379
Soldiers of Anarchy
  • kgp021
    #379
    ( tiz év......... tiz év sok idő,sok idő. Gondolkodni gondolkodni magadra.Gondolkodni másokra ) ez a jatekbolvan kimásolva és elis telt tiz év . Mosthogy szabinvagyok felkeltete a figyelmemet a szekrenyen porosodo tiz eves jatek amit ano nemfejeztem be .nagyon fasza jatek jo a mostaniakhoz nemlehet hasonlitani de lekoti az ambert meg mostis ahogy a (the last days of gaia)is .mar nema leg mukodob kepeseb mert a hangis eltunt a misziok elkezdese elot marcsak a felirat mukodik es idonkent a megszerzet jarganyokis amiket nemadok el a bazison maradnak de mire befejezem a kuldetest eltunik a bazisrol mintha eloptak volna, de mindegy mostmar vegignyomom ,vagy ha tutok egy hejet ahonan lelehet tolteni a jatekot szoljatok , es persze ha tutok meg ijen gyujtogetos jatekot aztis megkoszonom
  • Kotomicuki
    #378
    Upsz, hiba!

    Az embereknél a zöld csík jelenti az életerőt, tehát ennek kell a kórházi kezelés előtt épnek/teljesnek lennie - utána ez lesz fehér, azaz ellenállóbb/kitartóbb az ember - , a kék a páncél állapotát/meglétét mutatná - érdekes, hogy ha az élsimítást állítom, akkor hajlamosak eltűnni ezek a csíkok.
  • Kotomicuki
    #377
    NM! :)

    Amivel kiegészíteném:
    - Az 1. pályán 3 embert tudunk felvenni - 2 a faluból, egy mesterlövészt pedig ez után, a földutat követve (nem a temető felé), kisebb tűzharc árán
    (Itt, egyetlenegyszer molotovval kiütöttem a HUMMEL-t, amit el tudtam volna hozni, de nem mentettem állást... :( - ritkán a nyílpuska/mesterlövészpuska is jó, de sajnálom erre pazarolni azt a kevés lőszert, amit szerezni tudok hozzá(juk)...)
    - Ha már sérült az elhozandónak kinézett harckocsi - normál páncéltörő után - , akkor lehet kísérletezni a gyalogság elleni repeszgránát használatával is - néha ez is bejött
    - A garázsban a munkaórákat tartalékoljuk a harckocsikra, mert ha jól csináljuk a "beszerzést", akkor azokra sem lesz elegendő a rendelkezésre álló idő -> a HUMMEL javítása is annyi, mint egy harckocsié, csak a kereskedő nem ad érte annyit...
    - A laborban ne felejtsünk el gyártatni, eladni jó lesz az is
    - A 4. küldetésben, a Karom-tábor bejáratától távolabb - a táboron kívül - , az út mellett, van egy épület (gyár ?), aminek van egy, betonfallal elzárt, kis udvara, ami lőszert (géppuska 3-4x) rejt -> megéri kibontani a falat 3-4 csővel
    - A repülőkre mindig rakjuk fel a bombákat a küldetés előtt - és ne felejtsük otthon a célravezetőket sem - , hátha kellenek
    - Mielőtt a küldetés befejezésre kattintunk, azelőtt "tárazzuk ki" a járműveket, mert elvész a csövekben lévő lőszer -> a rekeszek előtti lámpára klikkelve, hogy mind piros legyen
    - A kórházban csak a teljesen ép embert lehet "tuningolni" (fehér csík az életerőnél a kék helyett), tehát az erre a célra kinézett egyéneket még a küldetés befejezése előtt gyógyítsuk meg, hogy ne menyjen veszendőbe itt sem a drága és eléggé szűkre szabott idő
    - A "köz"katonáknak a gyors mozgás (gépek/emberek elöl elfutni) és a nehézfegyver kezelés jön jól, 1 mesterlövészt szerezhetünk már az 1. küldetésben (több szvsz nem is kell belőle - gyógyítóból sem), ill. egy robbantós is csatlakozik még a társulathoz majd - a már kezdetekben meglévő mellé - , ezeknek is jól jön ha a gyorsabban tudnak mozogni - megközelíteni, majd elmenekülni - , a könnyű fegyvereket felejtsük el -> 3-4 (vagy az összes) géppuska tömegtüzénél nincs jobb a gyalogság ellen, így pár láda gyógyszerrel megúszható minden küldetés: egy beköszön és maga után csalja az ellent, akiket a sarok mögött elfektetett géppuskás-osztag lekaszál
    - A követő-aknákat jól el lehet terelni egy-két emberrel (fontos, hogy atléták legyenek, hátha gyorsnak is kell lenniük) - néha van a közelben néhány állat is, akiket lehet terelni... (növényevőt emberrel, húsevőt géppel) - , türelemjáték
    - Ha olyan mesterlövészpuska van nálunk, amiben már van lőszer, akkor azt tegyük be lőszer helyett a batyuba, majd "kitisztítja" a kezelője - használat közben - és utána jó pénzért el lehet adni a fölösleges - üressé vált - fegyvereket és lőszert sem pazaroltunk
  • Axon
    #376
    Nagyon jó leírás. Köszönöm!
  • Kotomicuki
    #375
    Régebben volt egy saját magam készítette leírásom a küldetésekről - mindkét oldalon végigjátszva, ilyen választás 2x van a játékban - , de most nem lelem - hiába, régi holmi... :(

