816
  • JonasSandor
    #816
    Október 21-én jön a folytatás.
  • JonasSandor
    #815
    RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
    MINIMUM:
    64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
    Op. rendszer: Windows 10 64-bit
    Processzor: Intel Core i5-6402P or AMD Ryzen 1300X
    Memória: 8 GB RAM
    Grafika: NVIDIA GeForce GTX 960 4 GB or AMD Radeon R9 380 4 GB
    DirectX: Verzió: 11
    Tárhely: 8 GB szabad hely
    Hangkártya: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
    Egyéb megjegyzések: (1080p / 30 FPS / Low graphical settings)
    AJÁNLOTT:
    64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
    Op. rendszer: Windows 10 64-bit
    Processzor: Intel Core i5-7600K or AMD Ryzen 1700
    Memória: 16 GB RAM
    Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6 GB or AMD Radeon RX 590 6 GB
    DirectX: Verzió: 11
    Tárhely: 8 GB szabad hely
    Hangkártya: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
    Egyéb megjegyzések: (1080p / 60 FPS / High graphical settings)
  • Anonymusxx
    #814
    Az első rész viszont nagyon jó, ennek a modnak köszönhetően a grafika ma is megállja a helyét.

    https://verokster.blogspot.com/2019/03/disciples-i-ii-gl-wrapper-patch.html

    Lehet jobb is az első, mint a 2. rész, a 2-vel még csak két pályát játszottam, az egyet meg majdnem végigvittem..
  • Andriska86
    #813
    Ja látom. Hát, nemtom, így ránézésre nem vagyok túl bizakodó.
  • JonasSandor
    #812
    Gamestaron volt a cikk. 80 órát ígér.
  • Andriska86
    #811
    Jól hangzik, mit lehet tudni róla?

    A 3-nak követtem a fejlesztését, de maga a játék sajnos csalódás volt, bár szerintem a 2 sem volt annyira jó, mint a Heroes, de azért szerettem.
  • JonasSandor
    #810
    Lehet készülni folytatódik a játék.
  • SLICK
    #809
    okés köszi szépe na segítséget, valamit majd próbálok intézni, hátha sikerül :)
  • Nandor1988
    #808
    A Steam Special Edition három exkluzív pályát, és Steam teljesítményeket tartalmaz

    Három Steam-exkluzív kiegészítő pálya egyjátékos és helycserés módhoz: The Fall of Londeron, Secret Knowledge, Borderlands
    Több mint 50 elnyerhető Steam teljesítmény

    A játékról:

    A Disciples III: Renaissance a díjnyertes Disciples sorozat következő tagja, és nagy előrelépést jelent a körökre osztott stratégiai RPG műfaj evolúciójában. Az első két játék elsöprő sikerére építve a Disciples III: Renaissance egy sor új funkciót tartalmaz, és rendelkezik azzal a lebilincselő játékmenettel mely olyan népszerűvé tette az előző részeket.

    Három játszható faj - a Birodalom, az Átkozottak Légiói, és a Tündeszövetség harcol Nevendar fantasy világának uralmáért. Mindegyik faj egyedi képzettségekkel és stílussal rendelkezik.
    Gyönyörű 3D grafika – új játékmotor kínál buja 3D-s világokat, ami ritkaság a körökre osztott stratégia műfajában.
    Válj hőssé – hozz létre egyedi hőst és vezess csatába egy csapatot lények széles választéka ellen. Szereld fel hősöd a több mint 450 fegyver, varázslat és ereklye közül válogatva.
    Egyedi karakterek és osztályok – vegyél fel csapattagokat, hogy segítsenek a harcban. Paplovagok, mágusok, gyógyítók, és sok más osztály, egyedi és látványos varázslatokkal és képességekkel.
    Hatalmas felfedezhető világ - három hadjáratban összesen 19 küldetés, bámulatos részletességgel megjelenített fantasy világban.
    Kiterjedt egyjátékos játékmenet – több mint 70 órányi hadjárat-játékidő 19 küldetésen át.
    Helyi többjátékos játék

    Ennyit tartalmazz ebben még nincsenek benne az undeadek.

