6808
  • lonvard
    #6808
    Na tessék. Mer Chris olvassa a fórumot. Mondtam már korábban, hogy olvassa, mer rendre megcsinálják azt, amiről torzi szerint én "haluzni" szoktam. :P

    Hogy mire vagyok kiváncsi? Hát elsősorban a légköri repülésre és az esetlegesen upgradelt cockpit-műszerfalra. Kiváncsi vagyok, hogy a herald műszerfalán fityegnek-e már a villogó vészjelző bigyók. De most dolgozom, holnap leszek csak otthon. Juhuhuu.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.08.06. 19:02:09
  • Torzonborz
    #6807
    Mintha lecsúsznál bármiről is
  • Deviome
    #6806
    Hát szomorodjanak meg, hogy most adták ki a 3.10-t. Pont amikor a Zero down jön! -.-"
  • Panzeradler #6805
    Nem kellett sokat várnod.
  • Caliph
    #6804
    és mit vársz benne ?:)
  • lonvard
    #6803
    Jaaj, ezt a 3.10-et úgy várom, mint a kész játékot bazmeg. Jobban várom, mint a Horájzon Zérót. Legyen má' valami!
  • nortsen
    #6802
    Reset account utan megoldódott, tehát nem ez volt a baj.

    Amúgy semmi melankólikis hangulat. Egyszerűen kevés még ez a game a játékra. Most lesz kész? Hehe az meg odebb van.
  • kraven54
    #6801
    F gomb akkor nem szokott menni ha billentyűzet nyelvet váltasz game közben
  • lonvard
    #6800
    Mi az hogy "lassan távozik is"? Nem kell ez a melankólikus szál a történetbe, ez a te költői meglátásod. :) Nem tud távozni, tekintve hogy meg van vásárolva a játéka. Legrosszabb esetben addig nem játszik vele többet, ameddig azt nem mondják a fejlesztők, hogy KÉSZ. Nekem az elejétől megvan a játék, jó néhány kegyetlen pofára esést megéltem benne, de eszembe sem jut lassan távozni is, tekintve hogy még csak most lesz majd kész. Kb. olyan státuszban van nálam a játék, mint a Subnautica: Below Zero. Az a játék már ezerszer játszhatóbb, de még mindig nincs 100%-on, és nem játszom vele. Mentem vele egy kört pár hónapja, és most várom, hogy kész legyen. Star Citizennél meg minden nagyobb patch után megyek 3 napot, és aztán várom a következőt. A mostani patch a légköri repüléssel például nagyon izgat.
  • nortsen
    #6799
    Lutri volt, és nem jött be. Két hajója volt, 7 misi értékben, el is bukta mindkettőt. Az egész onnan jött, hogy a klasszikus négyzet shadereket akarta helyretenni, így törölte a komplett user foldert (sajnos nem csak a shader könyvtárat). Ezután nem mentek az "F" gombjai, pl mobiglas, stb. Mivel a többféle karakter módosítás semilyen módon nem segített, úgy döntött rizikózik, mert van aki elvesztette a cuiccait, van aki nem. Ő el. :)
    Én még mielőtt in game vásárolt hajóim lettek volna, többször is reseteltem, és pl az ursa roverem mindig megmaradt, meg a felszereléseim nagy része is. Hajóval még nem nyomtam resetet, de ezek után nem is fogok, persze könnyű ezt mondani, ha nem tudsz játszani. Ja ráadásul a srác subscriber is, de persze ez sem számít.
    Szar egy dolog ez az egész, mert aki a rengeted bug ellenére mégis belevág a game jelenlegi állapotába, az tuti keserű szájízzel szépen lassan távozik is. Ahogy látom az itthoni SC fórumokban sem azok az arcok vannak már, mint pl 4 éve (tisztelet a kivételnek), ez sem véletlen. Az csinálja okosan, aki egy-egy verzió után, pár napnál többet nem tesz bele.
    Utoljára szerkesztette: nortsen, 2020.07.09. 20:46:08
  • SANTANTICA #6798
    ha nincs karakter vagy mobiglass akkor a karaktert kell újra generálni a menüben grafikailag...után 90% hogy jó lesz
  • Torzonborz
    #6797
    Hivatalosan reset után csak az uec marad meg és a "fizikai" itemeket amiket valós pénzért vettél, gyakorlatilag még kicsit lutri az egész mert változó mikor mi marad meg és kinek. Szóval én erre nem nagyon apellálnék.
  • Bucser
    #6796
    Hajok es itemek elvileg megaradnak En pl csak a rajtam levo armort meg a ruhakat buktam fegyverem attachmentel megmaradtak loszerrel egyutt.
  • nortsen
    #6795
    Szuper.
    Esetleg valami solution ha, nem megy a mobiglass profil törlés után? (nem nekem van bajom, de 6.5 misi van két hajóban, karakter reset nélkül kéne valahogy).
  • SANTANTICA #6794
    na a logoff azt eredményezte hogy végtelen loading....
    olvasom a hibát, hogy sokaknak ez van ha ágyban logoffol ki:

