241
Tropico 4
-
Norbertboy #241 Sziasztok!
Tropico 4: Steam Special Edition.hoz van magyarítás? -
Kombinator1991 #240 Cheat enginnel az alap maximális 3-szorosa.
-
Austin Bailey #239 miért akarod ennyire pörgetni az időt? -
Kombinator1991 #238 Úgy értem annál is gyorsabban. -
Austin Bailey #237 de nem érdemes pörgetni a sebességet, mert a játék maga nem gyorsul fel annyira mint az idő, vagyis pl hosszabban épülnek meg a dolgok, ritkábban kön a hajó, miközben a kiadások ugyanannyik. Én mentem úgy tönkre, hogy túl sokat pörgettem az időt. -
#236 Térkép fölött van egy ilyen dupla előre nyíl (régi magnókon a tekerés jele :D) -
Kombinator1991 #235 Egy kérdés hátha tud valaki válaszolni: hogy lehet jobban megnövelni a játék sebességét? Mármint külső program nélkül. -
Kombinator1991 #234 Ill. nem az utolsó konkrétan a kukoricatermelést tuningolja. -
Kombinator1991 #233 Yep ha beállítható erdő újratelepítésre gyümölcsök hatékonyabbá tételére és ha van academy of science akkor rá lehet rakni univerzális talaj javításra. -
Austin Bailey #232 az az, amilyek körül azok a csúnya rózsaszín fák nnek ki mindenhonnan? (még az utból is) -
Kombinator1991 #231 A farm/resources rész legalján van egy épület ami rendbe tudja hozni a talajt. -
Kombinator1991 #230 http://forum.kalypsomedia.com/showthread.php?tid=19859
Yep itt van akit esetleg érdekel, bár nem perfect, és ez meg a másik véglet szerintem. A problémám az, hogy ezen modnak nagy részét be kellet volna rakni alapból a játékba (természetesen jól kidolgozva). EZEN MOD NEM mentés kompatibilis! -
Kombinator1991 #229 Nagy része ennek igaz, de van jópár ami elnézést a kifejezésért, de f***ság. Az erőműben vagy a lapkiadónál miért ne dolgozhatnának férfiak, vagy a kórházban nők. A valóságban hivatásos katonaként nő is lehetett katona, de OK azt elnézzük. A nightclubban is szivesebben látunk nőket a TV-ben szükség van rájuk (a rádióban már nem feltétlen), és mivel nincs kevert kötelezettség (adott helyen kell minimum x nemű de a többi lehet akármi) ezért ott még elfogadható. -
Austin Bailey #228 igen, de ez nem egy demokratikus térsadalom. Itt a nők cselédek meg cicababák. Szerintem tök szoci="50-es évekbeli, hogy ez így van a játékban, vagyis szerintem ez rendben van. Ennyi erővel azt is reklmaálhatnád, hogy miért nem lehet eiffel tornyot építeni. Mivel nem tölthet be mindenki minden állást, ezért a munkahelyekkel is kell stratégiázni. -
#227 van. most fejből nincs meg h mi a neve, de nézz körbe Tropico/kalypso hivatalos fórumain, mert régebben belefutottam ilyenbe. -
Kombinator1991 #226 Jó lenne, ha nem kéne mod ahhoz, hogy a dolgok 90%-át mindkét nem eltudjon végezni. Miért dolgozhatnak csak nők az erőműben vagy csak férfiak orvosként vagy egyetemi professzorként.... -
#225 minden, farm, ranch, fisherman's wharf. sőt, még istenesen szennyeznek is, asszem abban ranchok a legkevésbé pusztítóak.
...viszont cserébe ahogy nő a munkásaid képzettsége, egyre jobban termelnek. -
#224 Mindegyik farm tönkrevágja idővel a talajt? Mert az már feltűnt, hogy az egyidőben épített farmjaim közül a pineapple és a sugar már elkezdett besárgulni, amikor a többi még nem. Valamint a ranch -ekre is vonatkozik az, hogy idővel gyengül a legelő minősége? -
Austin Bailey #223 a farmokhoz azért nem érdemes hozzányúlni, mert kimerítik a földet, és ha átalakítod máymilyen farmmá, akkor már nem lesz akkor a termelékenysége. Azzal viszont nem értek egyet, hogy importálni éri meg, mert akkor nem kell ellátni a farmon dolgozókat. Mivel ez egy városépítő játék, ezért az a lényege, hogy ellásd a lakosságot. Akkor meg mire jó kivédekezni a lakosokat? -
#222 Világos köszi -
#221 röviden és tömören: import anyagilag jobban megéri, főleg ha két dokkal dolgozol, és minden gyár pöröghet maximumon.
kicsit hosszabban: a dolgozókat etetni, templomba járatni, egészségügyileg ellátni mind mind pénz... egyszerűen arányaiban sokkal szebb jövedelmet tudsz "fejenként" összeszedni, ha importálod a nyersanyagokat, és azt gyárral "átkonvertálod" értékesebb cuccá.
hal pl konkrétan ~300$-ért kel el (100 db-ra számítva), miközben ki van téve minden természeti katasztrófának (New Titanic!), a kétlábúakat kifizetni többe kerül... no meg elbassza cannery-t, mondjuk azt import is. kukorica szintúgy picsafüstbe kerül. ha jól el akarod látni a népet kajával, ezt a kettőt importálod, felhúzol mellé 1-2 ranch-ot h legyen változatosság, és kész. ha meg végképp extrém profitokat akarsz, booze baron háttér kiválaszt, cukrot importált, átforgatod 7x annyit érő cuccba. -
#220 Végigolvastam a fórumot az elejétől és többször is láttam, hogy a farmok és a halászok nem túl jók.