  • Nandor1988
    #807
    Esetleg kérd el haverod szülők bank kártyáját és úgy próbáld meg venni. Torrenten esetleg nézz szét, de én biztos eredetibe venném meg.
  • Nandor1988
    #806
    Fogalmam sincs. Esetleg 576 kbyteba próbáld meg vagy ilyesmi üzletekben, de mivel éppen annyira futotta srácoknak, hogy önerőből összerakják rendesen,és kijavítva mindent, így nem hiszem, hogy hozzánk eljutott...

    Az se értem miért mindig a jó gameket gyártó cégek fucsolnak be. Ritka kevés gammel játszok, de azoknak a cégei is befucsolnak sorra. Sacred 2, Disciplesek is.

    Fpst, stratégiait 1 hét alatt kifüggőd semmi extra nincs benne. Más rpgk meg annyira le vannak butítva, hogy tömeg karik vannak benne. Pl. Dio 3. Abba se kell semmit gondolkodni mész lősz azt kész...

    Minden esetre várom még a Grim dawnt is, ami elég ígéretes meg a sacred 3t, bár azt másik cég csinálja, úgy hogy nem tom milyen lesz. Csak ne az legyen, mint a dungeon siege 3al. Az egy nagy csalódás volt, bár attól se vártam nagy durranást.
  • SLICK
    #805
    Na és itthon hol tudom beszerezni a Reincarnationt? Külföldre nem tudok utalni, nincs bankkártyám...
    Vagy hogy fut akkor most? A javított a Gold Edition? A Steamen láttam Steam Edition változatot is, gondolom az is valami javított lehet, de az tartalmazza a kieget?
  • Nandor1988
    #804
    Már rég kidobták a buggmentes változatot alább le is írtam.
  • SLICK
    #803
    Lehet már tudni valamit a javított játék megjelenéséről? Vagy végleg meghalt a széria?
  • nimretil
    #802
    Úgy látszik, megjelent, már vásárolható:
    http://www.gamersgate.com/DD-D3REIN/disciples-reincarnation
  • Nandor1988
    #801
    Tessék. Le van írva minden konkrétan, mi történt a fejlesztőkkel, hol tart a sorozat, mi a különbség a mostani megjelenő sorozat és régebbiek között, mik lettek javítva, mik az újdonságok, mik jönnek vissza Dis2 ből, milyen zene,hangulat, játékmenet.

    Összegezve:

    A reincarnication: Az alap + kieg + javítások + fejlesztések együttese.

    A gold: Az alap + kieg.

    Remélem tiszta lett a kép. :)
  • Nandor1988
    #800
    Aki játszott a Renaissance-szal és/vagy a Resurection-nel, annak nincs is min csodálkoznia. A program enyhén szólva hemzsegett a bugoktól, a játékmenet pedig erősen kiegyensúlyozatlan volt. A Disciples-t fejlesztő .dat becsődölt, még kiadták az élőholtas kiegészítőt, aztán lehúzták a rolót.

    Később megalakult a Hex stúdió (többek között a felbomlott .dat-ból), mi pedig reménykedtünk, hogy végre csinálnak valamit a szériával. Az új stúdió mindent megígért, amit csak lehetett, és gőzerővel nekilátott a második kiegészítő, a Rebirth elkészítésének. A játék meg is jelent Oroszországban, ahol az Akella kiadta. A Hex szintén bebukott, de voltak olyan rendesek, és (elmondásuk szerint) saját idejüket beáldozva addig nem hagyták abba a munkát, amíg elég stabil nem lett a játék. Ez mind szép és jó, de az angol verzióról egy árva mukkot sem lehetett hallani. A korábbi verziókat kiadó Kalypso sem volt túl közlékeny, bár azt lehetett látni, hogy biztos nem fognak foglalkozni az eleve veszteséges D3-mal.

