65
  • YMan
    #65
    hihiii! Angliában egy bolhapiacon vettem egy dobozo verziót! :)
  • YMan
    #64
    :) én játszom vele és nekem tetszik... :P a grafika szerintem tök szép, 1-2 problémám van csak, pl. az hogy túl erőssen játszik a gép és a fokozatokat nem lehet állítani.
  • Sippie
    #63
    konkrétan egy fos az egész... a készítők minden bizonnyal soha nem hallottak még a "teszter" fogalmáról, totál bughalmaz az egész. Hangulatilag nem rossz, az egységek is különlegesek, két fajta módja van mindegyiknek, de a bugok írtózatos mennyisége megöli ezt a játékot. Főleg hogy ezért pénz kérnek az no komment.
  • FafejTom
    #62
    Ezzel játszik valaki?Milyen?
  • dompee
    #61
    Jó játéklesz, ha megüti a cnc szintjét. Red Alert 2 rulez!!
  • donatus13
    #60
    igaz
  • virs lee
    #59
    Nemigen, inkább a Titan Quest a jövő útja: végre 3D-ben is eljutnak a sablon kockatestektől a 2D-s rajzok egyedi látványvilágát visszaadó, de már 3D-s megjelenítésig.
  • donatus13
    #58
    nekem az a véleményem hogy az a játék jó aminek nem olyan sirrály csicsás 3d grafikája van mert ami nek az van abba semmi részletesség nincs ebbe lessz:D
  • donatus13
    #57
    de sztem ez is jó lessz
  • Psyho06
    #56
    nem rossz,de én csak a régi klasszikusokkal fogok játszani,sztem a legjobb régi 2d-s strati volt a c@c sorozat aztán sudden strike,Aoe,és szerintem a mai egyik legjobb rts az a panzers 1-2
  • psishock
    #55
    Dehát főleg a PC-s iparban mindíg is volt retro :)
  • maestro85
    #54
    De jó! Bejön a Pc games iparba is a retro. Végre, lehet megint játékokkal fogunk játszani? Lesz megint igazi Age of Empires 2d-ben meg ilyenek. Én csak örülök ennek.
  • Morden23
    #53
    Ebben teljesen igazad van. Nem is azt mondtam, hogy grandiózus-kardinális problémát kell ilyenből csinálni, de a probléma mégsem ez.
    Te azt mondod, hogy nem gát, ha egy játék nacionalista.

    Akkor felteszem a kérdést: a nacionalizmus = azzal, hogy a saját népemet jónak állítom be, vagy a nacionalizmus = azzal, hogy az antipatikus népeket szarnak állítom be.

    Mert a Generalsban ez történt. A játék nem amerikai nacionalista, hanem Közel-Kelet fikázó. És ez bizony baszott nagy különbség.
  • donatus13
    #52
    amugy készül egy magyar trakeszos jatek www.primesoftware.atw.hu nézzétek meg mindenképp
  • psishock
    #51
    Rendben Morden, értetem én az álláspontodat :). Mint mondtam én teljesen más szögből tekintek a játékra. Egyáltalán nem vagyok nacionalista, ha a népemet trógernek és földönfutónak, vagy gazdagnak és büszkének, esetleg technikailag fejlettnek vagy innovatívnak állítják be azt mind mind magaslról lesz@rom. Nem ezeket a jegyeket figyelem egy játékban, nem is próbálom kötni a valósághoz sohasem. Ha egy játékkészítő pl amcsi, kemény nacionalista és annak jegyében állítsa be a játékát attól még ugyanúgy el tudol vele lenni, mindha egy európai, de akár ázsiai (hát még itt aztán mennyi kemény nacionalista játék van :) cég fejleszt valamit, és ugyanúgy nacionalista leheleteket is visz bele a saját javára. Az ő dolga, ha ezt jónak látja és másoknak is tetszik akkor miért ne tenné? Nagyon sok nacionalista sárga is van akiknek direkt jó pont a sárgacentrikus 1 játék. Ugyanez van a filmekben is, ha pl néger film megy akkor abban csak néger játszik, de poénból beleraknak 1 sárgát vagy fehéret is aki kötelezően kövér, szemüveges és teljesen idióta, persze jól is szivatját útközben. Lehetnék akár vérig is sértve az ilyen poénokon az összes játékban vagy akár a filmekben is, de mind mondtam nem vagyok nacionalista, és teljesen hidegen hagynak ezek a témák. Ha egy dolog poénos akkor nekem az fog számítani, nem az hogy amcsi vagy afrikai vagy ázsiai, netán magyar poén.
  • Morden23
    #50
    Tehénszar alatt teveszart akartam írni, de whatever.
  • Morden23
    #49
    Azért kicsit más a Dungeon Keeper. Az valóban egy "goszoszság-komédia" volt.

