Ötvös Tibor

Mire elég a Wolfenstein: The Old Blood?

Hamarosan érkezik a Wolfenstein önállóan futtatható kiegészítője, a The Old Blood, mely két küldetést tartalmaz.

Korábban nem volt meglepő, ha egy sikeres cím a megjelenése után pár héttel vagy hónappal egy kiegészítőt kapott. És most nem olyan dolgokra kell gondolni, mint pár új páncél vagy skin, hanem új sztori vagy a régi folytatása, mindez esetekben teljesen más szereplőkkel. A Wolfenstein: The New Order is most megkapja a maga, önállóan futtatható kiegészítőjét The Old Blood címmel, melyben két küldetést kapunk.

Mindkét sztori hőse ismét B.J. Blazkowicz lesz. Az elsőben, mely a Rudi Jäger and the Den of Wolves nevet kapta visszatérünk a kultikus Wolfenstein-kastélyba és felkutatjuk azon dokumentumokat, melyek segítségével eljuthatunk Wilhelm Strasse tábornok bázisához. A második pedig a zombikat is kínáló The Dark Secrets of Helga Von Schabbs, melyben egy régészeti ásatás során szabadulnak fel ősi erők.



Mivel a The Old Blood a The New Order előtti időkben játszódik, így túl sok újdonságot ne várjunk tőle. Azonban kapunk egy pár friss fegyvert melyek közül a leghalálosabb (nagy meglepetésre) a vascső-szerű eszközünk lesz. Ezzel ugyanis nem pusztán közelharcban tudunk majd kiosztani pár pofont, de lopakodva simán leüthetjük vele vagy átdöfhetjük a torkát is az ellenfelünknek (még a páncélosokat is).

További előnye, hogy a trailerekben is látott módszerrel, kettécsavarva a csövet a falakon is fel tudunk mászni, majd egy kézzel kapaszkodva egy párkányba hangtompítós fegyverünkkel simán leszedhetünk bárkit. De kapunk még új shotgunt, puskát illetve pisztolyt is.



A The Old Blood természetesen nem nyújt majd akkora kalandot mint a The New Order... legalábbis a játékidőt tekintve biztosan nem. Maximum 1-2 óra alatt letudhatjuk az egészet, cserébe viszont igen nyomott áron kapjuk majd meg a projektet. A csomag május 5-től digitális formában, 15-től pedig dobozos változatban is elérhető lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #18
    én sosem tudnék semmilyen kontrollerrel játszani (csak kormánnyal maximum, a szimeket). az nem old school PC-n. az szentségtörés. :-)
    egyébként az nem baj, hogy nics sok régivágásű FPS, a lényeg, hogy van egy olyan, ami ötvözi az RPG-t, az FPS-t, a stealth stílust a legmagasabb fokon...
  • Sir Cryalot #17
    Hja, és a másik rpg hybrid ami ugyan nem ért el számottevő kommersz sikert a Wheel of Time volt, és amíg ezek az oldschool fps-ek halványodtak/nak (szvsz béke poraira) , addig a könnyedebb BL jól végigverte a mezőnyt mint ügyeletes rpg/fps, és a híresztelésekkel ellentétben nem maradt le a kihívás sem belőle ,viszont sok másból fps létére igen. Eredetileg komorabb realisztikus grafikája lett volna, jó érzékkel alakított rajta a Gearbox, abszolút megérdemelten robbantottak kasszát.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.04.25. 04:07:16
  • Sir Cryalot #16
    Sajnos 2015-ben már az is oldschool , de én már arra sem tudom rávenni magam hogy force feedbackes kontroller nélkül shootert játsszak , nemhogy a menő makrós egerekre :) , és

    nagyon örvendetes a haptic kontrolleres irányultság a Valvetól, remélem még nagyobb hangsúlyt kap mint a VR , aminek a kellően magas frameraten kívül más hasznát nem igazán látom. Remélem lesz drágább/nehezebb haptic kontroller is, mert a jelenlegi megoldás úgytűnik pehelysúlycsoportban indul :D .
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.04.25. 02:25:10
  • Ender Wiggin #15
    Az RPG elemektől kanyarodjunk vissza az old school shooterek irányába. :-) A Stalker nekem nem tetszett, ahogy a Metro sem (rokonok). Nyilván van, akinek meg pont ezek számítanak etalonnak.
  • Sir Cryalot #14
    Szvsz, ami a Stalkernek nem sikerült ,hogy rpg elemeket csempésszen fps-be, az a BL-nek nagyon is, ráadásul tartja a 120framet 3d projektoron , kikapcsolt külalak shaderrel meg egész mutatós is.
  • STREEX #13
    Én az RTCW-t tényleg besorolnám a top 10-be de ez rövid idő alatt rohadt monotonná és unalmassá válik. Alig bírtam végigvinni a lapos játékmenet miatt.
  • Ender Wiggin #12
    bevallom, a Borderlands-szal nem játszottam. én a sztori-orinetált játékokat jobban csípem, mint a barangolós, gyűjtögetősöket, meg igazából ennek a grafikai irányzatnak sem vagyok a híve. de egyszer, ha nem lesz más, akkor talán...
    és mellesleg lehetne egy olyan lista is, hogy first person-non shooter. abban meg a portal 2 magasan nyerne...
  • Sir Cryalot #11
    ...az felettébb érdekes hogy a másik Dallas/ texasi játékban (ami a Borderlands), első végigjátszáskor még töredékét sem láttad a jobb fegyvereknek, és még van playthru2 is ahol előkerülnek jobbak, amiről az elsőben meg aztgondoltad hogy jó meg fabatka kategóriába kerül, és még mindig van annyi szufla hogy pt2- után még menjen egyet a "körhinta".

    Persze a gyengébb DLC-ket kihagynám, a Knoxx viszont magasabb pontszámot kapott mint az alapjáték.

    Sajna a Rage-ben nincs szinte semennyi "szufla", ez a dudebro igényeknek megfelelésük meg max aknamunkának volt jó.
  • Ender Wiggin #10
    ezt szépen összerfoglaltad. :-))))
    de igazad lehet. a rage is nagyon jó játék lett volna, csak a vége lett összecsapva. amúgy simán a legjobb FPS-ek között lenne a helye.
  • Sir Cryalot #9
    -sajnos már bekövetkezett a CoDos dudebro hatalomátvétel ,amibe belebukott a rage is , az epic megagames meg hanyattvágta magát , a titanfall meg túl későn jött és kevés is volt hogy megtörje a codcrysis-es szét-dudebro-sodást, ez pedig a műfaj halálához vezetett.