7277
Space Engineers

Katt a képre
  • RJoco
    #7277
    Így mondjuk tényleg van értelme az inhibitornak.
    De az eddigi tapasztalatok alapján elég kicsi az esély a találkára.
    A közelbe-távolba érkezésnek megvannak az előnyei és hátrányai mindkét oldalról.
    Az elugrás blokkolása az esetben jó, ha a támadott fél erősebb és van egy automata, ami bekapcsolja az inhibitor-t.
    Ilyen szempontból az NPC-k megint szemét előnyben vannak.
    Nincs egy érzékelőnk sem a játékban, amivel 50 méternél messzebb érzékelnénk, de, ha egy NPC-hez 5-400 méternél közelebb mész, akkor azonnal bekapcsolja a vészjelző antennáját és máris jönnek a drónok. Nekünk miért nincs ilyen?
    Visszatérve a játékosokra, ha épp nincs online a támadott személy, akkor kb. mindegy, hogy van-e neki vagy nincs. 10 km-t simán meg lehet tenni lábon.
  • laci4321
    #7276
    Ki fogom írni a szeróra akkor, és november 1-el lesz egy teljes reset. :)

    Kiveszem a Jump Inhibitor modot is, hátha megoldja a gondot igen. Az eredeti funkciója az lett volna, hogy ha csatázunk, le lehessen blokkolni a másik játékos elugrását :D Ezen felül pedig hogy ne lehessen a bázisaink 2 km-es közelébe ugrani (mivel az OKI mod megnöveli a lőtávot), hanem ki lehessen tolni általunk mondjuk 5-10 km-re. Vagy pedig elugrani onnan csak úgy, ha valaki megtámadja. Ezzel terveztem biztosítani a bázisnak egy plusz védelmet. De a bug lehetőségére nem gondoltam. Miért is gondoltam volna?? Agyrém az egész.
  • RJoco
    #7275
    Kivettem a Jump Inhibitor mod-ot és relatíve azonnal sikerült az ugrás. Csak azért relatíve, mert utoljára az Asgard-ban ülve gyepáltam a másik 2 Asgard-ot és azt cirka 1 óra alatt fejeztem be...
    De utána minden gond nélkül ment az ugrás.

    Szóval szerintem már a mostani világból ki kellene szedni.
    Ahogy nézem, vagyunk itt hárman, akik az új világ mellett szavaznak, a kérdés, hogy aki nem látogatja a fórumot, az, hogy lesz informálva?
    Laci: Kiírod esetleg a bejelentkező üzenetbe?
  • RJoco
    #7274
    Én nem azt írtam, hogy az inhibitor okozza a gondot, hanem, hogy lehet, hogy az inhibitor okozza a gondot.
    Holnap lesz időm a gép elé ülni (remélhetőleg) és akkor megnézem.
    Amúgy szerintem nem kell helyette semmi. A mod létszám nem kötelező, ha egyet kiveszünk, akkor sincs semmi, ha egyet beteszünk, akkor sem kell helyette kivenni egy másikat.
  • Cserematyi
    #7273
    Félreértelmezted amit írtam :D
    Az energy shield a jump inhibitor helyett! Az a pajzs nem okozna galibát a JD-okkal az inhibitorral szemben :D
    Így van :D Minek pazaroljuk a magnéziumot? XDDD
  • RJoco
    #7272
    Szerintem sincs sok értelme, de lehet, hogy csak nem találtam meg, hogy ténylegesen mire is jó. Az biztos, hogy jól hangzik.
    Arról nem írtam, hogy a pajzs okozná a JD problémát (de ez sem kizárt) és szerintem túlerősíteni sem kellene a pajzsot, mert a túl könnyű is hamar elveszi a játékkedvet. Minek fegyver rá, ha el tudom ütni?
  • Cserematyi
    #7271
    A leírásod alapján egy teljessen felesleges mod szerintem, Nem beszéve arról, hogy okozhat galibát :/
    Én már építettem meg egyszer... 5000superconductort zabált fel... jobb lenne a jelenlegi pajzson kívül az energy shield mondjuk. több értelme lenne, mert a hajón dupla biztonság, és nem akadályozza a jumpdrive-ok működését :D
  • RJoco
    #7270
    Olyan, mint a transzporter blokkoló, csak így bizonyos távolságon belül nem tudnak ugrani. Vagyis nem tudnak meglepni másfél kilométerről.
    Asszem több anyag kell hozzá, mint a normálhoz és cserébe sokat is zabál. Bár sosem építettem meg, csak az adatait néztem.
    A transzporter blokkolónak látom értelmét, ennek viszont annyira nem. Ha valaki beugrik ilyen közel, annak úgy kell :D
    Akkor lenne igazán jó, ha nagyon közel lehetne ugrani, de 1,5 km azért igencsak messze van.
  • Cserematyi
    #7269
    A jump inhibitor mi célt szolgál?
  • RJoco
    #7268
    Én tegnap leültem, hogy megnézzem megy-e a jump drive. Kb. 10 percet számítottam rá. Végül két és fél órát játszottam vele. De, ha nem szól a barátnőm, hogy kaja, akkor nem is hagytam volna abba.
    És mindez csak azért, mert mindig volt egy jel, amit meg akartam nézni.

