Ötvös Tibor

Csak 2013-ban lesz teljes a StarCraft II

Újabb csapás a StarCraft II rajongóinak, pedig az "epizodikus" megjelenés és a LAN teljes hiánya sem okozott túl nagy boldogságot nekik.

A Blizzard vezető producere, Chris Sigaty egy friss bejegyzésében megjegyezte, hogy egy-egy rész fejlesztését ő személy szerint legkevesebb 18 hónapra becsüli és ebből egy kis matek után könnyen kiszámolható, hogy az évenkénti megjelenésre már most keresztet vethetnek a rajongók.



És miután a Blizzard eddig sem a dátumok betartásáról volt híres, így "örülhetünk", ha a második, Heart of the Swarm című rész 2011. végén, a befejező, Legacy of the Void című epizód pedig 2013. közepén kerülne csak a boltokba. Ez természetesen úgy lett számolva, ha a Wings of Liberty idén júniusig megjelenik. Ha késik, akkor elméletileg a többi rész is késik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • plmdr #47
    Mi értelme van annak, hogy egy komplett játék kiadását MÉG ezek után 3 évig várassák ... ?
  • Szefmester #46
    nevedhez hű volt a kommented.. nem azt írtam hogy kötelezően adjanak ki játékokat évente, de érdemes lenne nem húzni a játékosok agyát azzal hogy 2-3 éven át vannak a minnyá kész vagyunk állapotban.. ez kb olyan mint a DNF csak abból már mindenki tudta 4 éve is hogy nem lesz semmi, a blizz meg előbb utóbb ki fogja adni a játékát, max csúsznak pár évet. de erre meg azt lehet mondani hogy tökéletesítették és finomhangolták...

    Rühellem azokat a "reálisnak" nevezett játékokat (mint a CoD-ok) ahol egy fél tárat beléderesztenek és semmi gond.. vagy legyen reális (Solider of Fortune) vagy meseszerű mint a Quake széria..
  • Komolytalan #45
    Neked nem teljesen tök mind1, hogy ők mit csinálnak a bevételeikből. Ha úgy döntenek, hogy elmennek hawaira, és amíg tart a zsé számítógépre rá se néznek, ahhoz is joguk van. Ők készítenek egy terméket, a maguk módszerével, tempójában, időnként megmutatják hogy állnak. Te meg ha akarod megveszed, ha meg nem, akkor másra költöd a pénzed. Milyen volna már, ha odamennél toporzékolni a Ferrarihoz, hogy büdös bunkók, hol van már a következő modell, a jelenlegi már tök uncsi.
  • Komolytalan #44
    WoW és kiegészítői az összes MMO közül a legkevesebb buggal jött ki. Azért nézz már meg mondjuk egy Age of Conant, ahol "véletlenül" elfelejtették elkészíteni a magasabb szintek területeit.
    A Bliz offline játékai gyakorlatilag hibátlan, kiegyensúlyozott, simán végigjátszható játékok megjelenésükkor.
    Mindez azt mutatja, hogy a "bliz dev bagázs" kb többet ér, mint bármely másik játékfejlesztő csapat. Az hogy a te kényes igényeidnek nem felel meg, az lehet. De ha mondjuk azt mondanám neked, hogy csinálok neked tetsző játékot, de 15 perc lesz a várható játékidő, és 2MFt a játék egy példánya, akkor abban is találnál kifogást.
  • Romee #43
    Realizmus... annak idején az Age of Empires-t nem szólta meg senki, hogy ütötték karddal az épületet meg nyilazták ami erre kigyulladt meg összedőlt... sc2: benne vagyok a beta-ban, megnéztem a vadiúj single playeres videokat a gametrailersen ahhoz, hogy tudjam, hogy meg fogom venni. Az, hogy nem félévente jön ki a másik két rész hozzá már szerintem megszoktuk a blizztől, de addig is van időd "gyűjteni" rájuk és speciel pl. az agyonhype-olt mw2 volt az ami 4 óra játék után azt mondta, hogy to be continued és csak pislogtam, hogy ennyi...? és lehet mw3 már nem is lesz miután széthullott az IW.
  • Komolytalan #42
    Ezzel 10 év múlva is versenyeket rendeznek, ahol 10ezren nézik a helyszínen, TVben meg 10 millióan ahogy Vér István alázza Vég Bélát. Havi reklámbevétel a közvetítésekből többet hoz a konyhára, mint bármely konzolos játék profitja.
  • Komolytalan #41
    SC2-ben nem a modolás a lényeg, hanem hogy Koreában versenyeket lehessen rá építeni. Ahhoz meg kiegyensúlyozottnak kell lennie.
  • Komolytalan #40
    Minek veszed meg az első 3 részt, ha úgyis csak a díszcsomagolásra vágysz? Ja, hogy valójában egy szar 1/3 játékkal is játszani akarsz, annyira rá vagy már izgulva? Akkor meg ne rinyálj az ár miatt, függőkém.
  • NovaTerra #39
    A CoD féle: "Bekaptam öt lövést, mellettem robbant fel a gránát, de nem baj öt másodperc a sarokban és jól vagyok" szerintebb jobb vagy realisztikusabb? Ezek a játékok legalább más világban játszódnak, szóval abban az univerzumban akár legyeknél is lehet páncél, vagy rá lehet fogni.
  • Szefmester #38
    Csak éppen egy AAA-s játék fejlesztési ideje még átlagosan messze nem ennyi. Vannak ugyan példák is ilyen időre, de azért 8 év alatt már illett volna produkálniuk valamit, nem csak ülni a wow bevételein.