Ötvös Tibor

Változások a StarCraft 2: Wings of Libertyben

Kirobbanó siker a StarCraft 2: Wings of Liberty és a Blizzard már a "folytatáson" dolgozik.

De előtte még "kicsit" javítgatnak az első részen. A szeptemberben megjelenő javítás első és legnagyobb "újítása", hogy miután elpusztították az egységünket, az általa addig belátott terület újra tejesen elsötétül és a korábban becélzott ellenséges egységet sem látjuk többé. A zealot építési ideje 33-ról 38 másodpercre, míg a warpgate visszahűlési ideje 23-ról 28 másodperce emelkedett.



További változások lesznek az egységek tűzerejében is. A tank Siege Mode sebzése 50 egységről 35-re csökkent, de +15-öt kap, ha egy páncélozott jármű ellen harcol. A Battlecruiser 10 pont helyett csak 8-at sebez egy földi egységen. Az Ultralisk sebzése viszont megemelkedik 15-ről 25 pontra.

A Desert Oasis térképen számos elpusztítható szikla bukkan majd fel, a központi térképen pedig az őrtorony hatósugara csökken.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • lammaer #27
    Öcsém, SG már patch note-ot is fordít? :)

    Én azt hittem valami érdekes változás lesz, nem az hogy egy adatfáljban megváltoztatnak 5 értéket meg kijavitanak egybugot :)
  • narumon #26
    Zergek tényleg kicsit lightosak voltak szerintem. (már ha túl éled az első rusht :)), ultralisk meg mivel nem tud levegőbe sebezni igy csak vadászni kell őket néhány carrierrel :)
  • cateran #25
    Remelem nem te vagy a legokosabb a csaladodban...
    5. komment:
    " Most nem azért, de eddig azt hazudták, hogy ez a játék azért váratott magára 2004 óta, mert a balansz, a balansz ... erre a megjelenés után 2 hónappal kiadnak egy patchet, ami orbitális módon vesz el itt, ad hozzá ott? Mi a rákfenét csináltak eddig bétán?"
    Erre a valaszod,12. komment:
    " Ki mondott ilyet? "

    Erre ideztem en(kiemelem a lenyeget)

    " Blizzard has had a playable version of the game since late 2005.

    .....

    Once WoW launched, the team were able quickly to prepare a playable multiplayer version of StarCraft II - which they've been building upon for testing and balancing purposes ever since."

  • nr1ranger #24
    Pedig a normális sebesség a ladderen a Faster.
  • Tower Guard #23
    Na ennek aztán van értelme.
    Gyengítsük le a terranokat mint állat.
    A protossokat is bénítsuk meg azért kicsit,
    de zergeknél az Ultralisk sebzését meg majdnem megduplázzuk
  • JTBM #22
    Engem az zavar a játékban, hogy "HARD"-on már túlzottan gyors.
    A sebességet "NORMÁL" fokozaton le lehet vinni kezelhetőre, de "HARD"-on nem.

    Szeretek gondolkozni azon, amit csinálok, ha azonban erre nincsen idő, azt nem szeretem.

    A nagyobb pályákon pedig nem szeretek folyamatosan ugrálni a bázisom és a támadásom között. A bázis ugye támadás alatt van, bővíteni kellene és építeni az egységeket, a támadó csapat meg jó eséllyel meghal, ha nem figyelem...
  • Shakata #21
    Jaja... Carrier, Void Ray...
  • narumon #20
    Tankot én sem értem, a BC az tényleg nagyon erős volt, bár ilyen szempontból furcsa hogy a carriert nem gyengítették...
  • Hegi90 #19
    Ezzel most mire válaszoltál?
  • FoodLFG #18
    Nem úgy van az!