830
-
JonasSandor #830 Véletlen kitoltam, hogy lehet 80-as szintre húzni a hősöket? 63-nál járok nemsoká 64. -
JonasSandor #829 Kössz. Te kitoltad? -
KolkaF #828 ügyes vagy -
JonasSandor #827 134 óra 9 perc idáig, 60-as szint :D -
JonasSandor #826 Ebbe a liberationba hogy lehet kinyitogatni a cellaajtókat? Volt 1 helyen 47-es szintű sárkány is az melyik szigeten van?,egyszerűen nem találom megnézném 40-es szinten eltudok e már bánni vele. -
Saidinelyas #825 Sziasztok:) Lenne egy olyan problémám, hogy a Disciples 3 mind 3 része nem csinál mentést kör végén, nem tudom kimenteni a játékot, nem készít mentést a kampány kezdetéről sem. Valaki találkozott már ezzel a hibával? Letöröltem, újra telepítettem továbbra sem csinál mentést. Lehet hogy a Windows zsarolás elleni védelem kavar be? -
JonasSandor #824 Lehet módosítani itt is a csatazenéket.
Ezt hogy lehet megcsinálni? -
JonasSandor #823 Igen a kamera az elég gáz észrevettem, de más baja nincs. -
#822 Háát... mivel a gépem alulról sem karcolja a minimumot és olyan túl nagy infóáradat sem volt a játékról, így bátorkodtam megnézni a virágbolti kivitelt. Szinte meglepett, hogy elindult.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
De eddig nem győzött meg
A térképnézetben a túl közeli kamera engem rohadtul zavar. Rá szeretnék látni a világra, erre itt is olyan közel van, hogy max a fák tetejét láthatom. A kamera forgatása nem 360°-ban történik, hanem összesen 90°-ban 45° jobbra és 45° balra, de csak a nyílt terepen és a harcmezőn. Ha katakombákban sétáltam, akkor ott semennyire nem engedte, pont ott, ahol értelme lenne.
Nem tudom miért jó ez a s..gbe bujtatott kamera.
A harcmezőn szintén gond, hogy nem az egész harcmezőre látok rá, hanem az aktív karakter fölé viszi a kamerát.
És nem látom, hogy ez bárhol állítható lenne, hogy fixen, az egész csatamezőt mutassa, ne arra mozogjon, aki jön.
A kezelőfelület is érdekes, hogy pl. 'M'-mel behívom a Map-t, de abból már csak 'Esc'-pel vagy a kis 'x'-re kattintással lehet kilépni.
'New game'-nél csak Campaign van.
Persze lehet, hogy a virágbolti egy pre-alfa kivitel, ami valójában nagyon jó játék, és nincsenek benne ezek az általam kifogásolt elemek.
Még nem kapott el az a "Ezt még legyőzöm, aztán már tényleg kilépek érzés".
Stb.
-
#821 Nekem ez sokkal jobbnak tűnik...bár még nem értem utol magam, mert a demó mentéseit nem használja a teljes játék :( -
VampireKain #820 Úgy látom ráfeküdtek ők is erre a "Kings Bounty 2" jellegű stílusra.., hát meglátjuk! :s -
JonasSandor #819 A zenéket már nem lehet módosítani benne, úgy mint a 3-ba volt? -
JonasSandor #818 Év játéka díjas. -
JonasSandor #817 Jól optimalizált játék lett, ki próbálta már? -
JonasSandor #816 Október 21-én jön a folytatás. -
JonasSandor #815 RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMUM:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 10 64-bit
Processzor: Intel Core i5-6402P or AMD Ryzen 1300X
Memória: 8 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 960 4 GB or AMD Radeon R9 380 4 GB
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 8 GB szabad hely
Hangkártya: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
Egyéb megjegyzések: (1080p / 30 FPS / Low graphical settings)
AJÁNLOTT:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 10 64-bit
Processzor: Intel Core i5-7600K or AMD Ryzen 1700
Memória: 16 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6 GB or AMD Radeon RX 590 6 GB
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 8 GB szabad hely
Hangkártya: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
Egyéb megjegyzések: (1080p / 60 FPS / High graphical settings) -
Anonymusxx #814 Az első rész viszont nagyon jó, ennek a modnak köszönhetően a grafika ma is megállja a helyét.
