4232
mea.jpg
  • Daermon
    #4232
    Állítólag készülni fog majd egy új ME rész
  • lwb
    #4231
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Szerintem ez inkább a többféle koncepció miatt volt. Elsőnek gondolom a lázadók nem voltak tervbe véve, hanem csak annyi, hogy odamegyünk és mi fedezünk fel mindent, első kapcsolat az idegenekkel stb. Aztán valaki valamikor biztos kitalálta, hogy hé, nem lesz k unalmas ugyanazt a háromféle ellenfelet gyilkolni mindig? Kett, remnant meg egy-két vadállat? Idő meg pénz már nincs új modellekre, viszont tele a nexus meg hyperion ember, turián, asari stb modellekkel, mi lenne ha azokat felhasználnánk máshol is?

    Na kb így születhetett ez a koncepció. Aztán azt már elfelejtették, hogy össze is fésüljék a két vonalat, hogy legyen értelme az egésznek.
  • Andule
    #4230
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    belatom neked van igazad abszolut. Par hatasvadasz video miatt teljesen fel lett aldozva a vilag logikaja :D virtualis sort kuldom

    en amikor jatszottam vele nem vettem eszre mert ugy van meselve h te akkor tudod meg h van egy masik faj, blablabla es bevallom nem gondoltam utana mert nem vagyok egy oriasi ME rajongo (csak az 1es volt meg). tudom nem mentseg igazabol ... :P

    btw csovalni azon csovaltam a fejem mikor a 'nagy csavarnak' beallitott exaltation project-nel sokkkolnia kellett volna h a kekekbol lesznek a szurkek (angara --> kett) mert kb a vak is lathatta h mennnyire hasonlitanak egymasra, alig volt elteres a ket skin kozott.

    es amugy tokre el tudnam fogadni ha a tortenet/tortenetmeselesi dolgok vagy a merhetetlen jatekmechanikai butitasok vegett bukott volna el az ME:A es nem a megjeleskori animaciok miatt.
  • lwb
    #4229
    Plusz egy:

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Kroganek is tartják a kapcsolatot Kesh-sel a Nexuson. Drack "veje" pl ugye meg a küldetés. Egyik krogannek se jut eszébe szólni Keshnek, hogy figy' van itt egy másik faj is, akiről eddig nem tudtatok? Mert az Eladeenen vannak anagarák ...
  • lwb
    #4228
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    1. Nem csak azon. Amikor mész a városban mutogatnak rád, hogy "nézd, egy idegen", eleinte a nyelvet se beszélik, csak aztán áll át a fordítóprogram stb. Közben pedig egy éve kb már közös kolóniáik vannak a Nexus lázadóival: emberekkel, asarikkal, kroganekkel stb.

    2. De hát éppen ez az. Spender a lázadás után is csempészett ki dolgokat a lázadóknak Kadarára. Volt egy találkozója is Kadarán, ez még az érkezésünk előtt történt. Kadarán pedig nemcsak a lázadók vannak, hanem egy rakás angara is. Persze, lehet hogy Spender ki tudott osonni egy űrhajón úgy, hogy senki nem vette észre, el tudott menni egy olyan bolygóra, aminek a létezéséről sem tudtak a Nexuson és tudott találkozni egy új fajjal, amiről senki nem tudott a Nexuson, aztán vissza tudott jönni észrevétlenül. De ez eléggé hihetetlen.

    Plusz: van egy másik példám is. A Kadarán ugyanis ott van az az anti-AI terrorista sejtnek is a bázisa, amelyik megpróbálja SAM-et kiiktatni egy másik mellékküldetésben. Ők is a Kadarán élnek, közben hazalátogatnak a Nexusra is néha. Nehéz elhinni, hogy ők is titokban tudták tartani, hogy jé, van itt egy új faj az andromédában, a ketteken kívül is.

    Még egy bónusz: mások is segítik a lázadókat a Nexusról. Ők is kapcsolatot tartanak fenn velük a Kadarán. Mégsem tűnt fel egyiknek sem, hogy van ott egy másik faj is, amelyikkel eddig még nem találkoztak.

