173244
  • AnuluWork
    #173244
    Colin Chapman, Ken Tyrrell, Jack Brabham. Nulláról VB győztes csapatok létrehozása saját! pénzből, úgy hogy ők terveztek mindent? Ráadásul remek csapatfőnökök is voltak. Vagy ott van Eddie Jordan. Utóbbit a pilótái és a szakma is imádták. Vagy, ha csak az eredményességet nézzük, már bűvészet volt az, ahogy Giancarlo Minardi életben maradt éveken át! Az volt egyfajta bravúr, szinte eredmények nélkül. De ha már vezetők, a RBnál jobban felépített márka kevés van. stb.
  • repvez
    #173243
    Nem lesz holland futam
  • repvez
    #173242
    Kiváncsi leszek mi fog kisülni ezekböl
  • pr3cious
    #173241
    Miért mert most éppen az ő csónakja kapta el a szelet? Egy arc a könyvborítón benne megannyi tehetséges arcal aki éppen olyan jól irányítanak mint ő, vagy jobban. Paul Stoddart :)
  • b-type
    #173240
    Én sem.
    Az ziher hogy jól csinálja, mert jól működik az irányítása alatt a csapat.
    De F1 kedvelőként nem kell 'megértenem' a harmonikus csapategység meg a csapaton belüli idill jogosságát, szerintem Bottas helyett Alonso-t kellett volna hoznia, voltak olyan helyzetben, és azzal tényleg kivívta volna az elismerésem minimum, de talán még fel is srófolnám.
    Így részemről egy nyilvánvalóan jó csapatvezető, de ennyi.
    Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.05.27. 22:31:49
  • __Jacek__
    #173239
    Nem ertem az osszefuggest, halal komolyan nem. Azt mondja valamelyik hogy nem fog streamelni? Mert mi a gond ha o megy mi a gond a streammal?:) :)
  • __Jacek__
    #173238
    Szimpatia alapjan gondolom, de a gepezet statisztikai elkepesztoen, termeszetesen ehez sokminden kell.
  • IXEMGabeo
    #173237
    Ki ert egyet ezzel a dontessel?

    Mert en nem:)
  • IXEMGabeo
    #173236
    Nyilatkozta is, hogy poen volt es le akartak leplezni ezt a cseret...amugy nevetseges ezek utan a valodi versenyzok is befostak es nem fognak streamelni:)

    Norris lehet holnap repult a Mclarentol, ha folyton poenkodik es Crashel a jatekja:) kinezek mostmar mindent ezektol a munkaltatoktol
  • AnuluWork
    #173235
  • AnuluWork
    #173234
  • PLaci #173233
    Ez nem "egy egyszerű játék", hanem egy hivatalos E-sport bajnokság.

    Ne tegyünk egyenlőség jelet egy hivatalos bajnokság és a közé, hogy haveri alapon, és/vagy random online játékostársakkal közösen eljátszogat valaki.
  • sure
    #173232
    Pont ezért érthetetlen, miért volt szüksége ilyen szintű csalásra, hiszen tulajdonképpen nem volt tétje a dolognak.
    Ez valójában nem is csalás, hanem "átverés", ráadásul ennyire szánalmasan amatőr módon kivitelezve...legalább lettek volna fizikailag ugyanannál a gépnél, és ki se derült volna.
    A szigorú büntetés meg szerintem azért van, hogy senki ne merje ezt többé meglépni és ezeknek a virtuális versenyeknek a hitelessége megmaradjon, hiszen innentől kezdve ha beharangozzák, hogy XY híres versenyző áll a virtuális rajthoz, közben meg "dublőr" megy helyette, akkor tényleg nincs is értelme az egésznek.
    Utoljára szerkesztette: sure, 2020.05.27. 08:07:53
  • AnuluWork
    #173231
    Egy játék miatt? A saját apja csapatából? :)
  • IXEMGabeo
    #173230
    ritka szigoru buntetes, bar itt szerintem a moralis ertekei csokkentek a csavonak a "ceg" szemeben, mert ezzel igy megbizhatatlanna valt...
  • AnuluWork
    #173229
    Ez de nem normális már! :)