    Spoiler-veszély!

    A 4. küldetésben - ahol 2 banda közül kell választani a Guberáló-főnök utasítására - elég sok járművet lehet szerezni:
    - kezdetben kapunk egy TOW-os HUMMEL-t (légvédelemnek is jó!)
    - a szerelővel átellenes végen, egy háznál, a dombok között, az útról is észrevehető egy szabadon hagyott HUMMEL (gránátvetős?)
    - a bandák is felajánlanak 1-1 gépet: BMP/T-55
    - a legvégén miénk lehet a guberálók T-55-se is
    Ezért erre a pályára csak az URAL és a 2-üléses terepjárók - a 4 rakodórekeszesek - (ezekből min. 3-at lehet szerválni eddigre) kellenek, hogy az esetleges roncsoknak is maradjon hely, de az aprólék java is eladósorba kerülhessen.
    A kezdeti ütközeteket a hozott, ill. a mindkét tábor (eléggé tág) környékét védő aknák felszedéséből származó, mintegy 40 db "tehénlepénnyel" oldottam meg, csak a legvégén jött 1-2 jármű - ha rosszul terítettem - , amit az RPG, vagy a TOW(helikopter, ha a Karmoknak dolgozunk) leszedett - vagy a kiküldött szövetséges őrjárat segített.
    A templom elé egy olyan emberünkkel menjünk, akinél gránát van, legyünk gyorsak... innentől a posztoló/felderítetten őrjáratozó Halál-Lovagokra a profik csak ezt használják majd - sőt, én már RPG-vel is szedtem le az emberemre rárontani akaró HL-t, amúgy az irányított "kézi" rakéta is megteszi ellenük, de az már pazarlás! :)
    Az aknákat, kézigránátokat, értékesebb rakétákat/lőszereket mindig vegyük meg a bázison, mert nagyon megkönnyítik a "haladást" a küldetésekben. (A gránátot mindig 2(3) őr közé dobjuk, hogy mindkettő(3) elhalálozzon és ne legyen fölösleges pazarlás - FELDERÍTÉS! Ki kell kémlelni, hogy a mozgók hol állnak meg, és ezen pontokból nekünk melyik esik kézre...)

    A 2. küldetésben az íjpuska nagyon fontos, de csak a lőszert vegyük meg hozzá a bázison, mert a legelső ládában (mászni kell érte, de megéri) lesz egy belőle - ha gyorsak vagyunk, akkor a G-s terepjáróba sem tud bekászálódni a 3 őr (a "szemből", jobbról jövő 2x2-s őrjárat nem mutat érdeklődést a beszállásra, a balkézről jövő 2x2 eddigre - természetesen - már nem játszik <- MP5-k) egyike, ill. az "akadály" másik oldalán állóval sem hajtanak el. (Amúgy ide már csak az előző küldetésben összeszedett, 2-3 db MP5-l jövök, mert hamar lesz mindenkinek - nem kell mindenkit állig fölszerelni, majd dob az ellen, azt meg 3-4 emberünk röhögve el tudja intézni - és kell a hely az árunak...)
    Az URAL mögött álló 2x2 gézengúzt kell még lenyilazni, ekkor nem lesznek civil áldozatok - mindkét egyént fel tudjuk fogadni a szabadítás után.
    A 3. küldetés elején is jól jön a Molotov-koktélos és géppuskás egyedek "elaltatásához" (úttorlasz, + első őrposzt) - 2-3 géppuska után már ezek tűzereje, a gránátok és az aknák (Bár a cirkáló HUMMEL-ek ellen a megfelelő időben és helyre dobott gránát sem rossz, így tovább marad akna a "nagyvadaknak"...) is elégségesek a sikerhez...
    A 4. küldetéstől már nem találkoztam, az árusnál sem, íjpuska-lőszerrel a játékban, max. 1-2x, ládákba elrejtve -> a mesterlövészpuska veszi majd át a szerepkörét (a kés csak éjszaka jöhet számításba, de abból meg talán csak 1 pálya van...)

