Berta Sándor
A strapabíró táblagépekre épít a Panasonic
A gyártó meghatározó szereplővé akar válni a robusztus táblagépek piacán. Sokat remélnek a Toughpad készülékektől.
A robusztus számítógépek területén jóideig gyakorlatilag számításba sem jött, hogy valaki táblagépet vegyen, ebben a Toughpad modellek megjelenése hozott változást. Marko Rach, a Panasonic Computer Product Solutions (CPS) Németországért és Ausztriáért felelős marketingmenedzsere elmondta, hogy cégének már 14 éve vannak a termékkínálatában táblagépek. Ezek az eszközök eleinte különleges célcsoportok számára, elsősorban egészségügyi vagy automatizálási felhasználásra készültek, s nem igazán hasonlítottak a mai modellekre. Az első Toughpad 2011-ben jelent meg, és napjainkban a gyártónak már négy különböző tábla PC-je van, ennél azonban sokkal többet szeretnének.
"A Panasonic a robusztus notebookoknál a 65 százalékos részesedésével piacvezetőnek számít. A robusztus tábláknál is elsők akarunk lenni" - mondta egy évvel ezelőtt Hiroaki Sakamoto, a CPS igazgatója. Rach közölte: az ambíciózus cél elérése kézzelfogható közelségbe került. 2011-ben ezen a területen az európai, észak-afrikai és közel-keleti régióban még 17 százalékos volt a piaci részesedésük, 2013 második felében már 42 százalék, 2015-re pedig 50 százalék lehet.
A célok között szerepel az új területeken való megjelenés. Ilyen lehet az építőipar, a gyáregységek menedzselése, a szállítási ágazat vagy éppen a divatszakma. Előnyös, hogy az új ügyfeleket nem más Toughpad-modellektől vonják el, s ez még akkor is igaz, ha természetesen vannak átfedések az egyes területek között. A Toughpad A1 és B1 egyaránt védett a por, az erős napfény és a víz ellen, operációs rendszerük pedig az Android. A társaság tavaly szeptemberben lerántotta a leplet a 20 hüvelykes óriás 4K-táblájáról, ami 128 vagy 256 gigabájtos SSD-meghajtóra, Intel Core i5 vPro processzorra és nVidia GeForce GT 745M grafikus vezérlőre épül.
A robusztus számítógépek területén jóideig gyakorlatilag számításba sem jött, hogy valaki táblagépet vegyen, ebben a Toughpad modellek megjelenése hozott változást. Marko Rach, a Panasonic Computer Product Solutions (CPS) Németországért és Ausztriáért felelős marketingmenedzsere elmondta, hogy cégének már 14 éve vannak a termékkínálatában táblagépek. Ezek az eszközök eleinte különleges célcsoportok számára, elsősorban egészségügyi vagy automatizálási felhasználásra készültek, s nem igazán hasonlítottak a mai modellekre. Az első Toughpad 2011-ben jelent meg, és napjainkban a gyártónak már négy különböző tábla PC-je van, ennél azonban sokkal többet szeretnének.
"A Panasonic a robusztus notebookoknál a 65 százalékos részesedésével piacvezetőnek számít. A robusztus tábláknál is elsők akarunk lenni" - mondta egy évvel ezelőtt Hiroaki Sakamoto, a CPS igazgatója. Rach közölte: az ambíciózus cél elérése kézzelfogható közelségbe került. 2011-ben ezen a területen az európai, észak-afrikai és közel-keleti régióban még 17 százalékos volt a piaci részesedésük, 2013 második felében már 42 százalék, 2015-re pedig 50 százalék lehet.
A célok között szerepel az új területeken való megjelenés. Ilyen lehet az építőipar, a gyáregységek menedzselése, a szállítási ágazat vagy éppen a divatszakma. Előnyös, hogy az új ügyfeleket nem más Toughpad-modellektől vonják el, s ez még akkor is igaz, ha természetesen vannak átfedések az egyes területek között. A Toughpad A1 és B1 egyaránt védett a por, az erős napfény és a víz ellen, operációs rendszerük pedig az Android. A társaság tavaly szeptemberben lerántotta a leplet a 20 hüvelykes óriás 4K-táblájáról, ami 128 vagy 256 gigabájtos SSD-meghajtóra, Intel Core i5 vPro processzorra és nVidia GeForce GT 745M grafikus vezérlőre épül.