    Amit elfelejtettem megjegyezni, hogy a sok jel között egy darab zöld jel nem volt. Valamiért nem spawn-olnak.
    A JD gondot meg meg kell oldani, mert így, hogy nem funkcionál sok minden kiesik, illetve kedvcsökkentő hatású. Nem kizárt, hogy valamelyik mod-dal veszekszik. Jump Inhibitor egy jó tipp.
  • i robot
    #7267
    Jó reggelt! Ha azt mondjátok jobb lesz a játékélmény akkor legyen csere! A Stargate mod viszont engem is érdekelne.
  • Cserematyi
    #7266
    Én a világ cserére szavazok!
    Ezen sohasem fognak megjelenni az ujítások!
    Jelen állapotában nagyon leharcolt a szerver :/
    Mondjuk egy Stargate mod-ot el tudnék viselni :D
    Utoljára szerkesztette: Cserematyi, 2019.10.15. 20:33:44
  • RJoco
    #7265
    Úgy néz, ki, hogy a JumpDrive probléma már jó 3 éves.
    Az új világomban sem működik a betett hajón.
    Megjavítottam egy hajót küldetésben, azonnal el is ugrott. Még épp le tudtam róla szállni.

    Vicces fiúk:

    .

    Egy MayDay hajó fedélzetén találtam.

    Bár csak egy StarSystem-et indítottam és csak egy harci hajót tettem be magamnak, nagyon el lehet lenni.
    Olyan élet van, hogy hajjaj. Simán mennek bele az órák.
    Kreatív módnak hála fogtam pár Asgard-ot. A hajóra biggyesztettem egy távirányítót és elküldtem egy koordinátára. Majd ugyanezt megcsináltam még eggyel. Rendesen elkezdték lőni egymást, bár a cél a távirányító volt. Majd vittem egy harmadikat is, amit átállítottam egy másik frakcióra. Úgyhogy a kettő kalóz a harmadik ellen, az meg a másik kettő ellen.
    Egy semleges frakcióval való kapcsolatot követően egy ellenséges frakció semleges lett.
    Nyugodtan tudom nézegetni a hajóikat. Meg is állíthatom őket, ha a sajátommal megfogom. Ez ellen nincs panaszuk.

    A JD gond miatt sajnos a hauler-es küldiket hanyagolom inkább.

    A biztonsági zónának így van értelme. Egy állomás, aminek a környékén (a bubiban) nem tudsz lövöldözni, így bárki békésen kiköthet. Mondjuk az állomást eszembe sem jutott megrongálni...
  • Gilmoor
    #7264
    Még akkor is nehéz és hálátlan időrabló tevékenység egy szervert működtetni, ha vanilla beállításokkal fut. Az extra NPC modokkal és mindent darabjaira robbantó fegyverekkel pedig kész rémálom lesz.
  • laci4321
    #7263
    Jó ezt olvasni, egy ideje már nem nagyon játszottam a játékkal :)
    Nem telik semmibe amúgy új világot indítani :)

    De ez nem lehet csak az én döntésem, sőt még kettőnké sem, ehhez a legtöbbünk kell.
    Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.10.14. 16:46:10
  • RJoco
    #7262
    Ha már szép nem lehetett.

    Akkor minimalista lett.

