Berta Sándor

Egyre jobbak a webes áruházak

Az elmúlt hónapokban egyre elégedettebbek a felhasználók a különböző internetes áruházakkal. Ez derült ki a ForeSee Results piackutató cég felméréséből.

Még soha nem voltak ennyire elégedettek az emberek a virtuális üzletekkel. Az eredmények különösen annak tükrében érdekesek, hogy tavaly ősszel, a gazdasági világválság kitörésekor felborult a fogyasztók és a kereskedők kapcsolatában lévő törékeny egyensúly. A ForeSee egy 100 pontos skálán méri a felhasználók elégedettségét. Tavaly ez az érték az online boltok esetében 72 pont volt, idén azonban már elérte a 78 pontot. Ez a legmagasabb érték a ForeSee 6 éves történetében.

A 100 vizsgált internetes áruház közül 87 ponttal a Netflix végzett az első helyen, míg a második helyezett Amazon 86 pontot kapott. A képzeletbeli dobogó harmadik fokán az Avon.com és az Apple osztozott egyaránt 83 ponttal. Az Apple 2009-hez képest az idén nyolc ponttal többet zsebelt be. Összességében elmondható, hogy majdnem mindegyik vizsgált virtuális kereskedelmi platform megőrizte vagy növelte az elégedettségi szintjét és egyik üzlet sem kapott 70 pontnál kevesebbet.

A kutatók megvizsgálták az online könyv-, DVD- és CD-; a számítástechnikai és elektronikai; az élelmiszer- és gyógyszer, valamint a hardverkereskedőket. A számítástechnikai és elektronikai területen az Apple szerezte meg az első helyet, maga mögé utasítva a TigerDirect céget. Az első ötbe bekerült még a Dell és a BestBuy is. "A gazdaság állapota egyértelműen arra kényszerítette az internetes kereskedőket, hogy jelentősen javítsanak szolgáltatásaikon" - emelte ki Larry Feed, a ForeSee vezérigazgatója. A szakember hozzátette, hogy az ügyfelek elégedettsége egy jól működő, egészséges gazdaságot eredményez.

A piackutatók kiderítették azt is, hogy az emberek csak akkor elégedettek egy céggel és annak szolgáltatásaival, s csak akkor érzik jól magukat online vásárlás közben, ha tisztességes és versenyképes árakkal, nagy termékkínálattal, valamint stabil webes megjelenéssel találkoznak. A világhálón jelen lévő üzletek vezetői bizakodóak és remélik, hogy a gazdasági világválság szűk másfél esztendejét bevételekben bőséges évek követik majd.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • danceallstars #3
    Tiszteletm!
    Webáruházunkaban,ajándéktárgyak kaphatóak!
    Korrekt árak,maximális minőség.

    http://polomania.freewb.hu/

    Lepje meg kedvesét,egy fantasztikus,
    személyes ajándékkal!































































































































































































































































































































    .
  • fapapi #2
    Ez tényleg nem a reklám helye, de magyar viszonylatban 2007-óta a vásárlóink elégedettségi szintje, a boltértékelő oldal szerint, az elérhető maximális 10 pontból a következő:
    Általános vásárlási elégedettség: 9
    Újra itt vásárlás valószínűsége: 9.3
    Hajófelszerelés, hajóalkatrész webáruház

    "A piackutatók kiderítették azt is, hogy az emberek csak akkor elégedettek egy céggel és annak szolgáltatásaival, s csak akkor érzik jól magukat online vásárlás közben, ha tisztességes és versenyképes árakkal, nagy termékkínálattal, valamint stabil webes megjelenéssel találkoznak"
    Ehhez piackutató kellett?
    Mennyi idő alatt derítette ki?
    Röhej.
    Ehhez még INGYEN hozzátenném, hogy borzasztó fontos a telefonos ügyfélszolgáltat, a pontos és gyors szaktanácsadás!
  • Stiff #1
    Tudom nem a reklám helye, de velük elégedett voltam számítástechnika terén: http://www.focuscamera.hu