status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs

NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!

SG.hu Discord
  • Seth
    Igen, nekem mindenképp vezeték nélküli kell. Akkor tovább keresek, pedig azt hittem a PS fejesek faszák :(
  • Moby
    Cloud alpha-t is jó szívvel ajánlom, de ezek vezetékesek. Nem opció azoknak, akik wirelesst keresnek.
  • TomStorm
    Én minap vettem egy Hyperx Revolver S-t.Igaz kicsit húzós mert 50K de megtaláltam "végre" életem eddigi legjobb fülesét!Ami fejemen is maradhat akár reggeltől estig:D

Bár ritkábban használok fülest de ez a Revolver S v.mi eszméletlen!Imádom:)
  • Moby
    Nem kell még szakértőnek sem lenni. Egyszerű tények:
    Ez a változófekis kínszarás azért kerülhetett bele a konzolba, mert tudták ők jól, hogy kell a powa, csak...
    -valakinek a sonynál kattanása volt a világlegyorsabb ssd-jére,
    -közben a gép nem kerülhet akármennyibe.
    Ezért minden máson kellett spórolni. És mivel spórolni kellett, ezért abból, ami maradt, a szar utolsó molekuláját is megpróbálják kisajtolni. Ami tonképp jó, mert a vásárolónak is az a jó, ha jó a hatékonyság.Tehát ez önmagában egyáltalán nem egy elítélendő dolog. Én csak attól félek-rettegek, hogy ez kéz a kézben fog járni megint a jetengine-el. Ami nem szentírás, előállhatnak egy hiperszuper hűtéses megajósággéppel, csak hát nem jó a sony pedigréje ezen a területen :)
  • Moby
    Persze, de a lényeg nem ez.
    A lényeg: A PS5 jó gép lesz. Nem a ps5 lesz a superior konzol. A sonynál lesznek a superior játékok.
    Három mondat, ami elmondja a lényeget. Ráadásul 3 éve kereken pontosan ugyanez a helyzet, azaz nem változik gyakorlatilag semmi. Ehelyett, SSD,SSD, the harddrive, hardrive, ssd, tflops, ssd.
    Broáf :(
  • TDC Geronimo
    Ne menj ebbe bele, egyikünk se ért hozzá annyira, hogy ezt megszakértsük. Én azt a részét elhiszem, hogy a nyers számokon kívül itt sokkal többről van szó, főleg, hogy olyanok írják, akik dolgoznak vele
  • darkSectorxxx #103488
    Ezt amúgy én sem értem, oké hogy a gyors Ram meg SSD, de a képernyő 1 képkockátán hogy mi a picsa van azt akkor is abban az adott pilalanatban a GPU-nak kell kirajzolni, hiába pakolja be gyorsan az adatot szerintem ha a GPU képtelen kirajzolni.

Vagy rosszul gondolom ennek a gyakorlati menetét???
  • TDC Geronimo
    tldr, gép jó, PR megbukott :)
  • Moby
    Vezetékest. Cloudot. De ennek nem a playstation az oka, hanem az, hogy ezt az egyet használom mindenre. Mert ez tényleg mindenhez jó. De vezetékmentesből is lehet kapni normálisat, nem ilyen hulladékot, mint ezek a playstion-ök.
  • Moby
    Lassan hányok. Ha ennyire kurvára biztos a sony a dolgában, miért kell ez a kényszeredett mosdatás? A számításteljesítmény az smafu, meg nem is annyi, de az ssd sebesség, az fog megkúrni mindent! Miért kell beleállni ebbe az egészbe? Miért kell hülyeségéeket pofázni két napja?
    Miért nem beszélnek a játékokról inkább?
    Nemá :( Ez a mindenkithülyénezés kezd már egyrészt gáz lenni, a másik meg, hogy én nem erre a sonyra esküdtem fel :(((((((
  • TDC Geronimo
    Pikk pakk át lehet rajta futni :)
  • darkSectorxxx #103483
    Oh de sok szöveg.
  • Seth
    Oké :D
    Te mit használsz?
  • TDC Geronimo
    Kis wall of text. Szintén érdemes elolvasni

JASON: Yes, exactly. The number everyone's looking at is teraflops, which is essentially the maximum speed that a graphics card can run at. I believe it stands for floating point operations per second. So everybody's now seeing this spec sheet and they see PS5, 10.2 teraflops, and Xbox Series X, 12 teraflops. And it's like, oh my god, the Xbox is more powerful than the PlayStation. But meanwhile, the people I've been talking to over the past few months and the past couple years who are actually working on the PlayStation have pretty much unanimously all said: This thing is a beast. This thing is one of the coolest pieces of hardware that we've ever seen, we've ever used before. There are so many things here that are revolutionary, so many behind-the-scenes tools and features, APIs, and all sorts of other stuff that is way beyond my scope of comprehension. This is why I'm a reporter, and not an engineer.