    "We recommend avoiding ship bed logout until this has been fully resolved if you frequently experience this error."

    szóval maradt a karakter reset....szerencsére pénz megmarad, de....*****

  • nortsen
    #6793
    Meg azt is, hogy megy, szóval csak az marad, hogy saját tapasztalatból kipróbálom. Egy bajom van csak, hogy a caterpillar nem fér be a self-land-be :)
  • Torzonborz
    #6792
    Volt erről redditen egy thread ott azt írták nem működik.
  • nortsen
    #6791
    Én ezt úgy hallottam, hogy:
    1, Mikor tradeltsz, előtte valahol kietlen részen lofoffolj az ágyból
    2, lépj vissza, játsz
    3, 30k hiba után self hangar, hajó kirak
    4 exit, majd go game, és ott leszel ahol előtte logofoltál, rakománnyal.

    A tiedből hiányzik a logoff, kíváncsi vagyok mindegyik működik e, vagy melyik?. :)
    Sajnos az ideiglenes free freelanceremmel nem ment, mert nem jelent meg a hangárban, de ez lehet csak nálam volt így, a lényeg, hogy én még nem próbáltam.
    Nem régóta van catapilarom, ott azért fontos lesz, hogy ne bukjak 1.5m-et, szal én logoffolok :)
    Utoljára szerkesztette: nortsen, 2020.07.08. 19:40:29
  • lonvard
    #6790
    Jah, hát ezt majd gyakorlatban kell feldolgoznom. :)
  • Bucser
    #6789
    A mai joystick programozo appok siman engedik a "masodlagos kiosztas" vagy on the fly profil valtast ha ahhoz van kedved.

    mint mondtam vannak olyanok akik megtartjak a gazkar funkciot a gazkaron ami tulajdonkeppen a maximalis thrusteroutputot szabalyozza, de az impulzus idot es iranyt a Joyyal szabjak meg decoupled flightban, de ha "c"-vel visszaakapcsolod a coupled mode-ot akkor az impulzus ido folyamatos es a teljesitmenyt csak a gazkarral engedelyezett maximalis thruster impulzus szabalyozza.
  • lonvard
    #6788
    Amúgy van hírünk Chris Robertsről és Sandiről? Egyáltalán együtt vannak még? Olyan rég láttam őket. Meg a régi kommunikációs csapatot. Az a rockerhajú is hiányzik. Brian Chambers asszem.
  • lonvard
    #6787
    Ilyesmi lesz majd a végén. :) x év múlva. :D
  • lonvard
    #6786
    Valami gyorsváltó lehetőség nincs két komplett config között? Csak mert dogfightra valszeg jobb a két joy decoupled módban, de normál üzemmódban meg kényelmesebb a joy+gázkar. Szerintem adja magát, hogy lehessen váltani.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.07.05. 16:48:55
  • Bucser
    #6785
    Attol fugg hogy allitod be az axiseket. Sokan teljesen decoulped flight-ra configoljak tehat a vektorokat a joystickok+Hat switchek adjak
    Peldaul mr hasgaha ezt hasznalja Dual Stick Control:
    -jobb kez stick
    X-axis: roll
    Y-axis: pitch
    4-way hat switch: Vertical (fel/le) es Lateral(balra/jobbra) strafe
    - bal kez stick
    X-axis: yaw
    Y-axis: strafe elore/hatra... throttle control
    Twist: strafe lateral (masodlagos/osztonos kontrol miatt)

    De vannak olyanok akik, megtartjak a throttlet offstick controllkent es beallitjak egy szintre.
  • nordan
    #6784
    najó :D

    ui: ugyanolyan PC házam van :P azt már nem kell megvenni :D
  • macleody
    #6783
    Ha nagyonnagyon tele vagy
  • nordan
    #6782
    hú bakki jól felment az ára.....nekem 2 éve van meg ,de 30 körül vettem
    Utoljára szerkesztette: nordan, 2020.07.05. 10:22:29
  • lonvard
    #6781
    55 ezer. Uh, azt hittem olcsóbb.

