171638
  • lac coo
    #171638
    Nekem kérdéses , hogy jó vagy rossz lesz-e ez az új aero mizéria ..
    Ha most lett volna már , Hamilton csont nélkül megelőzi Max-et ....
  • mcmoha
    #171637
  • ToxiMaxi
    #171636
    "fasz orr mindenkinél ugyan úgy"

    Nem mindenkinél, de nem is értem miért 2014-et emeled ki, persze ha az igazadat akarod bizonygatni biztos ez áll a legközelebb. Merci, Ferrari, RB aztán a Lotus is inkább a korábbi BMW-s rozmárra hajaz.

    "Ráadásul ott még ennyire se volt megkötés a kasztnira mint ahogy most akarják"

    Ezt kifejted bővebben?

    "the regulations only demand a relatively small nose tip cross-section, and teams will want to minimise the width of this area to improve air flow under the chassis."
    "An FIA technical directive has also been issued ruling out an alternative nose solution that was put forward with a request for clarification."
  • repvez
    #171635
    Minden nagyobb szabály változás előtt ezt gondoltuk aztán jött a kacsacsor és a fasz orr mindenkinél ugyan úgy. Tök véletlenül mindenki ugyan azt csinálta.
    Ráadásul ott még ennyire se volt megkötés a kasztnira mint ahogy most akarják, pont amiatt hogy a szél árnyék mindenkinél hasonló legyen a kocsi mögött. Meg mivel minden csapatnak megküldik az adatokat sőt be is dolgoztak a kialakitáson így én nem számítok semmi nagy különbségre a csapatoktol. Sajnos.
  • ToxiMaxi
    #171634
    Ez az, amit szeretnének, aztán lesz belőle valami teljesen más. Csapatoknál nem egy pár fős mérnöki gárda fog a terveknek nekiugrani, szinte biztosra veszem, hogy maximum csak nyomokban fog erre hasonlítani, de mint minden új szabálynál lesz egy csomó különböző elgondolás.
  • adam46
    #171633
    Végre megint kezdtek kinézni valahogy a kocsik, erre megint ledózerolják. :D Elsőre annyira nem vészes.
  • repvez
    #171632
    a cikk hozzá, meg a video
    Nem is néz ki olyan rosszul mint ahogy leirák, de sajnos ha minden csapatnak ugyan ezt a kasztnit kell használni ahhoz, hogy a káros levegők ne keletkezennek uttánuk, akkor annyira nekem nem jön be, hogy csak a szinükben különböznek az autók, és a csapatok kreativitását megakadályozzák.
  • mcmoha
    #171631
    F1 2021.

  • IXEMGabeo
    #171630
    ez olyan Zombori Sandoros hozzaszolas volt:)
  • argo001
    #171629
    A meg nem kérdőjelezhető és semmilyen körülmények között kétségbe nem vonható szakmai hozzáértés teljes birtokában mondhatom azt, hogy Leclercnek már világbajnoknak kellene lennie, Vettelnek pedig 0 ponttal kellene rendelkeznie. A 2004-es évet pedig Zsótinak kellett volna vinnie.
  • IXEMGabeo
    #171628
    es sajnos igaza van, mert manapsag mindennel fontosabb a technika es az, hogy a mernokok mit alkottak
  • pr3cious
    #171627
    Sainz szerint benne van a pakliban, hogy Verstappen soha nem lesz bajnok

    Persze benne van a pakliban hogy azért mondja mert nem ő ül abban az autóban de egy valamiben igaza van: fontos évek mennek el. Ricciardo se lesz világbajnok pedig azt biztosra vettem volna. Az egyenlőtlenség miatt nagyon sok ígéretes pilótát kukáznak.
  • ShaiHulud
    #171626
    csak eppen semmi koze ahhoz a temahoz hogy a ferrari el szokott venni a pilotaitol pontokat, vagy taktikai mellelovesek miatt, vagy technikai amatorseg miatt, vagy mert hogy a masik pilotajukat hozzak jobb helyzetbe... hogy ehhez mi a fasz koze van annak hogy egyesek mit gondolnak kimirol azt erti valaki?!