    Aztán egyszer csak megjelent egy b11 fedőnevű alak a Kalypso D3 fórumán, és megkérte a fanokat, hogy szíveskedjenek tesztelni a Reincarnation-re keresztelt Rebirth angolosítást, melyet a Breslin stúdió készít, és az Akella fog forgalmazni, steamen keresztül.

    A fordítás tesztelése meg is kezdődött, így alkalmam nyílt megnézni, hová jutott végül a D3. Nem akarom előre lelőni a poént, vegyük szépen sorba, sikerült-e harmadik próbálkozásra a címnek megfelelően feltámasztani a sorozatot.

    Ezt a cikket elsősorban azért írtam, hogy aki eddig is követte a szériát, az most képben legyen. A most következő rész tehát azt feltételezi, hogy ismered a Renaissance-t és/vagy a Resurection-t. A végére beraktam egy „Összegzés” részt, ha nem érdekel, hogy az alaphoz és az első kieghez képest mennyit változott a játék, akkor akár onnan is folytathatod. Máskülönben itt olvashatod, mit variáltak meg:



    „More bugs, more fun!” – akkor most oda a móka? Vagy mi is a helyzet ezekkel a bugokkal?

    Nagyon úgy fest, hogy a bugok nagy részét végre sikerült kiirtani. Eddig egyetlen egyszer halt be a játék (harc közben soha nem ért véget az egyik ellenséges egység köre), de egy autosave megoldotta a problémát. Ezen kívül semmilyen rendellenességet nem tapasztaltam, ami szerintem rekordnak számít. Emlékszem, a Renaissance-ban még ki lehetetett ügyeskedni a fővárosvédőt a helyéről, támadás közben lehetett védekezni, néha a saját városod helyett az ellenfélé jött be (csak hogy párat említsek a kedvenceim közül), na, ilyenekre már nem kell számítani.

    Sikerült egyensúlyt teremteni az Erőben?

    Tökéletes balance nem létezik, de ezen a téren is sikerült jelentős lépéseket tenni. Sőt, ami azt illeti, a Reincarnation sokkal kiegyensúlyozottabb játék, mind amilyen a Disciples II volt. Mindjárt részletezem az okokat is.

    Mit ígértek a fejlesztők, mi valósult meg ebből? Menjünk szépen sorban:

    1. improved balance and AI

    Konkrétan az egész szabályrendszert átírták, olyannyira, hogy szinte alig hasonlít az előző részekre. Van egy rakat új képesség, használatuk is sokkal érdekesebb, pl. van ami akkor aktivizálódik, ha valamilyen negatív hatás éri a unitot, ha sebez, ha sebződik, ha x% alá csökken az életereje, stb. Így sokkal többet lehet variálni, nagyban nő a stratégiázás lehetősége.

    Szintén új dolog a „reserve”: a D2-höz hasonlóan ismét max 6 tagú csapattal zúzhatunk, viszont lehetőség van még 4 tartalék, kispados unitot is bezsúfolni a partyba. Küzdelem előtt mindig eldönthetjük, kikkel szálunk csatába, és a helyezkedési sorrenden is variálhatunk.

    A csatatér méretét lekicsinyítették, mondván, hogy így közelebb áll majd az előző részhez, ahol annyira kicsi volt, hogy nem is mozogtak az egységek. Igaz, ezzel párhuzamosan a mozgáspontok is redukálódtak, szóval kb. ott vagyunk, mint az elején.

    A global map-en végre nem mennek át az AI irányította csapatok a semleges csapatokon. A csatában is jobb lett az AI. (Ettől függetlenül a gyorscsatára még véletlen se klikkeljetek, mert a legnyerőbb helyzetekből is képes veszíteni.) A gép irányította unitok nem rohannak azonnal a turbózó mezők elé, hogy minél könnyebben kinyírd őket, ha van területre támadó egységed, akkor igyekeznek szétszóródni, nem támadják mindenáron az idézett lényt, stb. Szóval próbálkozik, na.

    Apropó idézések: ezeket is erősen megnyirbálták, korábban finoman szólva túl erősek voltak. Most már korlátozva van, mennyit idézhetsz egy csatában (képességgel). Ugyanez érvényes a tárgyak használatára is, ezekre külön pontok vannak, amelyek minden tárgyhasználattal csökkennek.