https://verokster.blogspot.com/2019/03/disciples-i-ii-gl-wrapper-patch.html
Lehet jobb is az első, mint a 2. rész, a 2-vel még csak két pályát játszottam, az egyet meg majdnem végigvittem.. -
Andriska86 #813 Ja látom. Hát, nemtom, így ránézésre nem vagyok túl bizakodó. -
JonasSandor #812 Gamestaron volt a cikk. 80 órát ígér. -
Andriska86 #811 Jól hangzik, mit lehet tudni róla?
A 3-nak követtem a fejlesztését, de maga a játék sajnos csalódás volt, bár szerintem a 2 sem volt annyira jó, mint a Heroes, de azért szerettem. -
JonasSandor #810 Lehet készülni folytatódik a játék. -
#809 okés köszi szépe na segítséget, valamit majd próbálok intézni, hátha sikerül :) -
Nandor1988 #808 A Steam Special Edition három exkluzív pályát, és Steam teljesítményeket tartalmaz
Három Steam-exkluzív kiegészítő pálya egyjátékos és helycserés módhoz: The Fall of Londeron, Secret Knowledge, Borderlands
Több mint 50 elnyerhető Steam teljesítmény
A játékról:
A Disciples III: Renaissance a díjnyertes Disciples sorozat következő tagja, és nagy előrelépést jelent a körökre osztott stratégiai RPG műfaj evolúciójában. Az első két játék elsöprő sikerére építve a Disciples III: Renaissance egy sor új funkciót tartalmaz, és rendelkezik azzal a lebilincselő játékmenettel mely olyan népszerűvé tette az előző részeket.
Három játszható faj - a Birodalom, az Átkozottak Légiói, és a Tündeszövetség harcol Nevendar fantasy világának uralmáért. Mindegyik faj egyedi képzettségekkel és stílussal rendelkezik.
Gyönyörű 3D grafika – új játékmotor kínál buja 3D-s világokat, ami ritkaság a körökre osztott stratégia műfajában.
Válj hőssé – hozz létre egyedi hőst és vezess csatába egy csapatot lények széles választéka ellen. Szereld fel hősöd a több mint 450 fegyver, varázslat és ereklye közül válogatva.
Egyedi karakterek és osztályok – vegyél fel csapattagokat, hogy segítsenek a harcban. Paplovagok, mágusok, gyógyítók, és sok más osztály, egyedi és látványos varázslatokkal és képességekkel.
Hatalmas felfedezhető világ - három hadjáratban összesen 19 küldetés, bámulatos részletességgel megjelenített fantasy világban.
Kiterjedt egyjátékos játékmenet – több mint 70 órányi hadjárat-játékidő 19 küldetésen át.
Helyi többjátékos játék
Ennyit tartalmazz ebben még nincsenek benne az undeadek.
-
Nandor1988 #807 Esetleg kérd el haverod szülők bank kártyáját és úgy próbáld meg venni. Torrenten esetleg nézz szét, de én biztos eredetibe venném meg. -
Nandor1988 #806 Fogalmam sincs. Esetleg 576 kbyteba próbáld meg vagy ilyesmi üzletekben, de mivel éppen annyira futotta srácoknak, hogy önerőből összerakják rendesen,és kijavítva mindent, így nem hiszem, hogy hozzánk eljutott...
Az se értem miért mindig a jó gameket gyártó cégek fucsolnak be. Ritka kevés gammel játszok, de azoknak a cégei is befucsolnak sorra. Sacred 2, Disciplesek is.
Fpst, stratégiait 1 hét alatt kifüggőd semmi extra nincs benne. Más rpgk meg annyira le vannak butítva, hogy tömeg karik vannak benne. Pl. Dio 3. Abba se kell semmit gondolkodni mész lősz azt kész...