    Nyugtassatok meg, hogy két joyos irányításnál nem kell folyamatosan előre tolnom valamelyiket, hogy menjen a hajó.
  • nordan
    #6780
    ha nagyon tele vagy :)



  • nordan
    #6779
    szigoruan

  • SANTANTICA #6778
    30K-ra lett megoldás ha volt rakomány is.
    1. ne lépj vissza játékba
    2. Lépj be hangárba
    3. Hívd le a kérdéses hajót
    4. Majd belépve ott lesz az űrben ahol kifagyott a game
  • SANTANTICA #6777
    Elfér szerintem....joystick ötletek is jöhetnek, ha valaki használja SC-ben
  • lonvard
    #6776
    Jóvanna, annyira örültem. Kivel osztottam volna meg, ha nem veletek? Ki értené ezt meg? :D

  • nortsen
    #6775
    Kedves, hogy megoszutottad, de ez tényleg kiba off ide :)
  • lonvard
    #6774
    OFF

    Ma hozta meg a futár a vezeték nélküli hyperx cloud fülest, 30k árkategóriában. Soha többet gagyi fülest. Soha többet vezetékes fülest. Ezen a cuccon két dolog nem fog tönkremenni, ami az összes eddiginél sikerült: nem lesz kontakthibás, és nem törik el a szára (mivel az meg fémből van). Az utolsó gagyi fülesemet - aminek 3-4 méteres zsinórja össze-vissza tekeregve körbevett és az egyik hangszórója már alig szól - épp most dobtam ki szemétbe egy hangos "anyádat, menj innen" kiáltással.
  • lonvard
    #6773
    Shednek innen is köszi. :)

    • hajtómű hatékonysági görbék kerülnek hozzáadásra, így hajó típustól függően a hajtőművek veszteni fognak a hatékonyságukból légkörön belül
    • a hajók egyedi aerodinamikai felülettel rendelkeznek majd ami függ a geometriájuktól, légkörtől, széltől és a sérült alkatrészektől
    • ez az aerodinamika lehetővé teszi az átesést, vízszintes fordulásokat, sebesség vesztést szűk fordulónál és más “repülő szerű” jellemzőket a légkörben
    • egy mechanika hozzáadásra került ami annak mértéke, hogy a gyorsulás mennyire változhat a hajtómű tolóerőtől . Ez nehezebb hajókat eredményez hasonló manőverezés mellett
    • a manőverező és főhajtőmű közötti különbségeket finomították, hogy a lebegő hatás kevésbé érvényesüljön és előnyt biztosítsanak a légkörben az aerodinamikus hajóknak (pl Gladius)
    • példa: a Gladius sokkal stabilabb lesz mint a Hawk, ami ugyan gyorsabban fordul de nehezebb irányítani

    Fú de kiváncsi vagyok az ágyúgolyó aerodinamikájú heraldom hogyan fog muzsikálni. De még kiváncsibb vagyok, hogy egy caterpillar hogyan fog göcögni légkörön belül. :D Van egy olyan érzésem, hogy idővel kapni fog egy ki-be kapcsolható légterelő szerkezetet az orrára. Most ez a fantáziám. :P
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.23. 14:43:16
  • SANTANTICA #6772
    3.10 hamarosan
  • lonvard
    #6771
    SC világa az egy érettebb aggyal jobban befogadható világ. SW inkább a gyerek-fiatal felnőtt agyaknak jó. Olyan részletességű szimuláció nem biztos, hogy jól állna a Star Warsnak, mint ami az SC-ben van/lesz. SC-nél sokkal kötöttebb, és szegényesebb a repertoár. Tehát például egy rohamoszgatos vértezete, meg egy SC-szkafander között durva különbségek vannak. Űrhajókban is nézd végig mennyivel szerényebb, és akkor a belső tervezést nem is említem.

    Ami nekem viszont tetszene, az a Coruscant megcsinálva úgy mint a Cyberpunk 2077, és mi abban jediként GTA-zunk szépen. Bele lehetne rakni még pár bolygót persze, de valami ilyesmi feküdne jól a szériának, szóval olyan árkádosan megcsinálva minden.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.17. 10:03:12
  • Bucser
    #6770
    Az EA ugyanazt csinalja a Star Wars franchise-al mint amit a Madden NFL-el tett. Az elmult 8 evben no fejlodes tekerik a Mikrotranzakciok fele es exclusive jogokat haracsolnak...
  • Bucser
    #6769
    Szerintem ez a lesz. Emlegetnek hotas supportot.