megálmodott szerkezet már más célokat is szolgál. Például igen vastag pénztárcájú sebességőrültek nap mint nap illegális, ritkábban legális körülmények között mérik össze erejüket tulajdon szörnyükkel. A gyorsulási versenyek - mint oly sok minden más - a tengerentúli hullámokkal érkezett meg Európába. Nálunk is egyre nagyobb jelentőséggel bír az effajta szórakozás, de ha körülnézünk láthatjuk, hogy nálunk eme szórakoztatóipar még csak gyerekcipőben létezik. Azonban ha utazunk néhány száz kilométert, akkor a német határnál a kontinens egyik legnagyobb tuningműhelye, a Riger havonta több ezer fritz benzingőzös álmait valósítja meg. Németországban lassan mindennaposak az illegális rendezvények. Ezek nem hivatalos formájuk ellenére profi szervezésűek, és nem ritkán alvilági színezetűek.
Az Electronic Arts néhány éve ezt a folyamatot vette észre, amikor mindenki megrökönyödésére szakított a Need for Speed hagyományaival, és az Underground révén a gyorsulási versenyek világába avatott be minket. Az újítás azóta igazolta helyét a számítógépes játékok világában, hiszen őszről - őszre egyre többen fertőződtek meg vele. A cég idén csavar még egyet a történeten, és a versenyek legmélyére kalauzolja a játékost.
A Pro Streettel vége az illegalitásnak. A fejlesztők gondoltak egyet, és a mára már hivatalos rendezvénysorozattá nőtt gyorsulási versenyeket elevenítik meg monitorunk előtt. Immáron nem az utcákon, a város virtuális bikájával, hanem materiálisan is létező, a szakmában hatalmas tiszteletnek örvendő vagányokkal mérkőzünk meg körülkerített pályákon. Larry Lapierre, a projekt igazgatója szerint - természetesen -minden idők legizgalmasabb utazása vár a Pro Street vásárlóira. "Ez egy olyan játék, mely arról szól, hogyan építsük meg a világ leggyorsabb, legmegbízhatóbb, és persze legizmosabb járgányát több ezer tuningolási lehetőség segítségével, hogy utána emberek tízezrei által látogatott rendezvényeken magunk mögé utasítsuk a teljes mezőnyt."
Nos igen, a finomhangolás már eddig is sajátja volt a programnak, de az Autosculpt továbbfejlesztésének, a tuningcuccok bővülésének köszönhetően soha nem látott részletekig hangolhatjuk az autót. A Black Box ígérete szerint emellett még egy szélcsatornával is megajándékoznak minket, ami szinte végeláthatatlanná teszi a fejlesztéseket. Aki minimális szinten nyomon követi a Forma-1-et az tudja, hogy a szezon végén mindegyik istálló több hónapra szélcsatornába vonul, hogy egy kmh-val gyorsabb legyen a többinél. A Pro Streetben az a bizonyos egy egységnyi különbség nagyon sokat jelenthet.
Ám vigyázat, a gyorsaság nem minden. Egy elhamarkodott döntés, elkapkodott irányváltás és megcsókoljuk a falat. Az előző részekkel ellentétben ilyenkor járgányunk nem gurul tovább mintha semmi sem történt volna, hanem jön a roncsszállító és autónk egy időre a versenyautók inkubátorába, a szerelőműhelybe kerül. Igen, mindenki jól hallotta, a Pro Street törésmodellel felszerelkezve érkezik meg ősszel. Ha hihetünk a pletykáknak, a fejlesztők alaposan belecsaptak a lecsóba, és rögtön egyedülálló minőségű dirib-darab töréssel kedveskednek nekünk.
Minőségi cuccok, brutális, törhető autók, gyönyörű csajok, dollár százezres nyeremények, utánozhatatlan hangulat legális környezetbe csomagolva. Nagyjából ennyiről szól a Pro Street.
Pro Street
Hozzászólások
A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
-
8447 #102 hogyan lehet hátso kerekezni aki tudja irjon kérem az alábbi cimre :[email protected] koszi!
-
8447 #101 Playstation 2-re hogyan lehet beállitani hogy torjon az auto aki tudja megkérem hogy irjon [email protected] köszi!
-
tompka #100 itt a game. bár nem teljesen végleges, de láthatjuk ahogy ZC tolja. :D -
dikab #99 Az EA megint nagyot alkotott!
Könyörgöm, döntsék már el mit is akarnak. Ha gyorsulási versenyek, és ráadásul már rendezett körülmények között és "hétköznapi" autók, melyek át vannak alakítva, akkor miez a két keréken indulás???? És van egy videó amiben elmondja az egyik készítő, hog mekkora királyság, hogy a gumikat kellően fel kell melegíteni mielött ugye gyorsulunk. (Vajon miért csináltak olyan gumifüst effektet...) Ez még talán oké is. Persze ha egy htköznapi gumit veszünk, akkor nem biztos hogy jó ötlet, de ez nem is sima Drag Racing, vagy ha igen akkor ezek csilli-villi Funny Car-ok:-D. Komolyan mondom ez egy vicccc. És még hogy ez majd mennyivel reálisabb lessz. Aki látott már ilyet igazából az lehurroghat, de ez marad a jó öreg szar kategória, amivel a 12 éves gyerekek jól ellesznek. Hol vannak azok a régi szép idők... -
sTk01 #98 uj videó nagyon bejöttlink<--- -
hotti #97 mikor jelenik meg a demó??????????? -
dikab #96 Ez az új videó bizonyítja mekkora szar is lessz ez a játék! A project torque szénné alázza játékélményben az eddigi összes NFS-t.(kivéve az 1-et és a Porsche-t)... -
MRPotteR #95 sztem jók az nfs ek de mindeggyiket valamiben el cseszik !!! talán még a régebbi időkből az underground 1-2 (lehet rosszul irtam)
tetszett főleg a 2. Na szóval ez is tuti sz@r lesz mert csak a grafikára mennek rá (már bocs rajongók!!!) -
aradi13 #94 A dirt is jó játék;) Remélem az új NFS-ben nem fogok csalódni, mert a Carbon 1 kalap fos volt. 1nap alatt végig lehetett tolni, és mág csillogó szar is volt....Ű
Úgyhogy csak hajrá Pro Street:) -
Tower Guard #93 Nem lesz rossz biztosan , de eddig nekem a legjobban a colin dirt jött be és egy jódarabig el is leszek vele :D ez meg majd valamikor úgyis megjelenik aztán ki lesz próbálva :)