Minden esetre várom még a Grim dawnt is, ami elég ígéretes meg a sacred 3t, bár azt másik cég csinálja, úgy hogy nem tom milyen lesz. Csak ne az legyen, mint a dungeon siege 3al. Az egy nagy csalódás volt, bár attól se vártam nagy durranást. -
#805 Na és itthon hol tudom beszerezni a Reincarnationt? Külföldre nem tudok utalni, nincs bankkártyám...
Vagy hogy fut akkor most? A javított a Gold Edition? A Steamen láttam Steam Edition változatot is, gondolom az is valami javított lehet, de az tartalmazza a kieget? -
Nandor1988 #804 Már rég kidobták a buggmentes változatot alább le is írtam. -
#803 Lehet már tudni valamit a javított játék megjelenéséről? Vagy végleg meghalt a széria? -
nimretil #802 Úgy látszik, megjelent, már vásárolható:
http://www.gamersgate.com/DD-D3REIN/disciples-reincarnation -
Nandor1988 #801 Tessék. Le van írva minden konkrétan, mi történt a fejlesztőkkel, hol tart a sorozat, mi a különbség a mostani megjelenő sorozat és régebbiek között, mik lettek javítva, mik az újdonságok, mik jönnek vissza Dis2 ből, milyen zene,hangulat, játékmenet.
Összegezve:
A reincarnication: Az alap + kieg + javítások + fejlesztések együttese.
A gold: Az alap + kieg.
Remélem tiszta lett a kép. :)
-
Nandor1988 #800 Aki játszott a Renaissance-szal és/vagy a Resurection-nel, annak nincs is min csodálkoznia. A program enyhén szólva hemzsegett a bugoktól, a játékmenet pedig erősen kiegyensúlyozatlan volt. A Disciples-t fejlesztő .dat becsődölt, még kiadták az élőholtas kiegészítőt, aztán lehúzták a rolót.
Később megalakult a Hex stúdió (többek között a felbomlott .dat-ból), mi pedig reménykedtünk, hogy végre csinálnak valamit a szériával. Az új stúdió mindent megígért, amit csak lehetett, és gőzerővel nekilátott a második kiegészítő, a Rebirth elkészítésének. A játék meg is jelent Oroszországban, ahol az Akella kiadta. A Hex szintén bebukott, de voltak olyan rendesek, és (elmondásuk szerint) saját idejüket beáldozva addig nem hagyták abba a munkát, amíg elég stabil nem lett a játék. Ez mind szép és jó, de az angol verzióról egy árva mukkot sem lehetett hallani. A korábbi verziókat kiadó Kalypso sem volt túl közlékeny, bár azt lehetett látni, hogy biztos nem fognak foglalkozni az eleve veszteséges D3-mal.
Aztán egyszer csak megjelent egy b11 fedőnevű alak a Kalypso D3 fórumán, és megkérte a fanokat, hogy szíveskedjenek tesztelni a Reincarnation-re keresztelt Rebirth angolosítást, melyet a Breslin stúdió készít, és az Akella fog forgalmazni, steamen keresztül.
A fordítás tesztelése meg is kezdődött, így alkalmam nyílt megnézni, hová jutott végül a D3. Nem akarom előre lelőni a poént, vegyük szépen sorba, sikerült-e harmadik próbálkozásra a címnek megfelelően feltámasztani a sorozatot.
Ezt a cikket elsősorban azért írtam, hogy aki eddig is követte a szériát, az most képben legyen. A most következő rész tehát azt feltételezi, hogy ismered a Renaissance-t és/vagy a Resurection-t. A végére beraktam egy „Összegzés” részt, ha nem érdekel, hogy az alaphoz és az első kieghez képest mennyit változott a játék, akkor akár onnan is folytathatod. Máskülönben itt olvashatod, mit variáltak meg:
„More bugs, more fun!” – akkor most oda a móka? Vagy mi is a helyzet ezekkel a bugokkal?
Nagyon úgy fest, hogy a bugok nagy részét végre sikerült kiirtani. Eddig egyetlen egyszer halt be a játék (harc közben soha nem ért véget az egyik ellenséges egység köre), de egy autosave megoldotta a problémát. Ezen kívül semmilyen rendellenességet nem tapasztaltam, ami szerintem rekordnak számít. Emlékszem, a Renaissance-ban még ki lehetetett ügyeskedni a fővárosvédőt a helyéről, támadás közben lehetett védekezni, néha a saját városod helyett az ellenfélé jött be (csak hogy párat említsek a kedvenceim közül), na, ilyenekre már nem kell számítani.