    Ferrari mar evad elott elmondta hogy vettelt akarjak vb-ve tenni, tehat ebbol kiindulva leclercet ebben az evben alarendeltjenek hoztak oda, hogy segitse vettelt, illetve tanuljon tole arra az idoszakra majd amikro vettel visszavonul, vagy lelep. miert kell csodalkozni ha ennek eleget teve az elso 2-3 futamon vettel-t probalta tolni a csapat, amit azota mar biztos megbantak. ezert mondom ott van meg az evad fele, meg barmi lehet. Viszont nem valtoztat azon, hogy hamiltonnak ilyen konnyu evada meg nem nagyon volt...ferrari meg orulhet ha 4.helyre odafer:)
  • pr3cious
    #171625
    Na ezzel most hatalmasat tévedtél mert ott van még egy csomó pilótáról a "mennyire (nem) jó sorozat".... én sem tartom feltétlenül cool dolognak a blogolást, google alapján találtam a cikket, érdekelt, elolvastam és egyetértettem vele.
    Utoljára szerkesztette: pr3cious, 2019.08.21. 14:41:32
  • ShaiHulud
    #171624
    hu de relevans...mi koze ennek ahhoz hogy ferrari miatt bukott csomo pontot o is?
    a cikk meg egy kimi hater tollabol fakadt es tele van faszsaggal... ahhoz kepest meg midnig itt van kimi, hogy a visszavonulasa szelen van mar a cikkiro szerint...eleve a blogolas meg a blogok egy szanalom kategoria, foleg ha linkelik is. egy rosberg, chandhook, salo, villeneuve nyilatkozat tobbet er mint ezek...

    mikor alapitod a szektadat? vagy mar van?
  • pr3cious
    #171623
    Mennyire (nem) jó Raikkönen?

    Nem fogom kifejetni neked. Itt ez a link, ugyan ez a véleményem is.
  • ShaiHulud
    #171622
    ahogy anno kiminek is elbasztak csomo pontot a ferrarisok, akkor ez nem erdekelt erdekes modon. ferrari mar csak ilyen banda.
  • ShaiHulud
    #171621
    #171606
  • Stockbauer33
    #171620
  • pr3cious
    #171619
    Ennél jobban le sem lehet írni a helyzetet.
  • Magnum PI
    #171618
    Leclerc jól kezdett, de utána volt jó pár taktikai húzás amivel Vettelnek kedveztek. Viszont utána minden adott volt Leclerc számára, hogy bizonyítson és ő sem tudott vele élni. Többször is hibázott futamon és időmérőn. Jelenleg ott tartunk, hogy Leclerc is elismerte, hogy futamon egyelőre Vettel jobban teljesít, jobban kezeli a gumikat.

    Én azt mondom, hogy mind a 2 pilóta hibázott többször is mikor nem kellett volna. Ebből a szempontból a 4x VB győztes nekem csalódás mert többet várnék. Vettel továbbra is szépen hozza stabil pontszerző helyeket, meg jön fel a mezőny végéről, de mikor nyomás alatt volt az 1. helyért akkor ő is megbotlott. Leclerc is lehetne stabilabb, akkor is ha még 1. éve mert az alfában nem volt semmi gond körülötte. Szerintem az év eleji "mindegy mi van mi Vettelt nyomjuk" nem sült el jól. Mind a 2 pilóta frusztrált lett és talán majd most kezdenek magukhoz térni.


    Utoljára szerkesztette: Magnum PI, 2019.08.21. 08:53:49
  • pr3cious
    #171617
    Szerintem meg nem kell hozzá túlságosan nagy fantázia hogy lásd a különbségben éppen azok pontok hiányoznak amit a Ferrari adott el. Hiába trollkodsz
  • pr3cious
    #171616
    Érdekes hogy megváltozott a topik véleménye 2futam alatt. De azért év végén ne nagyon lepődjetek meg ha véletlen felcserélődik a sorrend. Mondjuk arra aztán biztosan tudnak építeni hogy 4x "vb".
  • RatBaG #171615
    https://i.redd.it/gttl9ry2fmh31.png
  • ShaiHulud
    #171614
    beloled egeszen jo vallasi fanatikus lehetne :D
  • Master91
    #171613
    valahogy én is a 4x vb-s srácot tolnám mint az újoncot
  • pr3cious
    #171612
    "Még mindig Vettel az egyetlen akit tényleg elsőként intettek le idén a Ferrarival. " te vagy tényleg szándékosan provokálsz, vagy valami hihetetlenül rövid a memóriád... Bahrain-ban Leclerc lett volna az első és több mint valószínű hogy hiba nélkül. Ami Vettelt illeti ha arra megy ki a játék hogy tapsoljak az utóbbi két futamon elért teljesítményéhez hát bocs de nem fogok.