Miért? -
#219 h pontosabbak legyünk... érdemes importálni először is kukoricát és halat, hozzá felhúzni két különböző ranch-ot (eggyel is megvan btw a közepes a változatosság), és a legvégén ezekhez egy farmot, mert hát, nos... a farmok elég szarok, és csak végszükség esetén érdemes hozzájuk nyúlni. -
#218 Köszi, akkor érdemes megépíteni 1-1et ezekből is.
Nem úgy értettem a kérdést, hogy nem akarok egyáltalán exportálni, hanem inkább úgy, hogy:
Amikor már a pénz nem nagyon számít, akkor ezen farmokat nem építeném meg, ha nem adnak a lakosságnak +food qualityt, mert a belőlük jövő anyagi haszon már nem szükséges. -
Austin Bailey #217 vagy tobacco vagy kávé vagy cukor -
#216 Gondolom azért kérdezte, mert exporttal alap, hogy kell tobacco. -
Austin Bailey #215 van, mert a papaya meg az ananász meg a banán hozzájárul az élelmezés minőségéhez. Ha csak egyféle kaját esznek, akkor nem túl magas a minősége. Egyébként nem tudom hogy akarsz túlélni export nélkül. -
#214 Üdv!
Ha nem veszem figyelembe az exportot és csak az érdekel, hogy a nép minél elégedettebb legyen, akkor van értelme több típusú farmot fenntartani vagy elég a corn?
Köszi -
#213 van benne pár jó dolog. nem sok, de akad. küldetések között nekem pl a Keep Calm and Carry On nagy favoritom, és azon kívül is lehet találni pár jót, bár elképesztően fosokat is. épületek kicsit érdekesek tudnak lenni, de DLC-s cuccokkal már közel sem olyan gáz, az edict-ek között meg egyenesen zseniális cuccok vannak - china development aid-el baromi gyorsan fel tudod virágoztatni a szigetet (igaz, meccselni kell majd lázadókkal, mert 80+ munkanélküli szeret ilyeneket csinálni), special diplomas és lojalistákra változtató cuccok meg instant tudnak neked 20+ képzett dolgozót gyártani, csípem ezeket, #210-es szigetet is így dobtam össze. -
Austin Bailey #212 án utálom a modern times dlc-t -
#211 ...és a boldogság későbbi hozzányúlás nélkül másfél év múlva 71%-on áll meg -
#210 meg egy kicsit szórakoztam sandbox-al meg modern times-al, mindent legnehezebbre állítva (köztük bevándorlók kitiltását), 10 év után:
-
#209 no, utóbbi napokban beszereztem és végigjátszogattam a DLC-ket (The Academy kivételével), vélemények:
Plantador: nagyon, nagyon jó, mind az épület amit ad, mint a küldetés - olyasmi, mint Absolute Power-ből a Back to the Past c. küldi, ami részemről egyik favoritom
Quick Dry Cement: ez ellenben messze a legfosabb és legértelmetlenebb küldetés az egész játékban, nyomkodd a quick buildet, nyerj. pah.
Megalopolis: kicsit elbaszcsizott (nyomkodd az official bribe-t és nyerj?), de megteszi, az új épület amit ad (Conventillo) pedig nekem bejön, könnyű vele és apartment-ekkel elérni, h mindenki 70+ minőségű házakban lakjon
Pirate Heaven: vicces, a smuggler amit ad szvsz messze túl kiszámíthatatlan ahhoz, h hasznos legyen, viszont a Sailor trait kurvajó tud lenni ha importcentrikus szigetet rak össze a kétlábú
Junta: vállalható, kicsit nyögvenyelős a küldetése (a végén 90+ katonával rohamoztam, mert egyébként elpicsázták őket), a bunker amit ad kellemes tud lenni
Propaganda: jópofa küldetés, a Propaganda Tower szart sem ér
Vigilante: megint, jó küldetés, a Labor Camp szart sem
Voodoo: nagyon durci és nehéz küldetés, de nekem bejött. konkrétan: nem lehet ipari épületeket felpakolni, turizmussal meg én nem szórakozok (mert fos), ha nem lett volna Plantador DLC, asszem elvérzek a picsába... így viszont még anyagi nehézségeim sem voltak
protip: ha 3*-t akar az ember, svájci bankszámla erőteljes kitömése kötelező (building permit, customs office 1 emberrel, megfelelő üzemmódban) -
perko #208 Chaplin parafrázis -
#207 Tropico 5 -
#206 Leárazás. -
Austin Bailey #205 Szerintem ezekre semmi szükség. Ami várossal most játszom, ott jelenleg 6 millió pénzem van, és 78% a jólét 770 lakossal és hajónként 2-300 000 az export. Gyakrolatilag kiadhatnám a free housing edictet, akkor sem jelentene semmit. Nagyjából öt év alatt meg lehet alapozni a tökéletes gazdaságot. -
#204 24 gyármunkások, 12 mindenki másnak, esetleg később 18.
pluszos azért nem leszel, de a bér jelentős részét vissza lehet vakarni - lakások harmadát eszik meg, szórakozóhelyeket a teljes összegére lehet állítani simán. -
pett3rson #203 Amúgy meg nem mindegy mennyi a bér, ha egyszer a lakásokból is plusz jön ki, mert akkorára állítom a lakbért, hogy a végén pluszos lesz illetve magas a belépő a szórakozó-helyekre is?
nem sokkal szoktam túllépni a keretet, de nekem eléggé zavaró volt eleinte. aztán megszoktam nagy nehezen, de nem szerettem meg. -
pett3rson #202 kinek 24, 12 és kinek 18?
24 a gyármunkások, dokkmunkások, szállítók, építők, katonák?
18 a tanárok...?
12??