Soldiers of Anarchy
  • Kotomicuki
    #372
    A kerítést az embereid pár sorozattal szétszedik. utána már be lehet menni a túszhoz beszélgetni - esetleg gránát a tússzal ellentétes oldalra.

    Amúgy a Hummer ellen a kézigránát a legjobb ha áll.

    Ha a 2. pályán, a radar után, a bázis felé tartva küldjünk ki egy embert (páncélban, ha csak Molotov-koktélunk van) gránáttal balra és a domb mögött álló Hummert szedje le. Ezután a bázison a BTR mögötti Hummer is szabadon elhozhatóvá válik - eladni jó lesz!

    A 3. pályán, a dombon lévő rezidencia után, a vasúti kocsiknál áll 2 gyerek, velük beszélve ( - magyar szinkron...), megtudjuk, hogy hol van egy szabad Hummer.
    Itt, mielőtt lelőjük a főnököt érdemes lehet aláaknázni a bázis bejáratának környékét, mert ha békén hagyjuk a 2 másik bandát, akkor a főnök halála után egymásnak esnek és a győztes maradéka megjelenik a bázisnál. A bandaharc után volt, hogy 2 BTR-t és egy BMP-t is haza tudtam vinni -> érdemes a javítás/páncélozással takarékoskodni és nem az első Hummerre elszórni a drága időt...

    (Hmmm, hogy mi mindenre emlékszem még évek után is...
    Ez sem volt rossz játék! )