Soldiers of Anarchy
-
#343
hm... Akkor összedobok neked valamit, a tapasztalataimbol.
Ez főleg olyan játék ami a realitásra törekszik, azért emeltem ki, mert természetesen nem lehet komplett 8-12 fős egységeket létrehozni amiben csak tankok, tüzérség, stb szerepel, illetve nem lehet 1-2 km-ről tüzelni (van amivel lehet de annak valójában 20-30 km a hatótávolsága az életben). DE! És itt a "de". Nem a megszokott C&C-es és egyéb más modern taktikai harckocsis játékkal van dolgunk, mert itt elég messziről tüzelnek az ellenséges egységek rád, illetve te rájuk. Szóval megeshet, meg is fog esni, hogy csak azt veszed észre hogy egy tüzérségi lövedék becsapódik melletted, vagy egy rakéta szétkapta az egyik tankod például... (Ilyenkor Quickload és megoldod.)
Az első 3 pályán erőteljesen embereid erejére leszel utalva, a 4. pálya szinte csak a páncélosok nyers erejéről szól (no azért nem teljesen), és innentől kezdve egyre jobban csak a páncélozott, v. mozgósitott egységeidet kell használnod, embereid leginkább arra lesznek jók, hogy aknamezőt fedezzenek fel/semlegesítsenek, illetve a halott ellenség használható dolgait felvegyék és eltegyék - majd ezekkel kereskedj. Ezek árábol azért nem fogsz tankot venni, de hasznosak). Kicsit talán ez a része eltúlzott, mert ha nem adod el a 10. pálya végéig a zsákmányolt uzikat, összegyűlik kb 1000 db, ám nem nagyon használhatok semmire, áruk is kicsi, szoval ezt fogod legkevésbé értékelni szvsz, hogy jo sokat gyüjtögetsz. Ált. az alkuzásra, a hajszálvékony határ megtalálására jó a guberáló és közötted.
Alapjábavéve ez a játék, ha összefoglalom miről szól akkor 3 dologról leginkább: taktika-harc-gyűjtögetés. Néha ez, néha az van túlsúlyban, de nálam ez elég volt, hogy 2 éve a kedvenc játékom legyen.