7902
Space Engineers

Katt a képre
  • i robot
    #7902
    46? Mekkora bázis az?
  • k2029
    #7901
    Ez egy apró földi bázis. Az számít miből építem a csatlakozót. Egyébként 46 szel turbina hozza az áramot.
  • RJoco
    #7900
    Szia!
    Mi az a bázis? Egy másik hajó vagy voxelhez kapcsolt létesítmény?
    Van elég energiája?

    Ami mindenképp ajánlott, hogy a hajód akkumulátorait töltésre állítod dokkolás után. Így biztos, hogy töltődni fog, ha van honnan. Ezt a kapcsolót beteheted a toolbar-ba is. Akár csoportba rendezve is, ha több akku van.
    Ami nagyon fontos, hogy, ha bolygón vagy, akkor ne felejtsd el visszakapcsolni hibrid vagy kisülés módba, különben le fog esni a hajó lecsatlakozás után. Szóval még lecsatlakozás előtt kell átkapcsolni.
  • k2029
    #7899
    Sziasztok. Nem rég vettem meg a játékot és volna egy problémám. Csináltam egy hajót és a bázison is és a hajón is van dokkoló. Szépen dokkol is zöld a színe de nem tölti a hajó akkumulátorait. Már végig néztem egy rakás videót ki hogy csinálja és nem jövök rá mi a gond. Tudnátok ebben segíteni?
  • Wolwerine
    #7898
    Szia! Köszönöm a tippeket, ha hazaértem, kipróbálom őket. A szortírozó biztos nem okozza (soha nem használtam még), inkább a másik, a komponensek mérete lehet a ludas, mert a hajóépítésnél tuti nem vettem figyelembe, hogy nagy csövön kellene eljutnia a csatlakozóhoz a nagyobb dolgoknak (pl. darabolásnál a nagyobb alkatrészeknek).
  • RJoco
    #7897
    Szia!
    Elképzelhető, hogy egyes helyekre nem elosztót, hanem szortírozót tettél?

    A másik, ami inkább elképzelhető, mint ez a bagatel baki, hogy nem vetted figyelembe a komponensek méretét. Mert van nekik. És kis hajónál számít.
    Mind a konténereken, mind a csatlakozón van nyílás kis csőnek és nagy csőnek is. Kis csövön a kis dolgok mennek át. Nagy csövön pedig minden.
    Az olyan, mint a "nagy cső" komponens, nem fog átmenni kis szállító csövön. Ezt biztosan tudom. Ha jól emlékszem, akkor a rakéta sem megy át a kis csövön.
    Szóval erre mindenképp figyelni kell.

    Azt nem tudom, hogy az állomás elemei miért jelennek meg sárgán neked. Biztos valami frissítés, már rég játszottam vele.
    Egyrészt a konnektorral csatlakozni kell az állomáshoz. Zölden világít a konnektor amúgy fehér része. Ha csak sárga, akkor már csatlakozásra kész, de nem csatlakoztattad. Másrészt az inventoryban a felső részen tudod választani, hogy mit láss. Jól kell beállítani.
    De a konténereknél van láthatósági kapcsoló is. Ha véletlen kikapcsoltad a lista láthatóságot, akkor nem fog ott megjelenni.

    Amikor konnektorral csatlakozol az állomáshoz, akkor az állomás a hajó energiaforrását is használni fogja. Nehogy csúnya meglepetés érjen, hogy indulnál, de nincs nafta a hajóban, mert az állomás elhasználta. Viszont az állomás így képes feltölteni az akkukat is.

    Teljesen természetes dolog, hogy a tornyok behúzzák a lőszert. Kell nekik, ha lőni kell. A szállító szalag használata kikapcsolható tornyonként.
    Másik megoldása a TIM használata, amivel minden tárolásra képes blokk szabályozható. A finomító és gyártó egységek is.
    Így megmondhatod a tornyoknak, hogy egyszerre mennyi lőszer lehet bennük. Mindig "max"-on tarthatod hajóid reaktorában az uránt is. Nem kell a fent említett esettől félni. Kivétel, ha az állomásodnak sincs már uránja.
  • Wolwerine
    #7896
    Sziasztok! Kis blokkos hajók építésénél futottam bele két bugba?, amit nem értek... Szóval megépítem a hajót, és nem tudok anyagot továbbítani egy nagyblokkos állomásra, hiába csatlakozom rá. A kisblokkos hajó felépítése szabályszerűnek tűnik, mindent összekötök mindennel (konténer+szállítószalag, szállítócsövek, stb.), azonban csatlakozáskor csak a kishajó elemeit látom, az állomás elemei nem jelennek meg sárgán, mint ahogy szoktak, és nem is tudok anyagokat mozgatni közöttük. Ez az egyik.

