Ötvös Tibor

GDC '08: Ezt tudja az új Unreal Engine

A Microsoft prezentáción bemutatott első Gears of War 2 videó után felkerült a netre az új Unreal Engine előnyeit megmutató videócsokor is.

Az elsőben Tim Sweeney az elején a dinamikus árnyékok megvalósításában elért fejlődést mutatja be - természetesen a GoW 2-n. Ezután jön az igazi finomság: a képen egyszerre több száz ellenség lohol át. Az első részben maximum 5-6 karaktert láthattunk egyszerre a képernyőn, így ez elég nagy változást jelent majd.






Ezután következik a víz megvalósítása, mely szintén nagyon meggyőző. A bemutatót a teljesen szétrombolható környezet bemutatása zárja. A második felvételen az emberi arcmozgás Unreal Engine 3 változatát láthatjuk.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • dez #14
    Poén, ahogy NEM tükröződik a játékos a vizen..
  • Inquisitor #13
    Jaja, mindenki orrba szájba liszencelt valami látványos játékmotort, most elérkezett a piac oda, hogy ha a sok szép csili-vili játékot el akarják adni, és visszakeresni a liszencdíjat meg a fejlesztési költséget, akkor KELL valami tartalmat is belerakniuk. :)
  • Marko001 #12
    Azért a tavalyi évben jópár "értelmes" játék kijött. Hogy mást ne mondjak pl. The Witcher, Bioshock, Timeshift. És még sorolhatnám. Nem tudom miért kell mindig benyögni ezt a "manapság csak a graf számít és szarok a játékok" szöveget. Nincs teljesen így...
  • schrank #11
    az egy virtuális tükör
  • Broafka #10
    hát az a fej az nagyon gagyira sikeredett szerintem
  • schrank #9
    a rombolható környezeten kívül a többi felesleges fasság de majd meglátjuk a bf3 frostbite motorját
  • drizzt1666 #8
    ha már animálnak, akkor ne csak szájmozgást. 0 mimika, a szemek meg sem rezzennek, elnagyolt vonalak, stb. Tanulhatnának japántól
  • Praetor #7
    Kicsit beteges az arcmozgás... xD
  • Inquisitor #6
    Van egy rombolható környezetes FPS játék, bár még az sem teljesen rombolható, ingyenes is, csak éppen PhysX kártya nélkül elég lassú tud lenni. Az is UE3 motort használ.
  • opeca #5
    Most ezt a teljesen lerombolható környezetet miért csak demókon láthatjuk? Szerintem már a játékokba is beletehetnék, csak gondolom akkor drasztikusan lecsökkenhetne a játékidő, de persze a szabadság és a játékélmény is jelentősen megnőne.

    Én akkor inkább játszok 6 órát egy játékkal, de az legyen már ilyen faszányos, teljesen rombolható környezet.