But the general consensus is that these things are both extremely powerful and both very similar in a lot of ways and both do different things in really cool ways. These are both extremely impressive pieces of technology. But because of the way Sony has actually presented this thing and marketed this thing, now the narrative is 'The Xbox is way more powerful than the PlayStation,' and I think that is such a -- maybe fatal flaw on Sony's part for this console generation. Maybe it'll all be forgotten if the PS5 comes in cheaper, or it has a killer launch lineup, and maybe none of this will matter in November. Or maybe these consoles won't even be able to come out in November. But right now, it's such a dropping the ball after so many years of smart decisions on Sony's part.

JASON: So let me be clear. So what I'm hearing from people actually working on these things is that the Xbox is not significantly more powerful than the PlayStation, despite this teraflops number, and that the teraflops -- it might be a useful measure of comparison in some ways, but ultimately it's a theoretical max speed, and there are so many things that could come between where you are trying to get and what you are actually able to do, to the point where the GPU could have X number of flops that it can actually perform, but if the developer isn't able to actually access all of it for whatever reason, then it doesn't even matter, and there are so many other variables here that go into it.

At the end of the day, that is fundamentally the big question -- when Assassin's Creed Kingdom, or whatever it's called, Assassin's Creed Vikings comes out this fall, presumably, corona aside. Presumably it comes out this fall on both Xbox Series X and PlayStation 5 -- which one will it look better on, which one will have a better resolution and better framerate on? I don't think we can know the answer to that question just from the spec sheet, and that's the point I'm making.

Right now, Sony is dropping the ball so hard in that they haven't talked about what games can actually do with this stuff, because their SSD advantages -- the stuff I'm hearing from developers is very different from what I'm seeing in Sony's marketing strategy, and that is mind-boggling to me. Because I don't want to be like, carrying Sony's water and be like "no, look at what this thing can actually do" but they're just failing so hard to convey that. It's frustrating to watch.

JASON: One important piece of context here is that both machines have a solid state drive as opposed to the traditional hard drive they've had in the past. So this is going to -- the whole super-short loading times thing is going to affect all next-gen games. I think that in itself is just going to make a huge difference. It's important to be clear -- the Xbox is a beast of a machine and that is going to do some incredible things. Both of these machines, I think, are going to do some incredible things.

I'm looking at the notes I took when I was talking to one person who's technically minded and works on this stuff, and this person was telling me that A) it's going to be hard to market this stuff because it's very hard to convey what makes a difference, as we're now seeing with Mark Cerny talking about it...

The speed of the PS5's SSD is significantly higher than the speed of the Xbox's SSD, and I don't think that's only going to affect loading times. The way this person was conveying this to me was that it can also affect the way games are designed, because if you're designing an open world, you no longer have to think about certain constraints you had to think about in the past... The obvious example is like in Jedi Fallen Order crawling between spaces, but I think it goes beyond that, I think it's the type of thing where developers have to get in front of this and start talking about like, here's what we can actually do with this open-world triple-A massive game now that we're no longer constrained by the CPU and hard drive of the past. I think ultimately the fact that people are fixated on these teraflops is doing us all an injustice because there's so much more.

This is going to lead to weeks and weeks of talk about how Xbox is the most powerful console, and so on. Meanwhile I'm getting texts even today from developers being like this is such a shame -- the PS5 is superior in all these other ways that they're not able to message right now or can't talk about right now. I heard from at least three different people in the past couple of hours since the Cerny thing being like, wow, the PS5 is actually the more superior piece of hardware in a lot of different ways, despite what we were seeing in these spec sheets. So, again, yes, plenty of room to talk about this, for all these companies to keep messaging and showing games, but I do think Sony has really dropped the ball from what we've seen so far.
    Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2020.03.19. 17:53:11
  • Moby
    Vicc az egész. Még a gold csak-csak, mert az annyira nem drága, de a platinum az LOL. Egyébként meg jómessze kerüld mindkettőt.
  • Seth
    Nem jók ezek a Platinum meg Gold fülesek? Mostanában terveztem beszerezni vmelyiket
  • Moby
    Nemtudom mivel kéne teszteljem, vagy mennyi idő kéne előjöjjön a hiba, de eddig minden oké nálam.
  • Moby
    És közben meg dobálják kifelé ezeket a nevetséges minőségű playstation füleseket :D
    Lemodellezik a fülemet, amihez csinálnak egyedi profilt, amit aztán halgassanak az emberek a platinum nevű foslén. Kész.... :D
  • TDC Geronimo
    Most néztem meg, érdemes.