    A másiknak hasonló gyökere lehet, szabályszerűen építem meg (szerintem) a kishajót, és az elemei között (konténer/csatlakozó/stb.) képtelen vagyok anyagokat mozgatni. De nem ennyire egyszerű, van amikor tudok.. Pl. van két konténerem, az egyikből tudok a csatlakozóba árut mozgatni, a másikból nem, de pl a két konténer között ide-oda tudom pakolgatni a cuccokat, ha pedig géppuskalőszert teszek bárhova, azt a géppuska torony bárhonnan kiszívja magának... Idegesítő Vélemény, mi lehet a baj?

  • RaeApofisz
    #7895
    Igen, az lesz. Már ugyis ideje lenne rendbe tenni a dolgaimat. Mindenfelé szétszórva, félig festet stb.
  • RJoco
    #7894
    Építés közben színezed. Majd elmented a végén BP-be és azt töltöd be, ha megint építeni akarod.
  • RaeApofisz
    #7893
    Köszönöm a választ.
    Sajnos olyan a hajóm,hogy mindenféle szinekből áll a mentésben és épités után átszinezéshez vissza kell bontani pár elemet. Biztam benne van erre valami egyszerübb megoldás is.
  • RJoco
    #7892
    Szia!
    Tudtommal nem.
    Át kell színezned.
    Ha egy színű az egész, akkor a Shift vagy Ctrl segédekkel gyorsan megteheted, nem kell kockánként.
    Ha többszínű, akkor kockánként kell, ahogy épp építed.
    Korábban kerestem programot a színek változtatása miatt is, meg az építés miatt is, de amit találtam, az túl macerás volt.
    Lehet, hogy azóta van már valami egyszerűbb is, utána kell nézned.
  • RaeApofisz
    #7891
    Sziasztok.
    Azt szeretném megkérdezni,hogy be lehet valahogy állitani azt hogy amit a kivetitőból megépitek, annak a szine ne az eredeti szin legyen hanem egy másik választott szin ?
  • thebestgergo
    #7890
    Elvileg jönni fog egy elég fontos frissítés is.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Grid AI
    That’s right. It's coming.

    The time to “build your friends” is on the horizon. Coming later this year we will explore a future full of automated and animated allies and enemies. Our end goal for this Major update is to completely change what a “grid” is and redefine the “enemy” and “AI” experience.

    We are currently in the process of creating tools that will empower your creativity like never before. We believe this may be one of the most impactful updates we have ever released and we cannot wait to see the workshop come ALIVE with new creations.

    This update will not only reshape many major elements of gameplay, but it will also serve as a basis for continued exploration of the “NPC” concept. These powerful new mechanics will create new engineering opportunities and serve as a foundation for future upgrades and improvements to the existing PvE content.

    It is still early in development, so stay tuned for more information as we get closer to release!