Sikerült egyensúlyt teremteni az Erőben?
Tökéletes balance nem létezik, de ezen a téren is sikerült jelentős lépéseket tenni. Sőt, ami azt illeti, a Reincarnation sokkal kiegyensúlyozottabb játék, mind amilyen a Disciples II volt. Mindjárt részletezem az okokat is.
Mit ígértek a fejlesztők, mi valósult meg ebből? Menjünk szépen sorban:
1. improved balance and AI
Konkrétan az egész szabályrendszert átírták, olyannyira, hogy szinte alig hasonlít az előző részekre. Van egy rakat új képesség, használatuk is sokkal érdekesebb, pl. van ami akkor aktivizálódik, ha valamilyen negatív hatás éri a unitot, ha sebez, ha sebződik, ha x% alá csökken az életereje, stb. Így sokkal többet lehet variálni, nagyban nő a stratégiázás lehetősége.
Szintén új dolog a „reserve”: a D2-höz hasonlóan ismét max 6 tagú csapattal zúzhatunk, viszont lehetőség van még 4 tartalék, kispados unitot is bezsúfolni a partyba. Küzdelem előtt mindig eldönthetjük, kikkel szálunk csatába, és a helyezkedési sorrenden is variálhatunk.
A csatatér méretét lekicsinyítették, mondván, hogy így közelebb áll majd az előző részhez, ahol annyira kicsi volt, hogy nem is mozogtak az egységek. Igaz, ezzel párhuzamosan a mozgáspontok is redukálódtak, szóval kb. ott vagyunk, mint az elején.
A global map-en végre nem mennek át az AI irányította csapatok a semleges csapatokon. A csatában is jobb lett az AI. (Ettől függetlenül a gyorscsatára még véletlen se klikkeljetek, mert a legnyerőbb helyzetekből is képes veszíteni.) A gép irányította unitok nem rohannak azonnal a turbózó mezők elé, hogy minél könnyebben kinyírd őket, ha van területre támadó egységed, akkor igyekeznek szétszóródni, nem támadják mindenáron az idézett lényt, stb. Szóval próbálkozik, na.
Apropó idézések: ezeket is erősen megnyirbálták, korábban finoman szólva túl erősek voltak. Most már korlátozva van, mennyit idézhetsz egy csatában (képességgel). Ugyanez érvényes a tárgyak használatára is, ezekre külön pontok vannak, amelyek minden tárgyhasználattal csökkennek.
A lények fejlődése is megváltozott. Minden egységnek van egy egysoros skill táblázata, amiből minden fejlődés után megkapja a következő skillt. Háromszor kell ilyen módon fejlődnie ahhoz, hogy „átalakuljon”, vagyis az építésnek megfelelő egység legyen belőle. Ha akarod, függetlenítheted az épületektől, ez esetben 12-szer fejlődhet, minden alkalommal új skillet kap. Ez talán a legötletesebb megoldás, sokat dob a játékmeneten.
2. multiplayer over steam
Ezen nincs mit részletezni, van, és kész.
3. movement along water and battles on the ships
A D2-höz hasonlóan megint lehet hajókázni, annyi különbséggel, hogy csak kikötőhelyeken lehet vízre szállni.
4. new water units and water buildings
Ja.
5. new neutral units
Ilyenek is vannak, nagyrészt goblinok, de van ork, meg sellő is. Engem annyira nem fogtak meg, nekem eddig sem az egységek mennyiségével volt bajom. Mindegy, vannak új lények, hurrá!
6. improved hero interface (for inventory and skills)
Végre rájöttek a fejlesztők, mekkora hülyeség volt minden egyes leadernek külön tárgyakat gyártani, amit csak ő használhat. Most már minden felszerelés univerzális, ráadásul visszatértek a D2-ből ismert csizmák, zászlók, stb. (Igaz, most már képesség nélkül lehet őket használni.)
7. new graphic effects (shaders in water, new clouds etc..)