    A Generals-on egyszer nem láttam olyan kiírást, hogy "Vigyázat, vicceskedő megjegyzéseket tevő katonák a játékban".
    Ócska, nagyon is gagyi propaganda volt, amivel megpróbálták meglovagolni a 2001/9/11-es sztori után kialakuló égő vörös betűs AMERICA AT WAR hullámot. Pluszban milyen érdekes, hogy a játék a WTC-karambol után hirtelen kicsit csúszott. Talán messzemenő következtetés lenne, ha levonnám azt, hogy némileg belealakítottak?

    Egy szó, mint száz, szerintem rohadtul nem poénos a dolog, mégpedig egy ok miatt: a többi népek (de főleg az USA) nem így néznek ki a játékból. Nem tábortűz mellett tehénszart sütögető lowlife trógereknek állítják be őket. Lehet, hogy ez USA-ban funny, de Európában ez szégyenletes.
  • psishock
    #48
    Itt volt régen a Dungeon Keeper is, az is hasonlóan "gonoszkodós" játék volt, de poénos közelítésben. és ott szörnyek voltak a karakterek, nem pl "talibok" (mondjam azt, hogy emberek? :). Mindent lehet persze rasszizmusnak is felfogni, pl az alacsony és gyenge impeket mindenki szivatta a dungeonba, ők tartottak mindent rendben és ők lesték mindenki kívánságát, de alapvetően nem ez volt a szemük előtt a programozóknak, és szerintem ők sem ezt akarták, hogy lejöjjön belőle. Akartak egy szórakoztató valamit összehozni ami kicsit máshonnan közelíti meg a dolgokat mint az eddigi elképzelések. Szal összegezve, nekem ha valami más vizeket keres, mint a mexokott előző próbálkozások, attól még lehet jó, sőt.
  • psishock
    #47
    Nem haraxok Morden, az sohasem gond nálam ha valaki kifejti a véleményét. Az EA-nál nem igen vannak valamire való programozók, de a grafikusaival se vagyok megelégedve.... lenne több gondom is velük, de nagyon sok pénzük van és sok embernek tetszik amit csinálnak, szal biztosan nekik van igazuk. Nincs értelme paráznom a "minőségükre".

    "can i get some shoes at least?", "this hammer is heavy...", "aren't we suppose to get better tools?" "Owwww, ok ok i will work!" stb, srb szövegek szerintem nagyon is poénosak voltak. Valami kegyetlen rabszolgatartónak érezhette az ember magát az egér mögött. Amikor meg a kifejlesztettem a "cipőket" amitől gyorsabban dolgoztak akkor estem igazán hátra a székkel, mivel még meg is köszönték "thank u 4 the new shoes :D"
    Lehet, persze hogy valakinek ellenszenvesnek, erősnek, rasszistának vagy faji megkülönböztetőnek tünnek ezek a poénok, de nekem teccettek és szerintem még érdekesebbé tették a gammát. Persze ez ugyanún mint a dolgok nagy része személytől függ.

    Anthrax-szóró "TRAKTOR" volt, az ember meg (lehet, hogy csak nekem de) teljesen úgy tünt mindha vizelne az ellenre xD a sárga "projectile"-jével. és volt benne "Anthrax BETA" meg "Anthrax GAMMA".

    Ez a játék nem a komolysága miatt tetszett, nem is annak lett szerintem beállítva és nem ís úgy kezeltem. Az egész teljesen valótlan volt, egy nagy adag komédia. Sámliról indítható rakétával a migeket és az f-16 osokat kilőni? vagy pl a generalsok közül is pont az egyetlen nő aki ráadásul szőke is a legerősebb minden téren? (lehet, hogy handicap a férfiaktól :) vagy az önfelrobbantó kocsi miközben a célpont felé irányítod megkérdezi hogy "why don't u drive? :)"

    Szóval szerintem vicces és jó volt, nem is értékeltem sohasem úgy mint egy véresen komoly, maximálisan valósághû stratégiát.

    Nekem, különben is jobban bejönnek a "laza" beállítottságú játékok, mint a komolyak és a reálisak. Ha ez kell akkor inkább kimegyek az életbe és dolgozok, üzletelek, managelek vagy mittomén. A játék elsősorban szórakoztasson, ekkor pihenni akarok és nem ugyanazt virtuálisan csinálni mint az életben. Persze, mint minden más amit gondolok is teszek, ez is személytől függő :)
  • Morden23
    #46
    Te, már ne is haragudj meg, Psi, de ha egy programozó cég akkora pofátlan féreg lehet, hogy a "földönfutó tálibjaid" munkásemberei ilyen szövegeket nyomnak, hogy "Let me rest" "Give me shoes", akkor onnantól fogva az nem egy játék, hanem ócska propaganda.
    Persze ettől még le lehet némítani a hangfalat, de a játék maga is ócska volt. Erőviszonyok erős áthajlása USA-hoz technikai és légierő terén, a kínaiak vitték legalább a földi ütőerőt.
    Anthrax-szóró kocsi meg emberke a lángszórós helyett? Szánalmas, olcsó köcsögösködés. Ha már ilyen "nagy szavakkal" dobálóznak, mint anthrax, akkor ott az Act of War példája, ahol ezt igényesen oldották meg.