    Marek Rosa

    Captain Jack

    Nah ez lesz azaz update amitől kb az összes mod működésképtelen lesz :D
    Utoljára szerkesztette: thebestgergo, 2022.06.07. 14:27:10
  • RJoco
    #7889
    Az összes DLC akciós a SpaceEngineers store-ban.
    Jobb ajánlat, mint steam-en.
    Július 7 után a normál árat megemelik.
  • RJoco
    #7888
    Elég régóta játszom win-eken. A legtöbb játékom több win telepítést is túlélt már és w7-ről w10-re is költöztek. A steam könyvtárat lementem, rendszert újra rakom (évek óta nem volt rá szükségem), telepítem a steam-et, visszamásolom a steam könyvtárat a helyére és kész is. A mentéseket meg ugye úgy kell mindenhonnan összevarázsolni, ha sok játéka van az embernek. Plusz a rendszert is csak nagy ritkán frissítem. Játékot nagyon ritkán befolyásol. Soha nem volt dll problémám emiatt. Kivétel talán azon időszak volt, amikor virágbolti verziókkal szórakoztam. De már jó pár éve nem teszem. Lassan 1 évtizede. Az is kivétel, ha valamilyen ccleaner és társai segítségével takarítgatja az ember a rendszert. Ilyenkor lehet, hogy 1-2 dll elvész. Sajnos volt ilyenem is. Azóta csak és kizárólag uninstaller-rel szedek le programot, így a rendszer és a többi program ép marad.
    A .net frame vagy visual c++ úgy emlékszem, hogy a rendszer frissítéseivel is jön. Ha nem, akkor leszedhetőek m$ oldaláról. De ma már nem sok olyan játék van, amely ne csinálná meg magától. Ha mégis akad, akkor szól, hogy mi a gondja. Ha több játékkal is játszik az ember, akkor valamelyik biztos, hogy fel fogja tenni és onnan már automatikus a dolog.
    Jelen esetben még hibaüzenet sincs. Bár elvileg van egy log fájl, ahol lehet némi infó. Mivel VonGabo nem jelentkezett, így gondolom, hogy vagy megoldotta a gondot vagy annyira nem fontos neki ez a játék, más elfoglaltsága van.
    Azzal nincs gond, hogy segíteni akarsz.
    Utoljára szerkesztette: RJoco, 2022.05.31. 20:38:41
  • RaeApofisz
    #7887
    Bocs de nem szándékozom vitatkozni semmiről, főleg nem egy op rendszerről. Egy játék,hogy meg nem indul el annak sok oka lehet és sokszor olyan oka is amiről ugy tünhet hogy semmi köze hozzá. Példának okáért telepités közben vannak olyan win szolgáltatások amik ha nincsenek telepitve nem indul el valami. Gondolta volna bárki,hogy egy windows fax szolgáltatásnak mi köze van egy játékhoz ? Semmi. Csak annyi,hogy az a szolgáltatás telepit egy adott nevü .dll fájlt ami ha nincs a gépen nem indul el az a játék. Ez ugyan nem space engineeres volt és nem ma történt de ez létező probléma. A fő játék amivel játszok ugyanezt csinálja ha nincsenek telepitve a visual c++ ok. Azon kivül egy másik játéknál szintén ezt a hibát okozza ha egy x nevü programban aminek szintén semmi köze hozzá, be van kapcsolva egy "rejtözés a hálozaton" nevü funkció.
    De igazad van. Bocsi bele wauztam. Csak segitenni szerettem volna.
    Utoljára szerkesztette: RaeApofisz, 2022.05.31. 18:34:02
  • RJoco
    #7886
    Ez a családi fiók vagy kölcsönadott játék esetleg bekeverhet. Ha friss telepítés után valami félre lett nyomva.
    Az, hogy a mentés hol készült, teljesen mindegy, mert a játék sem indul el, nemhogy a mentésig eljutna. Ha új elérési útja van, akkor max nem lesznek meg a mentések. A mod-okkal ugyanez a helyzet. Sőt. A steam letölti, amit le tud, de a világban neked kell kiválasztani. Ami meg nem lesz meg egy mentésben, az hiányozni fog és kész. De ettől a játéknak el kell indulnia legalább a menüig.

    Megkérlek, hogy win vita topicot ne itt akarja indítani!
    A többieket megkérem, hogy ne is reagáljanak rá, mert törölve lesznek azok a hozzászólások!
    Mindenkinek van saját véleménye, mindenki elmehet a win topicba elmesélni, ez itt a SpaceEngineers topic.
    Ha a játék indításával kapcsolatos a tapasztalat, akkor természetesen van itt helye.
  • RaeApofisz
    #7885
    Bocsi,hogy közbe kommentelek. Nálam kicsit más volt a sztori. Win7-et használtam és gondoltam ideje win10 re cserélni. Eredeti nekem a win7 és a win10 is. Felraktam mellé a drivereket és mindent. Aztán játszani szerettem volna másik játékkal ami detto ugyanigy viselkedett. Napokig keresgéltem neten is és a gépemen is,hogy mi a franc baja lehet. De aztán volt egy dolog ami ganyus lett. Most se tudom az volt-e a gond de szerintem igen. A játék mentése még win7 alatt történt amit már viszont nem tudott win10 alatt visszahozni mert valamelyik könyvtár mappa neve vagy helye, nem tudom, de megváltozott. Mintha emlékezett volna arra hogy Apofisz win7 el játszik és win10 alatt más valakinek hitt engem. Amugy én utálom win10 et, ma is win7-et használok és tökéletesen müködik minden.
    Csak az érdekesség kedvéért egy más jellegü dolog. Gmail és facebook, -on lehet használni két faktoros hitelesitéshez usb biztonsági hardver kulcsot. Ez egy kis kütyü, amolyam usb ujlenyomat olvasó. Ilyent használtam facebookon. Nem gondoltam rá,hogy kikéne kapcsolnom op rendszer csere elött. Amikor megpróbáltam win10 alatt bejelentkezni fb-re nem ismert fel. Hiába nyomkodtam ezt a usb kütyüt. Aztán saját biztonságom érdekében magyarázattal letiltott az fb. Azota se sikerült vissza szereznem, ujjatt kellett csinálnom.
    Csak tipp VonGabo számára.
    Próbáltad,hogy inditás elött leiratkozol az összes modról és törlöd a maradék mappát, és ugy inditod el a játékot ? Én arra tippelnék felvagy iratkozva valamire, amit inditáskor leszeretne tölteni de valamiért nem tudja. Pl megszünt az a mod. Esetleg valami steam beállitás,... családi fiók, ilyesmi ?