    Utoljára szerkesztette: lwb, 2019.02.13. 22:39:10
  • Andule
    #4227
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    tavaly tavasszal toltam le egyszer (nekem elment, elveztem, semmi extra szal sztem is egy patronos jatek) igy lehet hulyeseg lesz amit irok de nekem ugy remlik h:
    1. azon lepodnek meg h leszallsz es bemesz a varosba. asszem az a nem altalanos hisz az vmi 'megaszuper' bolyo ami csak marha keveseket tud eltartani mert annyira kicsi a valos elohely rajta de cserebe szep es spiritualis hely.

    2, nexuson mindenen meglepodnek mert megerkezesunkig a komplett szerencsetlenseg szinonimaja az egesz bagazs. ha jol remlik akkor a sztori annyi h amikor ok megjottek rajottek h vmi nem koser, plane h lofranc eroforrasuk nem volt. (kaja/pia/energia) aztan emiatt villamgyorsan zavargasok tortek ki ami odaig eszkalalodott rovidesen h felkertek a kroganokat h ugyan rugdajak mar ki a francba a lazadozo csurhet majd aztan elertek h kroganok is megpattanjanak. az ezt koveto idoszakban vegetaltak csak mivel a sztori szerint igazi luzerek akiket nekunk kell patyolgatni h csinaljanak vmit. h miert nem kuldtek ki legalabb 1-2 felfedezohajot az jogos kerdes, arra csak lett volna kapacitasuk.

    3. mert lakott az Andromeda alapbol. persze ledobhattak volna par tok ures bolygot amolyan ME1esen h lehessen rajta csapatni a meko-val (sy, anno magyarul toltam le) de szvsz igy sem sikerult eleg elettel megtolteni a tobbi helyet es ennek koszonhetoen voltak a reskinezett ellenfelek. a vege igy is foloslegesen el volt huzva szvsz szal nekem pont nem hianyzott mar.
  • lwb
    #4226
    Most, hogy újrajátszom (hiba, tudom), egy rakás olyan dolog merült fel bennem, ami elsőre nem vágott annyira mellbe. Kíváncsi vagyok, hogy másoknak mi a véleménye erről, csak én látom a gondot, van ezekre rendes magyarázat, vagy a játékot írták meg ilyen szarul. Spoiler van benne egy picit, de kétéves játéknál nem gondolom, hogy akkora dolog lenne. Meg ez a játék lényegében elspoilerezhetetlenül egyszerű.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    1. Miért lepődnek meg az Angarák Ayán, amikor találkoznak velünk? Nyilvánvaló, hogy 14 hónapja ott vannak a Tejútról érkezett idegenek közöttük, nem most látnak embert, asarit, turiánt stb először. És ez nem tippelgetés: Kadarán, Elaadenen együtt élnek Angara helyiek és a Nexusról száműzött Tejútbeliek. Elaadenen először egy angara vízkufárral találkozunk, de ott van egy scavanger falu és a krogan város is. Kadarán meg amikor beérünk egy angarát rugdosnak éppen.

    2. Miért lepődnek meg a Nexuson, amikor találkozunk az angarákkal? Kadarán vannak angarák és Spender, Addison asszisztense, az őt leleplező küldetésen éppen azzal bukik meg, hogy még az érkezésünk előtt a száműzöttekkel boltolt Kadarán ... Ahol nyilván találkozott angarákkal, miután az az ő városuk volt, csak a kett megtámadta őket, aztán jött Sloane Kelly és a száműzöttek.

    3. Miért nincs egy felfedezésről szóló játékban semmi felfedezni való? Az összes bolygó,ahová elmegyünk már rég ismert és lakott. Eoson kettő elbukott kolónia van a Nexusról, Havarl az angarák ősi bolygója, Voeld a polgárháború frontja, Kadarán ott élnek a száműzöttek, Elaadenen a scavangerek (szintén száműzöttek) és a kroganek az angarák mellett, még a szétrobbant bolygó is tele Tejútbeli kalózokkal. Mind a hat bolygó lakott és felfedezett mire odaérünk.

