Ötvös Tibor
Torchlight II: Nagyobb, hosszabb - egyszerűen jobb
Az eredeti Torchlight kellemes meglepetést okozott az akció-RPG rajongóinak. A Runic alkotása ráadásul sikeres is lett, így nem volt meglepő, mikor bejelentették, hogy készül a második epizód is.
A Gamescomon Kölnben kint is volt a játék, melyen látszik, hogy a készítők odafigyeltek az első részt ért kritikákra. A Torchlight II-ben már nem csak egy dungeon lesz városonként, hanem sokkal kiterjedtebb világban kalandozhatnak a játékosok. A fejlesztők szerint teljesen nyitott világban, sokféle és egyedi kinézetű falvakban járhatunk és több ezer ellenfelet tehetünk el láb alól.
Az előzetes hírekkel ellentétben a Torchlight II-ben nem lesz szükség valós pénzügyi tranzakciókra. A fejlesztők úgy döntöttek, hogy a játékkal együtt kiadnak egy mod-készítő készletet is, mellyel a rajongók ingyen készíthetnek saját pályákat és minden egyebet, melyet aztán feltölthetnek a netre is. A játék támogatja a LAN-módot is és így egyszerre maximum 8 játékos harcolhat a térképen.
Multis módok is lesznek természetesen és jó hír, hogy nem kell új karaktert indítani az online játékhoz. Beszállhatunk egy szerverre azzal a karakterrel, akit már jól feltápoltunk offline módban és a gép a szintünknek megfelelően állítja be a ránk támadó szörnyek szintjét is. Ha pedig csoportban játszunk, akkor mindig a leggyengébb karakter szintjét veszi alapul a program.
Eddig az előre bejelentett négy karaktertípusból hármat mutattak be a fejlesztők, akiket azonban tetszőlegesen fejlesztgethetünk a kapott pontjainkból. De ha nem vagyunk elégedettek a fejlődéssel, akkor egy játékban vásárolt ital segítségével minden képességünket lenullázzuk és újra átgondolhatjuk a karakterünk fejlődését.
A Runic szerint a Torchlight II jóval hosszabb lesz, mint az elődje. És ha minden fő- és mellékküldetést kivégeztünk, akkor elkezdhetjük elölről a játékot ugyanazzal a karakterrel és a gép a megemelkedett szintünkhöz igazítja majd a szörnyeket is. Mivel ezúttal jóval több idő volt a tesztelésre, így a fejlesztők ígérete szerint a nehézség jóval kiegyensúlyozottabb lesz.
A Torchlight II elméletileg májusban jelent volna meg, de a Runic végül eltolta a premiert, de az idén biztosan megkapjuk a programot. A megjelenés után pedig kezdődik a Torchlight MMO fejlesztése.
A Gamescomon Kölnben kint is volt a játék, melyen látszik, hogy a készítők odafigyeltek az első részt ért kritikákra. A Torchlight II-ben már nem csak egy dungeon lesz városonként, hanem sokkal kiterjedtebb világban kalandozhatnak a játékosok. A fejlesztők szerint teljesen nyitott világban, sokféle és egyedi kinézetű falvakban járhatunk és több ezer ellenfelet tehetünk el láb alól.
Az előzetes hírekkel ellentétben a Torchlight II-ben nem lesz szükség valós pénzügyi tranzakciókra. A fejlesztők úgy döntöttek, hogy a játékkal együtt kiadnak egy mod-készítő készletet is, mellyel a rajongók ingyen készíthetnek saját pályákat és minden egyebet, melyet aztán feltölthetnek a netre is. A játék támogatja a LAN-módot is és így egyszerre maximum 8 játékos harcolhat a térképen.
Multis módok is lesznek természetesen és jó hír, hogy nem kell új karaktert indítani az online játékhoz. Beszállhatunk egy szerverre azzal a karakterrel, akit már jól feltápoltunk offline módban és a gép a szintünknek megfelelően állítja be a ránk támadó szörnyek szintjét is. Ha pedig csoportban játszunk, akkor mindig a leggyengébb karakter szintjét veszi alapul a program.
Eddig az előre bejelentett négy karaktertípusból hármat mutattak be a fejlesztők, akiket azonban tetszőlegesen fejlesztgethetünk a kapott pontjainkból. De ha nem vagyunk elégedettek a fejlődéssel, akkor egy játékban vásárolt ital segítségével minden képességünket lenullázzuk és újra átgondolhatjuk a karakterünk fejlődését.
A Runic szerint a Torchlight II jóval hosszabb lesz, mint az elődje. És ha minden fő- és mellékküldetést kivégeztünk, akkor elkezdhetjük elölről a játékot ugyanazzal a karakterrel és a gép a megemelkedett szintünkhöz igazítja majd a szörnyeket is. Mivel ezúttal jóval több idő volt a tesztelésre, így a fejlesztők ígérete szerint a nehézség jóval kiegyensúlyozottabb lesz.
A Torchlight II elméletileg májusban jelent volna meg, de a Runic végül eltolta a premiert, de az idén biztosan megkapjuk a programot. A megjelenés után pedig kezdődik a Torchlight MMO fejlesztése.