Ötvös Tibor
PC-re is megjelenik az Epic-us Bulletstorm
Az Epic már tavaly óta húzza a jónépet azzal, hogy hamarosan hatalmas bejelentést tesznek majd, ám ezek valahogy mindig elmaradnak.
No nem a bejelentések, azok jöttek, de a rajongók Unreal 3-ra és Gears of War 3-ra vártak, az Epic pedig ezeket meg sem említette. De a mai napon végre egy valóban érdekes játékról lebbentették fel a fátylat, mely múlt pénteken már pletyka-szinten belépett a köztudatba.
Tegnap azonban maga Clifford Michael Bleszinski a Late Night with Jimmy Fallon című műsorban jelentette be a Bulletstorm című akciójátékot, melyet a Painkillert készítő People Can Fly és az Epic közösen fejleszt. Bár valódi részleteket a Game Informer áprilisi számában olvashatjuk csak el, Bleszinski azért szolgált pár információval legújabb játékukról.
A Bulletstorm egy jövőbeli konföderációban játszódik, melyet egy elit harcosokból álló zsoldos csapat véd. Ők a Dead Echo. Két tagjuk, Grayson Hunt és Ishi Sato rádöbbennek, hogy a rossz oldalon állnak, mikor parancsnokuk elárulja őket és az univerzum legtávolabbi pontjára száműzik őket. A játékban Grayson és Ishi egy kárhozott paradicsomban találják magukat mutáns hordákkal és kannibálokkal egyetemben.
Két céljuk van: élve elhagyni a bolygót és bosszút állni az emberen, aki ide juttatta őket. A játékos Grayson Hunt bőrébe bújhat majd és az FPS műfajában induló Bulletstorm hatalmas fegyverekkel és látványos harcokkal próbál majd kedveskedni a rajongóknak. Az úgynevezett "skillshot" rendszer is megjelenik a programban, melynek lényege, hogy az igazán őrült és képtelen lövések vagy gyilkosságaink után pontokat kapunk, melyeket eloszthatunk a karakterünk képességei között vagy új fegyvereket nyithatunk meg.
Például álldogál egy ellenfél egy szikla szélén. Ahelyett, hogy egyből fejbe lőnénk és kapnánk 2-3 pontot a szép lövésért, célszerűbb géppuskával vagy gránáttal a szikla szélét meglazítani, mire az leomlik, az ellenfél pedig halálra zúzza magát. Ez sokkal több pontot, tapasztalatot hoz, szóval érdemes lesz kreatívnak lenni.
"A Bulletstorm olyan játék, amin szeretünk dolgozni, mert tiszta és természetesen szórakozást nyújt" - árulta el az Epic elnöke, Michael Capps. "A People Can Fly egy nagyon szórakoztató FPS-t készített, mely nagyob brutálisan néz ki az Unreal Engine 3 technológia miatt."
A Bulletstorm jelen állás szerint legkésőbb 2011. március 31-én jelenik meg - az EA gondozásában. És ha már Epic, akkor érdemes megemlíteni, hogy ugyanebben a műsorban Clifford Michael Bleszinski nem hivatalosan bejelentette a Gears of War harmadik részét is.
No nem a bejelentések, azok jöttek, de a rajongók Unreal 3-ra és Gears of War 3-ra vártak, az Epic pedig ezeket meg sem említette. De a mai napon végre egy valóban érdekes játékról lebbentették fel a fátylat, mely múlt pénteken már pletyka-szinten belépett a köztudatba.
Tegnap azonban maga Clifford Michael Bleszinski a Late Night with Jimmy Fallon című műsorban jelentette be a Bulletstorm című akciójátékot, melyet a Painkillert készítő People Can Fly és az Epic közösen fejleszt. Bár valódi részleteket a Game Informer áprilisi számában olvashatjuk csak el, Bleszinski azért szolgált pár információval legújabb játékukról.
A Bulletstorm egy jövőbeli konföderációban játszódik, melyet egy elit harcosokból álló zsoldos csapat véd. Ők a Dead Echo. Két tagjuk, Grayson Hunt és Ishi Sato rádöbbennek, hogy a rossz oldalon állnak, mikor parancsnokuk elárulja őket és az univerzum legtávolabbi pontjára száműzik őket. A játékban Grayson és Ishi egy kárhozott paradicsomban találják magukat mutáns hordákkal és kannibálokkal egyetemben.
Két céljuk van: élve elhagyni a bolygót és bosszút állni az emberen, aki ide juttatta őket. A játékos Grayson Hunt bőrébe bújhat majd és az FPS műfajában induló Bulletstorm hatalmas fegyverekkel és látványos harcokkal próbál majd kedveskedni a rajongóknak. Az úgynevezett "skillshot" rendszer is megjelenik a programban, melynek lényege, hogy az igazán őrült és képtelen lövések vagy gyilkosságaink után pontokat kapunk, melyeket eloszthatunk a karakterünk képességei között vagy új fegyvereket nyithatunk meg.
Például álldogál egy ellenfél egy szikla szélén. Ahelyett, hogy egyből fejbe lőnénk és kapnánk 2-3 pontot a szép lövésért, célszerűbb géppuskával vagy gránáttal a szikla szélét meglazítani, mire az leomlik, az ellenfél pedig halálra zúzza magát. Ez sokkal több pontot, tapasztalatot hoz, szóval érdemes lesz kreatívnak lenni.
"A Bulletstorm olyan játék, amin szeretünk dolgozni, mert tiszta és természetesen szórakozást nyújt" - árulta el az Epic elnöke, Michael Capps. "A People Can Fly egy nagyon szórakoztató FPS-t készített, mely nagyob brutálisan néz ki az Unreal Engine 3 technológia miatt."
A Bulletstorm jelen állás szerint legkésőbb 2011. március 31-én jelenik meg - az EA gondozásában. És ha már Epic, akkor érdemes megemlíteni, hogy ugyanebben a műsorban Clifford Michael Bleszinski nem hivatalosan bejelentette a Gears of War harmadik részét is.