Nekem a kedvencem a körváltás. A játékban számít az is, milyen napszak van éppen. Amikor befejezed a köröd, az árnyékok megindulnak, a nap járásának megfelelően, közben besötétedik/kivilágosodik. Ez elég jóra sikerült. A vizes témán még csiszolhattak volna, de most már mindegy. Ja, és mindent befüvesítettek, ezzel voltak fenntartásaim, de mint kiderült, feleslegesen.
8. fully rewrite maps without corridors - free movement over maps
Azért ez erős túlzás, inkább úgy kell elképzelni, hogy ha eddig 2 irányba lehetett menni, akkor most 4 felé lehet. De tény, hogy jobb lett. Ja, és minden pályát újraterveztek, ami határozottan jót tett a játéknak. Ezzel együtt újraírták a dialógusokat is, az orosz szövegek megírásához egy orosz írót kértek fel (oroszul jelentek meg discipleses könyvek, azoknak az egyik írója írta a játék szövegeit), az angol fordítást a Breslin stúdió készítette. Sokkal jobb lett, mint volt. A karaktereknek már-már stílusuk van, a szöveg hangulatosabb, a történet hihetőbb, hitelesebb.
9. more hot-seat maps
Tényleg vannak. Meg a fanok is gyártanak ezerrel. Végre a pályaszerkesztő kérdőjelek helyett angol szöveget jelenít meg, így lényegesebben könnyebb dolguk van a map készítőknek.
10. new global and battle spells
Igen, az egész spellbook-ot átdolgozták. Végre egyedi varázslatok vannak, nem mindenkinek ugyanaz, csak más fedőnévvel. Ez szintén nagyon hiányzott a játékból.
11. double quantity of the quests
Jaja, van egy rakat másodküldetés, aránylag értelmesek is.
12. some features from D2 are back!!!
Ilyen például a tolvaj, amit igyekeztek D2-síteni, több-kevesebb sikerrel. Ez azt jelenti, hogy tolvajunk megint egyedül dolgozik (igaz, nagy szinten lehet 1 leadership-e), és újra tud lopni a boltokból, de csak magasabb szinten. Ennek az a hátránya, hogy egy első szintű tolvajjal kb. semmire nem mész, fejleszteni meg max valami traineres épületben tudod, egyedül nem fogsz vele legyőzni senkit. Kampányban esetleg megéri egyet hurcolászni pályáról pályára, de akkor sem ugyanaz, mint a D2-es tolvaj.
Mi a helyzet a törpökkel?
Sajna nagyon úgy fest, hogy semmi. Persze reménykedni lehet, elvégre a Resurection után sem volt fényesebb a helyzet. Ha az eddigi séma folytatódik, akkor rövidesen megalakul egy stúdió, aminek a nevében valami 3d-s alakzat lesz, mondjuk dodekaéder (ugye először volt 1 dimenziós, a pont (dat), utána már váltottak két dimenzióra a hex (stúdió) névvel, ergo logikusan a dodekaéder következik), és belekezdenek a Resuscitation, esetleg Revival fejlesztésébe. (Vagy tudtok más szót a feltámadásra, Renaissance-on, Resurection-ön, Rebirth-ön és Reincarnation-ön kívül???)
Összegzés
Mi ez a Disciples tulajdonképpen?
Tehát azoknak, akik még nem játszottak vele: dark fantasy körökre osztott stratégia, rpg elemekkel fűszerezve. A Heroes-zal ellentétben itt nem a nagy hadseregek felállításán van a hangsúly, kevés egységgel kell operálni, viszont azok jobban kidolgozottak. Itt minden egység xp-t gyűjt, és fejlődik. A fejlődés nagyrészt attól függ, milyen épületeket építesz a fővárosodban. A Reincarnation elvileg az alap és az első kiegészítőt tartalmazó „Gold Edition”, de gyakorlatilag ezek alaposan átdolgozott változata. Rövidesen a steam virtuális polcaira kerül, a mostani helyzet alapján dobozos változat nem lesz.