    Utoljára szerkesztette: lwb, 2019.02.13. 15:18:56
  • MerlinW
    #4225
    EA sosem hozta nyilvánosságra az eladásait, az elemzők szerint kb ~2 milliót világszerte (mindhárom platform).
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.12.08. 01:32:31
  • Although
    #4224
    Mennyit adtak el végül a csodás játékból?
  • MerlinW
    #4223
    Hullagyalázás :D
  • Daermon
    #4222
  • Daermon
    #4221
    Kis érdekesség:
    Az Mass Effect - Andromeda könyv előzmény trilógia első kötete már megjelent ugye magyarul (én csak most állok majd neki).
    Beszéltem ennek apropóján a magyar kiadóval, hogy a másik két kötet is jön-e magyarul. Szerencsére a 2. kötetet május óta fordítják, és szerencsés esetben karácsony fele meg is jelenhet :)
    A 3. kötet angol verziójában még variálás van, így esélyesen csak jövőre kapják meg az angol szöveget. Azaz szerintem jövő év második felében jöhet a 3. kötet magyarul, de ez csak nagyon tipp.
  • Daermon
    #4220
    De a BioWare az EA tulajdona, tehát anyagi és kreatív kontrol van felettük. Igazából csúszás ide vagy oda, már mindegy lett volna, ha akkor várnak még 3-4 hónapot.
    A Mass Effect franchise meg elég nagy név, ami kiérdemelte volna a türelmet.
    Amúgy igen a procedural generation cuccal kísérleteztek, amire kiderült, hogy a Frostbite motor (ami ugye nem a Bio sajátja) alkalmatlan.
  • MrAndree
    #4219
    Valami random generált rendszert vagy mit akartak, de azt is a Bio találta ki, nem az EA. EA ez esetben tényleg csak nyomta nekik a pénzt 5 évig, amíg meg nem unták.
  • Dante73
    #4218
    Harcrendszeren a társaknak adható parancsokat értem. Ugye 1-2-3.-ban megállítod az időt, és kiosztod a parancsokat. Ezt nyugodtan átemelhették volna. Mi több, ebben a formában ez egy Mass Effect jellegzetesség, amit egyszerűen bún volt kihagyni. (Szerintem)
    Én néhány órát bohóckodtam vele, de valahogy nem jött át. Első tetszett, második, harmadikba már bele tudtam kötni jócskán, de a hibáik ellenére valahogy mégis ME-k maradtak. Andromédánál valahogy ezt nem éreztem.

    Bio kontra EA hiba;
    Én úgy tudom, EA nagyot akart durrantani, és olyanra kérte a bio-t, amit nem lehetett teljesíteni. Bio megpróbálta, majdnem 4 évig próbálták, nem jött össze. EA erre adott egy másik utasítást, és alig több, mint fél év alatt ezt dobta össze a bio. Tehát itt is EA volt a ludas. Ha olyan rendszert akarok, akkor arra egy külön fejlesztőgárdát kérek fel, hogy dolgozza ki az alapokat, amire majd rá lehet a játékot, játékokat húzni. Nem évekig hajtok egy sikeres címet, aztán ha nem jön be, akkor letojom, menjen ki úgy, ahogy áll, gyakorlatilag... Egy ME, az egy név. Ha tönkreteszem, azzal hatalmas profitnak mondok búcsút.
    És ha jól tudom, azóta sem jött ki olyan, amit EA akart akkor, és még évekig nem is fog. Hiányzik hozzá a műszaki háttér.
    Utoljára szerkesztette: Dante73, 2018.07.26. 14:01:03
  • Evoluti0N
    #4217
    Számomra a játékkal a legnagyobb gondok hasonlóak voltak, mint a Dragon Age Inquisition-nél is. Bioware nem igazán jó open worldben. Nem tudnak egy élő, lélegző világot készíteni, plusz nem tudom, h az open world-e a probléma, vagy elmentek tőlük a tehetséges küldetéstervezők, de a mellékküldik minősége is mélyrepülésbe kezdett a DAI óta. Egyszerűen mindkettő játékuk sokszor olyan érzést nyújt, mint egy offline MMO. Üres, élettelen helyszínekkel, egy helyben álló, semmittevő NPC-kel és MMO-szerű mellékküldikkel. Régebben nem ez volt rájuk jellemző. Vagy azt kellett volna, h felvesznek egy csomó fejlesztőt, akik tapasztaltak az open world játékokban, vagy maradniuk kellett volna a régi formulánál.

