Berta Sándor
EA: maradnak a reklámok a játékokban
Az Electronic Arts és a Massive két évvel meghosszabbították tavaly megkötött együttműködési szerződésüket.
A megállapodás biztosítja, hogy a Massive által szervezett hirdetések továbbra is megjelenhessenek az EA játékaiban. A Massive a reklámok jobb integrálására a jövőben hamarabb bekapcsolódik az Electronic Arts programjainak fejlesztésébe. A hosszú távú célok között szerepel, hogy bővítsék a játékokon belüli reklámlehetőségeket. Ezt egyrészt új szoftverek kiadásával érnék el, másrészt minden aktuális játék bekerül majd a Massive hálózatába is.
"Meg vagyunk arról győződve, hogy a játékokon belüli dinamikus hirdetések egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert. Ez növekvő területet jelent cégünk számára és lehetővé teszi a reklámpiac bővítését. Szerencsére a Massive személyében egy olyan partnert találtunk, akinek nagy tapasztalata van ezen a területen és akinek megvannak a globális kapacitásai is" - jelentette ki Kathy Vrabeck, az EA Casual Entertainment Label részlegének elnöke.
"Legújabb megállapodásunk új lehetőségeket kínál a hirdetők számára, hiszen hozzáférhetnek az EA összes licencéhez és megszólíthatják a fiatal felhasználókat" - mondta Cory Van Arsdale, a Massive ügyvezetője.
"A játékokban elhelyezett reklámok már azóta léteznek, mióta vannak ilyen programok. A fejlesztők a kezdetektől arra törekedtek, hogy a programok virtuális világát megpróbálják a legéletszerűbbre varázsolni. Annyi változott, hogy ma már jóval kiszámíthatóbbak lettek a reklámbefektetések ezen a piacon. Azonban tudni kell, hogy ez a megoldás nem minden program esetében alkalmazható. Sportjátékokban inkább megjelenhet, mint például egy fantasy szerepjátékban" - hangsúlyozta Martin Lorber, az EA szóvivője.
A játékokban elhelyezett hirdetések leginkább a 18 és 34 év közötti korosztály, azon belül is a férfiak érdeklődését keltik fel. A két cég tavaly július végén kötötte meg együttműködési szerződését és meg sem várták annak lejártát, hanem most meghosszabbították és kibővítették.
A megállapodás biztosítja, hogy a Massive által szervezett hirdetések továbbra is megjelenhessenek az EA játékaiban. A Massive a reklámok jobb integrálására a jövőben hamarabb bekapcsolódik az Electronic Arts programjainak fejlesztésébe. A hosszú távú célok között szerepel, hogy bővítsék a játékokon belüli reklámlehetőségeket. Ezt egyrészt új szoftverek kiadásával érnék el, másrészt minden aktuális játék bekerül majd a Massive hálózatába is.
"Meg vagyunk arról győződve, hogy a játékokon belüli dinamikus hirdetések egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert. Ez növekvő területet jelent cégünk számára és lehetővé teszi a reklámpiac bővítését. Szerencsére a Massive személyében egy olyan partnert találtunk, akinek nagy tapasztalata van ezen a területen és akinek megvannak a globális kapacitásai is" - jelentette ki Kathy Vrabeck, az EA Casual Entertainment Label részlegének elnöke.
"Legújabb megállapodásunk új lehetőségeket kínál a hirdetők számára, hiszen hozzáférhetnek az EA összes licencéhez és megszólíthatják a fiatal felhasználókat" - mondta Cory Van Arsdale, a Massive ügyvezetője.
"A játékokban elhelyezett reklámok már azóta léteznek, mióta vannak ilyen programok. A fejlesztők a kezdetektől arra törekedtek, hogy a programok virtuális világát megpróbálják a legéletszerűbbre varázsolni. Annyi változott, hogy ma már jóval kiszámíthatóbbak lettek a reklámbefektetések ezen a piacon. Azonban tudni kell, hogy ez a megoldás nem minden program esetében alkalmazható. Sportjátékokban inkább megjelenhet, mint például egy fantasy szerepjátékban" - hangsúlyozta Martin Lorber, az EA szóvivője.
A játékokban elhelyezett hirdetések leginkább a 18 és 34 év közötti korosztály, azon belül is a férfiak érdeklődését keltik fel. A két cég tavaly július végén kötötte meg együttműködési szerződését és meg sem várták annak lejártát, hanem most meghosszabbították és kibővítették.