Soldiers of Anarchy
  • Kotomicuki
    #375
    Régebben volt egy saját magam készítette leírásom a küldetésekről - mindkét oldalon végigjátszva, ilyen választás 2x van a játékban - , de most nem lelem - hiába, régi holmi... :(

    Spoiler-veszély!

    A 4. küldetésben - ahol 2 banda közül kell választani a Guberáló-főnök utasítására - elég sok járművet lehet szerezni:
    - kezdetben kapunk egy TOW-os HUMMEL-t (légvédelemnek is jó!)
    - a szerelővel átellenes végen, egy háznál, a dombok között, az útról is észrevehető egy szabadon hagyott HUMMEL (gránátvetős?)
    - a bandák is felajánlanak 1-1 gépet: BMP/T-55
    - a legvégén miénk lehet a guberálók T-55-se is
    Ezért erre a pályára csak az URAL és a 2-üléses terepjárók - a 4 rakodórekeszesek - (ezekből min. 3-at lehet szerválni eddigre) kellenek, hogy az esetleges roncsoknak is maradjon hely, de az aprólék java is eladósorba kerülhessen.
    A kezdeti ütközeteket a hozott, ill. a mindkét tábor (eléggé tág) környékét védő aknák felszedéséből származó, mintegy 40 db "tehénlepénnyel" oldottam meg, csak a legvégén jött 1-2 jármű - ha rosszul terítettem - , amit az RPG, vagy a TOW(helikopter, ha a Karmoknak dolgozunk) leszedett - vagy a kiküldött szövetséges őrjárat segített.
    A templom elé egy olyan emberünkkel menjünk, akinél gránát van, legyünk gyorsak... innentől a posztoló/felderítetten őrjáratozó Halál-Lovagokra a profik csak ezt használják majd - sőt, én már RPG-vel is szedtem le az emberemre rárontani akaró HL-t, amúgy az irányított "kézi" rakéta is megteszi ellenük, de az már pazarlás! :)
    Az aknákat, kézigránátokat, értékesebb rakétákat/lőszereket mindig vegyük meg a bázison, mert nagyon megkönnyítik a "haladást" a küldetésekben. (A gránátot mindig 2(3) őr közé dobjuk, hogy mindkettő(3) elhalálozzon és ne legyen fölösleges pazarlás - FELDERÍTÉS! Ki kell kémlelni, hogy a mozgók hol állnak meg, és ezen pontokból nekünk melyik esik kézre...)

    A 2. küldetésben az íjpuska nagyon fontos, de csak a lőszert vegyük meg hozzá a bázison, mert a legelső ládában (mászni kell érte, de megéri) lesz egy belőle - ha gyorsak vagyunk, akkor a G-s terepjáróba sem tud bekászálódni a 3 őr (a "szemből", jobbról jövő 2x2-s őrjárat nem mutat érdeklődést a beszállásra, a balkézről jövő 2x2 eddigre - természetesen - már nem játszik <- MP5-k) egyike, ill. az "akadály" másik oldalán állóval sem hajtanak el. (Amúgy ide már csak az előző küldetésben összeszedett, 2-3 db MP5-l jövök, mert hamar lesz mindenkinek - nem kell mindenkit állig fölszerelni, majd dob az ellen, azt meg 3-4 emberünk röhögve el tudja intézni - és kell a hely az árunak...)
    Az URAL mögött álló 2x2 gézengúzt kell még lenyilazni, ekkor nem lesznek civil áldozatok - mindkét egyént fel tudjuk fogadni a szabadítás után.
    A 3. küldetés elején is jól jön a Molotov-koktélos és géppuskás egyedek "elaltatásához" (úttorlasz, + első őrposzt) - 2-3 géppuska után már ezek tűzereje, a gránátok és az aknák (Bár a cirkáló HUMMEL-ek ellen a megfelelő időben és helyre dobott gránát sem rossz, így tovább marad akna a "nagyvadaknak"...) is elégségesek a sikerhez...
    A 4. küldetéstől már nem találkoztam, az árusnál sem, íjpuska-lőszerrel a játékban, max. 1-2x, ládákba elrejtve -> a mesterlövészpuska veszi majd át a szerepkörét (a kés csak éjszaka jöhet számításba, de abból meg talán csak 1 pálya van...)

    Harckocsi(kk)val "roncs-vadászni", főleg megfelelő lőszerek nélkül, sok türelmet és gyakori visszatöltögetést igényelő foglalatosság, de megérheti, ha olyan pályán vagyunk éppen, ahol szegényes a felhozatal a szabad prédákból - ez nálam főként a labor-felkutató/erőműves (itt kapunk 2 embert, meg egy AA-s APC-t - érdemes az erűmű első védelmi vonalát legyalulni, mielőtt beszambáznánk a tudósokhoz, mert azután igencsak sietősre kell venni a figurát...) és (leginkább) a szektásokhoz gyalogszerrel belopódzós pálya volt (ez utóbbi igazi gyöngyszem, minden centimétere élvezetes - a poén az benne, hogy előtte lehet, persze méregdrágán, megvenni az első MI-24-est, de ezen a pályán nem használhatjuk... csak a tesóját szerezhetjük meg a légierőnknek, ha gyorsak vagyunk... a végjátékban egy ilyen páros aranyat ér és mindent visz - a fedélzeti össztüzük!!! :D ).
    Tehát a harckocsi-vadászat: ezeknek már 2 akna kell, hogy elhulljanak, így a járőröző elé rakhatunk egy ilyet, majd egy (pl.) sarok mögül a mienk bepróbálkozhat nála. "Sima" páncéltörő lőszerből 2-3 végzi ki a tankot, így ezen fajtájához a beszerzésnek 2 harckocsi kell (esetleg a BMP/helikopter/gyalogos rakétája helyettesítheti az egyiket) - de itt sok a HA, tehát a LOAD-varázslatra sok mannát tartalékoljunk... Mindenképp célszerű menekülő pozícióból lőni, a lőtáv határáról, hogy mire célra áll az ellen, ha nem jönne be az eredeti elképzelés, akkor azért a ne kelljen - mindig - értékes üzemórával/koszorúval fizetni - így lehet 1 géppel megoldani, részletekben is a vadászatot.
    Ha már hozzáférünk a direkt erre a célra kifejlesztett lőszerféléhez, akkor is célszerű egy "hagyományos" pánéltörővel bebiztosítani - előtte/előre/mellette - a sikerhez vezető utat, mert 2 jófajta már pazarlás.

    Fejből ennyi jött össze...