    Szerk: Plusz ez mellé jön a MEA esetében, h a játék többi része se kiemelkedő. Max csak ok, vagy inkább rossz. Egyedül a harc az, ami fejlődött az előző részekhez képest.
    Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2018.07.26. 11:58:36
  • lwb
    #4216
    Az EA-nek lefeljebb a sok miktrotranzakciót köszönhetjük a multiban, de maga a játék, a gyenge történet és az előző részekből bénán copypaste-elt karakterek, a szar animáció és a tény, hogy az ÖSSZES asari pl. ugyanazt az arcmodellt kapta, az teljes egészében a fejlesztő, jelen esetben a Bioware hibája.

    Jason Schreier írt egy cikket a kotakuban arról, hogy miért ment félre a MEA. Kényelmes az EA-re mutogatni, de a bioware legalább annyira hibás. Maguk se tudták mit akarnak és többször újrakezdték, aztán a végén nagyon rövid idő alatt csapták össze kapkodva azt, amit végül kaptunk. Koncepciótlan volt az egész.
  • MrAndree
    #4215
    A játék ezerszer el lett tolva, 5 évig készült és a Bioware képtelen volt normálisan összehozni (egy új stúdiójuk dolgozott rajta ugye). Persze adhattak volna nekik még fél évet, hogy "na majd most" de valahol megértem, hogy megunták. Amúgy anyagi szempontból nem lett különösebb bukás, tudtommal profitot termelt, csak a kritikai és rajongói visszhang miatt jegelték. Plusz mert az eredeti trilógiát fejlesztő BW stúdió most épp Anthemet gyárt.
  • Daermon
    #4214
    Abban egyetértek, hogy kellett volna nekik még pár hónap.
    De szerintem épp eléggé össze volt kötve, jobban szerintem nem kellett volna (amúgy mivel ki kellett választani, hogy Shepard férfi vagy nő volt, ezért szerintem egy késöbbi DLC-ben jött volna valami audio üzenet vagy valami, ami nem valósult meg).
    A harcrendszer meg szerintem teljesen rendben volt, sőt.
    Itt a sztorin kicsit csiszolhattak volna szerintem még. Meg a társak egy része se volt a legjobb.
    Maradék idő mehetett volna az ominózus fejekre, bugokra.
    Minden esetre egy átgondolt 2. rész is jöhetne nyugodtan. Mert sztori alap akad (Remnantok, Meridian, Ryder-1/Habitant-7, kett birodalom, quarrian ark, stb...)
  • Dante73
    #4213
    Igen, de ha még fél évig csiszolgatják mondjuk az andromédát, kicsit jobban összekötik az eredeti trilogiával, (Nem csak a fajok, és a relay technológia a közös, hanem mondjuk a harcrendszer, a pathfinder meg fantom is egyben, és még 1-2 meghatározó apróság) akkor nem lett volna ekkora bukás a cucc. Megkockáztatom, egyáltalán nem lett volna bukás, sőt... Csak nem pénzt kellett volna akarni gyártani, hanem játékot. A legtöbb ilyennél érződik, ha nem a marketingesek irányítanak, hanem a kockák, akkor nem buknak ekkorát, közel sem.
  • PiszkosFred
    #4212
    Mert azt a penzt, amelyet az Andromeda hozott volna, azt mar azelott elkoltotte az EA, hogy meglett volna a hivatalos Andromeda megjelenes bejelentese. :)
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.07.25. 20:33:32
  • Dante73
    #4211
    Igazság szerint, én nem értem ezt a kiadós dolgot. Vannak független játékkészítők. Csinálják a játékokat, stabilan jól keresnek a dologgal. Egyszer csak benéznek egy játékot, mert elkapja őket a gépszíj, és már nem játékot, hanem pénzt akarnak csinálni. Na ilyenkor jön EA, uborkafos, megveszik őket, tolják ki egyik fost a másik után, aztán feldarabolják, eladják, felszámolják. Viszont, ha nem annyira pénzt akarnának keresni, leültetnék a megvett cégek embereit az asztalhoz, hogy csináljanak játékot, és akárcsak kicsit is hosszabb távon, betegre keresnék magukat, mi meg jó játékokkal játszanánk... És most ez az, amit profinak hívnak?
  • Daermon
    #4210
    Na bő egy év elteltével kipörgettem újra, elég alaposan, mert a rendszer 78% lett :D (csak egy adag Task mappás küldetések maradt)
