SG.hu
Bemutatta 2022-es OLED-tévékínálatát az LG
A cég piacvezető az OLED-tévék terén, és ezt a pozícióját meg is akarja tartani.
Egy budapesti lakásban tartotta a pandémia utáni első sajtótájékoztatóját az LG, ahol kiállították a január eleji CES-en bemutatott legújabb OLED és QNED televízióikat. "Nekünk abszolút az a célunk, hogy mind technológiailag, mind a szolgáltatások szempontjából mi legyünk a legerősebb márka az OLED-tévék terén, de természetesen az LCD- és LED-tévék kategóriájában is meg akarjuk tartani a pozíciónkat. A jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt fog kapni a QNED, ennek ismertségét marketing eszközökkel is próbáljuk megnövelni." - mondta Szili Krisztián, az LG marketing menedzsere
Kiemelte, hogy egyre erősebb a konkurencia, egyre több márka jelenik meg az OLED-piacon, melyekkel leginkább az alsó- és az alsó-középkategóriában kell állniuk a versenyt. Ebben a kijelzőtechnológiájuk fejlettségén túl a szolgáltatások biztosítanak előnyt számukra. "Az LG WebOS nyújtja az egyik legfelhasználóbarátabb kezelőfelületet. Egy tévé manapság már messze nem csak a lineáris televízióműsorok nézéséről szól, számtalan streaming-szolgáltatás érhető el Magyarországon is. Nagyon figyelünk arra, hogy ne csak nemzetközi, hanem magyar nyelvű tartalmak is legyenek telepítve."
A termékek színhűségét, annak 100%-os voltát egy új tanúsítvány megszerzése bizonyítja. Kiemelt szempont a cégnél a hálózatba kötöttség, a csatlakoztathatóság, hiszen zenehallgatásra, játékra, saját tartalmak megjelenítésére is rengetegen használják azokat. A dizájn szintén egyre fontosabb, hiszen két közel ugyanolyan képminőségű modell esetén a választás általában a jobban kinéző javára dől el.
Az idei év húzóneve az OLED evo lesz, ez alá fog tartozni a C2 és a G2 széria. Ezekben már második generációs OLED-panel van 20 százalékkal nagyobb fényerővel. (Ez a növekedés a kisebb méretű, 42"-es és 48"-as modelleknél nem feltétlen igaz az ezekben használt pixel apró mérete miatt.) Ezzel szemben a G2-es széria már nagyobb fejlődést mutat, ezekben akár 30 százalékkal nagyobb fényerőt mér a cég teljesen fehér kijelzőnél. Ez az új processzor és az új kijelző mellett a passzív panelhűtésnek köszönhető, mert ezáltal nagyobb teljesítménnyel lehet meghajtani. A G2 sorozathoz a már meglévő 55, 65 és 77 hüvelyk képátlójú tévékészülékek mellé egy új, 83 colos modell, valamint egy igazi óriás, a világ első 97 hüvelykes OLED televíziója is csatlakozik.
A C2 paletta része a világ első 42 hüvelykes OLED készüléke, amely játékra, monitor helyett is használható. Erre a Nvidia G-Sync kompatibilitás, az 1 milliszekundumos válaszidő és a GeForce Now, illetve Google Stadia felhőalapú játékplatformok támogatása teszi alkalmassá. Az LG 2022-es kínálatában a QNED-technológiás tévék előretörésével a nanocellek visszaszorulnak, azok helyét veszik át ezek a modellek. Picit átrendezik a prioritásokat házon belül, de Ultra HD és Full HD szinteken igyekeznek azokat megtartani a kisebb pénzű vásárlóknak.
Egy budapesti lakásban tartotta a pandémia utáni első sajtótájékoztatóját az LG, ahol kiállították a január eleji CES-en bemutatott legújabb OLED és QNED televízióikat. "Nekünk abszolút az a célunk, hogy mind technológiailag, mind a szolgáltatások szempontjából mi legyünk a legerősebb márka az OLED-tévék terén, de természetesen az LCD- és LED-tévék kategóriájában is meg akarjuk tartani a pozíciónkat. A jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt fog kapni a QNED, ennek ismertségét marketing eszközökkel is próbáljuk megnövelni." - mondta Szili Krisztián, az LG marketing menedzsere
Kiemelte, hogy egyre erősebb a konkurencia, egyre több márka jelenik meg az OLED-piacon, melyekkel leginkább az alsó- és az alsó-középkategóriában kell állniuk a versenyt. Ebben a kijelzőtechnológiájuk fejlettségén túl a szolgáltatások biztosítanak előnyt számukra. "Az LG WebOS nyújtja az egyik legfelhasználóbarátabb kezelőfelületet. Egy tévé manapság már messze nem csak a lineáris televízióműsorok nézéséről szól, számtalan streaming-szolgáltatás érhető el Magyarországon is. Nagyon figyelünk arra, hogy ne csak nemzetközi, hanem magyar nyelvű tartalmak is legyenek telepítve."
A termékek színhűségét, annak 100%-os voltát egy új tanúsítvány megszerzése bizonyítja. Kiemelt szempont a cégnél a hálózatba kötöttség, a csatlakoztathatóság, hiszen zenehallgatásra, játékra, saját tartalmak megjelenítésére is rengetegen használják azokat. A dizájn szintén egyre fontosabb, hiszen két közel ugyanolyan képminőségű modell esetén a választás általában a jobban kinéző javára dől el.
Az idei év húzóneve az OLED evo lesz, ez alá fog tartozni a C2 és a G2 széria. Ezekben már második generációs OLED-panel van 20 százalékkal nagyobb fényerővel. (Ez a növekedés a kisebb méretű, 42"-es és 48"-as modelleknél nem feltétlen igaz az ezekben használt pixel apró mérete miatt.) Ezzel szemben a G2-es széria már nagyobb fejlődést mutat, ezekben akár 30 százalékkal nagyobb fényerőt mér a cég teljesen fehér kijelzőnél. Ez az új processzor és az új kijelző mellett a passzív panelhűtésnek köszönhető, mert ezáltal nagyobb teljesítménnyel lehet meghajtani. A G2 sorozathoz a már meglévő 55, 65 és 77 hüvelyk képátlójú tévékészülékek mellé egy új, 83 colos modell, valamint egy igazi óriás, a világ első 97 hüvelykes OLED televíziója is csatlakozik.
A C2 paletta része a világ első 42 hüvelykes OLED készüléke, amely játékra, monitor helyett is használható. Erre a Nvidia G-Sync kompatibilitás, az 1 milliszekundumos válaszidő és a GeForce Now, illetve Google Stadia felhőalapú játékplatformok támogatása teszi alkalmassá. Az LG 2022-es kínálatában a QNED-technológiás tévék előretörésével a nanocellek visszaszorulnak, azok helyét veszik át ezek a modellek. Picit átrendezik a prioritásokat házon belül, de Ultra HD és Full HD szinteken igyekeznek azokat megtartani a kisebb pénzű vásárlóknak.