SG.hu
Nagy jövő a játékbeli reklámok előtt
26 millió dolláros befektetői tőkét kapott egy játékokban elhelyezett reklámokhoz háttértámogatást nyújtó vállalat.
A Double Fusion Inc. 26 millió dolláros befektetési szerződést kötött a Norwest Venture Partners (NVP) által vezetett pénzügyi csoporttal. A csoportban részt vesznek a vállalat már meglévő befektetői, valamint olyan stratégiai befektetők, mint például a Time Warner. A Double Fusion a pénzt főbb tevékenységi területei, közöttük a médiaértékesítési, technológiai és nemzetközi tevékenységei fejlesztésére kívánja fordítani annak érdekében, hogy megtarthassa vezető szerepét az elemzők által egyöntetűen a nemzetközi média ipar egyik leggyorsabban növekvő területének tartott üzletágban.
A számítógépes játékokban reklám elhelyezéssel foglalkozó üzletág növekedését a közönség más média területekről való nagyszámú és folyamatos átvándorlása élteti, kiegészítve a reklámozóknak a hagyományos média felületekkel szemben táplált egyre növekvő fenntartásaival. A játékba integrált (in-game) reklám a reklámozás új formáit bocsátja a hirdetők rendelkezésére olyan, a fogyasztók számára magával ragadó környezetben, amely lehetővé teszi a legkülönbözőbb márkáknak, hogy a lehető legközvetlenebb módon szólítsák meg legfontosabb célcsoportjaikat.
A vállalat már több létező játékban is sikeresen alkalmazott olyan átfogó technológiai csomagot fejlesztett ki, amely gazdag médiatartalom megjelenítését teszi lehetővé a játékon belül. A cég a hirdetések implementálását fejlesztési eszközökkel könnyíti meg, továbbá elemzési lehetőséget biztosítanak a kiadóknak és a hirdetőknek. Tanácsadó csapata közvetlen kapcsolatokat ápol a hirdetőkkel, játékfejlesztőkkel és kiadókkal annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabb hirdetési projektek kidolgozását tegyék lehetővé számukra, olyanokét, amelyek nem csak hogy tiszteletben tartják, de fokozzák is a játékélményt.
"A videojátékok olyan új hirdetési felületet nyújtanak, amelyek amellett, hogy megnyitják az utat a hirdetők előtt az elkötelezett közönséghez, gyökeresen megváltoztatják a fogyasztók különböző márkákkal folytatott interakciójának a módját is" - jelentette ki Jonathan Epstein, a Double Fusion ügyvezető igazgatója. "A hirdetés lehetősége pedig a játékfejlesztők számára kínál olyan új üzleti modelleket, ami felgyorsíthatja a játékok közönségének folyamatos bővülését. Az élvonalbeli pénzügyi és stratégiai partnerek által vállalt pénzügyi elkötelezettség és az általuk kinyilvánított bizalom ugyanúgy jelenti az in-game hirdetési piac hatalmas potenciáljának, mint a Double Fusion piaci vezető szerepének az elismerését. "
A Double Fusion meglévő és új befektetőinek tekintélyes körét élvonalbeli szilícium-völgyi vállalatok, valamint elismert média- és szórakoztatóipari személyiségek által irányított izraeli, európai és ázsiai kockázati befektető társaságok alkotják.
"A Double Fusion kiváló piaci potenciállal rendelkezik - jelentette ki a Jim Lussier, a Norwest Venture Partners képviselője, a Double Fusion igazgatótanácsának jövendőbeli tagja. - Egyetlen más új hirdetési médium sem tud felmutatni sem félmilliárdos globális közönségtábort, sem nem rendelkezik hasonló mértékű növekedési eséllyel. A Double Fusion csapata, technológiája és piacvezető szerepe azért nyerte el a befektető társaság bizalmát, mert a legjobb esélye van arra, hogy a videojáték- és reklám üzleti modellek küszöbön álló globális szintű és gyökeres változásának mozgatórugója lehessen és attól a legnagyobb üzleti eredményt remélje."