    A lények fejlődése is megváltozott. Minden egységnek van egy egysoros skill táblázata, amiből minden fejlődés után megkapja a következő skillt. Háromszor kell ilyen módon fejlődnie ahhoz, hogy „átalakuljon”, vagyis az építésnek megfelelő egység legyen belőle. Ha akarod, függetlenítheted az épületektől, ez esetben 12-szer fejlődhet, minden alkalommal új skillet kap. Ez talán a legötletesebb megoldás, sokat dob a játékmeneten.

    2. multiplayer over steam

    Ezen nincs mit részletezni, van, és kész.

    3. movement along water and battles on the ships

    A D2-höz hasonlóan megint lehet hajókázni, annyi különbséggel, hogy csak kikötőhelyeken lehet vízre szállni.

    4. new water units and water buildings

    Ja.

    5. new neutral units

    Ilyenek is vannak, nagyrészt goblinok, de van ork, meg sellő is. Engem annyira nem fogtak meg, nekem eddig sem az egységek mennyiségével volt bajom. Mindegy, vannak új lények, hurrá!

    6. improved hero interface (for inventory and skills)

    Végre rájöttek a fejlesztők, mekkora hülyeség volt minden egyes leadernek külön tárgyakat gyártani, amit csak ő használhat. Most már minden felszerelés univerzális, ráadásul visszatértek a D2-ből ismert csizmák, zászlók, stb. (Igaz, most már képesség nélkül lehet őket használni.)

    7. new graphic effects (shaders in water, new clouds etc..)

    Nekem a kedvencem a körváltás. A játékban számít az is, milyen napszak van éppen. Amikor befejezed a köröd, az árnyékok megindulnak, a nap járásának megfelelően, közben besötétedik/kivilágosodik. Ez elég jóra sikerült. A vizes témán még csiszolhattak volna, de most már mindegy. Ja, és mindent befüvesítettek, ezzel voltak fenntartásaim, de mint kiderült, feleslegesen.

    8. fully rewrite maps without corridors - free movement over maps

    Azért ez erős túlzás, inkább úgy kell elképzelni, hogy ha eddig 2 irányba lehetett menni, akkor most 4 felé lehet. De tény, hogy jobb lett. Ja, és minden pályát újraterveztek, ami határozottan jót tett a játéknak. Ezzel együtt újraírták a dialógusokat is, az orosz szövegek megírásához egy orosz írót kértek fel (oroszul jelentek meg discipleses könyvek, azoknak az egyik írója írta a játék szövegeit), az angol fordítást a Breslin stúdió készítette. Sokkal jobb lett, mint volt. A karaktereknek már-már stílusuk van, a szöveg hangulatosabb, a történet hihetőbb, hitelesebb.

    9. more hot-seat maps

    Tényleg vannak. Meg a fanok is gyártanak ezerrel. Végre a pályaszerkesztő kérdőjelek helyett angol szöveget jelenít meg, így lényegesebben könnyebb dolguk van a map készítőknek.

    10. new global and battle spells

    Igen, az egész spellbook-ot átdolgozták. Végre egyedi varázslatok vannak, nem mindenkinek ugyanaz, csak más fedőnévvel. Ez szintén nagyon hiányzott a játékból.

    11. double quantity of the quests

    Jaja, van egy rakat másodküldetés, aránylag értelmesek is.

    12. some features from D2 are back!!!

    Ilyen például a tolvaj, amit igyekeztek D2-síteni, több-kevesebb sikerrel. Ez azt jelenti, hogy tolvajunk megint egyedül dolgozik (igaz, nagy szinten lehet 1 leadership-e), és újra tud lopni a boltokból, de csak magasabb szinten. Ennek az a hátránya, hogy egy első szintű tolvajjal kb. semmire nem mész, fejleszteni meg max valami traineres épületben tudod, egyedül nem fogsz vele legyőzni senkit. Kampányban esetleg megéri egyet hurcolászni pályáról pályára, de akkor sem ugyanaz, mint a D2-es tolvaj.

