Ötvös Tibor

Változhat a Mass Effect 3 sztorija

Alig pár hete jelent meg a Live rendszerében egy demó, melyben pár dolgot megtudhattak a rajongók a sztoriról.

Ráadásul egy orosz honlapon pár oldal is megjelent a tervezett szkriptből, mely szintén szolgált pár érdekes infóval. A Mass Effect 3 azonban sokat változik majd, hiszen a fejlesztők folyamatosan figyelik a rajongói visszajelzéseket és annak megfelelően változtatnak a történt vonalvezetésén.



"Folyamatosan figyeljük a rajongói megjegyzéseket" - árulta el Ray Muzyka, a BioWare társ-alapítója. "Figyeljük a fórumokat és a visszajelzéseiket a történetről. Mindet elolvassuk. Ha olyan dolgot találunk benne, ami érdekesnek tűnik, akkor azt beépítjük a sztoriba. A megjelent vázlat óta már sokat változtattunk a történeten, így mindenkinek okozhatunk majd meglepetéseket."

A Mass Effect 3 márciusban jelent meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Skynet #15
    Lehet a sztori meg a párbeszéd vérprofi,de a JÁTÉKMENET már megint úgytűnik hogy a további butulás irányába megy...Ez a trend,butítsunk mindent vérbe (Lásd COD) mert a jelenlegi játékos degeneráció ezt veszi mint a cukrot MINDEN platformon (Igen pc-n is,csak ezen a legkevésbé).
  • cateran #14
    Barcsak tudnam osztani a pozitiv gondolkodasodat:S De sajnos mar az 1-2 ujjamonb mg tudom szamolni azokat a cegeket, akik nem a "penz beszel" elv alapjan allnak hozza a dolgokhoz (nem, a Blizzard mar regesreg nincs ezen cegek kozt:D)
    A DA2 megmutatta, hogy el tudjak baszarintani, ha akarjak......(mondjuk 95%, hogy vevo leszek 1 collector`s editionra, ha kijon a ME1-2-3 egyben...nagyon el kellene baszarintani a 3. reszt, hogy lemondjak a dologrol:))
  • blessyou #13
    Azért a Mass Effect és általában a Bioware játékai mögött eddigi tapasztalataim szerint egy vérprofi írógárda áll. A történet és a párbeszédek is fantáziadúsak, hitelesek, és nagyon jók a szinkronszínészeik is. Persze nem hibátlan, de nem túl gyakori a videójátékok között (de még a filmek között sem) az ennyire mélységig kidolgozott háttér és karakterek. Szóval én nagyon nem aggódom emiatt.
  • Tower Guard #12
    Szerintem ez egy kíváló ötlet, hogy figyelik a rajongók bejegyzéesit is, és nem hinném, hogy a taknyok értelmetlen kialakított történeteit fogják belevinni, hanem olyat amin ők is meglepődnek hogy mekkora csavar meg milyen érdekes és ez nem jutott eszünkbe.
    Ha van egy kis eszük... és az előző részeket nézve, nem kis eszük volt már akkor sem. :)
  • Fratello #11
    Elnézést kérek mindazoktól akik esetleg félreértették a mondandómat, a régi böngészőm nem volt hajlandó kirakni a smiley-t a végére... :)

    Amúgy nem légből kapott amit írtam, a szomszéd fórumban örvendezett valaki az "action"-módnak mondván hogy ezt neki találták ki, és amikor rákérdeztünk hogy egy RPG-t mi értelme így végigjátszani az volt a válasza hogy:

    "Most mit csináljak, tetszik a hangulat, környezet, az egész atmoszféra, de nem vagyok nagy rpg fan, viszont nézem ezeket a ME3 vidiket és akarom! "

    És ha megnézzük pl. az új CoD eladási mutatóit és a (kampányára vonatkozó) játékoskritikákat látszik tényleg milyen hihetetlen nagy igény van az ilyen "jellegű" FPS-ekre... "Legyen csőlineáris hogy ne kelljen gondolkozni merre menjek, legyen telescriptelve hogy filmszerűen pörgő és hangulatos legyen, tulajdonképpen csak lőni kelljen benne és akkor tuti jó lesz..."

    Annak idején a Battlefield: Bad Company kampánya hihetelenül zseniális lett, szép nagy térképek ahol az ember eldönthette merről-merre cserkészi be az ellenfelet, milyen kéznél lévő fegyvert, járművet használja esetleg, fedezéktől-fedezékig oson, vagy frontális támadást intéz az "objektumok" ellen, stb... (+sztori, karakterek, dialógusok...)

    És milyen érdekes, a Battlefield 3.-ban hirtelen ment a kukába ez a koncepció, és jött helyette a fent leírt "hullámvasút-sínlövölde", és ez egyáltalán nem volt véletlen, profi piackutatás előzte meg, hogy milyen FPS-kampányra lesz vevő a "nép". És csak azért bukott meg a dolog, mert rögtön utána jött ki az új CoD, és leverte a BF 3 kampányát a rutinjával (és persze a maga után vonszolt hatalmas rajongótáborával).
  • gombabácsi #10
    nem barátok közt szintű, hanem győzike szintű lesz a sztori?
  • KopaszIsten #9
    Hát nem tudom. Ha tényleg komolyan mondta, akkor pont a lényegről maradt le, és akkor az RPG nem az ő stílusa.
    Egy igazán jó játékkal élvezet játszani, és mindig picit elszomorít, hogy már vége, mert annyira játszanék még vele. Épp ezért én a mellékküldetéseket is rendre meg szoktam csinálni, mindenkivel beszélgetni, felderíteni a terepet, percekig bogarászni a felszerelést, hogy mi lenne a legjobb...
  • Bulics #8
    Végül ez lesz a prey 2! A Prey 2 már úgyis ez..
  • Skynet #7
    Szerintem nem komolyan mondta...:)
  • Szefmester #6
    ha elnyomtad a játék lényegét akkor mi a retekért nem egy Duke Nukemmel vagy egy Serius Sammel játszol inkább? Most komolyan.. nem bunkózásból.. Még a Bulletstorm is tetszhet neked.. mész és lősz, bár ott is kell már néha gondolkozni ha 100%ra akarod megcsinálni nehezebb fokozatokon. XD