    Hogy kipróbáljam, mielőtt a szerveren megépítem, indítottam egy új világot. Star System, kreatív módban. És, hogy ne kelljen a mod-okat keresgélnem, betettem az összes mod-ot, amire fel vagyok iratkozva. Hát nem semmi. 2,1 GB-nyi cucc.
    Ahogy hagytam el a Földet, mindjárt feltűnt egy fehér jel. Egy kis biztonsági zónás állomás. Be lehet menni, dokkolni és a játék új értelmet nyert. A Contract-os eszköznél megjelent egy csomó feladat, melyekért zsozsót és reputációt lehet kapni. Van gyártós, szállítós, javítós. Mellette a Store-ból pedig dolgokat lehetett venni. Nem mindent, de pl. sok hajó is volt.
    A csillagkapu mod-nak hála bekerültek a hajók is. Mindjárt feltűnt a radaron pár Asgard. És mivel olyan mod is van fent, ami lehetővé teszi, hogy az NPC hajók mod-olt fegyvereket kapjanak, hát volt meglepetés, mikor plazma ágyúval rám lőtt. Ráadásul egy fal mögül, nem is láttam az ágyút.
    Az OKI-s plutóniumos fegyver viszont szépen muzsikált. És a hajó is jól működött a nagy adok-kapokban.
    Olyan élet lett a világban, hogy csak győztem lesni, hány frakció van. És ezek még egymással is lövöldöznek. Ha beállsz az egyik oldalra és turrettel lövöd a másikat, akkor a reputációk is úgy változnak vagyis nem csak lefele tud menni és nem feltétlen kell küldetés sem, hogy felfele mehessen.
    Mondjuk a konténerek most sem rejtettek semmi igazán új-hasznos dolgot. Főként üresek voltak.

    Lehet, hogy jó lenne a szervernek egy új világ, hogy az újítások is életre kelljenek, de megint mindent elölről kezdeni...
  • RJoco
    #7261
    A Dual Universe-vel én is szemezgettem már. A hírlevelük jár, de a játékra még nem fektettem be.
    Az Empyrion nagyon ismerős.

    Az a baj, hogy úgy gondoltam eddig, hogy a SE elég.
    De úgy látszik nem annyira. Sőt. Lehet, hogy ideje keresni valami jobbat.
    Pont ma tesztelgettem egy kicsit. Az OKI-ban bejött a plutoniumos puska. Ez elvisz 3200 méterig. A gáz az, hogy addig még kamerával sem igazán lehet ellátni. Én 1000 méterről teszteltem. Puska csöve alatt a kamera, vagyis, ha egy blokkal lejjebb lövök, mint a cél, akkor jó lesz. Hát nagyon mellé, jobban mondva fölé ment, mint vártam. Lehet, hogy accuracy gond, pedig csak 1000 méterre voltam. Aztán lejjebb vittem a keresztet még 2 blokkal, mint ahova lőni szerettem volna és akkor eltaláltam amit akartam. Látszott is kamerán keresztül, mert elég nagyot sebez a fegyver. Szóval pár blokk megsemmisült a környéken.
    Gondoltam, nekem ennél precízebb kell, így az 50mm Burstcannon felelt meg leginkább a célnak. Gyors töltés, 6 lövés egy tárban, 1200 méteres hatótáv és a golyó sem lassú. Irányításnál mindjárt rá is lehet közelíteni a célra és oda lő, ahova célzol. Legalábbis accuracy-n belül, ami egész jó 1000 méterről. 2 sorozattal lelőttem annyira az antennát, hogy az már nem volt üzemképes.
    Az egyedüli nagy baj ezzel az, hogy, sem a turret kameráján, sem a normál kamerán nem látni. Ott áll az antenna mintha semmi baja nem lenne. Ha közel megyek, akkor persze már látom, hogy nem is fog működni, szikrázik. De ez így nem megfelelő. Mert, ha mégis működne (szerveren azért sokkal rosszabb az ilyen lövölde, és még a hajó is mozog, míg a teszt hajó csak állt), akkor hívhatja a haverjait, ami gond lehet.

    Meg úgy az alapvető gond, ami gyanítom a DU-ban nincs, hogy ez a játék raszterhálón mozog. Ha a raszter egy pontját elfoglaltad, akkor oda már nem tehetsz semmi mást. És egyes blokkoknak az alakjukból adódóan nem minden oldalon van felfogatási pontjuk, így nagyon be tudják korlátozni a lehetőségeket.

