27
  • lammaer
    #27
    Öcsém, SG már patch note-ot is fordít? :)

    Én azt hittem valami érdekes változás lesz, nem az hogy egy adatfáljban megváltoztatnak 5 értéket meg kijavitanak egybugot :)
  • narumon
    #26
    Zergek tényleg kicsit lightosak voltak szerintem. (már ha túl éled az első rusht :)), ultralisk meg mivel nem tud levegőbe sebezni igy csak vadászni kell őket néhány carrierrel :)
  • cateran
    #25
    Remelem nem te vagy a legokosabb a csaladodban...
    5. komment:
    " Most nem azért, de eddig azt hazudták, hogy ez a játék azért váratott magára 2004 óta, mert a balansz, a balansz ... erre a megjelenés után 2 hónappal kiadnak egy patchet, ami orbitális módon vesz el itt, ad hozzá ott? Mi a rákfenét csináltak eddig bétán?"
    Erre a valaszod,12. komment:
    " Ki mondott ilyet? "

    Erre ideztem en(kiemelem a lenyeget)

    " Blizzard has had a playable version of the game since late 2005.

    .....

    Once WoW launched, the team were able quickly to prepare a playable multiplayer version of StarCraft II - which they've been building upon for testing and balancing purposes ever since."

  • nr1ranger
    #24
    Pedig a normális sebesség a ladderen a Faster.
  • Tower Guard
    #23
    Na ennek aztán van értelme.
    Gyengítsük le a terranokat mint állat.
    A protossokat is bénítsuk meg azért kicsit,
    de zergeknél az Ultralisk sebzését meg majdnem megduplázzuk
  • JTBM
    #22
    Engem az zavar a játékban, hogy "HARD"-on már túlzottan gyors.
    A sebességet "NORMÁL" fokozaton le lehet vinni kezelhetőre, de "HARD"-on nem.

    Szeretek gondolkozni azon, amit csinálok, ha azonban erre nincsen idő, azt nem szeretem.

    A nagyobb pályákon pedig nem szeretek folyamatosan ugrálni a bázisom és a támadásom között. A bázis ugye támadás alatt van, bővíteni kellene és építeni az egységeket, a támadó csapat meg jó eséllyel meghal, ha nem figyelem...
  • Shakata
    #21
    Jaja... Carrier, Void Ray...
  • narumon
    #20
    Tankot én sem értem, a BC az tényleg nagyon erős volt, bár ilyen szempontból furcsa hogy a carriert nem gyengítették...
  • Hegi90
    #19
    Ezzel most mire válaszoltál?
  • FoodLFG
    #18
    Nem úgy van az!
  • Lost Lont
    #17
    Az első résznél is csináltak olyanokat idővel, hogy a BattleCruiser nem nyolc egységet fogyaszt, csak hatot, meg a turret nem 100 ásványba kerül, csak 75-be, pedig ezek sem olyan kismértékűek. De ha azért gyengítették most főként a terranokat, mert a kezdők között mindenki azzal van, az elég szégyenletes lenne.

    Amúgy nekem sem jutott volna eszembe külön cikket írni erről a javításról...
    A lehúzás/átverés/hülyeblizzardot meg kérem hanyagoljuk már, lerágott csont és nagyon unalmas.
  • Shakata
    #16
    LOL
    Nincs igazad, Skynet. Először is a Starcraft 2 önmagában van olyan hosszú, sokrétű és izgalmas mint az első része. Változatos pályák, izgalmas forma a single-ben (kocsma, hyperion, char, aki végigvitte érti :P), challenges mód, achievement rendszer, chat felület, facebook-check, és hát a multi...
    Ez egy játék.
    Ha esetleg komolyabban foglalkozol vele, akkor tudod, hogy mindegyik rész ugyanilyen hosszú lesz, ám eltérő felülettel és megvalósítással a single részben, ráadásul kiegészítő árért, ami ugye két kieg.esetében kb olyan mintha vennél 3 eredeti játékot. A multiban minimálisak lesznek a kiegészítések, és csakúgy mint a brood war esetében, itt is lehet alapjátékkal és kieggel is multizni.
    Ha meg azért háborogsz, hogy mi van, ha valaki csak a zerg oldallal akar játszani, az ÜBERLOL.
    Ezt lehetett volna az első résznél is: "Én csak a zergekkel akarok lenni, miért kell kifizetnem az egész játékot?"
    Ilyen logika mentén még jól is jársz.. csak a játék 2/3-át kell kifizetni.
    A Balanszról: Az első rész valóban rendkívül ügyesen volt kiegyensúlyozva, de ez nem az a játék. Más egységek, más tulajdonságok, más költségek. A béta egy zárt közösség, értelemszerűen nem lehet olyan precíz eredményeket várni tőle, mint egy milliós nagyságrendű felhasználói tábortól...
    Arról meg, hogy kinek mi érti meg... én nem dohányzom, nekem nem éri meg naponta 600 Ft-t kidobni egy doboz cigire... valakinek meg igen. Ízlések és pofonok.
    A Patchről: A TANKOT MIÉRT?????? :)
  • Skynet
    #15
    Van különbség lehúzás és ítélkezés fölött...Amiről te beszélsz az ítélkezés,amit a blizzard csinált (3 részre szakítás,maradék két oldal külön kiadása sokezer forintért,és kötelező szintű lesz mindenkinek,mert extra multi tartalma is lesz,így mondjuk akit csak mondjuk a zerg oldal érdekel,az veheti meg az alapjátékot is...)...
    Látom a gondolkodás inkább neked nem erősség..:)
  • cateran
    #14
    " Blizzard's vice president of game design, Rob Pardo, has revealed to Eurogamer that early delays to StarCraft II's development were a result of staff being called off to work on World of Warcraft for a year.
    Work on StarCraft II started in 2003, but Blizzard didn't even announce the game until 2007 - and it's not due to launch until later this year. However, despite the WOW-relayed delays, Blizzard has had a playable version of the game since late 2005.

