• Kaadi
    #27
    én tudom miről beszélek: egy játék például 35 dollárba kerül, de a gyártó mág keres minimum 85 dollárt a reklámokon. Ha azt veszed alapul, hogy egy 18-35 év közötti férfi (aki a reklámozók álma) eltölt heti 25 órát online és ebből olyan 4-5 órát egy játékkal, akkor a többi online reklámozó (magyar adózó cég) máris kevesebb forgalmat regisztrál, tehát a nemzetgazdaság veszít, hiszen a Coca-Cola, Nike stb. már nem a magyar (vagy európai) televízióknak, rádióknak, weboldalaknak perkál, hanem az amerikai fejlesztőknek. A játekbeli reklámokat ugyanúgy kellene regisztrálni (és adóztatni) mint már médiumok esetében.

    Annál nagyobb csalás meg nemigen van, hogy a játékforgalmazók sírnak, hogy milyen sok a kalózkodás, és hogy mennyit veszítenek, miközben dollármilliókat vesznek fel még a kalózmásolt játékok után is (a lemezvédelmet kiütik a kalózok, de a reklámok maradnak).