    Blokkokat természetesen lehet hozzá gyártani. Lehet, hogy van is a műhelyben kiegészítő készlet, nem néztem utána.
    Jó lenne, ha a játék tudná.
    Persze aki tud 3D tervezni, az meg is csinálhatja magának. Nézegettem már a dolgot, de igazán tananyagot nem találtam 3D tervezéshez. Legalábbis videósat, ingyeneset.
  • laci4321
    #7260
    Igen ez nálam is mindig gond. Nem hiszem el hogy nem lehetne 2 olyan formájú blokkot még csinálni a játékba.. :D

    Illetve 3-at. Az általad küldött képen a felső lyukba csak 1 féle blokk tehető ugye, de az alsóba 2 félét is lehetne rakni. Egy sarkos verziót, aminek van éle, vagyis az alsó csúcs is össze van kötve a felsővel, meg egy háromszög verziót (amilyen az alatta levő sarok blokk is, ahol a felső csúcs nincs összekötve az alsóval). Tehát vagy egy négyszög alapú gúlát, vagy egy háromszög alapú gúlát (tetraédert). Hirtelen ez a megfogalmazás mód jutott eszembe, de szerintem érteni fogod :D

    Az Empyrionban ez olyan szépen benne van :) Meg ott még rengeteg másik is :D

    Sőt még egy 2*2*1-es blokkot is el tudnék képzelni oda, amit a sarokba lehet rakni. Egy nagy tertraédert, ami tulajdonképpen a lyuk alatt is van a sarkon, csak ugye széles verzióban. Meg ebből a 2*2*1-es alakzatból lehetne csinálni lekerekítettet is :)

    Nagyon várom már a Dual Universe-t, ott te magad olyan formát hozhatsz létre amilyet csak akarsz, meg van ilyen "lyuk kitöltö" funkció is, meg formák összekötése. Nem is adott méretű blokkokból lehet építeni szilárd falakat, hanem olyan méretű és alakú minden amilyet akarsz :D Gyakorlatilag mint ahogy az SE-ben a talajt lehet építgetni a Voxel kézzel kreatív módban. Csak a Dual Universe-ben maguk az általad épített dolgok is így építhetők fel.
    Bár még kell neki 1-2 év mire elkészül. De hihetetlen hogy olyan dolgokra gondolnak, már a fejlesztés legelején, amiknek a megoldására az SE-nél évek óta várunk és nem értjük miért nem lehet. :D
    Voxel technológia bemutató
    Itt pedig nézzétek meg hogy milyen formákat hozott össze gyakorlatilag egy játékos. (jelenleg még ilyen kis 4 napos pre-alfák szoktak futni, havonta 1-szer 2-szer, aztán megy tovább a fejlesztés)
  • RJoco
    #7259
    Mikor megpróbálok valami jobban kinézőt összerakni, akkor olyan hiányosságokba ütközöm, hogy mi a fenét tegyek a fölső két sarokra? A lejjebb lévők még éppen elmennének, bár szebb lenne, ha egyenes vonal lenne, de ahhoz sincs blokk.


    És akkor hagyom az egészet a francba és inkább megcsinálom praktikusra, mint "szépre".
  • SUPERTRABI
    #7258
    Hmm, sztem ezt timer blockal meg lehet oldani. Groupolod a konnektorokat és a Timer Block x időközönként Lock-olja őket.
  • RJoco
    #7257
    Akkor a pajzs jó sokat felfogott a becsapódásból?
    Volt már, hogy beleszálltam a Hold-ba és mázlimra épp maradt 1 kicsi csík a pajzsból.
  • Cserematyi
    #7256
    Sikerült túlélni! A 2 nagyreaktor és 6 hydrogéntartály éppségben maradt, a pilótafülkével az orvosiszobával 2 jump drive-val és a pajzsgenerátorokkal egyetemben.
    Így kicsit tűrhetőbb a helyzet, mert legalább egy rakétára való alkatrész megmaradt, amivel kitudom emelni a szétbontott hajó alkatrészeit az űrbe :D
  • i robot
    #7255
    Juujjj! Odakented a hatalmas hajódat? Sikerült életben maradni?
  • RJoco
    #7254
    Az a sok jég és idő, ajajajajajjj
    Nem tudom mennyire figyelted meg a hajóm, de alulra fel volt szerelve egy rahedli H2 hajtómű.
    Na az pont a ravcor miatt került ode és már nem emlékszem pontosan a darabszámra, de valahol 40 körül jár.
  • Cserematyi
    #7253
    Üdv!
    Egy kis tapasztalat a ravcore-ról!
    Ha 4db nagy hydrogén és 12 artmoszférikus hajtóművel, 2tele nagykonténer jéggel, egy félig nagykonténer alkatrésszel akarsz lesszállni, akkor jól gondold át, és tegyél mégy 20 nagyhajtóművet legalább a hajó aljára, különben nagyon sok játékidőd fog szétmenni a bolygó felszínén! :D
    Az atmoszférikus hajtóműveket meg felejtsd el, mert a saját súlyukat allig-allig kjépessek megemelni!
    Mindenkinek nállamnál sikeresebb földetérést kivánok a ravcore-on :D
  • RJoco
    #7252
    Viszont olyan script tényleg jó lenne, ami meghatározott connector-okat néz és, ha szét vannak kapcsolva, akkor összekapcsolja őket.

