Ötvös Tibor
Agents of Mayhem próbakör
A Saints Row fejlesztője bemutatta legújabb őrületét, mely az Agents of Mayhem címet kapta. Az őrület nem túlzás, a játék valóban kellően extravagáns lesz.
A Saints Row széria számomra elég őrült, bár az első két résszel még kimondottan jól szórakoztam és tetszettek az egyedi küldetések is (azért nem minden nap kaptunk a GTA-ban például olyan feladatot, hogy egy szippantós kocsi tartalmát ürítsük a helyi vezetés irodájának környékére). A széria eddigi utolsó bejegyzése, a Saints Row 4: Gat out of Hell pedig kimondottan gyenge lett, így feltehetően minden rajongó reménykedett abban, hogy valami újdonsággal álljon elő a Volition Studios. És ez nagyon úgy tűnik, hogy az Agents of Mayhem képében részben meg is valósul.
Hogy miért csak részben? Nos, a válasz egyszerű: ha a Saints Row címkét betennénk a cím elé, senki nem ágálna az ellen, hogy az Agents of Mayhem egy szimpla mellékszála a bejáratott franchise-nak. A sztori szerint egy titokzatos és mindennél nagyobb erő, a Légió és a Morningstar nevet viselő gonosztevő mindenkit elpusztított teleportációs eszközével és a sötét anyaggal. A The Ultor Corporation cég úgy dönt, hogy ideje visszavágni és a Légió egyik korábbi embere, Persephone Brimstone kapja a feladatot, hogy szedjen össze egy igazán ütős csoportot és induljanak harcba.
A bemutatott változatban látott karakterek, akik majdan a csapatot alkotják kimondottan egyediek. Ott van például Daisy, a korábban görkoris sportolóként kereste a kenyerét és az ő "megszerzése" volt az egyik olyan küldetés, amit megismerhettünk. Első körben a részegen elvesztett görkorcsolyáját kell felkutatnunk, majd egy pizzát kell egy beszélő sushi szobortól míg egy ember kontra robot harcba is be kell szállnunk. Szóval elég őrült az egész, ahogy azt egyébként a Saints Row sorozatban már megszokhattuk, így a franchise szellemisége sikerrel lett átemelve az új programba.
A grafika is hasonló, marad a cell-shaded megoldás, ám szerencsére jóval kevesebb hibás megoldást találtunk, mint a pokoli kalandban. Ráadásul nem csak egy karaktert vihetünk egy-egy küldetésre, hanem a 12 megszerezhető alak közül rögtön hármat. Ezzel pedig elég változatossá lehet tenni a küldetéseket, hiszen minden egyes karakter más és más képességekkel bír. Ráadásul össze is tudnak dolgozni, hiszen míg egyikkel egy hangrobbanást előidézve az ellenfeleink lefagynak, addig a shotgunos erőemberrel simán leszedhetjük őket.
Szóval a küldetések újrajátszási lehetősége egészen magas, hiszen valóban sok módon tudunk majd letudni egy feladatot. Az Agents of Mayhem igazán érdekes próbálkozásnak tűnik és reméljük, hogy azért tud majd élvezhető pillanatokat nyújtani a Saints Row sorozatot nem kedvelők számára is. A humor a helyén van, a grafika és a játékmenet jónak tűnik, szóval tőlem megkapja az esélyt.
A Saints Row széria számomra elég őrült, bár az első két résszel még kimondottan jól szórakoztam és tetszettek az egyedi küldetések is (azért nem minden nap kaptunk a GTA-ban például olyan feladatot, hogy egy szippantós kocsi tartalmát ürítsük a helyi vezetés irodájának környékére). A széria eddigi utolsó bejegyzése, a Saints Row 4: Gat out of Hell pedig kimondottan gyenge lett, így feltehetően minden rajongó reménykedett abban, hogy valami újdonsággal álljon elő a Volition Studios. És ez nagyon úgy tűnik, hogy az Agents of Mayhem képében részben meg is valósul.
Hogy miért csak részben? Nos, a válasz egyszerű: ha a Saints Row címkét betennénk a cím elé, senki nem ágálna az ellen, hogy az Agents of Mayhem egy szimpla mellékszála a bejáratott franchise-nak. A sztori szerint egy titokzatos és mindennél nagyobb erő, a Légió és a Morningstar nevet viselő gonosztevő mindenkit elpusztított teleportációs eszközével és a sötét anyaggal. A The Ultor Corporation cég úgy dönt, hogy ideje visszavágni és a Légió egyik korábbi embere, Persephone Brimstone kapja a feladatot, hogy szedjen össze egy igazán ütős csoportot és induljanak harcba.
A bemutatott változatban látott karakterek, akik majdan a csapatot alkotják kimondottan egyediek. Ott van például Daisy, a korábban görkoris sportolóként kereste a kenyerét és az ő "megszerzése" volt az egyik olyan küldetés, amit megismerhettünk. Első körben a részegen elvesztett görkorcsolyáját kell felkutatnunk, majd egy pizzát kell egy beszélő sushi szobortól míg egy ember kontra robot harcba is be kell szállnunk. Szóval elég őrült az egész, ahogy azt egyébként a Saints Row sorozatban már megszokhattuk, így a franchise szellemisége sikerrel lett átemelve az új programba.
A grafika is hasonló, marad a cell-shaded megoldás, ám szerencsére jóval kevesebb hibás megoldást találtunk, mint a pokoli kalandban. Ráadásul nem csak egy karaktert vihetünk egy-egy küldetésre, hanem a 12 megszerezhető alak közül rögtön hármat. Ezzel pedig elég változatossá lehet tenni a küldetéseket, hiszen minden egyes karakter más és más képességekkel bír. Ráadásul össze is tudnak dolgozni, hiszen míg egyikkel egy hangrobbanást előidézve az ellenfeleink lefagynak, addig a shotgunos erőemberrel simán leszedhetjük őket.
Szóval a küldetések újrajátszási lehetősége egészen magas, hiszen valóban sok módon tudunk majd letudni egy feladatot. Az Agents of Mayhem igazán érdekes próbálkozásnak tűnik és reméljük, hogy azért tud majd élvezhető pillanatokat nyújtani a Saints Row sorozatot nem kedvelők számára is. A humor a helyén van, a grafika és a játékmenet jónak tűnik, szóval tőlem megkapja az esélyt.