Ötvös Tibor

Kirobbanó siker a StarCraft 2

Július 27-től szinte nincs olyan nap, amikor ne érkezne valami hír a Blizzard sikerjátékának folytatásáról, a StarCraft 2-ről.

Ezek többsége nem bír hírértékkel, de az eladási számok már annál inkább. Azt már eddig is tudtuk, hogy a megjelenése utáni első napban a Wings of Liberty közel 1 millió példányban fogyott el és az elemzők szerint legkevesebb 10 millió darab talál majd gazdára az év végéig. Ráadásul most derült ki, hogy a két nap alatt a játék 1,5 millió példányban fogyott el, ami miatt a StarCraft 2: Wings of Liberty 2010 eddigi legsikeresebb PC-s játéka és minden idők leggyorsabban fogyó stratégiai programja is egyben.



Ez nem is tűnik valószínűtlennek, hiszen Angliában például meglepően sikeres lett a stratégia. A StarCraft 2: Wings of Liberty mindössze 5 napja érhető el és ennek ellenére már most több fogyott el belőle, mint a '98-as elődjéből összesen. Ráadásul a folytatás az első olyan, csak PC-re megjelent 2010-es játék, mely képes volt Angliában az eladási lista élére ugrani. 1998-ban a StarCraft első része erre nem volt képes, hiszen "vereséget" szenvedett a kétes minőségű Star Wars Supremacytól is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Stranger666 #46
    Fél év múlva mégtöbben nyomják majd:D Főleg mivel a GomTV fél millió dolláros tournamentet indít. A tizen akárhány review alapján a grafika: 9/10
    hangok zene: 9/10
    MI: 8/10
    A ballanceot újra kellett teremteni, mert mint azt tudhatod szinta csak a legalapabb egységek maradtak ugyanazok. kb mint a WC2höz képest a WC3.
    Ez a játék nagyon ott van a szeren mind a kritikusok, mind a userek szerint, ez ellen nincs mit tenni.
    Az, hogy mi került 100 millába már nem a mi dolgunk, de ha láttad volna a behind the scenes dvd-t szerintem ezen sem akadnál fent(színészek,kellékek,átvezető cinematikok előkészítése,folyamatos tesztelés + a fele a marketing).
    Hidd el én szoktam gondlkodni és mégis megvettem.
    Nem szereted ezt a játékot?? akkor mér írsz? Ennyi.
  • Agaba72 #45
    Nem bírom tovább.....olvasgatom egy ideje ezt a nagy agyatlan lelkesedést......IGENIS A FÉL VILÁG TÖK HÜLYE...és még sokkal többen is. Ez tény. Soroljam???? Nem teszem aki tényleg szokott néha GONDOLKODNI az ezen tuti nem vitatkozik.

    Na jó csak 1 példa: H1N1.........hány hülye is nyalta be ezt az oltári baromságot? Pedig a kezdetektől sokan akik tényleg GONDOLKODNAK mondták, hogy átverés bizonyítva is azt. És hogy hogy jön ez ide?? Csak úgy hogy az emberek ( nagy tömegben fokozottan) igenis tök hülyék, aki nem akar hülye maradni az kezdjen el gondolkodni nem pedig besértődni, hogy lehülyézték.
    Mondjuk kezdésnek talán el lehetne gondolkodni azon, hogy a mi fene került 100M $-ba ezen a játékon.
    A technológiai megvalósitás (graf, hang stb )???-----átlagos
    A mesterséges inteligencia kifejlesztése???-----még a rajongók is bevalják: 00
    A balanc megteremtése a multihoz??? Az sc1-ben már kicsiszolták (és ott még valahogy sikerült "ócsón" kihozni), ez meg nagyban az sc1 már meglévőére épitkezik.
    Akkor még is mi a fene került 100 millába???? ( egy régi Márkus kabaré jutott eszembe egy fotelről).
    CSAK NEM A MÁR ÉVEK ÓTA TARTÓ REKLÁM????

    Akik kicsit figyelemmel kisérik a játék világ történéseit régóta, azoknak már csak feltünt, hogy a NAGY blizzardnal már alig dolgozik valaki akik a blizzt naggyá tették. A blizzard ma már sokkal inkább egyí pénztermelő gépezet mint a kreatív és újító játékok gyártója.......ehez viszont nagyon értenek e tény.