    Tlaloc: ez a legnagyobb baj. Hogy "lebutítják" a nagyobb piaci lefedettség miatt. Mindig minden stílusnak megvannak a "HC" game-jei, és egyáltalán nem jó dolog, ha el-arcdae-osítják a Settlers-t.
  • Tlaloc
    #45
    Nem értem mi bajotok van a Settlers 5-tel? Lebutították, hogy ne csak olyanok játszanak vele, mint a régiekkel(pl. én végigtoltam vagy 2 másikat is ). Ez teljesen érthető, egy kisebb hardcore RTS tábornak ilyen jó grafikás cuccot nem érte volna meg pénzileg fejleszteni.
    Egyébként meg szerintem hangulatos, egyszer végigtolható! Nekem pl. tetszett, lehet benne időjárást változtatni, meg hasonló viccességeket! Meg irtani az ellent!
  • Sanyix
    #44
    Hát pedig a generals mint program katasztrófa :D
    Vannak olyan pályák amiken nem lehet játszani, mert állandóan megakad a játék, belassul, és a profi generals bajnokok is csak azt mondják, hogy hát ez van el kell kerülni azokat a pályákat :D patch meg nemhogy javít, hanem inkább ront a helyzeten. Mondjuk a legtöbb ea játék programozás szempontjából katasztrófa, sim city 4, sims2 gyönyörű példa, mind a 2 állandóan töltöget, még sok memóriával is, és emiatt sokszor megakad. :)
  • psishock
    #43
    "C&C Generals tragédia volt."
    Kinek hogy :), tény hogy más volt, azaz nem igazán "hû" az előző epizódokhoz, de attól még hogy más irányok felé nézett még nagyon lehetett élvezni. Próbálj úgy tekinteni rá mint egy "másik" játékra, és nem c&c-re. Tele volt jó poénokkal, kommunista kínaiakkal, földönfutó ám de alaptomos talibokkal, és unalmasan büszke amcsikkal. A harc, a ballance, és a graf is szinén jól meg volt oldva, az építést meg nembántam hogy warcraft-szerû. Mint mondtam úgy tekintettem rá mint egy "új" játékra, és nem a c&c egyik epizódjára.
  • Indigo
    #42
    A legjobb 3D-s játék már elkészült, úgy hívják: Heroes V. Szép is, jó is, minden rendben van vele :)) Ráadásul ha lesz hozzá térképszerkesztő, akkor hosszú távú szórakozást fog nyújtani.
  • Matyóhímzés
    #41
    "A Settlers 5-nél mindent maximumra tolva már egy nagyon szép játékot kapunk. A rázoomolásnál is már szép, jóval továbbléptek a páréves ocsmány 3d-s RTS-ekhez képest."

    Ez igaz, már csak a játéknak kelett volna jónak lennie. :)
  • Morden23
    #40
    Attól még tény, hogy ebben a klassz kis 2D-s nézetben igaz, hogy csak egy oldalról látok mindent, ellenben azt az egy oldalt hatványozottabban jobban ki lehet hegyezni, és persze gyökkel kell vonni a gépigényt a modern 3D-s játékokkal szemben (már ha jól van megírva).

    Amúgy is, a stratégiák terén ritkán látni újat a nap alatt, és még ezek között is borzalmasan nehéz JÓT is találni.

    C&C Generals tragédia volt.
    A jó öreg Empereor sem volt azért a világ 8. csodája.
    Settlers 5 csinos, de Settlers sorozathoz képest szar.

    Amit utóbbi időben láttam, high-end grafikát képviselt és még ráadásul nagyon intelligens, taktikát és gondolkodást igénylő RTS volt, az az Act of War, aminek ráadásul kismillió egyéb pozitívuma volt.

