14
  • dez
    #14
    Poén, ahogy NEM tükröződik a játékos a vizen..
  • Inquisitor
    #13
    Jaja, mindenki orrba szájba liszencelt valami látványos játékmotort, most elérkezett a piac oda, hogy ha a sok szép csili-vili játékot el akarják adni, és visszakeresni a liszencdíjat meg a fejlesztési költséget, akkor KELL valami tartalmat is belerakniuk. :)
  • Marko001
    #12
    Azért a tavalyi évben jópár "értelmes" játék kijött. Hogy mást ne mondjak pl. The Witcher, Bioshock, Timeshift. És még sorolhatnám. Nem tudom miért kell mindig benyögni ezt a "manapság csak a graf számít és szarok a játékok" szöveget. Nincs teljesen így...
  • schrank
    #11
    az egy virtuális tükör
  • Broafka
    #10
    hát az a fej az nagyon gagyira sikeredett szerintem
  • schrank
    #9
    a rombolható környezeten kívül a többi felesleges fasság de majd meglátjuk a bf3 frostbite motorját
  • drizzt1666
    #8
    ha már animálnak, akkor ne csak szájmozgást. 0 mimika, a szemek meg sem rezzennek, elnagyolt vonalak, stb. Tanulhatnának japántól
  • Praetor
    #7
    Kicsit beteges az arcmozgás... xD
  • Inquisitor
    #6
    Van egy rombolható környezetes FPS játék, bár még az sem teljesen rombolható, ingyenes is, csak éppen PhysX kártya nélkül elég lassú tud lenni. Az is UE3 motort használ.
  • opeca
    #5
    Most ezt a teljesen lerombolható környezetet miért csak demókon láthatjuk? Szerintem már a játékokba is beletehetnék, csak gondolom akkor drasztikusan lecsökkenhetne a játékidő, de persze a szabadság és a játékélmény is jelentősen megnőne.

    Én akkor inkább játszok 6 órát egy játékkal, de az legyen már ilyen faszányos, teljesen rombolható környezet.
  • DarkEvilPiccolo
    #4
    Annak a faszikámnak az arca olyan volt mintha be lett volna tépve. :D
    Engem valahogy annyira nem érdekelnek ezek a "fejlesztések" mert a grafika már az egekben van, viszont egyetlen értelmes gémet nem tudnak csinálni manapság...
    A tömeggyártás megy a gémiparban is, és a filmiparban is.
    Amcsi halálra van ítélve...
  • Inquisitor
    #3
    Tényleg nem. A sok egyforma vagy közel hasonló karakter létrehozása meg már a Radeon X800, GF6 szériától lehetőségként ott volt. Azt hiszem a CryEngine 2.0-ba is be van építve valami ilyesmi, hogy tud variálni pl. arcokat meg kisebb elemeket nagyon hasonló karaktereken. De a lényeg, hogy fejlesztik a motort folyamatosan, egyre vadabb dolgokat láthatunk, persze egyre újabb vas kell majd alájuk. :)
  • sirpalee
    #2
    Nem új csak frissített verzió... Végre kezdik megmozgatni a shader modell 3.0-t meg talán az x360 stream out képességét, kb ennyi...
  • grebber
    #1
    Hát ez nem sok.