Ötvös Tibor
GDC '08: Ezt tudja az új Unreal Engine
A Microsoft prezentáción bemutatott első Gears of War 2 videó után felkerült a netre az új Unreal Engine előnyeit megmutató videócsokor is.
Az elsőben Tim Sweeney az elején a dinamikus árnyékok megvalósításában elért fejlődést mutatja be - természetesen a GoW 2-n. Ezután jön az igazi finomság: a képen egyszerre több száz ellenség lohol át. Az első részben maximum 5-6 karaktert láthattunk egyszerre a képernyőn, így ez elég nagy változást jelent majd.
Ezután következik a víz megvalósítása, mely szintén nagyon meggyőző. A bemutatót a teljesen szétrombolható környezet bemutatása zárja. A második felvételen az emberi arcmozgás Unreal Engine 3 változatát láthatjuk.
Az elsőben Tim Sweeney az elején a dinamikus árnyékok megvalósításában elért fejlődést mutatja be - természetesen a GoW 2-n. Ezután jön az igazi finomság: a képen egyszerre több száz ellenség lohol át. Az első részben maximum 5-6 karaktert láthattunk egyszerre a képernyőn, így ez elég nagy változást jelent majd.
Ezután következik a víz megvalósítása, mely szintén nagyon meggyőző. A bemutatót a teljesen szétrombolható környezet bemutatása zárja. A második felvételen az emberi arcmozgás Unreal Engine 3 változatát láthatjuk.