ZAX

Return to Castle Wolfenstein tények

A Return to Castle Wolfensteinben ismét a náci katona és egyben szuperügynök Captain William J. "B.J." Blazkowicz szerepébe bújhatunk, hogy a főellenségünket, Himmlert megakadályozzuk a természetesen világuralomra törő aljas tervében. A hangulat adott: a második világháború idején (1940 környékén), baljós kastélyokban és más, ijesztő helyszíneken próbálhatjuk meg a lehetetlent.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A kis bevezető után lássuk, mi az amit már biztosan tudhatunk a Return to Castle Wolfensteinről:

  • a cselekmény Himmler aljas terve köré épül, amelynek során egy 10. századi hadvezért próbál megidézni, hogy náci élőhalott-hordájának élén a világuralomhoz segítse őt
  • néhány küldetésben lopakodnunk kell majd, és be kell vetnünk minden ravaszságunkat a célunk érdekében, a többi misszió pedig az öldöklést helyezi az előtérbe
  • a játékban az események követésére egy napló is helyet kap majd, ebbe minden általunk már megszerzett (pl. lopakodás közben meghallott) fontos információ bekerül
  • rengeteg párbeszédet lesz alkalmunk meg- vagy éppen kihallgatni, főleg az ellenfeleink cseverésznek majd egymással
  • az interfész lelke, a HUD jelezni fogja számunkra, mely tárgyak zúzhatóak, mire lehet felmászni (a programozók külön figyeltek arra, hogy ne eshessünk majd le véletlenül a létrákról), vagy éppen kiket szúrhatunk hátba
  • a zombiknál például nem fog bejönni a lopakodásos hátbaszúrás taktika, őket egyszerűen szét kell trancsíroznunk
  • a behatolásszakértők kedvéért háromféleképpen is berúghatjuk majd az ajtókat: csendesen, hagyományosan, vagy sprintből :)
  • néhány ellenfelünket nem fogják majd bizonyos támadástípusok (tűz, golyó, elektromosság, stb.)
  • nagy a valószínűsége, hogy a népszerű "KiberHitler" visszatér...
  • 16 fajta fegyver lesz a játékban
  • a villámmal támadó elektromos fegyverünk a Tesla Gun nevet kapta, és több ellenfelet is sütögethetünk majd vele egyszerre

    Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

    A felsoroltakon kívül az "őswolfenstein", a Wolfenstein 3D közkedvelt jellemzőivel is újra találkozhatunk majd, így például a rejtekajtókkal és titkos helyekkel, és a pályák végén megtudhatjuk majd, mennyit sikerült ezekből felfedeznünk. Sok mindent lehetne még mesélni a Quake III motorjára épülő potenciális remekműről, holtbiztosan viszont egyelőre csak ennyit. Az ínyenceknek két rövid videóval igyekszünk kedveskedni, amelyek egy videóinterjún készültek a játékról.

    Movie 1 (2,1 MB)     Movie 2 (1,7 MB)


    Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


    És a legfontosabb: a megjelenési dátumra sincs még sajnos hivatalos verzió, a jól értesültek az év végi karácsonyi szezonra várják a Return to Castle Wolfensteint.
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    • gergely012 #39
      KATT9999
    • Fülüke #38
      A kérdésem már tárgytalan, Megoldottam. :)
    • Don Vito #35
      Geronimo! Remélem tudod hogy ez egy indián név vazze!
    • Geronimo #30
      Ez egy kalap szar.......mikor lehet mar egyszer ebben a rohadt eletben olyan progit csinalni, ahol judekat, kommunistenschweinokat meg hamburgerzabalokat kell irtani...........na meg....zombik....hohoho.....ez anno vmi V6-os volt?.....a torikonyvek sem emlitik......
    • Laalee #23
      de, az ID soft az unreal enginet liszenszeli.... ahhh agybajnok :)
    • Bith #18
      Hogy menne már az Unreal engine-jével eg id-s game? Csak nem fogják megvenni az "ellenfél2 motorját, ha van nekik is :). Vagy tévednék?

      A 6. képen nem rossz az a nőci ;P. Bár valóban kicsit szögletes, meg a mell lehetne nagyobb is :))). (Lara rulez)
    • Vampire #15
      Hát a grafika ... pff, de ne is ettől várjuk a technológiai áttörést, mert ez inkább a hangulatban lesz nagy. Már akinek stílusa ez a "KiberHitler". Nekem nem.
    • kowajano #11
      királyság. remélem lesz olyan hangulata mint a régieknek
    • Lacc #8
      Speciel szerintem se túl szép. A textúrák elmosottak, a karakterek kevés poligonból állnak. Remélem ezen még javítanak. Doom 3 rulz.
    • Anee #6
      Hát őszintén én is szivesen végigmennék a friccek oldalán:)
      Szerencsére a II.WWs gamékban a német oldal van előtérben:)
      Atomjólesz de szerintem felesleges volt előre bejelenteni...mind1 csak nem DNF sorsra jusson