    Más kérdés, hogy a nem túl jó grafika a legkevésbé sem biztosíték arra, hogy maga a játék jó lesz, ahogyan ez fordítva is igaz (a jó grafika nem eredményez szar játékot).
  • Tlaloc
    #39
    Szerintem az se gond, ha fejlődik a grafika, és átveszi a 3d a régi izometrikus grafika helyét. A Settlers 5-nél mindent maximumra tolva már egy nagyon szép játékot kapunk. A rázoomolásnál is már szép, jóval továbbléptek a páréves ocsmány 3d-s RTS-ekhez képest.
    Meg egyébként is, AOE 1-2-nél nem lehet jobb 2D-s játékot csinálni. Itt az idő megcsinálni a legjobb 3D-s játékot, és akkor irány a 4 meg 5 Dimenzió
  • szurka
    #38
    Juhhééééé!
    Remélem egy jó kis Starcraft-szerű pörgős RTS-t kapunk, nem pedig valami mai, hiperszuperzoomolokforgatok stratégiát.
  • Zocsi
    #37
    Jah és ha nem látod meg az RTS-ek szépségét, akkor mit keresel egyáltalán itt?
  • Zocsi
    #36
    Hát tetszetős, bár sztem egyértelműen multira lesz kihegyezve a dolog, azért nem is vesződtek "sokat" a graffal. Másfelől elég pöcsölős meló lehet kirenderelni ezeket az egységeket még a játék írása során... Mert ugye ezek is eredetileg 3d-s modellek, csak nem használják trben őket...
    A grafika nem tudom miért de engem vhogy a Tzar-ra emlékeztet. Az is 2d-izometrikus volt, de tele volt csili effektekkel. Ebben az esetben nekem naon tetszen ha mondjuk lenne benne real-time napszakváltás vagy ilyesmi, persze nem olyan gyors mint a Tiberian Sun-ba, mert az megint csak valótlan, hogy a tank 500 métert megy egy nap alatt... De így frankó éjszakai ütközetek lehetnének, meg ilyesmi. Bár ha jól sejtem itt inkább taktikáról lesz szó és pozíció szerzésről, mint nagy csatázásokról... Várjuk!
  • Elldor
    #35
    opsz 2szer kültem el XD
  • Elldor
    #34
    nekem nem tűnik túl sz@rn@k Szerintem jó gém leszannak aki szerint a grafikája tök sz@r bár télleg lehetne jobb de nekem nagjon teccik
  • Elldor
    #33
    nekem nem tűnik túl sz@rn@k Szerintem jó gém lesz
  • irkab1rka
    #32
    Ez most valami vicc?
    Dune sorozat
    C&C sorozat
    warhammek40K
    stb. 12 egy tucat.
    Izometrikus grafikával. Az 'tengerészgyalogosok' azt fogjákmondani, hogy 'ay ay sir', 'affirmative', 'roger', 'on my way', 'ay ay sir', 'affirmative', a végtelenségig....

    Most komolyan, ez hír? Még ha ingyenes lenne... vagy ha linuxra készül. De ez, hogy 10 évvel a c&c után kinyomnak mégegy cuccot...
  • sazsmadar
    #31
    Képeket elnézve akár lehetne starcraft 2 is. :D
  • Komolytalan
    #30
    "Az más tészta, hogy nem lehet körbeforgatni a képet..."
    Izometrikus nézetet is meg lehet csinálni úgy, hogy 90 fokokban lehessen forgatni, az meg teljesen elég szerintem. Én stratégiában nem sokat forgatok, csak beállítom a pálya elején ahogy jól esik, mert ha forgatok elveszítem a tájékozódóképességem:-D
  • Komolytalan
    #29
    Ez randa? Nem látta a cikkíró a Conflict in the Middle eastet. Sima 6szögek, benne az egység piktogramok, osztjóvan:-) Viszont az AIja az nagyon jó volt, rengeteget elgörcsöltem vele mire az arabokkal levertem izraelt :-)
  • Inquisitor
    #28
    Na végre, legtöbb RTS rajongó állandóan nyaffog a csilivili, kezelhetetlen full 3D stratégiák miatt, amikben zéró ötlet sincs. Ez meg azért picit szebb, mint a nagysikerű Star Craft :)
  • Matyóhímzés
    #27
    Mélységesen egyetértek.
    Mostanság már csak a graf számít, maga a játék az szinte háttérbe szorul, csak az nem jut az emberek eszébe, hogy egy játékot nem nézegetni, hanem játszani kell vele.....
  • Celeborn
    #26
    Első ránézésre a StarCraft jutott róla az eszembe, másodikra a Düne. Mindegyiket szerettem, kiváncsi leszek erre is. Ami a grafikát illeti, sosem értettem, hogy miért tértek át a stratégiai játékoknál 3d-re. 2D-ben sokkal szebb dolgokat ki lehet hozni, mert nem szab határt a megjeleníthető polygon szám. Az más tészta, hogy nem lehet körbeforgatni a képet... Viszont a HeroesV-el megmutatták nekem, hogy azért lehet 3D-ben is szépet csinálni. Csak annak meg a kezelhetősége...