Audio rész nagyon érdekesnek hangzik. Kíváncsi leszek gyakorlatban milyen lesz
    Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2020.03.19. 17:23:05
  • darkSectorxxx #103475
    Köszönöm.
  • darkSectorxxx #103474
    Én is mikor megláttam a Live Stream-et kb 2 hete, azt mondtam, hogy a jó kurva anyjukat, de így.
  • TDC Geronimo
    Mondtam, hogy nagyon jó a hangja a tv hangszóróknak is. Meglepődtem én is nagyon
  • Moby
    Jó, hogy mondod. Kínosan ügyeltem rá, hogy az akasztás előtt be legyen dugva a toslink, de a másik fele most is a földön lóg. Mindjárt bekötöm.
    Egyébként sokkolóan jó hangja van a tévének. Teljesen elszokik az ember a sok szarhangú lapostévé világában, hogy normális hangja is lehet egy tévének.
    Utoljára szerkesztette: Moby, 2020.03.19. 17:06:39
  • TDC Geronimo
    Még mindig nem 1 év alatt készült, de mindegy :D
  • n000rbi
    Köszi, ez persze megoldható lenne nálam is, csak jó lenne a többi konzol stb. hangját is dugdosás nélkül az erősítőn élvezni, ahogy eddig.
  • Kandurex
    Én nem rendeltem elő, szerintem tisztességes AAA játékot 1 év alatt nem lehet összerakni. Szerintem ez max. Remake DLC lesz.
  • TDC Geronimo
    RE3 nem tudom, hogy kell-e nekem. Marha jól néz ki, HDR gyönyörű, lényegében ugyanaz gameplayben meg mindenben, mint a 2, de ez a nemesis nem kell a nyakamba végig :(
  • TDC Geronimo
    Játékokra szerintem várnunk kell GoT utánig. Július leghamarabb mire látunk valamit sonytól, de lehet júniusban rákontráznak, attól függ MS miket mutat be
  • TDC Geronimo
    Jason Schreier:

I heard from at least 3 Different people in the last couple of hours like, WOW, the Playstation 5 is actually the more superior piece of Hardware in a lot of different ways despite of what you see in the Spec Sheets.

• Seth
    Állítólag csak a gyűjtői kiadásokkal várható gond, a sima változatok időben érkeznek, április 10
  • TDC Geronimo
    Én ugyan erősítőt használok, de nekem a PS van rákötve
    Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2020.03.19. 16:12:57
  • darkSectorxxx #103463
    Lemezes mikor lesz?
  • n000rbi
    A sok újdonsült C9 tulajhoz szólnék:
    Használja valaki közületek a tv-t külső erősítővel/hangsugárzóval? Olvasgatok mindenfélét és többen az optical out-ra panaszkodnak, hogy kihagy a hang, nem jó, mások az eARC-re mondják ugyanezt (néhány hónapos hsz-ek LG fórumon ill. redditen). Jelenleg nálam az optical out játszana csak, de elég kellemetlen lenne az új tv miatt cserélni az erősítőt is...
  • Ulthanito
    Pont nem, én most már bő egy hónapja be se kapcsolatom a PS-t, X1X megy, ki tudja már hányadik címmel.
  • Rage47
    Blasphemous-szal játszogatok mostanában. Semmi hangja a konzolnak :D Fura lesz a Resi3 ezután.
  • Moby
    Igazából nem tudjuk, hogy mekkora a különbség. Ez majd csak a valós teszteken derül ki. A sony most megadott egy olyan adatot, ami a valóságban nem tudjuk mennyi. Egy undorító, fos, kínszülte megoldás ez változófrekis dolog. Agyrák a konzolok világában.
  • TDC Geronimo
    resi demot nézd meg, ha le akarod tenni a hajad a TVtől megint :)
  • Moby
    Igen, a HDR az nagyon baszó benne.
  • TDC Geronimo
    Jóhát ha azt vesszük az X meg a pro között nagyobb a különbség, mint a ps5 meg a series x között lesz mégis itt mindenki szinte csak pron meg sima PSen játszik :)
  • TDC Geronimo
    Resi 3 demot letoltam. Nemesis már itt idegesítő :D

Amúgy egyáltalán nem rondább, mint a 2, sőt. Karaktermodellek eszméletlen szépek, HDR meg elsőosztályú