172189
  • mcmoha
    #172189
  • mcmoha
    #172188
  • RatBaG #172187
  • HTS s3rg1nh00
    #172186
    és Albon a végén a slicken össze is törte a jobb elejét
  • mcmoha
    #172185
  • RatBaG #172184
    Interlagos 1963

  • RatBaG #172183
  • [HUN]FaTaL
    #172182
    Szerintem mondjuk a környezetvédelmet úgy is lehetne kezdeni, hogy a versenynaptárt nem alakítják úgy, hogy ide-oda ugrálnak a kontinensek között...
  • repvez
    #172181
    ez a környezet tudatos karbonsemleges dologra átálás eléggé marketing duma, mert pont a mostani szabályozás szab gáta az innovativ fejlesztéseknek.
    2025-ig a jelenlegi szabályzásokkal 5 föverzió és azon belül max 3-4 kisebb fejlesztést készithetnek a gyártók.
    ez is kevés, de ha még meg is szabják, hogy minden évben gyökeresen változtatnak a motor szabályokon, akkor csak 1- dobása van minden csapatnak, hogy megfelelö motort gyártsanak .
    Ez meg nem elég arra, hogy minden variációt kipróbáljanak , hogy melyik lenen a leghatékonyabb.A költségsapkával ez még hatványozottabban jelentkezik.

    Arról nem is beszélve, ha annyira öko akar lenni, hogy nem akar müanyagot sem használni akor a mügyanta és karbon alkatrészek se anyira környezetbarát anyagok, akkor miből készitik el a kasztnit fából?

    A standarizációt nem az autóknál kellene kezdeni hanem, a boxutcában minden csapat ugyan olyan garázst használna és a pályának fixen ki kellene épiteni , igy a legtöbb cucc odaszállitásán sokat lehetne sporolni , föleg időt a csapat tagoknak.
  • PLaci
    #172180
    Albont választotta Verstappen csapattársának a Red Bull 2020-ra

    A zöld F1 tervei: 2030-ra karbonsemleges motort ígérnek!

    Ferrari: büntetés vár Leclerc-re Brazíliában
  • ToxiMaxi
    #172179


    Szembetűnő, hogy a bal oldali képen a blur "természetes" tehát a háttér jobban el van mosódva, míg a jobboldalin a háttér és az előtér egyformán mosódott. CGI füst is nagyon fura és a kontraszt is teljesen más, sanszosan a hátteret kicserélték és ezért hat műnek az egész.
    Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.11.12. 14:42:23
  • ToxiMaxi
    #172178
    Csak éppen a trailerben a kamera a túloldalon van. A kocsin pedig baromi sok blur van + cgi füst + ha hozzávesszük, hogy néhány képkockától még meg is szabadították csak, hogy drámaibbnak, gyorsabbnak hasson, akkor érthető is, hogy miért lett full CGI-nak nézve. De egyébként meg mindenki üdvözli, ha ténylegesen practicalba csinálják meg az egészet, nem pedig full CGI, csak a végeredményt ne szúrják el úgy, hogy a werkfilmben jobban mutat az egész, mint a trailerben. Remélhetőleg a véglegesen jobb lesz.
  • Magnum PI
    #172177
    Ezek a jelenetek voltak benne a trailerben is és nem állítok semmit ez egész filmről csak a trailerről. És ha nagyon akarod visszakeresed, hogy én már akkor is értetlenül olvastam a commenteket mert akkor is úgy éreztem rendben volt a CGI. Amiről most kiderült, hogy nem is volt CGI.
  • ToxiMaxi
    #172176
    Kettőnek mi köze egymáshoz? Vagy azt gondolod, mert egy videóban láttál egy practical effektet az egész film mellőzi a CGI-t?
  • Magnum PI
    #172175
    Mikor a trailer volt ide linkelve, páran megszólták, hogy gyenge benne a CGI. Asszem erről ennyit.
  • RatBaG #172174


    kíváncsi leszek, hogy fog kinézni a 4:45-ös jelenet a végső állapotában.
  • IXEMGabeo
    #172173
    igen ez nagy:))

    Ricciardo kozben Hollywoodban paradezott Verstappennel...nem semmi megint mit muvelt:D oriasi humorista a pali
  • b-type
    #172172
  • RatBaG #172171
    schumacher lánya:
    https://imgur.com/a/WNMHqNK

    https://streamable.com/zn314
    Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2019.11.11. 02:04:27
  • Stockbauer33
    #172170
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Elmaradnak az ezt is bemákolta kommentek :) Valószínű bemákolja a következőt is.Lec-Verst felvillanásai megse közelíti amit ez a sokakálltal majomparádés feka bunkoparaszt tud.Bottas csak úgy van.Lec-nél meg tisztán kijött mennyire egy egész egy jó pilota egy jó kocsi meg egy jó csapat (LOLFERRARI )

    Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2019.11.04. 20:34:56
  • b-type
    #172169
    ugyanannyi izgalom volt 10 éve mint 16 éve és most.
    egyszer egy éjszakásban visszaolvasgattam 2002-2005-s kommenteket.