    A reakciók a fentire
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2020.05.26. 20:45:05
  • RatBaG #173228
    https://index.hu/sport/motorsport/2020/05/24/daniel_abt_forma-e_pilota_virtualis_verseny_csalas_kizaras/
  • AnuluWork
    #173227



  • IXEMGabeo
    #173226
    Azert kapasbol 3 izgi verseny eszembe jut 2006, 2011 es 2014...nyilvan a turbo korszakban nem igen volt mas palyan sem izgalmas verseny csak elvetve:D
  • ToxiMaxi
    #173225
    Az a futam pont nem volt az.

    Más:
    "Az új szabályrendszer bevezetését már eltolták 2022-re és jövőre is az idei konstrukciókkal versenyeznek, de mindezek mellett az alábbiakról döntöttek:
    - 145 milliós költségvetési maximum jövőre, 140 milliós 2022-ben, 135 millió 2023-tól,
    - súlyozott aerodinamikai megszorítások: minél előrébb végez valaki, annál kevesebb órát tölthet a szélcsatornában és a CFD-programokon (a szabályokban meghatározott alaphoz képest, 2,5%-os, majd 5%-os lépcsőkben),
    - a nagycsapatok költségvetési limitjéből levonható a más csapatok számára is értékesített alkatrészek becsült eszmei értéke (így a fejlesztési költségek igazságosabban oszlanak el),
    - korlátozzák a motorfejlesztésre szánt próbapad órák mennyiségét, illetve az egy szezonban bevethető fejlesztési lépcsőket"
  • Sippie
    #173224
    "hungary usually boring race"
    na igen...
  • ToxiMaxi
    #173223
    Sainz interjú
  • ToxiMaxi
    #173222
    Button az első győzelmét nézi vissza
  • ToxiMaxi
    #173221
    WTF Happened with Maldonado
  • ToxiMaxi
    #173220
    A Williams F1 Documentary: How F1 Champions Became Backmarkers
  • AnuluWork
    #173219
    A Ferrari és az IndyCar
  • b-type
    #173218
    Ez érdekes olvasmány volt főleg a fedőcégek alkalmazása, a Red Bull oké, de a Honda-Super Aguri még nem..
  • AnuluWork
    #173217
    Átcimkézett autók
  • b-type
    #173216
    Nyilván másként látjuk, Jos Versteppen, vagy Ant' Hamilton a seggét verhetné a földhöz, ha a gyereke nem lenne szupertehetség, ahogy Jr. Piquet sem védte meg a neve. Egy menedzsernek meg persze hogy az a dolga hogy képviselje a versenyzőjét, ebből él. De hogy beleszóljon egy csapat eredményeibe az nem fog működni, mivel sem garanciát, sem felelőséget nem vállal.
    Melóhelyen meg általában nem igazságosan dőlnek el a dolgok, ...mondjuk attól függ milyen munkahelyről beszélünk, de általánosságban igaz, hogy aki alkalmazottnak megy az ne legyen idealista, vagy lázadó.
    De ha sok hibát vétettél kulcspillanatokban, me gúgy egyáltalán, tehát rosszul teljesítettél, ahogy most Vettel, akkor mindenkinek megkönyíted a dolgát aki a pozíciódra pályázik.
    ...és ha mégis ennyi hibát vétesz hát nem mondhatod hogy én pedig nem megyek más melóhelyre csak ahol ennél jobb előrelépési lehetőség van. :)
  • mcmoha
    #173215
    "Arról fog jövőre szólni a Ferrari, hogy mosolyogva fogják egymás gyilkolni a felek a színfalak mögött, miközben vagy jó lesz az autó és ezt elnyomja, vagy nem, és akkor mindent megkapunk ami csúnya."