    Utoljára szerkesztette: RaeApofisz, 2022.05.31. 10:13:41
  • RJoco
    #7884
    Itt találsz pár dolgot, ami segíthet.
  • RJoco
    #7883
    Ha visszaugrik alapállapotra, akkor már nem fut a játék. Ha kép sincs, akkor egyáltalán nem tudja elindítani a játékot, csak megpróbálja.
    Próbáld meg a saját könyvtárából indítani, akkor mit csinál?
    C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SpaceEngineers\Bin64

    Gondolom a Steam friss.

    Van neki egy log fájlja is. Abba is érdemes lenne belenézni.
    Utoljára szerkesztette: RJoco, 2022.05.19. 15:52:20
  • VonGabo
    #7882
    A feladatkezelő párhuzamos figyelése még nem volt meg. Azonban ha a steamen belül indítom a játékot akkor kb 2-3 másodpercig kiírja hogy fut utána vissza ugrik alapállapotra. Nem jelenik meg kép és nem is indul el a játék.
  • RJoco
    #7881
    Feladatkezelőben mit látsz?
    Elindul a játék és úgy marad vagy egy idő után bezáródik?
    A HDD azért elég rendesen meg tudja toldani az indítási időt.
    A tényleges játék indulása előtt megjelenik egy kép, majd jön a játék.
    Ez nálam jelenleg kb. 5s volt. Ami igencsak sok idő. Szóval HDD-nél lehet, hogy sok percet kell várnod.
    Amikor váltottam HDD-ről SSD-re, akkor a HDD-nél vártam vagy két percet, SSD-n meg éppen csak megjelent a kép és már indult a játék.
  • VonGabo
    #7880
    Szia!

    Valós a meglátás természetesen a steam-ről beszéltem,
    A win 10 egy frissítés után folyamatosan kék halált halt ezért kellett újrahúzni, igen ennek volt értelme azóta stabil.

    "Az SE több okból nem indulhat el. Hibaüzenet nélkül ezt elég nehéz lesz meghatározni. Így először a rendszer körül kellene körbenézni. Minden driver fenn van? Nyilván fent vannak, ha a többi programnak nem volt baja, csak az SE nem indult el.

    Aktuálisak? Lásd fent

    A W10 a legfrissebb? Igen
    SSD-n vagy HDD-n van a játék? HDD, bár ez a kérdés csak sebesség szempontjából lehet fontos, csak zárójelben jegyzem meg, hogy ezzel a konfiggal már több száz órám van a játékban.
    A mod-okat is letöltötte a steam, amire fel vagy iratkozva? Igen
    A játék indításánál nem nő meg az internet adatforgalmad? nem
    A steam a játékok első indításánál mindig futtat egy beállítást. Ez nálad lefutott? Igen
    Van elég virtuális memória? Az SE legalább 4GB-ot igényel. Akkor is, ha nem fogja használni. Van, korábban is futott a játék.
  • RJoco
    #7879
    Szia!
    Először tisztázzuk, hogy ki, miről beszél.
    Steam, ahol játékokat vehetsz, a kliens segítségével telepítheted és futtathatod őket. Egyéb funkciói is vannak. Néha gőznek is szokták becézni, mert a steam magyarul gőzt jelent.
    Stream-elni olyan emberek szoktak, akik a játékukat online, valós időben osztják meg más emberekkel.
    Az SG nálam általában a StarGate-et jelenti. Ennek a játéknak a rövidítése SE. De a fórum is SG, viszont nem újratelepíthető.