    Azt kell mondjam szépen kipofozták (bár még lehetett volna kalapálni kicsit), így összeségében egy stabil 7/10.
    Ha az EA nem egy köcsög, és nem erőlteti az aktuális negyedéves jelentésbe, hanem tolták volna 3-4 hónapot, akkor az mindenkinek jó lett volna.
    Plusz, ha az EA tökös, akkor nem lelövi, hanem tolja hozzá a single DLCket ugye, és akkor még javulhatott volna a játék egy kicsit (persze fontosabb volt, hogy a lelövés elött a gagyi multiba összedobjanak 3 fizetős packott).
    Most a botrányok, meg az Anthem miatt ugye jegelik a Mass Effect címet, de azért remélem majd lesz még ME játék.
    Igazából az Andromeda sztorit is folytathatják felőlem (a trilógiát a béna vég miatt nehéz is lenne, meg inkább ne is), csak nagyon kapják összemagukat (de mivel a BioWare se a régi már, ezért ez nehéz lesz).
  • MerlinW
    #4209
    Nincs külön driver. A legfrissebb driver-ek tartalmaznak minden korábbi optimalizációt.
  • Kmarha
    #4208
    van ehhez külön driver? Nvidiánál azt írták, hogy a legfrissebb driver andromeda ready
  • sanya200
    #4207
    leszedem most amit az andromedahoz adtak ki.
  • PiszkosFred
    #4206
    Nem lehet, hogy az uj nv driver a ludas? Eleg sok a hasonlo panasz, jatektol fuggetlenul.
  • sanya200
    #4205
    Egyébként másnál nincs gond a játékkal? Tele vele a hócipőm rengetegszer szarakodik vagy a kép vibrál vagy vga memória kevés neki vagy vmi kínja van.Most is elindítom,ablakba semmi baja fullscreenbe meg zölden vibrál az egész.És nem a vga-nak van baja semelyik másik játékban nem csinál ilyet csak ennél.A vga se lehet kevés neki 1060 oc 6GB.Az új wolfensteintől kezdve az evil within 2-ig minden hibátlanul megy.
  • fluency
    #4204
    Ezzel nem vagy egyedül. :)
  • Prof William
    #4203
    Nekem is ez volt a legnagyobb bajom a játékkal... Olyan semmilyen... Semmiben sem kimagasló, kb a tucatfos szint. Olvastam pár kritikában hogy jó jó de azért "Elég jó" meg "megüti a szintet" de BASSZUS egy elméletileg AAA katrgóriás Mass Effect játéknak nem "elég jó" -nak kell lennie hanem méltó folytatásnak.
    Amit az Androméda MINDEN tekintetben nem tudott teljesíteni. Egy unalmas, sótlan, semmilyen játék lett belőle. Ha nem MA -lenne akkor egy tipikus "egy héttel utána már senki sem emlékszik majd rá" játék lenne.
  • Daermon
    #4202
    Ne is mond. Úgy várom a Pillars of Eternity 2-őt, mint a messiást :)
  • Although
    #4201
    Ezért mondom a kickstarterre kell figyelni, mert lesznek a fejlesztők között is akiknek ezt nem veszi be a gyomra. És létrejönnek majd kis csapatok akik továbbra is jó solo játékokat csinálnak. Mint amilyen az Obsidian is. Ezeket meg el kell felejteni. Talán a Beth az amelyik még nem kurvult el ennyire mint az EA.
  • Daermon
    #4200
    Az EA-t nem érdekli mit akarnak a játékosok
    Sajnos ezt már egy ideje így is tudjuk :/
  • MerlinW
    #4199
    Someone Spent $15,000 On Mass Effect Multiplayer Cards
  • Dante73
    #4198
    Az teljesen egyértelmű. Engem egy pontig nem is zavar, ha nem kell 200 lépést előre gondolkodnom, nem kell előre elterveznem, hogyan fogom a karakteremet fejleszteni, hanem elég kinézni egy irányt, a perkek, lehetőségek ismeretében.
    Csak annyit akartam mondani, hogy a folytonosság hiánya volt az, ami kicsapta a biztosítékot. Az animációs, és egyéb gondok, csak hab volt a tortán.
    Képzeljük el, a Tomb Raidert Lara Croft nélkül... Lehetséges, de ahhoz fel kell kötni az alsóneműt. Itt, Shep nélkül eleve fel volt adva a lecke, de sikerült minden tekintetben mélyen elmenni a léc alatt. És ennek az egyik oka, amit említesz, de ezt is alulról vitték át, a másik a folytonosság hiánya. (Szerintem)
  • Sir Cryalot
    #4197
    Elő kell keresni mekkora örömködés volt mikor az ME:1 kiforratlanságait felválltotta a kiforrott cover és corridor shooter run&gun mechanika?