    Felőlem akár még tovább is folytatódhat ez a hülye tendencia hogy a jobb formában lévő Leclerc helyett Vettel szerez több pontot mázlival. Ha a szezon úgyanígy folytatódik (nagyon remélem hogy nem) év végén akkor is azt fogom mondani hogy számomra Leclerc

    Hálás lehet a Ferrarinak hogy kihagytak helyzeteket amitől ő most nem ég jobban, papíron tök jól hangzik majd hogy több pontja van
    Utoljára szerkesztette: pr3cious, 2019.08.20. 17:28:57
  • ShaiHulud
    #171611
  • RatBaG #171610
  • AnuluWork
    #171609
    Bakker, Németországban saját akaratából a falban kötött ki, Bakuban is. Vetteltől pedig a zöld asztalnál elvettek egy győzelmet Kanadában. Nem jó az autó. Ennek ellenére Vettelnek van több pontja. Tök mindegy, hogy 3. vagy 4. helyről indul valaki egy nem túl jó autóval. Ez már nem 1988, hogy ne számítson kinek van több pontja.

    1991ben Prostot is sokszor verte Alesi az időmérőn, mégis, Prostnak a végén úgyis több pontja volt, hogy az utolsó futamon nem indult. Pedig tehetségileg Alesi se szarral gurigázott. (Sennát kevesen előzték meg karrierje csúcsán a F1ben, Alesinak kezdő évében egy Tyrrellel mégis sikerült. Méghozzá kétszer.) Aztán nem is mondom, hogy mennyire elqurta amikor egy rossz autóba ült be, még ha azt Ferrarinak is hívták. Tudom, nem a legjobb a párhuzam, de a történelem mindig ismétli önmagát. Kizártnak tartom, hogy a Ferrari úgy csináljon jövőre jó autót, hogy közben a média belső feszültséget generál a csapaton belül, ami továbbra is egy kalap ..., de persze bejöhet nekik az elkövetkezendő futamokon, hisz Leclerc tavaly is az oroszoktól indult be és szerezte meg pontjai több, mint felét. Ennek ellenére Vettelt se írnám le, tavaly ő nyert Belgiumban.

    Egyébként mindig érdekesnek találom a felvetésedet, mert érdekes módon tavaly, tavalyelőtt és azelőtt sosem merült fel a Ferrari kapcsán az pl. Kiminél, hogy "mennyi lenne ha .... vagy .... nem szúrja el a csapat", csak az, hogy Alonso és Vettel mennyire elverte mindig pontokban ...
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.08.20. 15:10:59
  • AnuluWork
    #171608
    Még mindig Vettel az egyetlen akit tényleg elsőként intettek le idén a Ferrarival.
  • pr3cious
    #171607
    bocsánat de komolyan ... aki ezek után a pontokkal jön az egy asshole... mennyi lenne ha a Bahrain-ban vagy Monacoban nem szúrja el a csapat? (miattuk ment Leclerc a darálóban) mennyi????

    Itt lent az a statisztika még nagyobb különbséget mutatna mint most, zárjuk már le a témát.
    Utoljára szerkesztette: pr3cious, 2019.08.20. 13:48:00
  • ShaiHulud
    #171606
    csak a pontok szamitanak :) szamok: 156>132
    de meg hatra van az evad fele, van meg boven lehetoseg bizonyitani midnkettojuknek.
  • pr3cious
    #171605
    "És nem veri az újonc, max. időmérőn." gyere és vitatkozz a számokkal akkor.
  • pr3cious
    #171604
    Te láttad a Bahrain vagy Silverstone futamokat idén? ennyi, felesleges is beszélnünk.

  • AnuluWork
    #171603
    Te tényleg nem tudsz normálisan kommunikálni egy fórumon?

    Csak jelezném, hogy pont ezt a kívánságát teljesítik éppen a Ferrarinál ...

    És nem veri az újonc, max. időmérőn.
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.08.20. 11:06:51
  • pr3cious
    #171602
    Alonso meg a v10-eseket de nem kívánság műsor. Látom a kifogások halmazát már bemagoltad hogy miért veri el egy újonc (megint).
  • pr3cious
    #171601
    a Mérleg egyelőre a csapat felé lejt... nagyon durván.
  • AnuluWork
    #171600
    Ő a tapadós autókat szereti. Az idei Ferrari nem az. Leclercnek azért állhat jobban, mert a tavalyi Sauber is pont ilyen volt. Ha a Ferrari csinál valamit az autóval, hogy tapadjon az úthoz, Vettel is vissza fog térni.
  • ShaiHulud
    #171599
    nem az a lenyeg hogy sokat, hanem midnig akkor amikor eselye lenne jo helyezesre, tehat nyomas alatt, pl baku idomero sima pole lehetett volna. nemetorszagban is jo helyezeset erhetett volna el. de pl hungaroring idomeron is volt egy hibaja, amit meguszott, bar mindegy mert eselytelen volt a ferrari itt :) ev elejen meg a ferrari csapatiranyitas akadalyozta mindig sajnos. nem vitas hogy belole meg lehet vb majd kesobb. de szerintem ha hami eltunik vegre a francba, akkor verstappen korszak lesz.