Németh Szabolcs
SunAge - ronda és finom?
Nagyon nehéz a Vertex4 Studios játékáról nyilatkozni. Grafikailag messze elmarad a ma megszokottól, de a hangulat és a játék mélysége ettől még pazar is lehet.
A történet a messzi jövőben játszódik, amikor az emberek visszahúzódtak néhány városba, hogy megvédjék magukat az idegen betolakodóktól. A Földön már rég nem az emberiség uralkodik. Összesen három faj/nemzet/kultúra közül választhatjuk ki azt, amelyiket a világ urává szeretnénk tenni.
Az ugye alapdolog, hogy mindegyik csoportosulás egyedi objektumokkal, egységekkel rendelkezik. Az is magától értetődő, hogy a programban egyjátékos és többjátékos térképek is helyet kapnak. A program mélységét máshol kell keresnünk. Egyrészt minden egység több funkcióval rendelkezik, ami növeli a taktikai lehetőségek tárházát. Mindegyik nemzetnek megvan a maga erőssége/gyengesége, amit könyörtelenül ki kell használnunk, ha győzni akarunk. Afelől kétségünk se legyen, hogy a mesterséges intelligencia lecsap a legkisebb bakinkra is. A többjátékos mód egyetlen egy dologra épül: vágjuk el ellenfeleink útját az erőforrásoktól.
A grafikáról nem szeretnénk nyilatkozni. Most ha azt mondjuk, hogy ronda, akkor kb. mindenkinek elvesszük a kedvét a játéktól és ezt nem szeretnénk mert ebbéli hiányosság mellett igenis lehet egy program még zseniális.
A Sun Age - mint mostanában szinte minden játék - az eredeti megjelenési dátumhoz képest jóval később fog a boltokba kerülni. 2006 második felét adják meg a hivatalos oldalon, mint megjelenési időpont, de ugye ez a mondat körülbelül száznyolcvan napot ölel fel, ami ugye igen tág fogalom.
A játék hivatalos oldala
A történet a messzi jövőben játszódik, amikor az emberek visszahúzódtak néhány városba, hogy megvédjék magukat az idegen betolakodóktól. A Földön már rég nem az emberiség uralkodik. Összesen három faj/nemzet/kultúra közül választhatjuk ki azt, amelyiket a világ urává szeretnénk tenni.
Az ugye alapdolog, hogy mindegyik csoportosulás egyedi objektumokkal, egységekkel rendelkezik. Az is magától értetődő, hogy a programban egyjátékos és többjátékos térképek is helyet kapnak. A program mélységét máshol kell keresnünk. Egyrészt minden egység több funkcióval rendelkezik, ami növeli a taktikai lehetőségek tárházát. Mindegyik nemzetnek megvan a maga erőssége/gyengesége, amit könyörtelenül ki kell használnunk, ha győzni akarunk. Afelől kétségünk se legyen, hogy a mesterséges intelligencia lecsap a legkisebb bakinkra is. A többjátékos mód egyetlen egy dologra épül: vágjuk el ellenfeleink útját az erőforrásoktól.
A grafikáról nem szeretnénk nyilatkozni. Most ha azt mondjuk, hogy ronda, akkor kb. mindenkinek elvesszük a kedvét a játéktól és ezt nem szeretnénk mert ebbéli hiányosság mellett igenis lehet egy program még zseniális.
A Sun Age - mint mostanában szinte minden játék - az eredeti megjelenési dátumhoz képest jóval később fog a boltokba kerülni. 2006 második felét adják meg a hivatalos oldalon, mint megjelenési időpont, de ugye ez a mondat körülbelül száznyolcvan napot ölel fel, ami ugye igen tág fogalom.
A játék hivatalos oldala