    A mostaniban nem volt nagy pezsgés, mint a nyári futamokon, de volt mit nézni a középmezőnyben.
  • pr3cious
    #172168
    És a citrom díjjat ismét a Ferrari nyerte, feltéve ha addig nem botlik el kétszer amíg átveszi.
  • [HUN]FaTaL
    #172167
    Izgalmas futam volt. Ja várj, az 10 éve volt...
  • adam46
    #172166
    Kibaszott jó futam volt ma! Kedvencem volt, amikor őőő, ja nem az egy sorozatban volt.
  • desigo
    #172165
    Ez a rengeteg komment el is mond mindent a mai versenyről
  • Stockbauer33
    #172164
    kubica :)
  • b-type
    #172163
    Nekem mindenekfelett a kedvenc versenyágam a MotoGp..és már '92-93 óta. Mégis azt kell mondjam egyedül ott nem arcpirító az elektromos hajtás belépte. Sőt van némi Nemere könyvborítósan jövőbemutató íze. ...nem rossz, még tetszik is...még a körszám sem olyan brutálisan lecsökkentett...szal bár nyilván nem olyan agilisek mint a hagyományos erőforrással szerelt motorok, pláne nem olyan agilisek mint az 500cc kétttakosok, de elfogadható.
    A rally nagyon gáz, hang nélkül egy lófax [email protected] ahogy van.
    Az F1 pedig már akkor fog váltani amikor biztosan eldől hogy melyik táplálási forma a jövő (bár már sztem eldőlt), mindenképpen a lehető legkésőbb.
    - civilben bármikor váltanék akkus elektromosra, rögtön. De versenypályán sztem egy nagyon szenvedős időszaknak nézünk elébe.
  • RatBaG #172162
    https://streamable.com/5pf0s
  • mcmoha
    #172161
  • PacsutaTibi
    #172160
    Lesz. Az Adam kupát fogja leváltani...
  • ShaiHulud
    #172159
    nem igény, hanem profit, es gyanithatoan van/lesz.
  • AnuluWork
    #172158
    "és mivel nincs hangja, a népek nem ugranak szét automatikusan, ha a pilóta hibázik ..."

    De amiről írsz, mintha még csak a jövő lenne. "Szeretnének", de hogy van-e igény rá?
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.11.03. 11:18:53
  • PacsutaTibi
    #172157
    Ez már a jelen, nem a jövő..



    https://e-cars.hu/2019/08/22/elso-gyartokent-mutat-be-az-opel-elektromos-raliautot/
    Utoljára szerkesztette: PacsutaTibi, 2019.11.03. 10:25:57
  • b-type
    #172156
    lesz valami hangja, pont ezért.
  • AnuluWork
    #172155
    Elképzelem, hogy jön a rally autó, és mivel nincs hangja, a népek nem ugranak szét automatikusan, ha a pilóta hibázik ...
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.11.03. 09:40:32
  • mcmoha
    #172154
  • mcmoha
    #172153
    Majd a pilóták brümmögnek hozzá mint a gyerekek az oviban amikor autóversenyesdit játszanak.
  • Alexease
    #172152
    Valoszinuleg azert megoldjak a csapatok, hogy szebb legyen:) Plusz a nagy felni es keskeny gumi miatt a feket is teljesen masok lesznek, a hutest/melegitest/levegoaramlast is mashogy kell megoldani, tuti lesznek okossagok a felni kialakitasokban. Pl. speci "kullos" valtozo agu felnik; kitakarva a felni oldala kivulrol vagy belulrol a feleig.
  • pr3cious
    #172151
    Akkor legalább menet közben nem lesz ilyen gyász.
  • b-type
    #172150
    Az F1 erőforrása szinte biztos hogy elektromos lesz, sztem cellás, de a lényeg hogy a hang abban a formában ahogy eddig volt, nem lesz.
    Valszeg majd generálnak valamit ha jut rá +energia, és akkor lehet választani hogy ki mit szeretne.
    De ennyi. ..és ez lesz a motoroknál és a rally-ban is nem mellesleg.
    szal addig jó amíg hibrid van.
    Az autó sztem qva jól néz ki.