Ötvös Tibor

Diablo III - bemutatkozott a Démon Vadász


Végre teljessé vált a "majd valamikor" megjelenő Diablo 3 választható karaktereinek listája, hiszen a múlt héten lezajlott BlizzConon a fejlesztők bemutatták a Demon Hunter nevet kapott osztályt is.

Ezzel együtt rögtön be is mutatták, hogy pontosan mire képes a Démon Vadász és mibden különbözik a többi négy karaktertől (Barbár, Monk, Witch Doctor, Wizard). Jay Wilson, a játék rendezője elárulta, hogy a "csapat már az első perctől tervezett egy olyan karaktert, mely távolról támad - elsősorban íjjal."

Ez remekül beleillik az RPG-kebn megszokott őstipusokba, mivel a Démon Vadász így egy hagyományos távolról támadó osztályt képvisel. Bár a karakter elsősorban tradícionális távolsági fegyverekkel támad majd (íjjal illetve nyílpuskával), de képes lesz fekete mágiát is alkalmazni az erősebb támadások elérésének érdekében.


A korai tervezetek szerint a karakter jobban hasonlított volna a hagyományos erdei kószára, de a Blizzard többet akart. Egy halálosabb, veszélyesebben festő karaktert és ezért kicsit megváltoztatták a Démon Vadász kinézetét. Mikor kiderült, hogy a kézifegyverek használatával a karakter nagyon hasonlít egy sima bérgyilkosra, elhatározták, hogy durvább változtatásokat is eszközölnek.

A fejlesztők szerint a Démon Vadász a Diablo 3 legváltozatosabb karaktere lett. A története szerint a kiválasztottak nem születnek rögtön Vadásznak, hanem "készítik őket". Bázisuk az északi határvidéken található, ahol számos bosszúra szomjas Vadász tanyázik. A Blizzard szerint a Démon Vadász egy "megszállott hős", aki nem fél fekete mágiát sem használni, ha ezzel eléri célját. Ugyanakkor képes csapdákat felállítani és különböző kütyükkel írtani a démonokat.


Végül lássuk a bemutatott Skilleket is. Elsőre itt van a Bola Shot, mely körberepüli az áldozatot, majd felrobban. De van egy kis késleltetés a becsapódás és a robbanás között. A Vault segítségével a Démon Vadász gyorsabban mozog és képes hatalmasakat ugrani. Ez főleg akkor jön jól, ha egy csapat ellenséget átugrunk és utána távolról támadjuk őkt.

A Tüske Csapdákat a környezetünkben helyezhetjük el, egyszerre akár többet is és akkor aktiválódnak, ha az ellenfél rálép. A Gránátok területre hatnak, de ugyanakkor a robbanás ereje nagyobb lesz, ha bizonyos környezeti elemek közé dobjuk be. A Multishot segítségével gyorsabban tudunk majd ölni és ez szintén jól jön majd.

Szóval érdekesnek tűnik a Démon Vadász, ám a kipróbálására még elég sokat kell várni, hiszen a Blizzard elmondása szerint a "Diablo 3 még csak félig van kész". De lesz béta-teszt, amit már nagyon várunk.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • blazsa #49
    Remélem sikerül elérni a második rész színvonalat és nem lesz rókabőr érzésem. Bár én a Blizard munkájában még soha nem csalódtam és a Diablo kettő még most is rendszeresen visszatér a gépemre, mert egyszerűen valahogy mindig tartogat számomra új dolgot, bár hihetetlen jól megcsinálták a multi részét így sokat dob rajta mikor társaságban gyapjuk az ellent. Szerintem ezt az alapot a folytatásban nehéz lesz elrontani. A történettől meg azért nem tartok mert olyan szintű kidolgozott világa és könyvei vannak, hogy nem nagy művészet kiválasztani valamelyiket és beintegrállni a játékba :)

