13
-
sata75 #13 LOL, főleg a stb-re kell helyezni a hangsúlyt... -
n0k0m #12 Azért túlszínezettből is van jó :P
http://supergiantgames.com/site/wp-content/uploads/Bastion_092010_00041.jpg
http://supergiantgames.com/site/wp-content/uploads/Bastion_092010_00011.jpg
Ugyanaz a játékstílus, csak hangulatban és grafikailag (nem technikailag, hanem látványilag) rommá alázza torchlightot :P -
#11 Tudom velem van a gond, de énnekem ez a rajzfilmes WOW-os grafika irtózatosan nem tetszik. Elnagyolt, túlszínezett és e miatt a beleélési faktor nálam kevesebb mint nulla. Pedig szívesen játszanék ilyen játékkal, csak ne WoW grafikával jelenjen meg. A multi meg úgy ahogy van nem érdekel. -
Ender Wiggin #10 "nem e drágábban"
Micsoda nyelvi fordulat...:-) -
n0k0m #9 Diablo III/Torchlight 2 összehasonlításáról hiába vitatkoztok, amíg egyik sem jelent meg.
De alapvetően az első részről az a véleményem, hogy kis túlzással nemtöbb egy monoton, autogenerált, multi nélküli, olcsó budget játéknál. Kb a demó idejére abszolút élveztem, de aztán a tartalom nagyon gyorsan elfogyott és unalomba fulladt. 10 dollárt megérte, de nemvolt annál több.
Most a második résszel bekerül a multi, de mint előttem is említették, hogyha a gépeden van a karakter tárolva, akkor tényleg csak annyira lesz jó, hogy 2 szer végigjátszod pár haverral, aztán polc.
Ha tippelnem kell előre, akkor (játékóra/)ár arányban is jobban fog Diablo III kijönni, ami egy AAA kategóriás játék, nem egy budget. És akkor még nemtudjuk, hogy Torchlight 2 nem e drágábban jelenik meg, mint elődje. Persze Blizzard is szétkúrhatja a Diablo III-at az üzleti modelljével (mondjuk 2 év alatt egy havi fizetést kellene beletolni). -
Ender Wiggin #8 "És ha minden fő- és mellékküldetést kivégeztünk, akkor elkezdhetjük elölről a játékot ugyanazzal a karakterrel és a gép a megemelkedett szintünkhöz igazítja majd a szörnyeket is."
Az elsőben is volt ilyen. Elég undorító ötlet, hogy akármit csinálsz (99-es szintű voltam), a szörnyek egy pillanata alattt eltipornak. -
#7 Játszottál mindkét játékkal? Diablo II-vel és a Torchlight-tal is?
Amíg nekem a torchlight egy idő után agyatlan kattintgatássá változott, unalmas és mondoton lett, a sztorija a kanyarban nem volt, addig a Diablo II-t legalább fél tucatszor végig vittem mindhárom nehézségi fokozaton, akár magamban akár haverokkal plusz hónapokra lekötött a Battle.net-es multiplayer móka. -
#6 jaja gépigény alacsony,szépek az efektek,hangulatos és jók a zenék is :)
nem véletlen jopár ex diaablos csinálja ;) -
Terence007 #5 Lokker: No comment..
Tényleg jó kis játék a Torchlight és aki már nem bírja ki az eltöltheti vele az időt a Diablo III-ig. -
Lokker #4 Lesz utána egy hármas, gagyi skill rendszer, +1 felesleges nehézségi fokozat, a kettőből megismert karakterek kicsit átdolgozva, magasabb rendszerkövetelmény, stb. -
#3 A diablo a néven kívül miben fog többet nyújtani?Mert akkor eldőlt mit veszünk... -
#2 Ez aza játék amit megfogok venni ahogy az elsö résszel is tettem,csak nem birom már kivárni.. -
#1 "Multis módok is lesznek természetesen és jó hír, hogy nem kell új karaktert indítani az online játékhoz. Beszállhatunk egy szerverre azzal a karakterrel, akit már jól feltápoltunk offline módban..."
Ez úgy rossz ahogy van...
Gondoljunk csak a Diablo II-s open/closed battle.net-es multiplayer mókára.
Gy. k.: Amíg closed bneten a játék egy központi szerveren tárolta a karaktert ezzel elejét véve a character editorral való csalásnak, addig open bnetre fel lehetett menni agyonhaxolt, "offline módban feltápolt" karakterrel.