    Win 10-et általában nem kell újrahúzni. De, ha már megtetted, akkor megkérdem: Volt értelme? Megjavult, ami nem volt jó? Ez csak úgy kíváncsiságból érdekel.

    Az SE több okból nem indulhat el. Hibaüzenet nélkül ezt elég nehéz lesz meghatározni. Így először a rendszer körül kellene körbenézni. Minden driver fenn van? Aktuálisak? A W10 a legfrissebb? SSD-n vagy HDD-n van a játék? A mod-okat is letöltötte a steam, amire fel vagy iratkozva? A játék indításánál nem nő meg az internet adatforgalmad?
    A steam a játékok első indításánál mindig futtat egy beállítást. Ez nálad lefutott?
    Van elég virtuális memória? Az SE legalább 4GB-ot igényel. Akkor is, ha nem fogja használni.
  • VonGabo
    #7878
    Ezen a gyaluláson már túl vagyok, megtörtént. Magát az SG-t is 3-szór telepítettem újra, Nincs hibaüzenet semmi.
  • thebestgergo
    #7877
    Ha előtte működött akkor a telepítés során ment félre valami. Hibaüzenetet dob? Ha semmi más megoldás nem lesz akkor le kell gyalulni a teljes gépet és kezdeni előlről. Olyan nagy gond nem lehet.
  • VonGabo
    #7876
    Mint írtam már korábban is mindent megcsináltam ami a streamen fent van megoldás képen.
    Ez az első javaslat.
    A géppel van probléma, ez azért sántít, mert gyakorlatilag ez az egy progi nem akar elindulni minden más gond nélkül megy a stream és online játékok egyaránt. És újra is telepítettem a játékot.
  • thebestgergo
    #7875
    Ott akkor a gépeddel lesz a probléma.

    Ezt kipróbáltad már? Link
  • VonGabo
    #7874
    Sziasztok!
    Van egy megoldásra váró problémám remélem tud valaki segíteni.
    Közel ezer órát játszottam már a játékkal, de sajnos újrakellet húznom a win 10 oprendszert, azóta nem indul el a játék. Végig csináltam már a stream fórumon javasoltakat, újra telepítettem többször is a játékot semmi eredmény. Van valakinek jó megoldási javaslata? Ha már kifizettem, játszanék a játékkal.
  • RJoco
    #7873
    Nincs neked energiaellátási problémád? Ennyi hajtóművel szerintem simán tudnia kellene lebegni két nagy konténerrel is.

    Lehet, hogy a nanite mod-nak van valami bugja. És lehet, hogy a múltkor én is pont ebbe ütköztem bele. Vagy inkább:
    A játékba betettek egy korlátozó hülyeséget. Valami PCU a neve vagy mi. És minden blokknak van egy ilyen értéke, neked meg van egy max értéked, amit, ha elérsz, akkor nem építhetsz tovább. Ezt lehet, hogy meg tudja kerülni a kivetítés és a nanite építő. De használni már nem engedi.
    Még a limit előtt én leraktam vagy 20 nanitét egymás mellé és mind működött. Utoljára meg már nekem is szenvedés volt, ha többet építettem közel egymáshoz.
    Elvileg a limit állítható a világ beállításaiban.