    Csak jönne már és kockulhatnék a gép előtt napokig. Azt sajnálom csak hogy kénytelen leszek beruházni egy új vasra. De ez legyen a legkisebb gondom :)
  • merai #48
    kijön 2 wow kiegészitő
    diablo 3 kapunk 1-2 gameplayt :D
  • matrozrabbi #47
    Jólesz a D3, 2vel még most is játszok :)
    Amúgy szerintem 2011-es Blizzconon szépen bejelentik, hogy 2012/1. félév.
  • Sir Charles #46
    Igazán furcsa, hogy a Starcraft 2-t hogy vártam(csalódtam is egy kicsit benne), pedig az első részét csak single-ben toltam végig vagy háromszor, meg a kiegészítőt egyszer. A Diablo I-II-t meg(főleg a kettőt)gyakorlatilag vagy két éven keresztűl ütöttem mindenféle mod-dal,kieg-gel,LAN-on, net-en mindenhol ahol csak lehetett és most ez a III- rész marhára nem izgítja a fantáziám.
  • Lost Lont #45
    Ó, je, a "fresh meat"-ről ugrott be tényleg az, ami már a D1-D2 között is feltűnt nekem, hogy a Diablo 1-es "Dark Fantasy" stílusból átmennek egy szimplább "dark Fantasy" stílusba (remélem érezhető a különbség). Jó játék volt a kettő is, de az egy volt a horror.
  • Etinger #44
    Jah, mint anno az Amazon mi? :) Aztán az is OPC...
  • who am I 7 #43
    egyébként egyértelműen látszik a 2. videóból is, hogy most nem tolják az arcunkba ezeket a hupililás-zöldes kastélyokat, hanem azért visszafogottabb az "árnyalat" a dungeonokban...a 4. percnél pedig nagyon dúrva, ilyen grafika az előző 2 részben csak állóképen vagy átvezető animba volt..a dungeon lejáróra és környezetére gondolok konkrétan, über.
  • who am I 7 #42
    Igen hallottam a runeokról, és ez csak amolyan permutáció, mint ahogy x milliárd féleképpen csinálhatod meg a karid..of korsz, csak fölösleges lesz és használhatatlan..és marad a szokásos 2-3 féle variáns...persze, ne legyen igazam.
    De ez még mindig csak egy dolog, amit említettél, sokkal könnyebb megvalósaítani, mint újabb eredeti és nem gagyi varázslatokat kitalálni.legyen 58 féle hidra, meg 58 féle bonewall meg mittoménmi..na mind1, a többi viszont adott, a tárgyak kidolgozása siralmas, és a terep pedig csak nyomokban tartalmaz mogyorót izét diablóflesst..de én bízom abban, h mire 100% lesz, azért sokminden változni fog, egy leheletnyit, és a végére pedig tartogatnak valamit...nyilván avval én is tisztában vagyok, h a blizz nem egy suftni cég (ettől függetlenül a northos srácok kiváltak a csapatból..ha ők ott lennének, tuti lenne :) )
  • cateran #41
    Ugyan a skill rune rendszer jopofa elso hallasra (boritekolom,hogy lesz 3 kombo amit fossa kell tuningolni,atan cakat)de a kulonbozo anmiacioakt kapnak,az csak a te almaidban letezik..legalabbis az osszes tuti nem...
    Masreszt -elugattam mar sokszor- penzugyi donteseket mar nem a blizz hoz..arra vettek fel az Activisiont.
  • blessyou #40
    "na meg igényesebben/jobban ki kéne kidolgozni az itemeket, és egy új normális gfx engine-t is írni, különeleges varázslatokat kitalálni"

    nos, nem tudom, hallottá-e a skill rune-okról. A D3-ban lesz 5-féle, és mindegyiket lehet párosítani az 5 kaszt BÁRMELYIK skilljével, aminek hatása jelentősen módosul (pl a tűzhidra fagyos lesz, vagy villámos, tűzfalat köpköd, a zöld színű rúna általában mérgez, egy másik megsokszorozza a mágiát pl egy helyett több magic boltot lő). És ráadásul az összes lehetséges párosítás önálló animációt kap, nem holmi optikai tuningot. MAgyarán irdatlan mennyiségű testre szabhatóságot kap így az öt kaszt. Emellé jön a trait rendszer, azaz az aktív-passzív skillek különválasztása (szintén kasztonként), a karakter a charmokból talizmánt rakhat össze, ami idővel növekszik (több charm fér bele).

    Vagy a 3D-s motort kihasználva lehet például taktikázni azzal, hogy a demon hunter gránátja pattog és szóródik.

    De mindamellett még töredékét sem mutatták meg mindannak, amit a teljes játék tartalmazni fog. És nem véletlenül ülnek rajta x évet a blizzardos fejlesztők. Ha annyira összecsapott bóvli, mint amennyire állítod, akkor akár már most ki kellene adniuk. Vagy szerinted malmoznak a programozók meg grafikusok, hogy teljen el még három év? Éppen azért tart ilyen sokáig, mert olyan szintű finomhangolás zajlik náluk, ami szinte semelyik másik játékfejlesztő cégnél sem.

    Ha pedig az eladások miatt nyírbálnák meg a hangulatot, akkor annak nem volna semmi értelme, lévén a célközönség itt nem a 10 és 60 év közöttiek, mint a WoWnál. Ha így volna, nem látnál benne ilyen mennyiségű vért, és brutalitást, hiszen a megnézed a trailereket, azért nem szűkölködnek benne.

    Azért a Blizzardot nem ejtették a feje lágyára, hogy ilyen szarvashibát kövessen el. Pontosan tudják, hogy mit csinálnak, és jól fogják csinálni.