Berta Sándor
Új dizájnt kap a Microsoft honlapja
A tengerentúli cég módosítja hivatalos oldalát és ezáltal még jobban kihangsúlyozná az új Metro-felület jellemzőit. Az érintőképernyőt használókra is figyelő új portál előzetes változata már elérhető.
Az átalakított Microsoft.com feladata összegyűjteni a Metro-felület legfontosabb jellemzőit és az azokkal kapcsolatos visszajelzéseket. A tesztoldal teljes mértékben a Metro-dizájnra épül és kifejezetten úgy alakították ki, hogy a Windows 8 és a Windows Phone operációs rendszert használók számára ismerős környezetet jelentsen.
A honlap felső részén helyezték el a keresőmezőt és itt lehet elérni a különböző termékekkel, letöltésekkel, szolgáltatásokkal és ajánlatokkal kapcsolatos menüt is. Ide került a terméktámogatási és a Microsoft Store menüpont.
A portál középső részén lévő nagy kép a konszern különböző megoldásait reklámozza és itt jelenítik meg az aktuális promóciós ajánlatokat is. A banner alatt láthatók a legfontosabb termékkategóriák, a letöltési részleg, a terméktámogatási ajánlatok és a biztonsági frissítések. Az utóbbiaknál külön menüpontban vannak a Microsoft és a Microsoft Security Essentials frissítései, valamint a Malicious Removal Tools letöltései. Szintén ide kerültek a végfelhasználóknak és a cégeknek ajánlott különböző szolgáltatások. Az oldal alsó részén helyezték el a sajtóanyagokat, külön a Facebook- és a Twitter-elérhetőségeket, valamint a hírközpontot. Továbbá könnyen áttekinthető formában ismét láthatók a legfontosabb tartalmak.
Összességében elmondható, hogy az új változat a jelenlegi honlapnál jóval átláthatóbbnak tűnik és a portált kifejezetten úgy alakították ki, hogy gondoltak azokra, akik a jövőben egy érintőképernyős készülék segítségével látogatnak majd el oda. Azt ugyanakkor egyelőre nem lehet tudni, hogy az átalakított oldal mikortól váltja fel a jelenlegi ajánlatot.
Az átalakított Microsoft.com feladata összegyűjteni a Metro-felület legfontosabb jellemzőit és az azokkal kapcsolatos visszajelzéseket. A tesztoldal teljes mértékben a Metro-dizájnra épül és kifejezetten úgy alakították ki, hogy a Windows 8 és a Windows Phone operációs rendszert használók számára ismerős környezetet jelentsen.
A honlap felső részén helyezték el a keresőmezőt és itt lehet elérni a különböző termékekkel, letöltésekkel, szolgáltatásokkal és ajánlatokkal kapcsolatos menüt is. Ide került a terméktámogatási és a Microsoft Store menüpont.
A portál középső részén lévő nagy kép a konszern különböző megoldásait reklámozza és itt jelenítik meg az aktuális promóciós ajánlatokat is. A banner alatt láthatók a legfontosabb termékkategóriák, a letöltési részleg, a terméktámogatási ajánlatok és a biztonsági frissítések. Az utóbbiaknál külön menüpontban vannak a Microsoft és a Microsoft Security Essentials frissítései, valamint a Malicious Removal Tools letöltései. Szintén ide kerültek a végfelhasználóknak és a cégeknek ajánlott különböző szolgáltatások. Az oldal alsó részén helyezték el a sajtóanyagokat, külön a Facebook- és a Twitter-elérhetőségeket, valamint a hírközpontot. Továbbá könnyen áttekinthető formában ismét láthatók a legfontosabb tartalmak.
Összességében elmondható, hogy az új változat a jelenlegi honlapnál jóval átláthatóbbnak tűnik és a portált kifejezetten úgy alakították ki, hogy gondoltak azokra, akik a jövőben egy érintőképernyős készülék segítségével látogatnak majd el oda. Azt ugyanakkor egyelőre nem lehet tudni, hogy az átalakított oldal mikortól váltja fel a jelenlegi ajánlatot.