    Tényleg nem akarok senkivek sem vitatkozni sem trollkodni, értem én a rajongást is. PL: a fire warrior nevü programot szerintem nem nagyon ismeri senki, annó a sajtó is ledöngölte a sárgaföldbe én még is 2-szer toltam végig egymás után, imádtam.........mert warhammer40k rajongó vagyok (a nem gondolkodóknak: ez egy wh40k játék volt). Mégsem állitanám senkinek hogy jó játék volt , bár ha nagyon szidná én is elküldeném a vérbe. Ezért is ide írtam nem a fórumba....pedig lenne kedvem piszkálni ezt a nagy blizzardot.
    Az idő majd eldönti, de szerintem fél év mulva már csak nagyon kevesen tolják majd ezt a ...gamet.
  • Stranger666 #44
    Sajálom, ész érvekkel nem lehet téged meggyőzni. Nem tudod olyan szemmel nézni amilyennel kell. Ha a holokuvetítőkön fentakadsz, azon is fen n kéne,h ogy a BattleC miért csak akkora. Úgy kell nézni a dolgokat, hogy azok le vannak degradálva egy RTS szintjére.
    Azt meg kétlem, hogy ultrán láttad, mert kibaszott szép. Ha a pályákon lévő ingameről beszélsz és azt szídod, akkor neked közöd nincs a sztorihoz sem.Gondolom hallottál már a hangulat szóról. Mellesleg ez játék nem a 101020123140 fős seregekről szól... de miért is vitatkozom veled, látszik, hogy egyáltalán nem értesz a SC-hoz.
  • cateran #43
    Mar hogy a kukacba ne lenne...ugyanugy ahogy a wow ingame videok...
    Amugy megneztem kispajtas..es csunya...(masreszt valoban nem kell hozza atomeromu,ezt alairom)
    Azt nem tudom mennyi az FF reszekben percre a renderelt video...de ha ok meg tudjak csinalni,akkor a blizzard miert is nem? (masreszt nem kell hogy cutscenekbol alljon a jatek...inkabb olyan baromsagokbol ne alljon, mint pl az 1. palya,dogoljmegpusztaalso bolygo..es a hologramtechnologia a jelenkor foldiet nem eri el..de roppant olcso lehet,mert 1 6 epuletbol allo kolonian,5 meterenkent van 1 holovetito..ez olyan...realis..(persze-persze a propaganda..szoval inkabb az ilyen baromsagokra figyeltek volna...))

    Narumon:gozom sincs mire hasznaltak..csak kiemeltem az 1. talalt rts enginet..mert nem kicsit ego a szememben 1 strategiai jateknal max. 500 egyseget buszken hirdetni...(500 a peak...ehh verciki,foleg ugy hogy 3vs3 vagy 4vs4 is lehet...)
  • riser #42
    Na és ilyen szépen jeleníti meg a Hatalmas gyönyörű játékod azt a nemtudom hány egységedet??? mellesleg nem tudom manapság miért ne lehetne megjeleníteni, hogy 800 marine 1600 zergling ellen nyomoljun.
  • Julius Caesar #41
    Oké, oké, ha jó játék az más. csak itt páran nagyon mellre szívták ezt a grafika dolgot.

    Kor elvárásaihoz képest átlagog (vagy azon felüli), de a lényeg a gameplay. Ennyi.
  • Stranger666 #40
    Nem te kötekedő majom, azért mert kurva jó játék és még szép is.
  • Julius Caesar #39
    Szóval azért jó, mert ultrán szép?
  • narumon #38
    Igen a másik forumban én is éppen a Mass Effect 2t emeltem ki, az kb egyszinten van (vagy egy icipicit felette) az SCII ingamenek. És ennyi. Akkor meg végképp nem értem mi a bajod. A lehet hogy meg lehetett volna csinálni az egészen más mint a megcsinálták. Javaslom szedj elő néhány 2001-2002 játékot és le fogsz döbbenni hogy mennyire szebbre emlékeztél. (én legalábbis igy jártam még 3-4 éves játékok esetében is)
  • Stranger666 #37
    Olyan dolgokkal hasonlítod össze ezt a játékot, hogy az nonszensz. Az átvezető videó motornak SEMMI köze a játék motorjához, szóval megint hülyeségeket beszélsz.
    Vedd meg a játékot, baszd ultrára és mondd azt, hogy bármi bajod van vele. Ha van akkor te szemrákos vagy.