Németh Szabolcs

Tengeralatt­já­rós próbálkozás: Dangerous Waters

Április végén érkezik a tengeralattjárós játékok legújabb próbálkozása, ami friss vért csepegtethet a néha el-elakadó vérkeringésbe. A játék neve: Dangerous Waters.

Míg a C=64-es Nautilius egy szál magában próbálta kielégíteni az igényeket, addig Amigán már több játékban is szelhettük hónapon keresztül vizeket, és bombázhattuk a felbukkanó, illetve lebukó ellenséges egységeket. Azóta számtalan több-kevesebb sikert elért utód született, de igazán nagy áttörést egyik program sem tudott elérni. A mostanában az Evolution GT-ről híressé vált Blackbean Games a Dangerous Watersszel szeretné betömni a tátongó lyukat.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Grafikailag a képek alapján a program eléggé elmaradottnak mondható, azt azonban védelméül meg kell jegyeznünk, hogy egy taktikailag részletesen kidolgozott programnál nem a külcsín, hanem inkább a belbecs a mérvadó. Abból van is bőven. A finomságok rögtön azzal veszik kezdetüket, hogy nemcsak a haditengerészet, hanem a légierő és a szárazföldi egységek is az irányításunk alá kerülhetnek. Természetesen a hangsúly mindig a különböző, a valóságnak a fejlesztők szerint maximálisan megfelelő tengeralattjárókon lesz, de mindenesetre egy kedves gesztus a Blackbean részéről, hogy ezt a plusz lehetőséget beleépítették a programba.

Azt mindenki tudja, hogy egy ilyen gépezet bármennyire is a legmodernebb szörnyűségekkel van felszerelve, nem sok (tenger)vizet zavar. Éppen ezért arra is lehetőségünk lesz, hogy a mesterséges intelligencia által vezérelt kísérő egységeket is a parancsnokságunk alá vonjuk. További hatalmas hipp-hipp-hurrá a srácoknak a pályaszerkesztőért valamint a küldetésgenerátorért, amikkel szinte megunhatatlanná válhat a Dangerous Waters.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Aki azt gondolja, hogy a küldetések egymástól szeparált se füle, se farka feladatok lesznek, az téved. Az ígéretek szerint szépen egymásra csiszolt történet kerekedik majd ki a szemünk előtt, azaz mindig előttünk fog lebegni az éppen elérendő cél. Egy ilyen játékból bűn lenne kihagyni a multit, éppen ezért a fejlesztők mind LAN-on, mind interneten lehetővé teszik az egymás ellen való küzdelmet. A program hitelességét mi sem igazolja jobban, hogy több U.S. NAVY szakértő is részt a játékban fellehető szakmai dolgok integrálásában. Ha a szimatunk nem csal, akkor a vadászat április végén már kezdetét is veheti.

A játék honlapja

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • mcganyol #33
    tapasztalatom szerint az fpshez nem a reflex a legfontosabb. Értem, hogy miért gondolod ezt, de az én tapasztalatom, h bármiféle csapatjátékban (értsd bármi ami nem deathmatch) a stratégia általában többet számít. Persze lehetnek óriási különbségek amikor valakinek olyan reflexe van, hogy kilövi egy mp-n belül a rá 3 különböző irányból támadó arcot és mindet fejlövéssel. de azért ez elég ritka. kis különbségeknél pedig sokkal fontosabb hogy mondjuk az ellenség hátába tudsz-e kerülni, vagy társaid fedeznek-e amíg töltesz stb...
    Egyébként az elég meleg kijelentés hogy az oblivionhoz sok ész kell :) Olyan bonyolult rejtvéyek vannak benne, amiken napokig törtem a fejem rofl.
    aki szeret számolni és töprengeni az játszon civ4-et immortalon, vagy egyszerűen sakkozzon. de ahhoz sem iq kell, csak annyi hogy szeress számolni és egy játékban a számolás&tervezés rész is szórakoztatóan hasson rád (van aki ezt unja, de nem azért mert kicsi az iq-ja).
    szerintem. :)
  • Molnibalage #32
    Azért nagy különbség van aközött, hogy B. csak lassab kb. körönként 2mp-vel vagy hogy fejreállasz az első kanyarban.

    Nézdmeg pl. a II.Világháborús német ászokat. A FW-190 egyértelműen jobb volt, mint a ME-109, de a nagy ászok mégsem váltottak, mert már megszokták a gépet... Hartmann végig ezt repülte.
  • pitbulllll #31
    ez hüleség nézzed mán meg BarCSellót mit művel a Hondával amúgy meg nem azt írta hogy ő élesbe is nyomná csak a hibákat ecsetelte. viszont hiába a jó technika ha nincs ki irányítsa
  • Molnibalage #30
    Nanana! Azért a tecnika is számít, de ha te lennél egy Los Angeles parancsnoka, nem igen hiszem, hogy lenyomnál a valóságban egy hivatásost...

    Ha téged beültetnek a LEGJOBB forma 1-es autóba és Alonso-t vagy Schumhert a legrosszabba, simán lenyomna az fix. Valszeg már az első kanyarban elszállnál, ha lépést akarnál tartani velük...
  • Goaulds #29
    Én is inkább a Silent HUnter III at részesítem előnyben! Ugyanis a II. Vháborús német tengeralttjárókból fejlődtek ki a mai darabok...anno nem volt aktiv szonárod /csak később/, nem volt akusztikus torpedód, sem ballisztikus, és még sorolhatnám. Volt egy olyan teknőd mi 150-200 méterre tudott merülni, diesel motor hajtotta őket, és viz alatt iszonyatt lassuak, és eléggé hangosak voltak!
    Na azok az idők tényleg kemények voltak...de ami most van az csak számítógép és elektronika! Semmi köze a jó " kapitányhoz" az nyer kinek modernebb tengója van s kész
  • ygius #28
    hmm.. mintha már játszottam volna ezzel a játtékkal úgy 2-3 éve. Naggyon furi.
  • 42nd Intruder #27
    Azért az Operation Flashpointban van taktika, szóval ott lehet gondolkozni, bár nem is egyszerű fps, de nem ez a lényeg... Kiváncsi vagyok, hogy ez a DW mennyiben lesz más, mint a 1-2 (?) éve kiadott DW. Lehet, hogy alapból 1.3-as patch van rajta és semmi más?
  • Sanyix #26
    LOL min kell gondolkozni egy sima fps-nél? Direkt agyatlan hentelésre vannak, nem gondolkodásra, nem is kell bennük gondolkodni. Max olyanokon gondolkozhatsz, aminek nincs köze a játékhoz :D
  • SoulHUN #25
    Igen, de ha nem gondolgodsz közben folyamatosan, cseszheted a reflexeidet...
  • Sanyix #24
    Egy sima fpshez, akár az AA-hoz is 1 skill kell: reflex. Ennyi.