    Az eredeti ME-et hányan vitték végig lopakodva haladva, taktikusan, rohangálás helyett? Hardon szerintem senki , mert én próbáltam és nem is lehetett , szóval még a nehézség is kiforratlan volt .
    Akkor kellett volna panaszkodni mikor lesarkították, levitték a fejlesztési időt, meg berakták a mini game-ket hogy kitolják a játékidőt. A kiforratlanságokat meg otthagyták mint kutya a szarát.
    A casualoknak tesznek a kedvére akik az ME2-nek örültek mint majom a farkának , ilyen 95/100-akkal az árnyoldalait meg nem látták. Szóval a probléma forrása a casualkodás a casualosodás.
  • Dante73
    #4196
    Egy folytatás ritkán tud felnőni az elődhöz. Szerintem, ezt nem is várja senki. ME:A-nál, én olyan dolgokat nem értek, hogy a harcrendszert pl miért kellett kukázni? Miért nincs az elején mondjuk egy tutorial erejéig az eredeti, a "mi" galaxisunk? Így gyak csak a név maradt Mass Effect, és ez egy egész más játék lett... Az elején ez a meghalt a Pathfinder, éljen a Pathfinder dolog rettenetesen elcsépelt, és a megvalósítás is valami.... rettentő gagyi.
  • Sir Cryalot
    #4195
    Árnyékra vetődtek a casual-ok mikor örültek az ME:1 folytatásnak.

    :DDD
    Srácok
    akinek van érzéke , már az ME:1 után belevéste az agyába hogy itt már csak kontrasztosodás lesz.
  • Rannah
    #4194
    Legnagyobb sajnálatomra csak egyet tudok érteni Veletek. Én még az Inquisition-nel is "elvoltam", mert a történetvezetés nekem még ért annyit, hogy eltekintsek a játéktechnikai problémáktól. Reménykedtem, hogy talán itt is elég lesz ennyi, de a ME:A-nak háromszor futottam neki, mire egyszer végigszenvedtem; azt is csak azért, hogy tudjak áldozni a hobbim oltárán (screenshot készítés).

    Egyszerűen semmi nem fogott meg benne - az írás minősége átlag alatti (BW szintjéhez mérve), nincsenek szerethető/gyűlölhető karakterek. Olyan "pocsolyameleg" lett az egész: nincs igazi lelke a történetnek (se a karaktereknek), ami kicsi van, annak a kifejtését meg nem teszik meg már single playerben.
    Lehet mutogatni, hogy BW vagy EA a fő ludas (szerintem mindkettő keze benne van), de játékosként nagyon szomorú vagyok, hogy az egyik legsikeresebb sci-fi franchise neve alatt ennyi "sikerült".
    Utoljára szerkesztette: Rannah, 2017.10.23. 16:58:43
  • lwb
    #4193
    Egyetértek. A legnagyobb baj a Bio játékokkal mostanában, hogy nincs bennük semmi lélek. Hol van már a KOTOR 1 vagy a DA:O, ahol tényleg elhittem, hogy egy történetet akarnak elmondani és aköré csináltak egy játékot ... Nekem senki ne próbálja megmagyarázni, hogy tényleg hosszú éveken keresztül designerek ezt a történetet akarták elmondani a ME:A-ban. Ez egy kényszermegoldás volt, miután látták, hogy az eredeti, teljesen open world és random generált felfedezős koncepció megy a kukába. Gyorsan összedobták a legnagyobb kliséket, amiket csak lehetett és már mehetett is a dobozba.

    Ez a legnagyobb baj. Az ilyen, történet-orientált játékokat nem lehet futószalagon csinálni, mint egy online shootert, ahol tényleg csak a technikai megoldások számítanak. Ide kell egy jó történet, jó karakterekkel, ahhoz meg kell egy jó író, ihlet és sok idő. George R.R. Martin hány éve írja a könyveit? Ha egy írót sürgetnek, annak a vége klisés szar lesz, amit láthatunk az ME:A-ban is.