Grafika, képi világ
Ha azt nézzük, hogy 2012 van, akkor rossz, ma már ennél jóval többet tudnak a játékok. Ha 2010-et nézzük, mert végül is akkor jött ki a Renaissance, akkor jó. A rendszerkövetelmények ennek megfelelően nagyon kedvezőek, gyenge gépen is vígan elfut a program.
A képi világ viszont nagyon odavág. Részletes, hangulatos. Nem a Heroes meseszerű, egyszerűbb sémáját követi, igazi komor, komoly, dark fantasy. Nem ragozom tovább, nézzétek meg a képeket, vagy youtubon keressetek videót, az ezer szónál is többet mond.
Játékmenet
Jó. Nem túl nehéz, nem túl könnyű. Az érdekes történet, és a fejlődési rendszernek köszönhetően nem válik monotonná a játék. Kell stratégiázni, párszor újrapróbálkozni, aki szereti a körökre osztott stratégiát, az valószínűleg nem fog csalódni.
Zene, hangok
A zene nagyon jó lett, passzol a játék hangulatához. Egyetlen problémája, hogy nagyon kevés van belőle, egy idő után unalmas, hogy mindig ugyanazok ismétlődnek.
A narrátorok és az egységek hangjai szintén nagyon jók lettek. Ezt a Breslin stúdiónak köszönhetjük, akik pl. olyan játékokhoz készítettek hangokat, mint a Majesty 2, King's Bounty: the Legend vagy a Magicka.
Hangulat
Kétségkívül a játék erőssége, leginkább a képi világnak, a zenének és a szövegeknek köszönhetően.
Történet
Közepes. Illeszkedik a hangulathoz, helyenként tényleg kíváncsi az ember, hogy „hú most mi fog történni?”, de annyira nem nagy durranás. Általában lassan haladunk benne előre, ilyenkor egy kicsit monotonná válik (már a történet), máshol viszont egészen felpörög. Egynek mindenképpen elmegy, aki szereti a fantasyt, ezt is szeretni fogja.
Mindent összevetve talán nem túlzás azt állítani, ha elsőre ilyen játékkal rukkolt volna elő a .dat, akkor nem ment volna csődbe. Reméljük, hogy a hex-nek sikerül szépíteni, és egyszer még sor kerül a következő kiegészítőre, esetleg egy Disciples IV-re. -
#799 na akkor valahogy beszerzem én is :) -
nimretil #798 http://www.gamersgate.com/DD-D3REIN/disciples-reincarnation -
galocza #797 reincarnation=renaissance+resurrection+javítások+fejlesztések.
köszönjük, hogy mind re-vel kezdődik s ráadásul hasonló értelmű szavak. így könnyű köztük különbséget tenni (irónia). -
#796 De akkor ez most tulajdonképpen mi is? Alap játék vagy kiegészítő? Még mindig kavar van bennem.
Személy szerint várok egy a Disciples 2-höz hasonló hangulatú és élménydús folytatást. :) -
#795 hat en ebbe bele fogok borulni az tuti, jojjon mar! ^^ -
nimretil #794 http://rpgames.hu/cikk/disciples-iii-reincarnation-fel-tamadunk -
nimretil #793 Már nem kell sokat várni. Volt szerencsém kipróbálni, mintha egy totál más játék lenne, meg gyakorlatilag újracsinálták az összes pályát, dialógust, az egységek értékeit, a skilleket, kb. mindent. Lehet, ha elsőre ilyen lett volna, akkor nem buknak bele. -
#792 regota varom az anyagot angolul! :) -
nimretil #791 Sziasztok!
A Rebirth időközben Oroszországban meg is jelent a hex stúdió gondozásában. Akik kipróbálták, azok közül a legtöbben meg voltak elégedve velük, több helyről is hallottam, hogy már az első alkalommal is ilyen játékot vártak volna. A probléma csak az, hogy a hex becsődölt, az Akela nem támogatta tovább a projectet, a törpés kieget befagyasztották. Először úgy volt, csak Oroszországban lesz vásárolható a játék, de most elvileg már készül az angol változat, ami steamen lesz majd elérhető. Ha minden igaz, pár héten belül megkezdődik az angol verzió tesztelése. Hát, majd meglátjuk.