    Esetleg kreatív módban töltsd be a hajót, szedd le az NFC-t és mentsd el a BP-t. Így a játékodban eleve NFC nélkül tudod megépíteni.
    A kis drónos szállítók építése szintén így menne, bár kis blokkot nagy blokkal nem lehet összekapcsolni. Szóval oda kell egy külön kis blokkos kivetítő egy merge blokkal. Erre a merge blokkra épül rá a drón merge blokkja és ehhez a drón többi része. A merge blokk leválasztásával a drón máris repülhet.
    A remote control blokknál kell keresni az autopilóta lehetőségeket.
    Távirányítani pedig kétféleképpen tudod. Az egyik, hogy lézer antennát szerelsz a saját hajódra és a másikra is. Összehangolod őket és amíg látják egymást, addig távirányítható. A hatótávot jelenleg nem tudom, asszem ez változott az idők során, utána kell nézni. Ha viszont a lézer útjába kerül valami, akkor a kapcsolat megszakad. Ellenben ezek nem láthatóak a HUD-on.
    A másik módja, hogy antennát szerelsz rá. Ennek, ha jól tudom, akkor 50 km a hatótávja. Legalábbis a nagynak. De lehet, hogy változott. Viszont 50 km-es körzetben mindenki tudni fogja, hogy merre van a hajód. Bár single-ben ez úgysem számít. Az NPC amúgy is megtalálnak.
    Természetesen a hajóra kell a remote control blokk is, hogy távirányítani tudd. Azon keresztül fog menni a dolog, így megfelelő irányba tedd le. És kelleni fog kamera is a hajóra, különben nem fogod látni, hogy mi van előtte, ha már kiment a karaktered látótávjából.
  • RaeApofisz
    #7872
    Köszönöm. Igen egy olyan hajót épitettem amin van nanite. Azon kivül van össze szerelő és kivetitő is rajta. Önmagára rátudom vetiteni a hajót és bármikor megtudom épiteni újra, ha tulzottan sérült. Bányászni is szoktam vele, bár az kicsit lassú. A bontással csak az a baj,hogy a hajóm nem bir el annyi súlyt amennyit elfér a két nagy teher konténerben. Vagy elszállitom valahova és kipakolok vagy ott helyben felhasználom valamire, vagy.... tök jó lenne ilyen kis mini hajók, drónok amiket haza tudok küldeni.
    De azt csináltam, hogy elkezdtem össze gyüjteni azt a mennyiséget ami kell hogy megépitsek egy tök ugyanolyan hajót amim már van. Azzal csak az az egy kis apró gond van,hogy nekem ugy tünik van valami limit a nanite használatában. Hogy egy embernek csak egy lehet talán... nem tudom, de ha kettő van egymáshoz közel valamelyik mindig leáll. Egyet elinditok akkor a másik leáll. Vagyis a többi hajót már nanite nélkül kéne megépitenem. De még nem jutottam azzal semmire, hogy valahogy táv vezéreljem, automatizáljam. Azt még megkell tanulnom.

    Amugy ez a hajóm amit én épitettem. Nem szép de saját :)
    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2807737719
    Utoljára szerkesztette: RaeApofisz, 2022.05.18. 19:39:54
  • thebestgergo
    #7871
    A Nanite Control Facility moddal lehet bontani is.

    Link
  • RJoco
    #7870
    Megoldható, bár scriptelés nélkül elég nehéz lesz.
    Én akkor már azt csinálnám, hogy a hajóra tennék egy nanite repair modult és, ahogy fogy a hely, úgy rakosgatnám le a konténereket a hajón. A gyár meg majd megépíti.
    Az alkatrészeket elemeire csak az összeszerelő tudja bontani. És csak az tud újakat előállítani, de egy időben a két funkció nem működik. A gyorsaság miatt esetleg két összeszerelőt érdemes építeni.
    Bár eddigi tapasztalataim alapján a bázisok és hajók nem adnak annyi értékes nyersanyagot, amennyi az embernek kellene.
    Természetesen a hajtómű komponens mindig jól jön, de konténerből sem nagyon tudsz többet összerakni, mint amennyi volt az objektumon. Ellenben rengeteg acéllemezed lesz.
    Amúgy kis blokkos konténerbe sokkal kevesebb cucc fér, mint nagy blokkosba. És a drónokhoz is kell hajtómű komponens. Egy hajtómű nélküli bázison ilyet nem fogsz találni.
    Ha esetleg gravitációban csinálnád, akkor meg nem lesz elég motor a sok hajtóműhöz. És akkor valamivel tankolni is kell a járgányokat. Űrben még esetleg kivitelezhető, bolygón viszont alaposan meg kell tervezni a drónt és az útvonal sem 1 pontból fog állni.
    A nanite hátránya, hogy túl gyors ahhoz, hogy jól ki tudd gondolni a dolgokat. Előnye, hogy gyorsan lehet vele építeni, ha már tudod, hogy mit akarsz építeni.
  • RaeApofisz
    #7869
    Köszönöm a választ.
    1 hajóm van amin van egy nannite szerkezet. Kalóz bázist tettem ártalmatlanná és arra gondoltam lekéne bontani,hogy ne vesszen kárba. Még a töredékét se bontottam le mikor már túlsúlyos lettem. Aztán az jutott eszembe milyen egyszerü lenne 1 konténeres kis drónokat gyártani, amik ha megtelnek haza küldöm öket. Még ugyan nincs fix bázisom csak ötlet szintjén született meg ez a gondolat. Az is elég lenne ha egy fő bázison landolna, nem kéne hogy dokkoljon. Közben folyamatosan dolgozna nanite, bontaná a kalóz bázist, esetleg le is darálná az alkatrészeket nyersanyaggá. Közben gyárthatna is ilyen kis drónókat ott helyben a nanite.
    Utoljára szerkesztette: RaeApofisz, 2022.05.14. 16:44:34
  • RJoco
    #7868
    Szia!
    Van robotpilótára lehetőség. Ha jól tudom, akkor scriptelni sem kell. Csak távirányító kell rá. A blokk pontos nevére most nem emlékszem. Elvileg még dokkolni is tud.
    Én amúgy inkább egy nagy bontóhajóval mennék eleve és nem kézzel bontogatnám. Persze ehhez először célszerű teljesen ártalmatlanná tenni.
    A hajókövetés már más kérdés. Az szerintem csak script segítségével megy. Ennél talán egyszerűbb megoldás, ha konnektorral csatlakoznak a fő hajódhoz. Így az anyag eleve átküldhető rájuk. Kijelzőn meg figyelemmel kísérheted mindegyik telítettségét.
    Másik megoldás, hogy merge blokkot használsz. Ilyenkor a kis hajók hajtóművei is segítenek téged, míg a konnektor esetén vagy ki kell kapcsolni őket vagy a tehetetlenségi csillapítást kell kikapcsolni, különben éppen, hogy akadályozni fogják a haladásod.
    Utoljára szerkesztette: RJoco, 2022.05.13. 14:53:15
  • RaeApofisz
    #7867
    Sziasztok.
    Valaki tudna javasolni olyan modot vagy szkriptet, ha egyáltalán van olyan, hogy egy adott koordinátára el lehet küldeni automatán egy hajót ? Valami olyasmit szeretnék,hogy gyártok sok kicsit nyersanyag szállitó hajót és ha megtellik haza küldöm. Pl pirate bázist ha lebontok. Vagy valami olyasmit amivel követ engem a saját másik hajóm.
  • RJoco
    #7866
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Features

