mea.jpg
  • Evoluti0N
    #4217
    Számomra a játékkal a legnagyobb gondok hasonlóak voltak, mint a Dragon Age Inquisition-nél is. Bioware nem igazán jó open worldben. Nem tudnak egy élő, lélegző világot készíteni, plusz nem tudom, h az open world-e a probléma, vagy elmentek tőlük a tehetséges küldetéstervezők, de a mellékküldik minősége is mélyrepülésbe kezdett a DAI óta. Egyszerűen mindkettő játékuk sokszor olyan érzést nyújt, mint egy offline MMO. Üres, élettelen helyszínekkel, egy helyben álló, semmittevő NPC-kel és MMO-szerű mellékküldikkel. Régebben nem ez volt rájuk jellemző. Vagy azt kellett volna, h felvesznek egy csomó fejlesztőt, akik tapasztaltak az open world játékokban, vagy maradniuk kellett volna a régi formulánál.

    Szerk: Plusz ez mellé jön a MEA esetében, h a játék többi része se kiemelkedő. Max csak ok, vagy inkább rossz. Egyedül a harc az, ami fejlődött az előző részekhez képest.
    Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2018.07.26. 11:58:36