    Harckocsi(kk)val "roncs-vadászni", főleg megfelelő lőszerek nélkül, sok türelmet és gyakori visszatöltögetést igényelő foglalatosság, de megérheti, ha olyan pályán vagyunk éppen, ahol szegényes a felhozatal a szabad prédákból - ez nálam főként a labor-felkutató/erőműves (itt kapunk 2 embert, meg egy AA-s APC-t - érdemes az erűmű első védelmi vonalát legyalulni, mielőtt beszambáznánk a tudósokhoz, mert azután igencsak sietősre kell venni a figurát...) és (leginkább) a szektásokhoz gyalogszerrel belopódzós pálya volt (ez utóbbi igazi gyöngyszem, minden centimétere élvezetes - a poén az benne, hogy előtte lehet, persze méregdrágán, megvenni az első MI-24-est, de ezen a pályán nem használhatjuk... csak a tesóját szerezhetjük meg a légierőnknek, ha gyorsak vagyunk... a végjátékban egy ilyen páros aranyat ér és mindent visz - a fedélzeti össztüzük!!! :D ).
    Tehát a harckocsi-vadászat: ezeknek már 2 akna kell, hogy elhulljanak, így a járőröző elé rakhatunk egy ilyet, majd egy (pl.) sarok mögül a mienk bepróbálkozhat nála. "Sima" páncéltörő lőszerből 2-3 végzi ki a tankot, így ezen fajtájához a beszerzésnek 2 harckocsi kell (esetleg a BMP/helikopter/gyalogos rakétája helyettesítheti az egyiket) - de itt sok a HA, tehát a LOAD-varázslatra sok mannát tartalékoljunk... Mindenképp célszerű menekülő pozícióból lőni, a lőtáv határáról, hogy mire célra áll az ellen, ha nem jönne be az eredeti elképzelés, akkor azért a ne kelljen - mindig - értékes üzemórával/koszorúval fizetni - így lehet 1 géppel megoldani, részletekben is a vadászatot.
    Ha már hozzáférünk a direkt erre a célra kifejlesztett lőszerféléhez, akkor is célszerű egy "hagyományos" pánéltörővel bebiztosítani - előtte/előre/mellette - a sikerhez vezető utat, mert 2 jófajta már pazarlás.

    Fejből ennyi jött össze...
  • Csaba1990
    #374
    Én is elővettem, de win7 64 bit mellett folyton kiakad a játék... Nem tud rá valaki valamilyen megoldást?
  • Axon
    #373
    Mivel mostanában a csak csili-vili értéktelen kacatok jelennek meg "játéknak" csúfolva magukat, ezért egyre gyakrabban veszem elő a régi dolgokat.

    Tegnap este újra elkezdtem ezt a remek játékot. Rá akarok hajtani az ilyen titkos helyekre, félre eső fegyverekre, felszerelésekre. Ha tudsz még ilyeneket akkor írd le légy szíves :)
  • Kotomicuki
    #372
    A kerítést az embereid pár sorozattal szétszedik. utána már be lehet menni a túszhoz beszélgetni - esetleg gránát a tússzal ellentétes oldalra.

    Amúgy a Hummer ellen a kézigránát a legjobb ha áll.

    Ha a 2. pályán, a radar után, a bázis felé tartva küldjünk ki egy embert (páncélban, ha csak Molotov-koktélunk van) gránáttal balra és a domb mögött álló Hummert szedje le. Ezután a bázison a BTR mögötti Hummer is szabadon elhozhatóvá válik - eladni jó lesz!

