Napi Online

Egyre többen foglalnak bérautót az interneten

A Sixt Magyarország bejelentette, hogy 2007-ben újabb márkák-kal bővítette flottáját, valamint megerősítette internetes jelenlétét.

A Sixt sikeres évet zárt, amelynek hátterében a vállalat jól átgondolt stratégiája, a hatékony marketing- és sales-tevékenység, a gépkocsiflotta folyamatos bővítése, valamint az internetes jelenlét erősítése áll - olvasható a társaság közleményében. "Az online-foglalásaink a hagyományos formáknál is nagyobb mértékben, megközelítőleg 70 százalékkal növekedtek, így havi 160-170 foglalással az összes bérlés közel egyötödét teszik ki - emelte ki Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

Hozzátette, ennek egyik oka az, hogy egyre több vállalati partnerük, aki korábban e-mailben vagy faxon küldte el foglalását, áttért erre a jóval kényelmesebb formára. Az interneten keresztül ugyanakkor többnyire magánszemélyek foglalnak autót, jellemzően néhány napra. Érdekesség, hogy legtöbben csupán egy-két héttel a bérlés előtt gondolnak a kölcsönzésre, a legnépszerűbbek pedig az alsó és középkategóriás autók.

A fejlődés eredményeként 2007-ben számos új modellel bővült a Sixt bérautóflottája, így például már olyan exkluzív márkák is megtalálhatóak a vállalat kínálatában, mint a Mercedes C-osztály vagy a más autókölcsönzőknél nem elérhető Mini Cooper. Többek között ennek köszönhető, hogy tavaly 15 százalékkal nőtt a gépkocsipark, mely jelenleg közel 400 bérautóból áll, és jó háttérként szolgál a lízingüzletág számára is. "Saját rent a car-flottánkból igény esetén rövid időn belül tudunk csereautót biztosítani tartós bérleti ügyfeleink számára. Emellett bérleti igényeikre is gyorsan tudunk reagálni, ami kimagasló rugalmasságot biztosít számukra" - tette hozzá Dévai.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!