N%C3%A9vtelen-1.png
  • gduck
    Na végül is megoldottam egyedül... Van egy út ami merőlegesen visz a kerítés felé a végén enyhe kanyarral. A kanyar bal oldalán szalagkorlát van... Azon kell "dobbantani" a motorral!

A kisgépes reptéren
  • Hmuda
    Igaz. Nem figyeltem mert pont akkor swappolt be, de mintha egyszer már megcsináltam volna ezt a Corvette-eden. :-)
  • gduck
    Sztem simán be lehet menni a kis reptérre is

Ketten kellünk hozzá 1 autó és 1 motor! A motorral simán átugratsz a kerítésen, ha egykerekezve nekihajtasz a kocsimnak Útánna BOOKMARK és kész is. Ilyen eccerű az egész!
  • Tigristank
    A gyerekeket is haza kellett volna vinni a játszótérről, de sajnos elkóboroltak. :D
  • Tomo15
    Még sehonnan.
  • uHs Gerzson
    xD
  • Sland
    Be tudtam ugrani mindenhova ahova a srác ugrott a videóban

Katt a képre

• Hmuda
    #6223 :-)

Amúgy a multi az alapjáték megvételét leszámítva nem lesz fizetős.
  • Truck Driver001
    Ezt félrenéztem.Erre ment a válasz:#6324
  • Truck Driver001
    Buktad.Mert akkor én verlek meg téged!:DD
    [erős]
  • bumbella
    jaj ne má bazz :(

• bucsher
    Ezt benézted, mert ma járt le a béta.
  • bumbella
    sziasztok.
    Elakadtam a game letöltésénél.
    Végig van csinálva a tutorial szerint hogy mit hogyan kell csinálni és a 3dgamers oldalon meg is van a Vip állapot. 4.95 dollár +1 adó :)

De honnan töltsem is le? (mer a fileplanet az egyetlen ahol kilistázza a szervereket de amikor rányomok hogy download akkor kiírja hogy ez csak fileplanet-es file és ismét kéri hogy 6 dollárt szedhessen a bankártyámról a 3dgamers en meg nincs is vagy én nem találom)

Milyen regisztrációs kódot kapok? (hiába állítottam be a progikat meg a magas konfigot nekem azt írta ha
    Thank you for signing up.

If you are selected for the beta test, you will be notified in an email to the email address you have linked to your 3DGamers account )

elég ha mondjátok hogy kit keressek. mert már nagyon szeretném kipróbálni a gamét
    köszi

• Redokee
    hm... mérnem pankrátor játékkal jáccol? vagy esetleg valóságba?
  • bucsher
    Lehet hogy attól fél, nem tudom :) Titeket is megverlek ám!!! ;)))
  • SZilaJMaGGoT
    Jah majd megveri a moderátort... :D
  • autoszimulator
    Te is nagyon erősnek érzed ám magad ^^
  • bucsher
    Nem neked. A bátor modi meg azóta sem mert jelentkezni, olyan bátor.
  • Sland
    Kinek és mire írtad? (van válasz gomb)
  • bucsher
    Ha nem törölte volna a bátor modi a hozzászólásom akkor tudnád a választ. Vagy megnéznéd jobban a videót.
  • Sland
    Nem értem miért kell elvárni azt, hogy azok a területek, ahova normális uton nem lehet eljutni, az ki legyen dolgozva.
    Ami elérhető az gyönyörű, ami meg ELVILEG nem, az meg nem 100-as...
  • killer123
    Söt erre a repülöre hasonlitani akaro szarra inkább nem is mondok semmit :))))).

Amugy a többi dolog nagyon a helyén van és már várom hogy elörendelhessem a játékot.

Amugy a muliplayer dolog az most fizetös lessz? Nem tom mintha valaki irta volna már régebben de lehet roszzul emléxem.
  • killer123
    LOL.

Kocka kerekü repülö. Ehh.

Remélem a teljesben nem lessz ekkora egetverö bug.
  • Tomo15
    Olvassál már egy kicsit vissza...
  • pirosBoci
    én nem voltam 4 napig valaki elmondaná hogy van ez a open béta vagy mi?
    honnan lehet majd tölteni stb.
  • Bucser
    TDU akkora siker lesz mint a Porsche unleashed (porsche 2000 volt)
  • Sland
    Majdnem mint abban a szar Carbonban
  • wander01
    ha kértek volna sem küldtem volna :D dolgozzon csak meg érte akinek valami kell. :D
  • gduck
    Viszont senki ne küldözgessen másnak játékállást, mert kódolatlanul van benne a GameSpy azonosító és jelszó :D
  • wander01
    jah :) arra akartam kilyukadni hogy a csávo megbizhato atari-s modi de még ö sem bizti hogy tudja hogy mi lesz :D
  • wander01
    látszik hogy utolag okos az ember. tessék megvan a cd-key is hogy hol tárolja a progi: documents and settings/All Users/application data/Test drive unlimited/cdkey.txt
  • hykao #6307
    Inkább fordítva, nem? Teljesen világos, de nem megbízható válasz. :)
  • wander01
    itt a nem teljesen világos de megbizható válasz a játékmentés átvitelére a teljesbe/openbe egy moditól:

As far as i know, I am betting that the current game play status will be lost once the beta goes to the final / gold release. However, I might be wrong.
  • wander01
    akinek nehézségei voltak a kulccsal, szintén itt a magyarázat:

a probléma:
    "Having just reinstalled Windows again yesterday I'm now unable to activate the beta - I'm given an error message stating that its been activated on too many computers. And yet its only been activated on this one (although in 3 instances of Windows over the last few weeks).

Is there any way I can request an additional unlock, or is there someone to email with regards to it?"

és a modi válasza:

"For the beta, we are limited to two installation for security purposes since we do not have a game cd/dvd. The retail game will not have this restriction.

The closed beta ends on Monday, and the devs/Atari folks may not be available to issue a new code for you. You can request this by emailing AtariPod at [email protected]. We will have new code shortly for the open beta :)."
  • Sland
    Erről van szó! TDU mindent visz, főleg ha g25-je is van az embernek...
  • wander01
    sland, ha akarod töröld ezt a hsz-emet majd, de ezt a kommentet muszály betolnom ide a tdu beta tester forum Welcome Testers - Check in here! topikjábol. durva hogy ilyen emberek irkálnak be a forumba és összetalálkozhatsz vele a játékban :)

na jöjjön a lényeg:

"This might just make you all sick,..but you all need to understand how important this title really is.

I have been in the business of simulation racing for 6 years,..I stood on the Track at Spa Belgium as the data was being collected for GTR2/GTL.

I introduced TrackIR headtracking technology to all of those who make the greatest racing simulations,..and got it built in.

I showed GTR/GR2/and GTL to US audiences for the first time at the past 2 E3's on a racing simulator called the VRX.

I orchestrated the press day at Ford headquarters in Deerborne, by convincing the top licensing guy with Ford to go with TDU,..and not the Need for speed crap.

Tonight,..I finally got my chance to test this beta. I work for a new company now, and we make the finest racing simulator in the world. www.virtual-gt.com

Tonight my entire scope of the industry has forever changed.

I clutched and shifted my way around the game for about 3 hours,..and what I experienced is every car lovers dream. For the complainers,..please do your best not to sweat the small stuff. Like feeling that your favorite car is too slow. What you are driving is a feat of technology,..one that has sent shockwaves thru the industry,..ever wonder why Forza got pushed back?,..cockpits. TDU as we know it today,..is only a taste of whats to come from Eden.

Bottom line,..
    you have not yet experienced this game unless you have a G25 logitech wheel,..if you are using a controller,..dont even comment on the hardcore settings,.they are not for you. your little trigger doesent have the travel that a pedal has,..and you can not possibly have the precision to make it stick.

IF you truly love the idea of driving in this open environment,..your world will never look the same the moment you hook up a TrackIR4 pro from naturalpoint. You are blind at every intersection, every hairpin,..TIR allows you to see all the way thru the corner, the competition around you, the cockpits, that hot chick from the mercedes dealership during a test drive, amazing scenery around the island,..and most importantly,..rubbernecking,.thats the best. It is easily the best $200 dollars you can spend for your driving dreams.

The next installment of TDU will have some TIR advancements,..if I have to go to NY myself and beg...
    Imagine being able to look over at the driver next to you,..and your character in-game is actually turning his/her head. imagine having everyone see you bang your head to the music in your car. All thats left is a flip the bird button.

Dont even get me started on the possibilities for the bikes,..6 degrees of freedom motion tracking?,..its going to be sick.

My customers are going to completely freak out when we send out our next quarterly software update,..this game has changed everything for me and my company.

Congrats Eden/Atari on the most revolutionary racing title since Gran Turismo.

Many Thanks,

The commissioner of sim-racing"

Sztem nagyon laza, ráadásul igaza van :)

btw ajánlom babettának a g25-ös részét
  • gduck
    Hát arra még várni kell egy ici-picit:

"... Closed Beta test will be coming to an end on Monday January 15th. The TDU Servers will be taken offline in preparation for the Open Beta test, scheduled to launch very soon..."
  • Atkamon
    Na hol van az open béta?
  • I.C.ram
    Ja az mókás volt :D Ebben viszont lelehet fulladni :D
  • hykao #6299
    Kár, hogy ebben nem lehet tönkretenni a gumit, mint a WR2-ben... :)