    Mi a helyzet a törpökkel?

    Sajna nagyon úgy fest, hogy semmi. Persze reménykedni lehet, elvégre a Resurection után sem volt fényesebb a helyzet. Ha az eddigi séma folytatódik, akkor rövidesen megalakul egy stúdió, aminek a nevében valami 3d-s alakzat lesz, mondjuk dodekaéder (ugye először volt 1 dimenziós, a pont (dat), utána már váltottak két dimenzióra a hex (stúdió) névvel, ergo logikusan a dodekaéder következik), és belekezdenek a Resuscitation, esetleg Revival fejlesztésébe. (Vagy tudtok más szót a feltámadásra, Renaissance-on, Resurection-ön, Rebirth-ön és Reincarnation-ön kívül???)

    Összegzés

    Mi ez a Disciples tulajdonképpen?

    Tehát azoknak, akik még nem játszottak vele: dark fantasy körökre osztott stratégia, rpg elemekkel fűszerezve. A Heroes-zal ellentétben itt nem a nagy hadseregek felállításán van a hangsúly, kevés egységgel kell operálni, viszont azok jobban kidolgozottak. Itt minden egység xp-t gyűjt, és fejlődik. A fejlődés nagyrészt attól függ, milyen épületeket építesz a fővárosodban. A Reincarnation elvileg az alap és az első kiegészítőt tartalmazó „Gold Edition”, de gyakorlatilag ezek alaposan átdolgozott változata. Rövidesen a steam virtuális polcaira kerül, a mostani helyzet alapján dobozos változat nem lesz.

    Grafika, képi világ

    Ha azt nézzük, hogy 2012 van, akkor rossz, ma már ennél jóval többet tudnak a játékok. Ha 2010-et nézzük, mert végül is akkor jött ki a Renaissance, akkor jó. A rendszerkövetelmények ennek megfelelően nagyon kedvezőek, gyenge gépen is vígan elfut a program.

    A képi világ viszont nagyon odavág. Részletes, hangulatos. Nem a Heroes meseszerű, egyszerűbb sémáját követi, igazi komor, komoly, dark fantasy. Nem ragozom tovább, nézzétek meg a képeket, vagy youtubon keressetek videót, az ezer szónál is többet mond.

    Játékmenet

    Jó. Nem túl nehéz, nem túl könnyű. Az érdekes történet, és a fejlődési rendszernek köszönhetően nem válik monotonná a játék. Kell stratégiázni, párszor újrapróbálkozni, aki szereti a körökre osztott stratégiát, az valószínűleg nem fog csalódni.

    Zene, hangok

    A zene nagyon jó lett, passzol a játék hangulatához. Egyetlen problémája, hogy nagyon kevés van belőle, egy idő után unalmas, hogy mindig ugyanazok ismétlődnek.

    A narrátorok és az egységek hangjai szintén nagyon jók lettek. Ezt a Breslin stúdiónak köszönhetjük, akik pl. olyan játékokhoz készítettek hangokat, mint a Majesty 2, King's Bounty: the Legend vagy a Magicka.

    Hangulat

    Kétségkívül a játék erőssége, leginkább a képi világnak, a zenének és a szövegeknek köszönhetően.

    Történet

    Közepes. Illeszkedik a hangulathoz, helyenként tényleg kíváncsi az ember, hogy „hú most mi fog történni?”, de annyira nem nagy durranás. Általában lassan haladunk benne előre, ilyenkor egy kicsit monotonná válik (már a történet), máshol viszont egészen felpörög. Egynek mindenképpen elmegy, aki szereti a fantasyt, ezt is szeretni fogja.