    A 3. pályán, a dombon lévő rezidencia után, a vasúti kocsiknál áll 2 gyerek, velük beszélve ( - magyar szinkron...), megtudjuk, hogy hol van egy szabad Hummer.
    Itt, mielőtt lelőjük a főnököt érdemes lehet aláaknázni a bázis bejáratának környékét, mert ha békén hagyjuk a 2 másik bandát, akkor a főnök halála után egymásnak esnek és a győztes maradéka megjelenik a bázisnál. A bandaharc után volt, hogy 2 BTR-t és egy BMP-t is haza tudtam vinni -> érdemes a javítás/páncélozással takarékoskodni és nem az első Hummerre elszórni a drága időt...

    (Hmmm, hogy mi mindenre emlékszem még évek után is...
    Ez sem volt rossz játék! )
  • Kotomicuki
    #371
    Soldiers of Anarchy v1.1.2.177 Patch

    .177-ről .178-ra patch

    Amúgy nem rossz játék, nagyon nagy kár, hogy nem fejlesztették tovább!
    Mondjuk egy Close Combat III-mal és Silent Storm(vagy S3)-mal kereztezve!
  • Di3s3l
    #370
    Helló bocs lehet hogy kérték már de nem tudna valaki linket adni hol találom a solder of anarchy hoz a 1.1.2.177 és 178 as patch et?? előre is köszönöm
  • VERESS 96
    #369
    Helló nem tudom jó helyre írok e de letöltöttem a soldier of future nevű játékot de mikor elkezdek játszani a játék negatívban fut szóval fehér majdnem minden kivéve az égbolt mert az fekete.... :(

    Ha valaki tud segíteni azt megköszönném :) köszi előre is...
  • boond
    #368
    Hali,

    Valakinek meg van a pc guruhoz adott lemez? Ha igen akkor elküldené nekem a játék soa.exe fájlát? nagyon fontos lenne! Mert nekem az eredeti lemez elveszett amikor kölcsön adtam egy cd-tartott (ez is benne volt) és azóta sem lett meg (ennek már pár éve) De msot sikerütl letöltenem magyarul, de nem sikerül elinditani. A Pg guruban kiadott exe fájlala azért menne mert nincs benne védelem csak amikor előszőr elinditom kéri az újságban megadott serial számot (legalábis is gy volt amikor ég meg votl a lemez.

    NOs tudna nekem valaki segiteni?
  • evil 007
    #367
    helootok akinek help kell nemjárok még olyían meszse de kezdoket fogadok (msnem [email protected])

    a 2. pályán mit kell csinálni? XD megoltem mindenkit a bázison valami tuszrol beszél ott ál egy ember a keritésnél de nemtok veles emmit sem csini help!!!
  • thunder852
    #366
    Helló!

    Valaki tudna adni egy mentést ahol túl van a 4. pályán, mer amikor tölti a 4.pályát akkor mindig kilép és azt írja, hogy szar a cd kulcsom, pedig elötte ment rendesen.
    THX. :)
  • Csendes lélek
    #365
    2 emberre van szükséged...

    egy robbanóanyag specialistára és egy jól képzett mesterlövészre. (Utóbbit még az első pályán bírod felvenni egy kis kunyhónál, a falutól nem messze)

    A tűzszerész helyezzen el aknákat a bázis körül járőröző hummer elé. Erre legegyszerűbb az ha kifigyeljük a kerítés valamelyik pontján hogy hol halad végig. 4-5 aknával már falat lehet elé állítani, egyikre bitos rágurul.
    Ezután fogjuk a mesterlövészt, a két őrt kapjuk le számszeríjjal. Hatoljunk be, forduljunk balra, a hummerekkel NE kezdjünk ki még véletlenül se. Bal oldalon a fal mentén haladjunk végig, mígnem látni fogunk egy kis vaskerítést amin egyébként át tudunk mászni. Előtte járkál őrségben egy parittyás, azt is kapjuk le. Ezután a tűzszerésszel másszunk át a vaskerítésen, majd nézzünk körbe a bázisban. Látni fogunk egy fantasztikus páncélozott járművet, az istennek se jut eszembe a neve, 8 kereke van, tetején egy jó erős gépágyúval. Na abba küldd be a mesterlövészed és a tűzszerészed. Ha beszálltak, már senki sem állíthatja meg őket, írts ki mindenkit!

