Tropico 4
  • Calver
    #209
    no, utóbbi napokban beszereztem és végigjátszogattam a DLC-ket (The Academy kivételével), vélemények:

    Plantador: nagyon, nagyon jó, mind az épület amit ad, mint a küldetés - olyasmi, mint Absolute Power-ből a Back to the Past c. küldi, ami részemről egyik favoritom

    Quick Dry Cement: ez ellenben messze a legfosabb és legértelmetlenebb küldetés az egész játékban, nyomkodd a quick buildet, nyerj. pah.

    Megalopolis: kicsit elbaszcsizott (nyomkodd az official bribe-t és nyerj?), de megteszi, az új épület amit ad (Conventillo) pedig nekem bejön, könnyű vele és apartment-ekkel elérni, h mindenki 70+ minőségű házakban lakjon

    Pirate Heaven: vicces, a smuggler amit ad szvsz messze túl kiszámíthatatlan ahhoz, h hasznos legyen, viszont a Sailor trait kurvajó tud lenni ha importcentrikus szigetet rak össze a kétlábú

    Junta: vállalható, kicsit nyögvenyelős a küldetése (a végén 90+ katonával rohamoztam, mert egyébként elpicsázták őket), a bunker amit ad kellemes tud lenni

    Propaganda: jópofa küldetés, a Propaganda Tower szart sem ér

    Vigilante: megint, jó küldetés, a Labor Camp szart sem

    Voodoo: nagyon durci és nehéz küldetés, de nekem bejött. konkrétan: nem lehet ipari épületeket felpakolni, turizmussal meg én nem szórakozok (mert fos), ha nem lett volna Plantador DLC, asszem elvérzek a picsába... így viszont még anyagi nehézségeim sem voltak
    protip: ha 3*-t akar az ember, svájci bankszámla erőteljes kitömése kötelező (building permit, customs office 1 emberrel, megfelelő üzemmódban)