    Bár most jut eszembe, hogy van talán egy erre alkalmas, ami sok mindent tud és lejjebb pont ajánlották nekem.
  • RJoco
    #7251
    Nem igazán műholdra gondoltam. Inkább úgy, hogy én is benne ülök, csak nem én vezetek. Viszont így tudok nézelődni akár kamerával, fegyverekkel.
    Az OKI mod-ot azért írtam mert az obszervatóriumos lézer lövöldéje 3200 méterig elvisz. Akkor gondolom érzékelnie is kell a dolgokat. Vagy, ha elkezd tüzelni valamerre, akkor ott lesz valami.
    A 2-4000 inkább csak egy kb. érték volt, igazán a 2000-2500 méter lenne a jó magasság. Ilyen magasságban minden hajtómű tud üzemelni, ami arra az égitestre alkalmas. Hidrogénben nem is gondolkodtam.
    A 4000 méter esetleg holdaknál lehet érdekes, de akkor tényleg csak a kamerás megfigyelés marad vagy, ha antennát látok. De ilyen magasságból még magamat sem találnám meg antenna alapján :)
    Az bőven elég lenne, ha szisztematikusan haladna a jármű. Én speciel spirális körpályára gondoltam. A spirálok közötti távolságot kellene még belőni.
    Mindenképp hosszú utazás lenne és kétséges, hogy talál valamit az ember, de egy próbát mindenképp megérne.
    És míg el nem felejtem, a hajók tudnak 400-zal is haladni, bár 200 fölé nem kívánnám a sebességet. De még egy 100-150-nel is megelégednék. Ez is rendesen meghajtaná a procit.
  • SUPERTRABI
    #7250
    Szóval valami műhold kéne, ami köröz 2-4000 km (vagy méter?) magasan a bolygó / hold fölött és jelez a bázisnak ha valami antennát lát?
    Háát eléggé merész ötlet, vannak benne még holtpontok amiket nem tudom, hogy meg lehet-e oldani.
    És igen, csak antennákat tudna látni.
    Ugye kérdéses a meghajtása is, mert ilyen magasan pont kétséges már az atmo-k működése (asszem), és az ionok sem működnek még, szóóval marad a H2, viszont azt meg tankolni kell időnként, szóval ez is még egy buktató.
  • RJoco
    #7249
    Ha esetleg még olvasnád a fórumot, akkor nem lenne rossz egy felderítő script.
    Valami olyanra gondoltam, amivel a bolygó, hold fölött 2-4000 km magasan repülve szisztematikusan körbevezeti a hajót.
    Sajnos GPS koordinátákat beprogramozni baromi nehéz látatlanban. Programról meg nem tudok, amivel megoldható lenne a koordinátaszámolás.
    Még így is nehéz lenne a felderítés, bár az OKI mod-dal elvileg 3200 méterre el lehet látni. Ha esetleg valaki nagyon visszavenné az antenna teljesítményt. És a felszín alatti bázisok még talán így is rejtve tudnak maradni.
  • RJoco
    #7248
    Az enyémet még nem bántották. Legalábbis nyomát nem láttam. De, akkor lehet, hogy nem fogom előhagyni a fúróhajóm, azon nincs pajzs.
    Nagyon nehéz bárkit is megtalálni, pedig a Hold nem is nagy és keresgéltem is már, de semmi. Csak fejfájást kaptam a sok forgolódástól, hátha meglátok valami építményt vagy fúrásnyomot.
  • RJoco
    #7247
    Ezek szerint csak én járok olyankor fenn, mikor nincs fenn senki.

    A kétóránkénti szerver újraindítást nagyon nem javaslom. Simán úgy el lehet vele játszani, hogy az ember ne figyelje és elvesszen a hajója, egyéb nehezen megszerzett dolga. És frissítés amúgy sem jön ki olyan gyakran, hogy legyen értelme.
    Ezért van minden nap éjjelre beállítva, bár azért nem jön minden nap frissítés.
    Ráadásul el is venné a kedvem a játéktól, mikor ránézek az órára és azt látom, hogy 10 perc múlva újra fog indulni a szerver. Akkor már nem lépek be, de nem is várok 10 percet, inkább elkezdek mással játszani. De az sem lenne jó, mikor csata közben azt kellene figyelnem, hogy még belefér e az időbe a lelövés-foglalás vagy csak a lőszert pazarlom.