    Sok sikert!
  • gyurman
    #364
    Szevasztok!
    Valaki tudna segíteni, hogyan lehet bevenni az bázist? Ott ahova a banda viszi az embereket?
  • Csendes lélek
    #363
    CD kulcs:

    b351 - 5hp5 - xsfm - f2td
  • borsobaba
    #362
    Sziasztok!

    Tudna valaki segíteni? Hiányzik egy cd-key a játékhoz...esetleg ötlet,honnan szerezhetnék? Köszi!
  • Csendes lélek
    #361
    látom azóta se jutott el senki idáig... :))))

    Nagy kár....

    Azért ha kéritek akkor leírom a havas pálya után következő jó úton haladó sivatagos küldetést is ahol a "szentvárosban" kell mászkálni fegyver nélkül, álruhában.... ami látszólag egész könnyű... :))

    Csak szóljatok...
  • Csendes lélek
    #360
    hja, amit elfelejtettem: A helikopterbe nem muszáj beletenni semmilyen nyomkövetőt, ígyis-úgyis eltalálsz az AHGYE egyik főbázisára... mellesleg ha mégis megpróbálkozol vele, bomba van beletéve a helikopterbe, így az ha beszállsz, rövid időn belül felrobban... (ha sikerül kijutnod, majd megpróbálsz újra beszállni, akkor már nem aktiválódik, hacsak közben nem robban fel...) Ez esetben csak tiéd lesz a helikopter, fegyver és páncélzat nélkül, annak meg semmi értelme...
  • Csendes lélek
    #359
    Üdvözlet...

    Nekem ez a Játék a PC GURU-ból van meg, teljesen magyar nyelven, és ahogy olvastam itt korábban, hogy senkinek sem sikerült "jó" úton kijátszani. Nos elképzelhető hogy baromira nem jól csinálták...

    Az egész nyitja a havas pálya, ahol az AHGYE egyik kolostorát kell meglátogatni. Gyáváknak - és akik le akarnak maradni rengeteg fejlődésről és tapasztalatról ami később bizony nagyon jól jöhet - elárulom hogy ha egy helikoptert visznek magukkal és 2 embert, egyszerűen csak repüljenek el a kolostorig, majd mindenféle hablatyolás nélkül lőjék szét a két őrt (azzal kezdve amelyikkel nem lehet beszélni csak ott ál)

    Ekkor megszólal egyik emberünk: "Vallásos banda, már rég golyót kellett volna eresztenem a fejetekbe"

    Ezzel véget is ért a pálya, és a "jó" úton folytathatjuk a játékot.

    De leírom mi a lényege a nem gyáváknak:
    Valamilyen módszerrel jusson el pár ember a kolostorig, legalább 1 RPG7-es páncélököllel, meg nem árt mellé egy mesterlövész, ugyanis a papokkal való beszélgetés után megtámad minket 2 hummer, és 4 "felfegyverzett hittestvér" ezeket kapjuk le a két emberünkel (a többit azért nem érdemes a kolostorhoz vinni mert a mászó aknák mitt veszélynek tesszük ki őket)

    Ezek után - mivel parancsot kaptunk rá - takarítsuk ki a három előretolt állást, (előtte azonban nem árt a repülőtérre is ellátogatni és ott takarítani kicsit, mert később ide vissza kell térni, és ha előtte megcsapoljuk a létszámjukat, jelentősen könyebb lesz a helyzetünk)
    A legelőrébb tolt védelmi állás ami egyébként egy kis telephely területén van, egyik elkerített részén találunk egy dobozt. vegyük fel, benne megtaláljuk ama információt, miszerint a "nagyfej" helikopterrel érkezik a repülőtérre.
    Na hát uccu a repülőtérre, de ÓVATOSAN!! lesz ott 4 élőhalott lovag a páncélosok mellett, de ahelyett hogy esztelenül nekik rontanánk, várjuk meg míg a nagyfej elkényeskedi magát, és elindulnak (2 élőhalott lovag kíséretében) a kolostor felé. nem árt várni kicsit, és ezután eldönthetjük, szeretnénk-e a végső "leszámolás" előtt kicsit csetepatét rendezni. Ha igen, akkor takarítsuk ki az újra odatelepedett ellenséges egységeket a reptérről, de őszintén szólva nincs rá szükség... ha mégse akarunk csetepatét csak lemaradunk némi tapasztalatszerzésről, de semmi több.
    Aztán menjünk egyenesen a kolostorhoz, az összes emberünkel ha lehet, de minimum annyival, amennyivel le tudjuk foglalni a két élőhalott lovagot valami erős fegyverrel (pl RPG7-es páncélököl) meg vegyük körbe pár géppuskás emberrel a papokat. Miután beszéltünk a nyálas emberkével és az őrökkel is, akkor eldönthetjük, újra beszélünk az őrrel (ez esetben a rossz úton fejezzük be a játékot) vagy pedig fegyvert fogunk rájuk és szétdaraboljuk az összeset... nem lesz nehéz, teljesen fegyvertelenek, csak azért kell körbe venni őket hogy még véletlenül se meneküljenek.