    .....

    Once WoW launched, the team were able quickly to prepare a playable multiplayer version of StarCraft II - which they've been building upon for testing and balancing purposes ever since.

    "We build the multiplayer side first," Pardo explained. "It was a brand new engine and brand new technology, so it did take us a couple of years before we had something that was reasonably playable. I would say late 2005 or early 2006 is when we had something that was probably legitimately playable."

    .......

    Blizzard didn't start work on the single-player side of the game until halfway through development, when the multiplayer was already fairly well underway - and according to Pardo, the single-player game has created an even bigger design challenge than the multiplayer."
  • Hegi90
    #13
    Amúgy imádom, mikor olyanok fikáznak valamit, amit nem is láttak még, vagy használták
  • Hegi90
    #12
    Ki mondott ilyet?
  • Loverman
    #11
    amihez szintén csomó patchet adtak ki. nvm.
  • Loverman
    #10
    azért majd ha a főnökeid minimálbért akarnak neked adni mert annyit érsz meg szerintük, gondolkodj el egy kicsit :) bár nem az lehet az erősséged...
  • Skynet
    #9
    "az utolsó fillérig megéri az árát"
    Persze,majd ha 10pénzért egyben csomagolva bennelesz mind3 oldal sztorija.:)
  • dronkZero
    #8
    Nem beszélve arról, hogy az első rész meg ugye "minden idők legjobban balanszolt RTS-e"...

    Ez tényleg röhejes.
  • tttttom
    #7
    Én nem arról beszéltem, hogy úgy meg így szar a játék már megbocsáss, hanem azt, hogy ha kidobnak egy peccset minek azt ide leírni? Mert akkor ennyi erővel azt is meglehetne csinálni, hogy az összes játékhoz ami a világon létezik és megjelenik egy peccs akkor pötyögjék le ide azt ide mind sgre...
  • NovaTerra
    #6
    Ultralisk sebzését csökkentik, nem emelik. Legalább normásisan leírnák. "Ultralisk damage is being decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored." Bár itt úgyis a vérpistik szidják a játékot, akik nem is játszanak vele. LOL
  • hdo
    #5
    Most nem azért, de eddig azt hazudták, hogy ez a játék azért váratott magára 2004 óta, mert a balansz, a balansz ... erre a megjelenés után 2 hónappal kiadnak egy patchet, ami orbitális módon vesz el itt, ad hozzá ott? Mi a rákfenét csináltak eddig bétán?
  • nr1ranger
    #4
    Ha játszol vele 100 órát akkor megéri, ha csak 5 órát akkor meg egy játék sem éri meg a pénzét.
  • Bith
    #3
    Az azért erős túlzás, hogy az árát megéri, mert ennyit egyik játék sem ér. Szerintem nagyon túlárazták, pedig meg akartam venni, de inkább várok, amíg reálisabbra csökken, addig jó lesz az ingyenes is...
  • Laslow
    #2
    Lehet, hogy más szerint ez nem egy szar játék, és lehet, hogy mást esetleg érdekel, hogy milyen változtatások várhatóak benne. (Szerintem pl. a SC2 egy igazán minőségi és élvezetes játék, olyan, ami az utolsó fillérig megéri az árát.)
  • tttttom
    #1
    Most minek ennek a szar játéknak ekkora hírverést csinálni...-.-'