    Alig várom már.
  • AnuluWork
    #173214
    Dehogy volt, sose volt. Schumachernek és Irvinenak is ment el ezen vébéje, mondom ezt úgy, hogy Hakkinennek meg a motorral volt folyamatos gondja és egyéb műszaki problémái. De tény, hogy ahová Todt betette a lábát, ott ahol nem volt harcos típus a csapattárs, ahogy a cikk írja, nem értett a politikához, mint Vettel, ott bizony a másik nyarára léptek. Én legalábbis így érzem. Láttam sok párost, de míg pl. Senna-Prost harca a versenyzőkről szólt, Schumachernél már Weber nagyon kavart, Massánál és Leclercnél Todt, Verstappen, Sainz a család, Hamilton a család, Stroll a család. stb

    Munkahelyen is hányszor volt az, hogy dolgozol, mint az állat, aztán mást részesítenek előnyben, csak mert valahogy jobb a PRja.
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2020.05.21. 12:48:02
  • b-type
    #173213
    De most ezzel azt mondod hogy Massa és Leclerc között eltelt időben minden rendben volt taktikailag a Ferrari-nál?!
    ...Nem tudom ki mit képzel a Todt családról, de miért is hagyná a Ferrari hogy Massa kivételezett legyen? ..igazán érdekelne. Aztán az is hogy a Felipe, Alonso gyorsabb nálad című történet hogy illik ebbe a konteóba.
    Ez mese..Egy csaapton belül el kell kapni a kormányrudat, és ezt általában eredményességgel lehet, illetve el is lehet veszíteni.
    Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.05.21. 12:37:42
  • AnuluWork
    #173212
    Raktam be videókat korábban. Nézzétek meg pl. a 2016os Hamilton-Rosberg harcokat! Elképesztő mennyire agresszív volt Rosberg. Vagy a Vettel-Webbereket! A Multi21et megelőző és követő dolgok kivételével ott se volt sok keménység.
    Mellé nézzétek meg a Kimis harcokat pl. Hamiltonnal! Semmi leszorítás vagy hasonló. Talán egy volt, azonnal jött Todttól a jajszegénymassátmegakartákölni nyilatkozat.
  • AnuluWork
    #173211
    Massa menedzsere Todt volt. Leclercé is. Valahogy mégis mindig a másik volt szopóágon. 2007ben csak azért nem nyírták jobban a médiában Kimit, mert nem hitték, hogy megnyeri a VBt, aztán megnyerte. 2008ban már minden mocskos játék ment, de mégis, a hülye Ferrarinak (töltőcső, hibák a boxban) több köze volt Hamilton VB címéhez, mint Glocknak. Ugyanez 2017-2018. Vettel hibázott, de amit a boxban a Ferka csinált, az katasztrofális volt.
    Aztán jött Leclerc, és egy szar autóban jó PRal menővé varázsolták Vettel ellenében úgy, hogy a szezon elején Vettel elképesztően kiégett Kanada után. Aztán amikor elvileg a motorerővel trükköztek, ha trükköztek, akkor valahogy Leclerc felfutott. Ebből lett - Leclerc monacoi és bakui hibája ellenére - Vettel a béna.
    Látva mi történt Kimi és Felipe kapcsolatában (pl. amikor Massa megsérült itthon, Todtéktól ment a kamu, hogy Kimi meg se látogatta a kórházban, bezzegascumacher! Pedig Kimi is volt bent, csak nem médianyilvánosság keretében, mint Michael.
    Igenis, Todtnak köze volt ahhoz, hogy a csapaton belül amióta Schumacher elment, mindig feszült helyzet legyen.