    Csak hátha Laci épp olvassa a fórumot és újraindítja, de mára már mindegy.
  • i robot
    #7246
    Biztos hogy vannak mert már megint ledurrantották a holdbázisom.
  • Cserematyi
    #7245
    Én majdnem minden este 7től 9ig fentvagyok :)
    Ezt a szerverfirissítéses dolgot, meg jó lenne úgy megoldani, hogy ha kap a játék frissítés, akkor automatikussan induljon ujra a szerver.
    Nagyobb szervereken, ezt úgyoldották meg, hogy 2óránként automatikussan ujraindul.
    Viszont mikor az első hozzászólásomat írtam ide, akkortályt utánajártam a dolgoknak, és lehet a szerverben beállítani valami olyat, hogy figyelje a játékfrissítéseket, de már nem ráémlik, hogy hol olvastam. :/

    Utoljára szerkesztette: Cserematyi, 2019.10.03. 19:27:53
  • RJoco
    #7244
    Jött egy 144 byte-os frissítés. Ha esetleg megoldható az éjjeli frissítés előtti szerver frissítés, az jó lenne.
  • RJoco
    #7243
    Van aki játszik még a szerveren?
    Mostanában senkivel nem találkoztam.
  • RJoco
    #7242

    Megpróbálkoztam egy rotoros cuccal, de ez egyáltalán nem működik.
    Bár a képen az látható, hogy a fúrót nem sikerült teljesen behúzni, mert útban van az egyik cső, viszont itt elmondom, hogy csak azért áll így, mert a hajó ránehezedett. Különben 53 fokban lóg lefele a csöve.
    Ezen kívül a hajó rettenetesen instabil, elfordul, elhúz és folyamatosan süllyed.
    Azért kipróbáltam, hogy lehet e vele fúrni, de nem. A rotorok nem képesek megtartani ezt a terhet még 1000Nm-es nyomatékot beállítva sem.
    Ahogy elkezd süllyedni a fej és elkezd terhet cipelni, úgy húzza el az összes rotort anélkül, hogy elindítottam volna őket. Sőt, ami azt illeti mindegyik hátramenetben volt, vagyis, hogy ilyen szép vízszintben álljanak a csövek.
    Esetleg még a motor lock-kal lehet játszani, de sok értelme nincs, ha kikapcsolom és önálló életre kel az egész.
    A rotor egyáltalán nem barát, nemhogy szerverbarát lenne.
    Utoljára szerkesztette: RJoco, 2019.09.30. 01:00:12
  • RJoco
    #7241
    Nem a hidrogén tartályok robbantak fel a hajón, hanem a két oldalsó ion hajtómű és a mellettük lévő piston-os dokkolók.
  • RJoco
    #7240
    Köszi, ez nagyon jól hangzik!
  • laci4321
    #7239
    Úgy látom ismét lett egy kis élet a fórumon :D

    Julian: én az "Easy Automation 2.0" szkriptet szoktam használni minden ilyesmi probléma megoldására :) Elég komplex problémákat meg lehet oldani vele, csak ki kell tanulni :D De jóformán minden "mozgatással" kapcsolatos dologra jó, kezdve az ajtók ki-be nyitogatásától bizonyos feltételek esetén, egésze olyanokig, hogy csak akkor forog a rotor, ha egy piston a felénél jobban ki van nyújtva, stb :D Minden blokknak állíthatod minden olyan tulajdonságát, ami a kontroll menüben is van, pl. lámpák színét is. És mindent pontos időzítéssel, a szkript a ms-ot használja alap időegységként, tehát egy 1000-es várakozás (delay 1000 sor) pontosan 1 másodperc várakozást jelent pl.

    Én pélául egy megtervezett bányász hajómon egy kart mozgattam fel le vele, valamint az egész bányászhajó más színnel világított 3 fokozatban attól függően, hogy mennyi követ bányásztam már ki (mekkora a hajó össztömege). Nehogy túl nagy legyen a súly és lezuhanjak :) A 3. fokozatban automatikusan a drilleket is kikapcsolta :) (A szerveren levő Ravcorra terveztem azt a bányászhajót, így létfontosságú volt, hogy bizonyos tömeg esetén azonnal kikapcsoljanak a fúrók :D )
  • Gilmoor
    #7238
    Ez jóóó! :) nekünk is kell ilyen, ide legalább nem kell piston :)