Ötvös Tibor

PC-re is megjelenik az Epic-us Bulletstorm

Az Epic már tavaly óta húzza a jónépet azzal, hogy hamarosan hatalmas bejelentést tesznek majd, ám ezek valahogy mindig elmaradnak.

No nem a bejelentések, azok jöttek, de a rajongók Unreal 3-ra és Gears of War 3-ra vártak, az Epic pedig ezeket meg sem említette. De a mai napon végre egy valóban érdekes játékról lebbentették fel a fátylat, mely múlt pénteken már pletyka-szinten belépett a köztudatba.

Tegnap azonban maga Clifford Michael Bleszinski a Late Night with Jimmy Fallon című műsorban jelentette be a Bulletstorm című akciójátékot, melyet a Painkillert készítő People Can Fly és az Epic közösen fejleszt. Bár valódi részleteket a Game Informer áprilisi számában olvashatjuk csak el, Bleszinski azért szolgált pár információval legújabb játékukról.

A Bulletstorm egy jövőbeli konföderációban játszódik, melyet egy elit harcosokból álló zsoldos csapat véd. Ők a Dead Echo. Két tagjuk, Grayson Hunt és Ishi Sato rádöbbennek, hogy a rossz oldalon állnak, mikor parancsnokuk elárulja őket és az univerzum legtávolabbi pontjára száműzik őket. A játékban Grayson és Ishi egy kárhozott paradicsomban találják magukat mutáns hordákkal és kannibálokkal egyetemben.



Két céljuk van: élve elhagyni a bolygót és bosszút állni az emberen, aki ide juttatta őket. A játékos Grayson Hunt bőrébe bújhat majd és az FPS műfajában induló Bulletstorm hatalmas fegyverekkel és látványos harcokkal próbál majd kedveskedni a rajongóknak. Az úgynevezett "skillshot" rendszer is megjelenik a programban, melynek lényege, hogy az igazán őrült és képtelen lövések vagy gyilkosságaink után pontokat kapunk, melyeket eloszthatunk a karakterünk képességei között vagy új fegyvereket nyithatunk meg.

Például álldogál egy ellenfél egy szikla szélén. Ahelyett, hogy egyből fejbe lőnénk és kapnánk 2-3 pontot a szép lövésért, célszerűbb géppuskával vagy gránáttal a szikla szélét meglazítani, mire az leomlik, az ellenfél pedig halálra zúzza magát. Ez sokkal több pontot, tapasztalatot hoz, szóval érdemes lesz kreatívnak lenni.

"A Bulletstorm olyan játék, amin szeretünk dolgozni, mert tiszta és természetesen szórakozást nyújt" - árulta el az Epic elnöke, Michael Capps. "A People Can Fly egy nagyon szórakoztató FPS-t készített, mely nagyob brutálisan néz ki az Unreal Engine 3 technológia miatt."

A Bulletstorm jelen állás szerint legkésőbb 2011. március 31-én jelenik meg - az EA gondozásában. És ha már Epic, akkor érdemes megemlíteni, hogy ugyanebben a műsorban Clifford Michael Bleszinski nem hivatalosan bejelentette a Gears of War harmadik részét is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Szefmester #12
    hasonlóan érzek.. játszottam vele elég sokáig, de beleuntam az állandó hentbe.. gondolkodás 0... unalmas lett emiatt
  • Zolivok #11
    Tegnap megnéztem a cikket miután feltöltötték, mondom mi az az Epic-us na mind1, aztán ma megnzétem a cikket még1x mit kommenteltek, végül megnéztem még1szer a címet és arra gondoltam hogy ez az Epic-us ez az hogy epikus és komolyan lehet hogy ez így faviccnek hangzik de én megmosolyogtammagamban.
  • zombeeka #10
    Egy újabb ratyi!
  • Bhalage #9
    érdekes hgoy érdekesnek gondolod a véleményem.

    nem utálom, csak nem értem, hogy ki az, akinek ez a tömény fos bejön?
    átlagos játék vagy átlag alatti.
    mi ebben a jó? kérdeztem, de te sem válaszoltál..
    újra kérdezem, szerinted mi olyan isteni a GOWban tehát mire kell odafigyelnem?? lehet nem vagyok már a tizenéves generáció, akinek ez a faék bonyolultságú 'megyek oszt lövök' katonásdi bejön. az lehet.

    szeretem az igényességet - félreneértsd, mindenben - ez meg messze van attól : )
  • dronkZero #8
    Ez nem utálat, csak kurvára nem értjük, hogy egy középszerű, unalmas, középszar grafikájú, agyatlan megyek-oszt'-lövök játékot miért kell fényesre szopni? Oké, nem volt bűnrossz, egynek elment a tizenkettő-egy-tucat játékok közül, de mire ez a nagy tömjénezés?

    Egyébként én is csak úgy voltam képes rászánni magam, hogy koopolni kezdtük egy haverral. Kétszer álltam neki, és kétszer hagytam abba kb félúton, mert egész egyszerűen nem érdekelt, nem kötött le, unalmas volt. Koopban egy fokkal jobb, úgy legalább addig érdekelt, amíg végig nem toltuk. Egyszer. Többször már koopban sem állnék neki asszem.

    Szal úgy mégis, mi az, amiben újat nyújtott? Mi az, ami kiemeli a játékot a többi _totál_ ugyanilyen közül?
  • IMYke2.0.0.0 #7
    Köszönjük az érdekes véleményt. Hál' Istennek, nem sokan vagytok, GeoW-utálók.
  • IMYke2.0.0.0 #6
    Első lesz - villogó ikonoktól kezdve mindennel jelzi majd a program. "Newbie-lame"-biztosnak kell lennie, mert csak...
    S ez szomorú.
  • Bhalage #5
    a Gow 1 - pc annyira nulla, hogy felesleges az ilyet tovább erőltetni...
    megvettem anno, egy vicc. szar.
    multi miatt lett ennyire felkapott vagy miért? buzi szereplőkkel egy nemgyengén klisés sztori, ultraharmatos akciómenettel..

    komolyan, multi(v coop) miatt lett felkapott vagy miért?
  • Reg5 #4
    Vagy legalábbis a hivatalos bullshit szerint. 87% mióta rossz? LOL.

    Inkább a gyenge eladásokban keresendő az ok, bár nem hiszem, hogy annyira keveset adtak volna el belőle.
  • zidder #3
    Mert a pc-s Gow 1 gyenge kritikát kapott (nem jogosan saját vélemény szerint is), és szerintem ezen besértődött a kiadó.