    De jövőre Sainz menedzsere (unokatesója) személyében kapnak egy másik médiagyilkost, aki mögött ott fog állni plusszban Carlos Sainz is, JR apja, ugyanúgy, mint Verstappen mögött a sajátja. És id. Sainznál Gibb kevés apuka van a F1ben. Arról fog jövőre szólni a Ferrari, hogy mosolyogva fogják egymás gyilkolni a felek a színfalak mögött, miközben vagy jó lesz az autó és ezt elnyomja, vagy nem, és akkor mindent megkapunk ami csúnya. Igaza van Buttonnak, ezt Sainzzal elqurta a Ferka.
  • ToxiMaxi
    #173210
    "Azt gondolhatsz Sebastian Vettelről, amit csak akarsz, viszont inkább nem nyerne, minthogy unfair módon nyerjen."
    "Kicsit" részrehajló. Nem lenne 4x vb ha nem taposott volna soha senki kezére és ez a sport ilyen.
  • b-type
    #173209
    Ez egy szép mese, ami egyrészt érthető mivel már régóta ez a séma,mert a tények száraz közlésénél egyértelműen annak lesz a nagyobb látogatottsága aki hamarabb meg tudja szerezni azt.
    Szal az egész F1-re van húzva egy médiaháló, benne karakterekkel, ez ilyen az olyan...ez már szabadon gyúrható, alakítható.
    Amit nem lehet megmásítani, az a pályán való történés, és a versenyzővel való történés. Rengeteg dologgal foglalkoznak szakértők magában az F1-ben is, ki hogy és mit nyilatkozzon, és egyáltalán kinek. Viszont a média olyan mint a reklámok és azok szakemberei... magát a terméket nem tudják megváltoztatni, de az eladását igen. ..és végső soron még az is csak egy alkatrész, a lényeg a reklámipar fentmaradása, és azon belül is az az adott reklámtársaság (híroldal).
    Vettel sokat hibázott. Az hogy voltak nehézségei...hát igen, ez ilyen. Grosjean-nak is vannak, Vandoorne-nak is voltak, sőt Vettel mellett Bourdais-nak is volt, Webber-nek is volt. Nyilván minimum egy éve Vettel-nek is vannak, és ez ki tud hatni a pályán nyújtott teljesítményre, ahogy khatott Bourdais, Webber és a többiek teljesítményére is. Nem könnyű.
    Az hogy valójában azért nem nyújtott stabil és jó teljesítményt, négyszeres világbajnoktól elvárható teljesítményt mert tudta hogy nem szabályos a Ferrari motorja?..Ebben az esetben miért hagyta? ..inkább vergődik hónapokon keresztűl és rombolja a saját(!) karrierjét? Én is korrekt arcnak gondolom Vettel-t, bár a Red Bull-nál is bőven voltak a szabályosságot megkérdőjelező cuccok. De szal ha valami nem kerek akkor meg kell mondnai hogy srácok ez nekem nem fér be, vagy változtatunk vagy szerződést bontunk számomra egyébként kedvező feltételekkel, mert még így is necces hogy ezt nem fogom kitálalni az FIA felé.
    A Todt része,...ááá, A pályán nyújtott teljesítményt nem lehet így befolyásolni, amennyiben viszont szintent lép a teória, és ezt azért az író sem vállalta fel csak elhintette, szal az olyan mérvű mocskosságot feltételez, ami valószínűtlen mivel egyik oka lenne annak ami miatt maga a csapat nem lett sikeres, másfelől Vettel négyszeres világbajnok nem egy újonc, az esze és a neve is túl nagy ehhez.
    Ettől függetlenül azza sincs baj ha valaki elfogadja. ...egy rejtett számról érkező telefonhívást.
    Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.05.21. 08:10:23
  • AnuluWork
    #173208
    Vettel és az okok
  • AnuluWork
    #173207
    A 8.nál az a start Tambaytől! :D
  • mcmoha
    #173206
  • IXEMGabeo
    #173205
    nagyon popec tetszik ez a szingrafikon