Németh Szabolcs

Warhammer: Mark of Chaos - na ez már valami!

Miután nem is olyan régen befejeződött az idei E3, szerencsére magyar vonatkozásban is találhattunk a játékok között kiemelkedő alkotást. A Warhammer: Mark of Chaos mindenkit elbűvölt.

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy milyen felemelő érzés egy igazán jó magyar fejlesztésről hírt adni. A képeket, illetve ha a trélert megnézitek, ti sem fogtok kételkedni abban, hogy egyrészt a videó veri a Blizzardos alkotásokat, másrészt a játék grafikája is valami eszméletlen durva. Most vádolhatna engem bárki elfogultsággal, de könyörgöm, tessék megnézni a médiaanyagokat és utána véleményt alkotni.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játékban négy hadsereg közül választhatjuk ki azt az egyet, amelyet csatáról csatára irányítani szeretnénk. Az Empire, a Chaos, a Skaven és a High Elves mellett további fajokat is kapunk, így csöppennek be a történetbe az orkok, a törpék, a vámpírok és a manók. A játék szinte teljesen lemond az unalmas "építsünk bázist, és amikor már vagy négy órát ültünk a gép előtt indítsuk el a támadást, mert már nincs hová és nincs mit építenünk" stílussal. A Mark of Chaosban - ahogy divatosan mondani szokták mostanában - pure kaszabolás zajlik. Szinte állandóan harcban állunk majd és maximum ideiglenes építményekkel segíthetjük haderőnk mozgását, támadóerejének növelését.

A grafika minőségét ti is leszűrhetitek, de a fejlesztők azt ígérik, hogy egy manapság normálisnak számítógépen is szépen el fog futni a program. Megjeleníteni lesz is mit, több száz, több ezer karaktert fog számolni a motor egy-egy véres ütközet alkalmával. Hadseregünk vezére, azaz hősünk a csaták nyerésével folyamatosan gyarapítani tudja pontjainak a számát és ezzel erősebbé válik, valamint teljesen új képességek birtokába is jut. Csak hogy egyet említsünk: hősünk képes lesz egyre nagyobb csapatot egyedül a harcban irányítani vagy ő maga jut olyan eszközök birtokába, amivel eldönthet egy-egy ütközetet.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A harcokban óriási szerepet kap majd az állandóan és véletlenszerűen generált környezet. Hol mocsarak veszélyeit, hol a síkságok átláthatóságát, hol az erdők sűrűjét kell felhasználnunk a számunkra legmegfelelőbb módon. A játékból nem hiányzik a többjátékos mód sem. Akár kooperatív módon, akár egymás ellen szeretnénk harcolni, a játék mindennek teret ad. Most már csak egy dolgot kell kibírnunk valahogy: a megjelenést.

Az E3-mon bemutatott videó letöltése

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Elldor #46
    seemany ugye ezt nem gondoltad komolyan?! A játék sztem kibasz*tt állat, erőviszonyokkal nemértem mi a gond ami erősebb drágább is. Nekem egyáltalán nem szaggat, pedig 512mb/r van.A hérók képességei sztem tök jók, bár nem túl erősek de így a jó. Ált. egy heróval (szinte) bármlyik játékba v 100 katonát max szinten simán legyaksz és biztos nyerés van. Ezen változtattak, de ha a taktikád jó, ígyis gyilkolhatod a szörnyeket dögivel. Nekem még sosem volt baj a látótávolságos dologgal. szerintem a képek a kézikönyvben nem homályosak és a leírás is jó.Szóval:
    Biztos hogy jó játékot vettél te meg?
  • tibi6893 #45
    H tom a gamet magyarrá tennI?
    nekem angol :S
  • Brolly28 #44
    a humanokkal végigvittem a chaost meguntam de igaz h nagyon fasza játék
    (gratt a magyar csapatnak)
  • winters12 #43
    SZevasztok !!Nemtudjátok hogy lehet a Dark Crusaderba több néppel lenni LAN játékba?????
  • seemany #42
    Hi!
    Nekem már meg van a játék. A birodalmi küldetésen már túl is vagyok. Jó meg minden, de a gépigény ami ajánlottként van feltüntetve,hát az nem igazán fedi a valóságot. Mármint nagyobb csatáknál irtózatosan szaggat.Pedig a gép megfelel az előírtaknak. A játékmenet egyébként kielégítő, bár az egységek lehetnének kicsit változatosabbak. A hősökre ez kétszeresen is igaz.
    Vannak képességeik dögivel, de sok ezek közül használhatatlan és unalmas. Az erőviszonyok szerintem még az 1.6-os javítással sem lettek kiegyenlítve ,és ezt nem lehet szó nélkül hagyni. Ezen kívül is vannak még hibák pl:mikor több hőst küldök 1 egységre sokszor csak az kezdi el ütlegelni amelyik a leggyorsabban odaért. A többi meg addig bámul bambán , míg más irányból nem adok nekik parancsot. Tudom belehet állítani az automata támadást,de a natúr parancsra is alkotniuk kellene. Borzasztó még az ostromfegyverek használata is mert hol hajlandóak lőni hol meg nem,ugyanarról a helyről. Pedig megfelelően vannak elhelyezve (magasság, látószög) és látható is a célpont, ez igaz a hősök távolsági támadásaira is.A segédlet ami a tokban található elég rossz minőségűre lett nyomtatva,mert a benne lévő képek nagyon elmosódottak,valamint sok leírás is eléggé fantáziátlan.Leszámítva ezen "apróságokat" nem hagy a game unatkozni, nem válik hosszú távon sem monotonná.

    Összefoglalva élményeken kívül rengeteg bosszúságot is okozhat a játék, de talán még csiszolnak rajta.

  • kuks #41
    Én úgy hallottam hogy nov-ba jön ki!
    Amúgy kök a választ!
  • donatus13 #40
    gépigénye ugyan akkora lesz mint többinek september-oktober környékén várhato
  • kuks #39
    csumi!
    Mikor jelenik meg?
    és mekkora lessz a gépigénye?
  • donatus13 #38
    amugy készül egy magyar trakeszos jatek www.primesoftware.atw.hu nézzétek meg mindenképp
  • donatus13 #37
    nem tudná vlaki megmondani hol tudom megnézni trailert nagyon szeretném megnézni