    New Camera Overlay
    Added Weldless Armor Skin
    Added Corrugated Metal Armor Skin
    Added new Blocks - Base Game

    New Armor shapes (S + L grid, Light + Heavy, 10 shapes, 40 blocks total)
    T Junction Conveyor (S + L grid, 2 blocks total)
    Round Windows (S + L grid, 4 shapes, 16 blocks total)
    Small advanced rotor (S grid, 1 block)
    Conveyor Converter (S grid, 1 block)
    Half Cover Wall Mirror (L grid, 1 block)
    Plushie Engineer (S grid, 1 block)
    Ladder Shaft (L grid, 1 block)
    Reinforced Conveyors (S + L grid, 3 shapes, 6 blocks total)

    Ezért a tartalomért nem is lett volna szép pénzt kérni. Ahogy látom, az alap játékelemek variációit bővíti. És "all Major updates are free".
    A DLC-kbe is került új blokk. Természetesen az kapja meg, akinek a DLC megvan.
  • thebestgergo
    #7865
    Most kivételesen fizetős tartalom nélkül jött egy nagyobb frissítés.

    Update 1.201

    YouTube
  • DrPolihisztor
    #7864
    Üdv
    A helyzet hogy én is szívesen játszanék együtt másokkal. Dc:Bagoly#6727 Én inkább szerepjátékos vagyok, illetve közösen szeretek együtt játszani másokkal.
    Minden mód megvan, mindegyik tetszik, régóta játszom a játékkal!
    Támogatom a fejlesztőket, megveszek mindent amit piacra dobnak, Marek Rosa jól eltalálta a goodAi-t tudtátok hogy magyar nyelven is lehet beszélni vele? Egy béna chatbot szinten áll!
  • RJoco
    #7863
    Február 3-án jelentős frissítés jött Warfare 2 Broadside néven.
    Változtattak a játékmechanikán. Javítottak a harcokon.
    Új fegyvereket és lőszert kaptunk. Valamint pár új egyéb blokkot is.
    A Beacon hatótávja 200 km lett és JD-nél kiválasztható célnak.
    Új kezdés és még pár egyéb dolog.

    Hogy ne csak az ingyenélőknek legyen jó, jött egy ilyen nevű DLC (Pack) is.
    Hajtómű, reaktor, hangárajtó, új skinek és egyebek találhatóak benne.