A Double Fusion Inc. 26 millió dolláros befektetési szerződést kötött a Norwest Venture Partners (NVP) által vezetett pénzügyi csoporttal. A csoportban részt vesznek a vállalat már meglévő befektetői, valamint olyan stratégiai befektetők, mint például a Time Warner. A Double Fusion a pénzt főbb tevékenységi területei, közöttük a médiaértékesítési, technológiai és nemzetközi tevékenységei fejlesztésére kívánja fordítani annak érdekében, hogy megtarthassa vezető szerepét az elemzők által egyöntetűen a nemzetközi média ipar egyik leggyorsabban növekvő területének tartott üzletágban.
A számítógépes játékokban reklám elhelyezéssel foglalkozó üzletág növekedését a közönség más média területekről való nagyszámú és folyamatos átvándorlása élteti, kiegészítve a reklámozóknak a hagyományos média felületekkel szemben táplált egyre növekvő fenntartásaival. A játékba integrált (in-game) reklám a reklámozás új formáit bocsátja a hirdetők rendelkezésére olyan, a fogyasztók számára magával ragadó környezetben, amely lehetővé teszi a legkülönbözőbb márkáknak, hogy a lehető legközvetlenebb módon szólítsák meg legfontosabb célcsoportjaikat.
A vállalat már több létező játékban is sikeresen alkalmazott olyan átfogó technológiai csomagot fejlesztett ki, amely gazdag médiatartalom megjelenítését teszi lehetővé a játékon belül. A cég a hirdetések implementálását fejlesztési eszközökkel könnyíti meg, továbbá elemzési lehetőséget biztosítanak a kiadóknak és a hirdetőknek. Tanácsadó csapata közvetlen kapcsolatokat ápol a hirdetőkkel, játékfejlesztőkkel és kiadókkal annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabb hirdetési projektek kidolgozását tegyék lehetővé számukra, olyanokét, amelyek nem csak hogy tiszteletben tartják, de fokozzák is a játékélményt.
"A videojátékok olyan új hirdetési felületet nyújtanak, amelyek amellett, hogy megnyitják az utat a hirdetők előtt az elkötelezett közönséghez, gyökeresen megváltoztatják a fogyasztók különböző márkákkal folytatott interakciójának a módját is" - jelentette ki Jonathan Epstein, a Double Fusion ügyvezető igazgatója. "A hirdetés lehetősége pedig a játékfejlesztők számára kínál olyan új üzleti modelleket, ami felgyorsíthatja a játékok közönségének folyamatos bővülését. Az élvonalbeli pénzügyi és stratégiai partnerek által vállalt pénzügyi elkötelezettség és az általuk kinyilvánított bizalom ugyanúgy jelenti az in-game hirdetési piac hatalmas potenciáljának, mint a Double Fusion piaci vezető szerepének az elismerését. "
A Double Fusion meglévő és új befektetőinek tekintélyes körét élvonalbeli szilícium-völgyi vállalatok, valamint elismert média- és szórakoztatóipari személyiségek által irányított izraeli, európai és ázsiai kockázati befektető társaságok alkotják.
"A Double Fusion kiváló piaci potenciállal rendelkezik - jelentette ki a Jim Lussier, a Norwest Venture Partners képviselője, a Double Fusion igazgatótanácsának jövendőbeli tagja. - Egyetlen más új hirdetési médium sem tud felmutatni sem félmilliárdos globális közönségtábort, sem nem rendelkezik hasonló mértékű növekedési eséllyel. A Double Fusion csapata, technológiája és piacvezető szerepe azért nyerte el a befektető társaság bizalmát, mert a legjobb esélye van arra, hogy a videojáték- és reklám üzleti modellek küszöbön álló globális szintű és gyökeres változásának mozgatórugója lehessen és attól a legnagyobb üzleti eredményt remélje."