    Mindent összevetve talán nem túlzás azt állítani, ha elsőre ilyen játékkal rukkolt volna elő a .dat, akkor nem ment volna csődbe. Reméljük, hogy a hex-nek sikerül szépíteni, és egyszer még sor kerül a következő kiegészítőre, esetleg egy Disciples IV-re.
  • SLICK
    #799
    na akkor valahogy beszerzem én is :)
  • nimretil
    #798
    http://www.gamersgate.com/DD-D3REIN/disciples-reincarnation
  • galocza
    #797
    reincarnation=renaissance+resurrection+javítások+fejlesztések.
    köszönjük, hogy mind re-vel kezdődik s ráadásul hasonló értelmű szavak. így könnyű köztük különbséget tenni (irónia).
  • SLICK
    #796
    De akkor ez most tulajdonképpen mi is? Alap játék vagy kiegészítő? Még mindig kavar van bennem.
    Személy szerint várok egy a Disciples 2-höz hasonló hangulatú és élménydús folytatást. :)
  • Lammer
    #795
    hat en ebbe bele fogok borulni az tuti, jojjon mar! ^^
  • nimretil
    #794
    http://rpgames.hu/cikk/disciples-iii-reincarnation-fel-tamadunk
  • nimretil
    #793
    Már nem kell sokat várni. Volt szerencsém kipróbálni, mintha egy totál más játék lenne, meg gyakorlatilag újracsinálták az összes pályát, dialógust, az egységek értékeit, a skilleket, kb. mindent. Lehet, ha elsőre ilyen lett volna, akkor nem buknak bele.
  • Lammer
    #792
    regota varom az anyagot angolul! :)
  • nimretil
    #791
    Sziasztok!

    A Rebirth időközben Oroszországban meg is jelent a hex stúdió gondozásában. Akik kipróbálták, azok közül a legtöbben meg voltak elégedve velük, több helyről is hallottam, hogy már az első alkalommal is ilyen játékot vártak volna. A probléma csak az, hogy a hex becsődölt, az Akela nem támogatta tovább a projectet, a törpés kieget befagyasztották. Először úgy volt, csak Oroszországban lesz vásárolható a játék, de most elvileg már készül az angol változat, ami steamen lesz majd elérhető. Ha minden igaz, pár héten belül megkezdődik az angol verzió tesztelése. Hát, majd meglátjuk.
  • Buci9
    #790
    Valakinek működik rendesen a Disciples III - Resurrection?
    Akárhányszor elindítom az élőhalott campaign-t töltés közben minden fehér lesz és beszaggat!:/ Pedig végre itt vannak az élőhalottak!!!
  • steweee
    #789
    na, ezt jó lett volna tudni előtte... amúgy érdekes, hogy nekem pont a csatarendszere jött be az előző részekben, erre olyan lett mint a heroesnak...
  • Lammer
    #788
    onnalo kieg! nem kell hozza az alap! nelkule tolhatod...

    en mar a rebirthot varom, hogy kijojjon angolul! meg csak oroszul van :S

    D3: 'Rebirth' (Gold Edition = D3 + 1. Expansion in one) - release date in Russia: 18.04.2012

    features:

    improved balance and AI
    multiplayer over steam
    movement along water and battles on the ships
    smaller arenas
    fully rewrite maps without corridors - free movement over maps
    improved graphic and new graphic effects (shaders in water, new clouds, grass...)

    Other info:

    totems and flags in the inventory and on the arenas
    new water units and water buildings
    13 new neutral units
    improved hero interface (for inventory and skills)
    more hot-seat maps
    new global magic spells
    double quantity of the quests
    some features from D2 are back!!!
    new map editor
    20 new runes
    40 new skills
    improved initiative