    Miután meghaltak, a rangidős emberünk azt mondja amit már korábban írtam: "Vallásos banda, már rég golyót kellett volna eresztenem a fejetekbe"
    és lám, ezzel vége is a küldetésnek, a kolostorba egyáltalán nem kell behatolnunk, de azért nem árt ott se kitakarítani mindent, találhatunk pár érdekességet, köztük nyomkövetőt is. (légicsapásnál használható)

    Aztán pedig vedd el a téged illető zsákmányt és húzz haza :)))

    Utána már csak két pálya lesz, egy sivatagos (ami meg kell mondjam a legnehezebb az összes közül, mert nem vihetsz magaddal semmilyen fegyvert, mindent zsákmányolnod kell, feltűnés nélkül) utána pedig egy végső leszámolós pálya, amely szerintem ekkora már nem lesz nehéz, mert tele vagyunk erős fegyverekkel, zsákmányolhatunk annyit mint a szemét, és persze tapasztalatunk is van abban hogy miként pusztítsuk el az ellenséget. A vége felé ráadásul már segítséget is kapunk, mert jönnek a tudósok és gyakorlatilag két tűz közé szoríthatjuk a vallásos bandát...
    ah végeztünk, csak nézzük a videot, remegjen meg a szívünk átérezve a borzalmakat, ejtsünk pár könnycseppet az elesett bajtársakért, és csendben mondjuk ki: "vége a rémálomnak..." :))))))

    Hát kb. ennyi, mindenkinek nagyon sok sikert kívánok a végigjátszáshoz...

