Berta Sándor
Lemásolná a Facebookot a Samsung
A koreai technológiai óriás rövidesen új területere merészkedik, legalábbis erre lehet következtetni az egyik helyi lap által megszellőztetett projektből és annak nevéből.
A The Korea Times cikkében arról írt, hogy a Samsung hamarosan a Facebook konkurense lehet. Az információt a társaság dolgozói szivárogtatták ki. Az új szolgáltatást a nem túl kreatív "Samsung Facebook" kódnév alatt fejlesztik és várhatóan a jövő év elején indíthatják el. A hosszú távú cél az, hogy felvegye a harcot napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával - mindez meglehetős érdekes és ambíciózus tervnek tűnik. A cég számos funkcióval látná el a platformot, amely többek között lehetővé tenné a tartalmak feltöltését és megosztását. A közösségi funkciókat integrálnák a Samsung termékeibe, a tábla PC-kbe, okostelefonokba, digitális kamerákba, televíziókba és más internetképes készülékekbe. A szolgáltatás egyik alapját a már most is létező Family Story nevű ajánlat jelentheti, amely lehetővé teszi a fotók, chatbeszélgetések és ütemtervek megosztását másokkal.
A rendszer az Amazon felhőszolgáltatási platformjára épülne. Ez a megoldás lehetővé tenné, hogy a felhasználók bármikor, bármilyen eszközről és bárhonnan hozzáférhessenek. A végleges névről még nem született döntés és csak azt lehet tudni, hogy a közösségi hálózat várhatóan 2013 első negyedévétől lesz elérhető. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a szolgáltatás platform- és gyártófüggetlen legyen, vagyis bármely operációs rendszer alatt és bármely terméken használható legyen, például akár Blu-ray lejátszókon is. A fejlesztők abban bíznak, hogy rendkívül sok ember választja majd a platformot, és a cég ismertsége, valamint az okostelefonok és az internetképes televíziók piacán betöltött pozíciója kapcsán joggal reménykedhetnek a kedvező fogadtatásban.
A hírre reagálva a vállalat hivatalosan cáfolta az állítást, és kiemelik, hogy csak a februárban indult Family Story továbbfejlesztésén dolgoznak.
A The Korea Times cikkében arról írt, hogy a Samsung hamarosan a Facebook konkurense lehet. Az információt a társaság dolgozói szivárogtatták ki. Az új szolgáltatást a nem túl kreatív "Samsung Facebook" kódnév alatt fejlesztik és várhatóan a jövő év elején indíthatják el. A hosszú távú cél az, hogy felvegye a harcot napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával - mindez meglehetős érdekes és ambíciózus tervnek tűnik. A cég számos funkcióval látná el a platformot, amely többek között lehetővé tenné a tartalmak feltöltését és megosztását. A közösségi funkciókat integrálnák a Samsung termékeibe, a tábla PC-kbe, okostelefonokba, digitális kamerákba, televíziókba és más internetképes készülékekbe. A szolgáltatás egyik alapját a már most is létező Family Story nevű ajánlat jelentheti, amely lehetővé teszi a fotók, chatbeszélgetések és ütemtervek megosztását másokkal.
A rendszer az Amazon felhőszolgáltatási platformjára épülne. Ez a megoldás lehetővé tenné, hogy a felhasználók bármikor, bármilyen eszközről és bárhonnan hozzáférhessenek. A végleges névről még nem született döntés és csak azt lehet tudni, hogy a közösségi hálózat várhatóan 2013 első negyedévétől lesz elérhető. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a szolgáltatás platform- és gyártófüggetlen legyen, vagyis bármely operációs rendszer alatt és bármely terméken használható legyen, például akár Blu-ray lejátszókon is. A fejlesztők abban bíznak, hogy rendkívül sok ember választja majd a platformot, és a cég ismertsége, valamint az okostelefonok és az internetképes televíziók piacán betöltött pozíciója kapcsán joggal reménykedhetnek a kedvező fogadtatásban.
A hírre reagálva a vállalat hivatalosan cáfolta az állítást, és kiemelik, hogy csak a februárban indult Family Story továbbfejlesztésén dolgoznak.