    and more...
  • steweee
    #787
    a renessaince az alap és a resurrection a kiegészítő lemez ? a kieg az alapra települ, vagy önállóan is megy, vagy tartalmazza az alapot is ?
  • Optimus Prime
    #786
    A Disciples II fóruma le van zárva, de gondoltam ide megírom, hogy a GreenManGaming-en szombatig ingyen megvehető a II Gold kiadása.
  • laikuss
    #785
    Én is végeztem vele. Az utolsó két pálya csalódás volt. Nem is az, hogy könnyű volt, hanem kicsi és semmi kreativitás csak egy nagy halmaz.
  • JackSparrow88
    #784
    Tegnap végig is vittem a kampányt xD A vége elég könnyű volt azzal az angyallal, szinte már csak auto-combat-okat nyomtam a pályán mert úgysem tudták vele felvenni a harcot :D
  • laikuss
    #783
    Na én is átrágtam magam a változatokon, a Reload-ost nem lehet Hard-on játszani az első pálya Witchhunter bug miatt. Az orosz verziósok mindenben más (pályavezetés, a várakban nem csak a mágia sebez így könnyű és stb.). Viszont a lengyel Prophet változat (rádobdam az angol szöveget és hangot) eddig jó Hard-on, most az V-ös pályán vagyok. Majd meglátom a VI-oson mi a helyzet.
  • JackSparrow88
    #782
    Hát ezt én magam sem tudnám megindokolni normálisan de valami ilyesmi volt nálam a helyzet. Mert most már amikor csakis a küldetéssel foglalkozom akkor minden rendben van de előtte meg 100 % hogy egy csúnya bug miatt kellett a pályát a fenébe hagynom mert egyszerűen képtelenség volt továbbjutni.(picit lentebb kifejtettem mi volt a baj- és további érdekesség hogy eredeti Steamről vett játékom van amit persze fel is frissítettem rögtön az elején)Az a baj az egész játékkal hogy jó-jó a hangulata meg minden de a technikai hibák igencsak lehúzzák. Emiatt én inkább azt javaslom az oroszoknak hogy keressenek vmi másik elfoglaltságot a játékfejlesztés helyett mert ez még nem megy nekik normálisan.(pl. ugye még említhettem volna az alap D3-at meg a Cryostasis-t amikbe szintén volt jócskán hiba - még a végleges verzióba is - javítások után is)
  • ollie
    #781
    Hogy lehet rosszul haladni előre?
  • JackSparrow88
    #780
    Ok most már jó csak újból kellett kezdeni az egész pályát :(
    Mert nem jól haladtam előre emiatt a küldetések közben bebugzott aztán már elcseszte az egészet.
  • JackSparrow88
    #779
    Na azt hittem a bugok végre megszűntek mivel tovább jutottam azon a pályán de sajnos nagyon úgy néz ki hogy ismét belefutottam egy csúnya "bogár"-ba: A 6-os pályán vagyok amikor ugye két hőssel kell a két "szigeten" mászkálni. A feladat az lenne hogy a két hőssel kellene odamenni egy fentebbre lévő kúthoz. De ha Salaar-ral mek csak oda akkor azt írja ki hogy Amina-nak is itt kellene lennie. Aztán persze jön egy nagyon csúnya bug és onnastól defeat-tel vége a játéknak. Persze a csajjal meg egyszerűen nemtok odamenni mivel egy nagy kő elzárja az utat. (annak valahogy el kellett már volna tűnnie de sajnos nekem még mindig ott van) Nos talán meg is oldható lenne mivel van vmi nekromantás küldi még de mily meglepő az is bugos. Mert odamek a küldihez jön egy dialógus majd egy harc utána ugyanaz van mint lentebb írtam a pókosnál - áll a kép, de persze zene meg mozgás van, csak semmi sem történik, nem reagál semmire, bármit nyomok. A területet teljesen felfedeztem, ahova el tudtam menni, ellenség sem hiszem h maradt de mégsem tudok továbbjutni, mert bugos. Valami ötleted van esetleg erre? Köszi és sorry a regélésért xD
  • laikuss
    #778
    Na az jó.
    Én az orosz 1.4-es verzióra betettem még az angol hangokat ia a reload-osból, (a szöveg már megvolt rég az angol kiadás elött) így már Hard-on, teljesen angolos környezetben, bug nélkül tudom nyomni.
  • JackSparrow88
    #777
    Na végre sikerült továbbjutnom. Még szerencse h meghagytam a régi mentésemet és abban annyit csináltam hogy lementem a térkép délkeleti(képernyőn meg a jobb alsó sarokba kb)részébe és ott beszéltem azzal a Ferre-rel aztán jött egy harc majd utána már kész is volt. Azóta a 5. pályát csinálom. :D