    abban az esetben ha valakinek folyton kilép, miután a havas pályán lelövi a papokat, valűszínűleg nem játékhiba az ok, nekem többször is kilépett, kicsit bugos, a memóriával nincs nagy barátságban a játék. Éppen ezért a papok lelövése előtt érdemes egy gyorsmentést csinálni, hogyha netán kilépne akkor újra lehessen próbálni...
  • Cairass
    #358
    single player, de van benne multi is...
  • levi1989
    #357
    szevasztok ez csak multiplayeres vagy van benne singleplayer játékmód is?
  • ghost cb
    #356
    Tudom, szinte azonnal válaszolok :D
    Szal, én ugy csináltam, hogy szét tudtam lőni a szarosokat, hogy körbeállítottam 15 m-re tankokat, rakétás embert, mindent és csak a főszart lőttem.. De magyar játékkal ilyenkor kidobott desktopra.
  • bigfoot
    #355
    milyen listát??
  • DJ YAYO
    #354
    A magyar SOA-hoz!
    TENKSZ!!
  • DJ YAYO
    #353
    Hali!!
    Üzenet a jövőből!!
    Írnátok 1 listát patch-ekkel??
    A SOA-hoz??
    Tenksz!!!
  • bigfoot
    #352
    na ma újra felraktam a gamet!
    eddig úgy lett mindig vége ,hogy körbevettek a csáleszok és lelőttek!most felraktam és úgy lett vége hogy robot gecók lettünk
    nem tudom megcsinálni a jó befejezésre ,ha elkezdem lőni őket akkor azonnal beadja az animációt
  • bigfoot
    #351
    nincs képed a végső animről?
  • ghost cb
    #350
    Ja vágom, mert ők is a magyar verziót adták az újsághoz. Nem ők vágták ki, hanem vagy alapoból nincs is ilyen befejezés, és csak én voltam ilyen pro, vagy (ami elképzelhetőbb) csak a magyarban nincs. Ha az utobbi, akkor meg a magyarra fordításkor baszták el... Már nem emlékszem ki fordította, valami digitalakármi, vagy ilyesmi.
  • bigfoot
    #349
    olvass lentebb!
    333 körül!
  • ghost cb
    #348
    ?
  • bigfoot
    #347
    haha :D
  • Ryleh
    #346
    Huuuuuu,bazzzzz!!van ilyen forum??De jooo:))))
    Nekem nagyon tetszett ez a game!!:))
    Tud vki olyan helyet ahonnan le lehet szedni utángyártott/szerkesztett pályákat??...thx
  • ghost cb
    #345
    Kivágta? Mesélj! :)
  • bigfoot
    #344
    nekem is bejött csak azt sajnálom hogy a pcguru kivágta a happy endet
  • ghost cb
    #343
    hm... Akkor összedobok neked valamit, a tapasztalataimbol.
    Ez főleg olyan játék ami a realitásra törekszik, azért emeltem ki, mert természetesen nem lehet komplett 8-12 fős egységeket létrehozni amiben csak tankok, tüzérség, stb szerepel, illetve nem lehet 1-2 km-ről tüzelni (van amivel lehet de annak valójában 20-30 km a hatótávolsága az életben). DE! És itt a "de". Nem a megszokott C&C-es és egyéb más modern taktikai harckocsis játékkal van dolgunk, mert itt elég messziről tüzelnek az ellenséges egységek rád, illetve te rájuk. Szóval megeshet, meg is fog esni, hogy csak azt veszed észre hogy egy tüzérségi lövedék becsapódik melletted, vagy egy rakéta szétkapta az egyik tankod például... (Ilyenkor Quickload és megoldod.)
    Az első 3 pályán erőteljesen embereid erejére leszel utalva, a 4. pálya szinte csak a páncélosok nyers erejéről szól (no azért nem teljesen), és innentől kezdve egyre jobban csak a páncélozott, v. mozgósitott egységeidet kell használnod, embereid leginkább arra lesznek jók, hogy aknamezőt fedezzenek fel/semlegesítsenek, illetve a halott ellenség használható dolgait felvegyék és eltegyék - majd ezekkel kereskedj. Ezek árábol azért nem fogsz tankot venni, de hasznosak). Kicsit talán ez a része eltúlzott, mert ha nem adod el a 10. pálya végéig a zsákmányolt uzikat, összegyűlik kb 1000 db, ám nem nagyon használhatok semmire, áruk is kicsi, szoval ezt fogod legkevésbé értékelni szvsz, hogy jo sokat gyüjtögetsz. Ált. az alkuzásra, a hajszálvékony határ megtalálására jó a guberáló és közötted.
    Alapjábavéve ez a játék, ha összefoglalom miről szól akkor 3 dologról leginkább: taktika-harc-gyűjtögetés. Néha ez, néha az van túlsúlyban, de nálam ez elég volt, hogy 2 éve a kedvenc játékom legyen.
  • Myrkul
    #342
    Bocs ha túl dramatizáltam volna, nem ez volt a célom. De mint a #336 hozászólásomból kiderült: olyan valakit kerestem aki tud segíteni, nem olyat aki tudna de nem akar... Mind1. Térjünk vissza a topik eredeti céljához bár mintha egy kicsit kihalt volna.
    Én még nem játszottam ezzel a játékkal és valaha anno mintha egy cikket olvastam volna amiben nagyon megfogott. Szeretem a RTS-eket főleg amiben a mai haditechnika szerepel. Mire számítsak a játék kapcsán? Mit várjak és mit ne???
  • ghost cb
    #341
    Ne dramatizáljál már! Egyébként csak azért nem adom meg mert nekem az egyik ismerősöm adta kölcsön szívességből az ő eredetiét (amikor még 8k volt a game a boltban).
    Nincs mit.
  • Myrkul
    #340
    Megtaláltam a saját cd-keyt!!
    Lehet, hogy elég szegény az én fantáziám, de vajon milyen aljas dolgot tudtam volna művelni ha megadod a te eredeti játékod cd-keyt?? Létszi áruld el, mert lehet hogy a végén még egyet értek vele, és utána már én sem fogok másnak megadni ilyen kodokat. Bár lehet, hogy még ehhez is buta és figyelmetlen vagyok, de akinek eddig én megadtam a saját cd-key-em nem élt vissza vele. De ha te felvilágosítanál azzal nagyon sokat segítenél nekem!!

    Előre is köszönöm!!